Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster


Capcom serinin oyunlarına daha uygun olan CGI filmlerle karşımıza çıkmaya devam ediyor. Son olarak 2008 yılında Resident Evil: Degeneration ile karşılaşmış ve ikinci oyun sonrasında Leon ile Claire'i tekrar bir arada izlemiştik. Capcom bugün yaptığı açıklama ile yeni bir CGI film projesini daha duyurdu.Degeneration'dan sonraki konuları anlatacak olan filmin adı ise Resident Evil: Damnation olacak. 2012 yılında Japonya'da çıkacak olan filmde gene Leon S. Kennedy'i ana karakter olarak göreceğiz. TGS 2010'da yeni bilgilerine kavuşmayı umduğumuz film ayrıca 3D olarak çıkacak... İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

2012 Filmleri, Aksiyon, Animasyon, En Çok Yorum Alan Filmler, Korku, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 110 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • GÜZEL 6. İZLEYİŞİM

  • Yıl 2016 hala izliyorum ^^

  • Film açıldı umarım güzeldir. Yorumlardan belli.

  • URl nedir?

  • ya bu film süper harika bir film

  • mükemmel bir filmdi bayıldım

  • bu dünyada böyle bir film görmedim süper

  • super sondaki canavar neydi ya

  • çok güzel olmus Capcomdan bölesi beklenirdi 🙂

  • bayıldım on numara süper harika bir film olmuşşş…

  • 10 ÜZERİNDEN-8 İYİ FİLM

  • bunun 2. si cıkıcakmı acaba cok beğendim bilen varmı ?

  • fena değil

  • Harika bir film,emeğine sağlık Bilgin…

  • bu çizgi filmmiş diyenler bi zahmet beyin ameliyatı yaptırsın.o bayılarak izlediğiniz serinin bir video oyunundan esinlenip yapıldığını sağır sultan bile duydu.çizgi film denmez bir kere bu yapıma.birde “saçma kafası patlayınca içinden yaratık çıktı” diyen arkadaşım,olur ya sakın bu fimin oyununu oynamayasın çünkü birebir aynı yaratıkları yok etmek oyunun bir parçası.yani RE’nin oyunuda sana saçma gelecektir 😀

    capcom üşenmemiş oyun içindeki cinematiclerle birbir aynı bir film hazırlamış.helal olsun.

    bilgin emeğine sağlık üsdat.

  • oyunu oynayan bilir zaten.bence film gayet güzeldi.hatta muhteşem.

  • filme çizgi film zaman kaybı vs vs vs diyenler; hiç resident evil oynamamış, seyretmemiş olmanız, hiç zevkiniz olmaması sizin suçunuz değil üzülmeyin…
    Film niye sonuna kadar devam etmedi onuda anlamış değilim daha bir sürü dakkası olmasına rağmen pat diye bitti başka yerden buldum sonunu izledim bayada vardı daha niye bu şekilde yüklediniz anlamadım veya haberiniz yok ama genede teşekkür ederim daha önceki bu filmin animasyonunuda burdan izlemiştim tekrar teşekkürler… Ha bu arada çizgi film diyenler, bi oturunda izleyin şu çizgi filmi sonra konuşun…

  • sacma sapan YORUMLAR görüyorum animasyon olmasaydı animasyon kategorisine girmezdi.. zombili bir sürü normal film var zaten.. bu hem zombili hem kombili animasyon uzun metraj film işte.. konu güzel oynunu oynayanlar zaten bilir. burada önemli olan işleyiş.. bu dönemde böyle kaliteli animeler nadir bulunur.. izlemeyen ve bilmeyenlere tavsiye film güzel devamı gelir…

  • zevkle izledim

  • :S Saçmalık ya Boşuna zaman kaybından başka bişi değil Animasyon Zombi filmimi olur ?_

  • animasyon olmasına karşın heyecan verici ve sürükleyici bir film.
    gece 4 lerde izlemek daha güzel yapıyo filmi..
    ışıkları kapatın keyfinize bakın.
    iyi seyirler

  • film demeye bin şahit lazım sizde nasıl bir film zevki var filmin grafikleri standart bir oyundan bile kötü animasyon film olarak bile değerlendiremeyiz bunu izliyeceğinize counter strike oynayın aynı şey kesinlikle zaman kaybı işkence.

