Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster


İMDB: 7.2 Fotoğrafçılık yapan Ben ve kız arkadaşı Jane eğlence mekanından çıktıktan sonra arabalarına binerler. Jane direksiyonda dikkatinin dağıldığı bir anda bir kıza çarpar. Erkek arkadaşı Ben, çarptıkları kıza yardım etmektense kaçmayı yeğler. Ben için hayat artık değişmiştir. Kazadan sonra aşırı boyun ağrısı çekmeye başlar ve artık fotoğrafları hep sorunludur. Önceleri sorunu makinede arayan Ben, Jane'in fotoğraflarda ki silüetin çarptıkları kız olduğu gerçeğine fazla direnemeyecektir. Yaptıkları kazayı araştırmaya başladıklarında ise olaylar çok daha farklı bir hal almaya başlar... İyi seyirler filmifullizle.org

3 sene önce eklendi.

Gerilim, Gizem, imdb 7+ Filmler, Korku, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 61 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • arkadaşlar kötü diyenlere sakın aldırmayın gerçekten filmden anlamıyorlar kesinlikle izleyin ben bu filmi izledikten sonra kime tavsiye ettiysem onlarda gerçekten çok beğendiler gerçekten son derece güzel bir film sıkılmadan izleyebilirsiniz belki de 2. 3. defa bile izleyebilirsiniz 🙂

  • japonlar bu işi biliyor .güzel film

  • süper bir film helal olsun kesinlikle izlenmeli

  • hayatımda böyle berbat sıkıcı bir film izlemedim sadece zaman kayıbı

  • Bu filmi abartısız 7-8 kere izlemişimdir, arşivimde de olan bir filmdir. Şiddetle tavsiye ederim.

  • izlemeyin arkadaşlar zamanınıza yazık bunu izleyeceğinize müjde ar izleyin zevk alamasanızda zevke gelirsiniz 🙂

  • izlerken hic sıkılmadım film güzel

  • o değilde ölünce iki elim yakanda sözünü şimdi anladım 😀

  • ben hiç bir şey anlamadım ve kesinlikle saçma bi film

  • kamuran filmi izlemeyenler var sen nıye spoiler veriyorsunki beyin olucak arkadas beyin.

  • film gerçekten çok güzel. izlemenizi kesinlikle tavsiye ediyorum. filmin sonu için bile değer ruhun adamın bi taraflarında gizli he bide fotoğrafçı kahin dikkat edin 😀

  • HARIKA AMAZING EXCELLENT 2004de olmasina ragmen ben simdi izlemis olmama sasurdum sonu harika ahlaki boyutu duygusalligi siddeti ayri guzel

  • Film gerçekten çok kaliteli baya düşünülmüş. Biraz eski bir yapım olmasına rağmen harika ve de sürükleyici. İğrenç diyenler genelde böyle şeyleri kaldıramadığındandır. Neredeyse sadece korku filmi izleyen biri olarak çok beğendim. Yalniz ben korkarım diyosanız izlemeyin, geceleri aklınıza falan gelir mazallah. Ama ben korkmak istiyorum diyorsanız baska aramayın derim.

  • @Bilgin sitedeki iyi filmler genellikle alt yazılı oluyor filmimi izleyelim yoksa yazıyı mı okuyalım yinede her sey için tesekkürler elinden gelenin en iyisini yapıyorsun.

  • arkadaslar film gayet güzel özellikle üçüncü part aynı zamanda size bi bilgi dört’ün anlamı onlar için ölüm demektir o yüzden 4 rakamından nefret adamın dördünc katta daha cok korkması sasırması sizin için garip gelebilir

  • sırf final için bile izlenmeye değer bir film.

  • filmden çıkarılması gereken ders alma mazlumun ahını biner sırtına aheste aheste. film süper ha izleyin 🙂

  • filmin ana fikri vebali boynuna

  • İnsanların neyden hoşlandıkların değişiyor bunu yorumlara bakarak gördüm. Japon, Çin, Kore filmleri daha doğrusu korku filmleri kötüdür bana göre bu film beni şaşırtır diye ummuştum ama yanılmışım. Son derece sıkıcı bir film sadece sonu güzeldi ama saçmaydı sonunu görmek içinde 90 küsür dakikalık film izlenmez çok ahım şahım bi sonu da yok zaten izlemeyin. 10/3.5

  • muhteşem bi gerilim filmiydi..sonunu cok güzel bağlamışlar ve hersey filmin sonunda cıkıyor..cok ilginç..sadece fotoğraf görmek istemiyorum artık 🙂

  • Güzel ve adil bir sondu…Film de çok güzel.Aslında konuyu bir şeye bağlasak da işler gerçekten karışıyor.

