facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Romeo Katili Chris Porco 2013 Türkçe Dublaj izle |



"Romeo Katili Chris Porco 2013 Türkçe Dublaj izle" için 39 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. tayfun tayfun Aralık 21st, 2013 saat 17:16

    enteresan ve surukliyici bir film tavsiye ederim

  2. recep recep Aralık 21st, 2013 saat 18:23

    süper izleyin kesinlikle izleyin 10/10 her saniyesi sürükleyici

  3. hakan hakan Aralık 21st, 2013 saat 21:46

    Güzel film,izlemeye değer bence…

  4. BERRİN BERRİN Aralık 21st, 2013 saat 21:55

    güzel film

  5. alper alper Aralık 21st, 2013 saat 22:06

    film dedikleri bu olmasi lazim süper

  6. hülya hülya Aralık 21st, 2013 saat 22:17

    gerçekten güzel çok keyifle izledim.

  7. fatma fatma Aralık 21st, 2013 saat 22:19

    gerçek bir olaydan esinlenerek çözülmeye çalışılan bir cinayet filmi orta seviyede

  8. Erkan Erkan Aralık 22nd, 2013 saat 01:23

    Bence de suçlu. Çok gıcık bir tipi var ve karaktersiz 😀

  9. nuri45 nuri45 Aralık 22nd, 2013 saat 03:17

    katil.kim.anlayamadım

  10. Onur Onur Aralık 22nd, 2013 saat 16:40

    kesinlikle güzel bir film

  11. Hakan Hakan Aralık 22nd, 2013 saat 18:58

    Chris her kız babasının kızlarına uzak durmasını öğrettiği erkek tipinin temsilcisi…Annenin katili görmesine rağmen mahkemede saklaması enteresan ki bu da bağlantıyı jürinin kararının doğru olduğuna inanmamızı sağlıyor…Chrisin patalojik bir yalancı olması ise anlattıklarıyla bağ kurmamızı sürekli engelledi…

  12. salih salih Aralık 22nd, 2013 saat 21:16

    harbiden katil kim anlayamadım?

  13. OKan OKan Aralık 23rd, 2013 saat 17:09

    Bence Katil ” Bilgin ” 😀
    Film Katili 😀

  14. irfan irfan Aralık 23rd, 2013 saat 18:43

    10 numara ötesi bir film…

  15. ALİ ALİ Aralık 24th, 2013 saat 02:50

    çok merak ettim ya acaba gerçekten o mu ki 🙂 bu arada süper film izleyin vakit çok cabuk geçıyor .

  16. laklukabir laklukabir Aralık 24th, 2013 saat 03:40

    dandik bi film

  17. cosmicalfa cosmicalfa Aralık 24th, 2013 saat 05:12

    Güzeldi,bu konuyu discovery ıd programında izlemiştim..filmin can alıcı noktası kamera görüntüleriydi ama o konu mahkemede basitçe sergilenmiş..daha ihtişamlı olabilirdi…

  18. Harun Harun Aralık 24th, 2013 saat 14:11

    Ben begenmedim yani yavas ilerleyen bir film. Ortada bir cinayet sucluyu hapse atmak icin suren bir mahkeme olay bu. emek icin tskler

  19. osman osman Aralık 24th, 2013 saat 14:46

    abi ben birşey anlmadım suclumu değilmi

  20. Erdi Erdi Aralık 24th, 2013 saat 22:31

    Sağlam bi filmdi.. Şiddetle öneriyorum. TEŞEKKÜRLER BİLGİN.

  21. flightsim flightsim Aralık 24th, 2013 saat 22:48

    gidin başka bir işinize bakın bence…

  22. UMUT UMUT Aralık 25th, 2013 saat 01:34

    abı suclu kım :S ?

  23. Oğuzhan Oğuzhan Aralık 25th, 2013 saat 01:58

    Herkezin kafasına takılan soru işaretinin cevabı benim ben öldürdüm rahatlayın 🙂

  24. kenan kenan Aralık 25th, 2013 saat 02:09

    80 dk sürüklersin.80 + 5 te golü atarsın.bu filmde gol yoktu.son 5 dk sı berbat.