  • ölümcül deney filimleri ve cizgi filimleri benim için en güzel filimlerdir başka filim tanımam….
    Bu cizgifilim Harika 10\10 Verdim…

  • güzel bir animasyon filmi tşkrler emeğinize

  • güzel ve sürükleyici izlenebilir

  • Çocuklar için iyi film 13-18 yaş arası izleyebilir

  • fene değil seredilebilir ben beyendim

  • cocukların ızlemesı ıcın mukemmel bı fılm ben beyenmedım ama cocuklar begenır emınım emege saygı ama ^^

  • Merhaba arkadaslar fılm veya anımasyon dıyelım 🙂 gercekten ılgı cekıcı ve hos 10/9 alırdı. Zaten Bu bılgısayar oyunundan kurgulanmıstır ama genede begendım çok hoştu site adminlerine tşkr ediyoruz … 🙂

  • film süperdi beğenmiyenlerin film zevki olduğundan şüpheliyim ayrıca filme 10 üzerinden 100 veriyorum 🙂

  • mükemmel ötesi yaaa… her serisini soluksuz izledim bu film de aynı şekilde çok güzel… şiddetle tavsiye ediyorum arkadaşlar…

  • Güzel bir film izlemek istiyenler kötü yorumlara takılmasın gerçekten mükkemel bir film…

  • bu tür filmleri severim ama sıkıldım izlerken 15 yaş altı bu filmi sevebilir ama ben sevmedim(20 yaşındayım)

  • bu film animasyon olmasa yılın en iyi filmi bile seçilebilirmiş. Ki hala seçilebilir ayrı konu 🙂

  • film guzeldi tam da dogm gnunde

  • bu filim de oyunu kadar güzel 😀

  • chris olsa güzel olurdu

  • süper film oyununu bitirdim 4 dü 5 ve 6 yıda bitircem

  • BUNUN GİBİ FİLMLER OLSA SÜPER OLUR VALLA SÜREKLİ SEYREDERİM LEON BENİM ADAMIM HASRETİM ONA SÜREKLİ BUNUN FİLMLERİ OLSA SÜPER OLUR VALLA.

  • MükemmeL Bi Animasyon izleyiin

  • leonu seviyorum ya :))) tşkler bilgin. güzel yapmışlar 10/10 .:)))

  • Animasyon olması kötü olmuş beğenmedim ben

  • Çok güzel film 2. si çıkınca izlerim kesinlikle ayrıca 2.si animasyon – gerçek karısımı olursa daha güzel olur. animasyon olduğu bile anlaşılmıyor bu filmde zaten oakdar gerçekti efektler 😀

  • Bence berabatttttt

  • değişik mutlaka izleyin derim 10/8

  • değişik mutlaka izleyin derim

  • Animasyonda son nokta. Çok güzel, şaşırtıcı, inanılmaz, oyuncular da diğer görüntüler de adeta normal ve gerçek bir filmde olduğu gibiler. Seyre değer.

  • güzel filmdi AMA.saçma olan şey şu.o kocaman titanlar lionu alıyor yerden yere vuruyor.ama lion ölmüyor.insanın omurgası kırılır be öyle yere vurmayla.

  • uzun zamandan beri izlediğim orjinal oyuna bağlı en güzel filmlerden biri. Özellikle diğer saçma Resident evil filmlerinden daha iyiydi.

  • admin eline sağlık dejenerasyonda buda çok güzel animasyonlardı başarılarının devamını dilerim

  • HARIKA FLIMDI IZLEMEYEN COK SEY KACIRIR 10 UZERINDEN 10

  • Gerçekten çok güzel bir film.Bilgin abi bu filmi bizlerle paylaştığın için teşkkürler sana.Uzun zamandır izlediğim en güzel ve en heyecan verici filmdi.

  • Gerçekten beğenerek izledim. Teşekkürler Bilgin.

  • Aslında film güzel ancak animasyon değilde gerçek hayat gibi olsa mükemmel tutulurdu.

