facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Rubinrot 2013 Türkçe Altyazılı izle |



"Rubinrot 2013 Türkçe Altyazılı izle" için 120 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. Voltran Voltran Aralık 31st, 2013 saat 19:11

    bilgin senden yıl başı konulu film istedik hazırlamadın dahada sitene gelmem

  2. berkay berkay Aralık 31st, 2013 saat 19:28

    gelmek zorunda degilsin bilgin arkandayız bu site mükemmel hobbit2 süperdi kick ass2 de seni seviyoruz

  3. yaşar yaşar Aralık 31st, 2013 saat 19:56

    ah şimdi thor 2 koysa tamda yılbaşı için hobbit2 den sonra bomba gibi olur ha

  4. Aydin Aydin Aralık 31st, 2013 saat 20:06

    Hobbit 2 seyretmek istiyorum admin yardımcı ol

  5. watcher watcher Aralık 31st, 2013 saat 20:15

    Cok guzel ve keyifle izlenebilecek bir film. Entellektuellikten biraz nasibinizi almissaniz cok begeneceginiz bir film, ama transformers filmine superdi diyen yuzu sivilceli tuysuzlerdenseniz gecin yolunuza gidin, sacma sapan yorumlar da yapip milletin kafasini karistirmayin derim.

  6. By_SeVeCeN By_SeVeCeN Aralık 31st, 2013 saat 20:26

    kesinlikle katılıyorum hobbit 2 çok güzeldi.

  7. bemal bemal Aralık 31st, 2013 saat 20:32

    abi çok iyi ya

  8. ramzan korkmaz ramzan korkmaz Aralık 31st, 2013 saat 21:11

    az terbiyeli olun gelmezsen gelme siteye şu adam filmlerı evde hazırlamıyor cocugu sıte 2-4 gunde bır film koyuyor bu adam hergun fılmı var amator rus adı cekım ama yenı filmler koymaya calısıyor eskı filmleri basa alıp ızlettırmıyor adam yılbasında film kyoması bıle iyi gıder keyfıne bakardı bırdaha sıtene gelmezmıs gelme bence bilgin hissetmez bile

  9. Gamze Gamze Aralık 31st, 2013 saat 21:12

    Çok güzel kardeşim Çok güzel ellerinize sağlık

  10. Fatih Fatih Aralık 31st, 2013 saat 21:17

    @voltran, sen gelme

  11. mfö mfö Aralık 31st, 2013 saat 21:27

    İnceden bi gaz kokusu var sanki 🙂

  12. M.MÜRÜDE M.MÜRÜDE Aralık 31st, 2013 saat 22:18

    4 gözle bu filmi beklerdim

  13. sedat sedat Aralık 31st, 2013 saat 22:21

    bu sitene gelmem diyen kişi zaten bu siteye gelen biri değil arkadaşlar amamcı siteyi kötülemeye çalışan dengesizin biri
    bilgin kardeşin yapmış olduğı çalışmaları çekemeyen ve onun çalışmalarına zarar verecek herkezin karşısındayız yürü be bilgin kim tutar seni bakma sen böle saçma sapan konuşan kişilere sen işini bilirsin bilgin

  14. sofi sofi Aralık 31st, 2013 saat 23:03

    Zevkle izliyorum,özenle seçilmiş filmler emeği geçenlere çok teşekkür ediyorum.

  15. KK KK Aralık 31st, 2013 saat 23:23

    iyi bir savci ariyor saniz ramazan korkmaza gidin 😀

  16. İREM İREM Aralık 31st, 2013 saat 23:46

    FİLM gayet güzel teşekkürler admin .

  17. fenergarden fenergarden Aralık 31st, 2013 saat 23:57

    teşekkürler bilgin

  18. gobal gobal Ocak 1st, 2014 saat 00:05

    ulan arkadas bilgin kardeş emeğini sarfediyor bizlere en iyi filmleri sunmak için sana özel yılbası filmimi bulacak isi gücü yok emeğe saygı göster arkadas

  19. ibrahim ibrahim Ocak 1st, 2014 saat 00:15

    thor 2 yayınlayın artık bilgin kardeş

  20. Gio Vaneo Gio Vaneo Ocak 1st, 2014 saat 00:55

    millet kafayı bulmuş film izlemeye gelmiş :))