  • izlerken yanımdan sinek geçti ondan bile korktum o derece fena bir film tavsiye ederim

  • bu filmi çok geç keşfettim ama izledimm.sonunda film arşivimde yer edindi..çok mu çok klass bi film..

  • ey kör cahiller! japon degil tayland sineması bu, bide bişey biliyomuş gibi abuk subuk yorumlar yazmışlar.film güzel arkadaşlar sıkılmadan izledim.izlemenizi tavsiye ederim..

  • güzel film zaman kaybı değil kesinlikle anlam çıkarılabilcek film. yorumlara baktığımda bütün filmi finali bekleyerek geçti harbidende final güzeldi yani 10üzerinden 6 oda finale yani 🙂

  • çok güzel çok korktum

  • harika diyemem, cunki harika filmlere yazik etmis olurum. iyiydi bazi filmlere gore. adminlerden dana korkunc ve gerilim dolu filmler bekliyorum. tesekkurler))

  • arkadaşlar Adrenalin ve heyecan seven biriyim ama ben hep katilli ve gizemli-gerilimli film izlerim hiç hayalet-cin filmi izlemem çünkü korkarım siz korktunuz mu?Lütfen düzgün açıklama yapın…

  • harika bir film izlediğim en iyi gerilim filmi baya korktum

  • Filmi izlemeyi çok istedim ama cinli-şeytanlı-hayaletli filmlerden korkuyorum.Birileri söyleyebilir mi ne kadar korkunç?

  • izlediğim en iyi Uzakdoğu filmiydi sonu süper kilitledi beni bi süre izlenir

  • Hayatımda izlediğim en anlamlı filmlerden. 2004′de cıkmış fakat ben ilk defa geçenlerde izledim.. Bu filmi izlediğim de neredeyse uyuyamadım ama korkudan değil trajediden.. Bende sanki bir Cesur Yürek, yeşil yol ya da esaretin bedeli hissi uyandırdı.. Aslında cok da duygusal değilim…
    Fakat burada cok saf bir kıza insani olarak yapılmış cok büyük bi ayıp vardı..Düşün ki dünyada kolay bulamayacağın tertemiz bir kız, adam ondan utandığı herkesten sakladığı halde yine de onu çok sevmiş ve sonunda adamın yaptıklarına bak…dünyada gerçekten böyle kızlar varsa keşke bide bizim karşımıza çıksa…
    Film harika emeğe saygı lütfen…

  • Hayatımda izlediğim en anlamlı filmlerden. 2004’de cıkmış fakat ben ilk defa geçenlerde izledim.. Bu filmi izlediğim de neredeyse uyuyamadım ama korkudan değil trajediden.. Bende sanki bir Cesur Yürek, yeşil yol ya da esaretin bedeli hissi uyandırdı.. Aslında cok da duygusal değilim…
    Fakat burada cok saf bir kıza insani olarak yapılmış cok büyük bi ayıp vardı..Düşün ki dünyada kolay bulamayacağın tertemiz bir kız, adam ondan utandığı herkesten sakladığı halde yine de onu çok sevmiş ve sonunda adamın yaptıklarına bak…dünyada gerçekten böyle kızlar varsa keşke bide bizim karşımıza çıksa…

  • Filmin başı güzel ortaları biraz vasat sonları güzel özellikle final mükemmel.

  • muhteşem bir filmdi..gerçekten çok korktum..sonu ise çok ilginç ti..farklı bir son ..harika..