  • artık izlenecek filim bulamıyorum bu filim 10/8

  • film mükemmel her serisi muhteşem hatta şu son çıkan resident evil-5 filminden bile daha güzeldi konu anlatımları ve hiçbir detaydan kaçmamaları da filmin güzelliğini özetlemeye yeter.animasyon değilde gerçek film olsaydı çok daha büyük maliyetle çekilirdi ama hakkını vereceğinden kesinlikle eminim.teşekkürler bilgin.görüntü ve ses kalitesi de harika hızına yetişmek zor kolay gelsin

  • EMİNİM ÇOOK FİLM İZLEDĞİN İÇİN ARTIK İZLEYECEK GÜZEL FİLM BULAMADIĞIN İÇİN YORUMLARIN HEPSİNİ OKUR HALE GELDİN. BU FİLM ANİMASYON OLMASA ÇOK DAHA İYİ OLURDU AMA SON ZAMANLARDA PEK FAZLA İYİ FİLM OLMADIĞI İÇİN ALTRNTF FİLM OLARAK İZLEYEBİLRSİN 10/6,9

  • kendimi oyunun içinde sandım.güzel yapmışlar…

  • güzel filmdi 10/10

  • güzel film emeginize tesekkürler

  • iyi flim teşekkürler…:))

  • Bu tür animasyon-film tarzı filmleri fazla sevmeyen birisi olarak söylüyorum ki oldukça başarılı, güzel ve heyecanlı bir yapım olmuş. Her ne kadar Resident Evil sinema filmlerinde ki tadı bulamasanız da iddialı bir animasyon izlemenin keyfini yaşayacaksınız. Filmin çok güzel olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Ayrıca bazı arkadaşlar saçma bulmuş fakat sonunun öyle bitmesinin sebebi devam filminin çekileceğidir. Site yönetimi iyi çalışmalar.

  • animasyonda son nokta hersey gercek gıbı artı fılm süper izlemeden gecmeyın…

  • eyvallah admin sen böyle kaliteli filmler koydukça site büyür tebrikler 🙂

  • mütiş bir filim izlen meye deyer

  • Beyler fil Anime olmasına rağmen diğer seriden çok çok daha iyi ve oyunun konusu bire bir aktarılmış şekilde kurgulanmış.
    Bu arada o konusan şeyler zombie değil bioloji olarak geliştirilmiş silahlar oluyor.unutmayın ki RE4 te bu konu işlenmişti.
    zaten belirli bir sürecten sonra zombbie politikası çürümüş ve yerine yeni varyasyonlar tehlikeler oluşması gerekiyordu CAPCOM da kafayı çalıştırıp bu meshur T-virüsünü genetik bir mutasyondan daha gecirdi bu mutasyon RE.degenertion adlı animasyonlada gösterilşmişti.
    reziden evil Zeroda ki quin karakterinin dönüşüm anı ile başlamış bir fürya oldu.
    Nemesis programı ve bu filmde izlediğiniz demir kafalı devler aslında daha sonra tekrar karsı karsıya gelecek iki farklı tarafın biolojk silahları konumundalar ve gördüğünüz üzre filmde olsa Her işin için bir ABD ve rus Parmagı olmakta..Filimdeki ana tema aslında herseye bir teror müş gibi göstermek gizli ekipmanların yertine ögrenmek ve üst kademeden alt kademeye insaları kullanmak Leon.s. kennedy e oldugu gibi.Bu arada EDA WONG çok seksi bir hatun öyle sevgilim olsun varsın memelkeette beraber zombie kovalayalım…Saygılarımla….RE FUN…

  • Güzel film izledim ama o kadar bahsedildiği kadarını görmedim yani.

  • güzel bir filim teşekkürler

  • filmleri daha güzel tabi ama bunuda sıkılmadan izledim 10 üzerinden 8

  • Animasyon sevenler icin tam izlenecek bir filim aksiyon desen var korku sürükleyici bir filimdi 😉
    tavsiye ediyorum ( Bildin teşekkür ediyorum ayrıca paylaştıgın filimler konusunda cok başarılısınız elinize saglık)

  • Güzel film notum 10/7.6’dir izleyin tavsiye ederim . Teşekkurler bilgin adminim …

  • Bu bölümün önceki bölüme veda edicini göreceksiniz…sonraki cekilip gelecek bölüm diğer cekilecek,bölümlerin başklangıcı olucaktır….mermilerin bitmemesi zor durumda kalmamaları,
    başka bir bakış..iyi seyirler..
    BİLGİN… emeğin takdire değer..tbr.başarıların devamını dilerim..