  25. saHra saHra Aralık 26th, 2013 saat 19:42

    yetiştirdiğin çocuğu böyle şımartırsan ve manevi duygular aşılamazsan olacağı budur öyle babadan öyle evlat babası çok gıcık tı sevgisiz duygusuz lanet birşey .sonunudaki açıklama da çok saçma bazı olaylar uydurulmuş bazı ozaman nasıl gerçek hikaye oluyor

  26. fuat fuat Aralık 29th, 2013 saat 00:33

    Katil kim 😀 Bak ayar oldum baya baya sadistmiş 🙂

  27. kemal kemal Aralık 29th, 2013 saat 03:01

    Çok güzel film mi? dandik ötesi bi film

  28. berkant berkant Aralık 29th, 2013 saat 13:22

    suçlu olmasaydı kızları kendi istekleri doğrultusunda kullanmaz örneğin babasının bilgisayarı zaten mahkeme sonunda verilirdi neden delil olarak gözüken bir malı karartmaya çalışıyor ve 6 saati açıklayamıyor gibi doğru bir karar olduğunun düşüncesi uyandı tarafımca..güzel bir filmdi teşekkürler..

  29. ys ys Aralık 29th, 2013 saat 23:26

    Film çok güzeldi..katilin kim olduğunu bulamıyorum

  30. cüneyt cüneyt Aralık 30th, 2013 saat 12:22

    film güzel 10-7 emeğinize sağlık.

  31. nkizilay nkizilay Aralık 31st, 2013 saat 00:12

    katil kim anlayan varmı?

  32. Uzman & Fantom Uzman & Fantom Ocak 2nd, 2014 saat 03:50

    Yazılan yorumlar filmin seyirciye aktarımı ve uyandırdığı merakıyla zaten seyredilebilirliğini ortaya koyuyor.İlginç ve sorgulanabilecek yönünü yönetmen ve oyuncular iyi aktarmış.Bakış açısı değişkendir ama sıkılmadan seyredilebilinir …Teşekkürler Bilgin – emeğine sağlık..

  33. burcu burcu Ocak 2nd, 2014 saat 14:04

    fikmin can alıcı noktası zaten son bi kac dkydı hıc bı kadın ısıgı yakıp karsısında gördügü adama önce normal bakış atıp sonra gözlerını buyutmez.önce oglunu görüyor yatısıyor sonra baltasını farkedıp şaşırıyor olay bu kadar basit.

  34. nihat nihat Ocak 10th, 2014 saat 19:59

    enteresan bir film 10/5 zamanı olan izleyebilir

  35. kodemi kodemi Ocak 15th, 2014 saat 06:28

    Film Sonuç İtibariyle Pek İç Açıcı Değildi. . . Bence ” 10/5 ”.

  36. gizem gizem Şubat 11th, 2014 saat 18:23

    Bence kendi türünde başarısız filmler arasında maalesef heyecan unsuru göz ardı edilmiş yani izlerken bir merak duymuyorsunuz sanırım oyunculardan kaynaklanan bir sorun bu kendilerini vererek oynamamışlar. Bu tarz filmleri izlerken insan meraklanmak arada kullanılan müziklerle birazcık heyecan duymak istiyor ayrıca film oldukça yavaş ilerliyor. Gereksiz ayrıntılar ise sıkıcı. Sanırım tüm güzel filmleri bitirdim şu sıralar hiç severek izlediğim filmler bulamıyorum.

  37. aysel aysel Şubat 27th, 2014 saat 17:23

    çok güzel bir film çok etkilendim. anne olmak böyle birşey sanırım. böyle konulu filmlerinizi bekliyorum. emeğinize sağlık

  38. özay özay Mart 21st, 2014 saat 01:26

    Filmde son önemlidir ancak bu filmin sonu filme yakismiyor

  39. YORGUN EMEKLİ YORGUN EMEKLİ Haziran 28th, 2014 saat 02:07

    SEYREDİLİR GÜZEL FİLM TEŞEKKÜRLER.

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.