  • galiba tek parça açılmıyor. diğerleri açılıyor ama

  • Bence film güzeldi hem duygusal hem korku gibi bişey istiyosanız özellikle muhteşem (duygusalı da öyle çok fazla değil). Yalnız bence hayalet olan kız çok daha fazlasını yapmalıydı o adamı parçalardım ben olsam 😀

  • lütfen şu Ahmet yeter denen muhtemelen 10-15 yaşında ki insana inanmayın, kendisi de söylüyor filmin tamamını izlemediğini, öyle çok boş konuşan yorum yapan var ki diğerlerini yanlış yönlendiriyor. siz çoğunluğun söylediğine inanın ve izleyin çünkü film hiç boş değil hele son yarım saat mükemmel tavsiye ediyorum

  • 😀 bence çok güzeldi

  • filmin sonu hiç tahmin ettiğim gibi değildi. mükemmel bir bağlama yapılmış.

  • cok korku filmi izledim ve bu en iyilerinden biriydi başları biraz sıkıcı ama devamı cok surukleyıcı kesinlikle izleyin

  • Bazı yorumlar öyle saçmalama boyutuna ulaşmış ki ”Allah’ın adını verdim sakın izlemeyin” diye yalvaracak dereceye gelenden tutunda şu Tayland filmini Japon- Amerikan özentisi görenden Kore sineması sanana kadar. Bir filmi baştan sona izleyenlerden tavsiye almanızı öneririm, birkaç part ile bir film yargılanmaz. Yıllar önce tekrar yapımı Amerikan versiyonunu izlemiştim, gayet güzel bir filmdi. Daha sonra orjinalinin Tayland yapımı bu film olduğunu öğrendik ve izledik bu film Amerikan yapımına göre biraz daha gerilim düzeyi yüksekti ve Shutter adlı filmi ister Amerikan ister Tayland izleyin zevk alacağınızdan şüphem yok. Kitaplar ciltlerine göre yargılanamayacağı gibi filmlerde yarım yamalak izlenerek yargılanmaz. Saygılar.

  • Cidden güzeldi bi film. Sonunu güzel yapmışlar. İyi baglamislar :/ Sevdim. Ama daha güzelleri de var yani.. :/ 🙂

  • hayatımda izlediğim en iğrenç film kesinlikle izlemeyin ben ettim siz etmeyin Allahın adını verdim bakın sakın ne olur zaman kaybı ya böyle rezillik görmedim en fazla 45 dk dayanabildim şimdi arkadaşlar peygamber sabrı varmış sende diyor düşünün tşk ederim.

  • vay ben nerelere gidem,başımı hangi taşlara vuram,niye seyrettim ben bu filmi,

  • amerika versiyonunu izledim çok güzel bir film. kesinlikle izleyin derim.

  • kaliteli gerilim filmi başta biraz sıkıcı gelebilir ama bırakma izle

  • Seneler önce izlemiştim hemde 10-15 defa : )

  • harika bir final

  • bilgin filmi türkçe dublaj izleyin diyosunda o verdiğin türkçe dublajla bu film aynı değil !!

  • klişeleşmiş japon-amerikan senaryosu..yapmacıklık hat safhada.korkutuculuğu yok.izlemeyin zaman kaybı.

  • izlediğim en güzel filmlerden biri.

  • ama bilgin, bu aynı film değil ki. türkçe dublaj diye attığın tamamen ayrı bi film. kafamızı karıştırma 😀

  • klişeleşmiş bir kaç japon sineması korku unsurları vardı ama bazı yerleri vardı ki sonunda güzel birleştiriyorlar yinede biraz garip bir son. izlerken sıkılmazsınız

  • Ayrica bir dip not daha seyrettigim en iyi final filmiydi.

  • Top 10 gerilim listemde her zaman bir numara olan filmdir.mukemmel bir film ustelik kore versiyonu

  • neden türkçe dublajı yok ya bayada olmuş çıkalı 🙁

  • degişik bi film biraz sıkıldım ama sonu ıyıydı bence 10\6

  • ilk başlarda sıradan bir gerilim sergileselerde sonunu çok iyi bağlamışlar ve yakışır bir sürpriz olmuş.. izlenir zaman kaybı sayılmaz.

  • filmi yaklasık 10 sene önce izledim muhtesem fakat amerikan versiyonu dandik muhtemelen dublaj olan amerikan versiyonu olsa gerek

  • fragmanını izledim, korkutucu geldi, izlemedim filmi (izleyemedim,denemedim bile hatta), azıcık korktum :)))