  • ilginç bir animasyon güzel film

  • adam zombilerin yaşadna inanıyo konusması canını sıkıyo 🙂 emeginize saglık suan izliyorum

  • bufilm1numaradostum kardeş zombi oluyorda konuşan zombi neden olmasın :)) 10/10

  • animasyonmus allahım yarabbim admin bari yukarda belirt yau..

  • film eh işte idare eder

  • cok guzel bı fılım bılgın tek takıp ettıgım sıte bu tesekkürler…

  • Bu iş bir gün gercek olucak ama dur bakalım 😀

  • 40 dk dayanabildim hayatımda izlediğim en kötü film serinin bütün filmlerini izledim hepsi çok güzel ama bu o kadar saçmaki cizgi film izler gibi animasyon konuşan zombiler kafası patlayan yaratıklar ucan kadınlar şirinleri tercih ederm 10/1

  • iyi aksamlar zamanim odu vakit siteyi beyeniylen takip ediyorum ama fark etim mesela bu filmi tam ekran izleyemiyorum lütfen kisa ve acikca ne yapabilirim buna karsi

  • amma sallamıssınız ya çizgi filmmiş ne bu

  • “10/7 Daha güzel olabilirdi bence Zombiler cok sacma bence konusan zombimi olur yok artık biyolojik silahlarda daha güzel olabilirdi”
    sen şimdi zombiye değilde konustuna mı saçma diosn abi bilim kurgu filmi izliosun tamamen hayal gücüne bağlı adam isterse ucan zombi yapar isterse konusan sen sonuna kadar eğlenerek izliosan konusan zombide olur ucan zombide yani 10 da 7 dedinde puanları bu yüzden kırman saçma.

  • evet çocuklar için vede halen çocuk kalanlar için iyi bir film

  • yaaaw allah senden razı olsun ha başka nediyem :))

  • Bence Harika bir film olmuş oyunlarınıda hayranım 🙂

  • güzel filmdi
    teşekür ederim bilgin kesintisiz izledim

  • cok alakası var bu resıdent evıl racon cıty den yanı oyunu bıraz alıntı gıbı geldi bana birazda senaryo baska turlu yurutmusler filim tek kelimeyle güzel olmus herkezin emegine saglık

  • bilgin büyüksün valla yeni neler eklenmiş acaba diye bir girdim aylardır beklediğim film çoçuklar gibi sevindim 😀 eline,emeğine sağlık teşekkürler…

  • teşekkürler

  • güzeldi tskler

  • Bilgin Yardım Et Lütfen Sitedeki Hiçbir Filmi Açamıyorum Artık The page cannot be found Hatası Veriyor Hata kodu HTTP Error 404 Çözümünü Söylermisin Lütfen

    • @MovieClass DNS ayarlarınızı kontrol ediniz.

  • çok güzel bi filmdi paylaşan arkadaşa teşekür :)))
    ,

  • bilgin bu diğer resident’ ile alakası varmı

  • 10/7 Daha güzel olabilirdi bence Zombiler cok sacma bence konusan zombimi olur yok artık 😀 biyolojik silahlarda daha güzel olabilirdi

  • harika tek kelimeyle Süperr 10/9

  • gideri var ızlenır emege saglık

  • Resident Evil tüm serisini izledim çok güzel bu sitede nerdeyse her gün 3 4 filim izliyom

  • 10/12 veriyorum 🙂

  • Bilgin kardeşim eline sağlık çok güzel bi siten var.Sende olmasan biz nabarız yaw 🙂

  • izlenmesini tavsiye ederım

  • Resident Evil olurda kötü olur mu fevkalade

  • imd puanı niye yazılmadı ki?

  • Teşekkürler.Bilgin Nasıl bu kadar hızlı davranıyorsun anlamış değilim…. 🙂

  • Film süper sağol admin

  • cok süper olmuş

  • Film için teşekkürler merakla bekliyordum izliyeceğim