  21. iLker iLker Ocak 1st, 2014 saat 01:44

    dansöz filanda istermisin voltran :DDD

  22. thor 2 thor 2 Ocak 1st, 2014 saat 02:03

    bende fılm ızlemeye geldım lutfen sessız olalım sıtede

  23. metin metin Ocak 1st, 2014 saat 03:28

    hobbit 2 nın arkasından Thor 2 harıka olurdu

  24. Onur Onur Ocak 1st, 2014 saat 05:20

    Film gerçekten çok güzel ve sürükleyici fakat altyazı çevirmeni kimse bu sitede bu kadarını görmemiştim. Filmin 3 de 1 i türkçe çevrim değil ingilizce, çevirilen 3 de 2 lik bölümün 4 de 1 i de yanlış tercüme hatası barındırıyor ve bu yanlış çeviri gramer gibi detaylarda değil basit sözlük kelimelerinde ve yazımda var çevirmeni her kimse gerçekten çok baştan savma çalışmış ama filmin heyecanı aşırı rahatsızlığı engelledi diyebilirim. Hatalar dışında gerçekten hikayesi sürükleyici bir film ve izlemeye değer vakit kayıbı olmiyacak bir film. Daha tam araştırmadım ilk kez bu filmi burada gördüğüm için belki çıkmıştır belki çıkmamıştır ama çıkmamışsa bile 2. si çıkıcak izlemiyen arkadaşlar için söylüyorum film bitimi giriş ve gelişme den oluştu, sonuç 2. film olucaktır. İyi seyirler…

  25. ufuk ufuk Ocak 1st, 2014 saat 05:33

    voltan nolursun gel siteye sen gelmezsen admin batar belesten film izliyorsun sanaldan

  26. ayse ayse Ocak 1st, 2014 saat 08:07

    Sürükleyici gizemli bir film güzeldi…teşekkürler

  27. revan revan Ocak 1st, 2014 saat 09:38

    voltran al sana yilbasi filmi http://www.filmifullizle.org/kasabada-yilbasi-a-country-christmas-2013-turkce-dublaj-izle.html bilgin sonuna kadar arkandayiz

  28. eren eren Ocak 1st, 2014 saat 10:12

    Abi ben sitenizi çok beğeniyorum.mobil sitesi koyabilirseniz gerćekten çok sevinirim saygılar.

  29. Oktay Oktay Ocak 1st, 2014 saat 11:47

    teşekkürler bilgin

  30. and_u and_u Ocak 1st, 2014 saat 11:55

    filmi çok beğendim. sanırım 2. 3. bölümü olur. sondaki şarkı ne?

  31. ERkan ERkan Ocak 1st, 2014 saat 12:45

    Askerdeyim Çarşı izninde bile dayanamıyorum film izliyorum güzeldi teşekkürler admın şafak 307 geçermi zaman 😀

  32. kadir saim kadir saim Ocak 1st, 2014 saat 12:56

    aynen yılbaşı için süper film oldu gece gece 😀 Biraz duygusal ama olsun

  33. metin metin Ocak 1st, 2014 saat 14:53

    siteyi ve bilgini bilen bilir gerisi hava civa biz gelene git gidenede gel demeyiz 🙂

  34. Çiğdem Çiğdem Ocak 1st, 2014 saat 15:15

    Farklı fantastik bilim kurgu filmleri varsa yükler misin? Buradakilerin hepsini izledim 🙂 Artık izleyecek film kalmadı 🙁

  35. ufuk09 ufuk09 Ocak 1st, 2014 saat 15:56

    yıllardır aradığım siteyi sonunda buldum kardeşim emeğine eline sağlık ..filmlerin tabikide hepsi beğeni ve olumlu eleştiri almayabilir bu film çekenleri ırgalar..ama senin her filme verdiğin ayrı ayrı emek kesinlikle en azından bir teşekküre değer..teşekkür ederim..

  36. Diyar62 Diyar62 Ocak 1st, 2014 saat 19:01

    votran bu site sen olmadanda kazanır bilginin sitesi gibi 2. bir site yok internet aleminde

  37. nuri45 nuri45 Ocak 1st, 2014 saat 19:25

    zaman.kaybı

  38. Mürüde Mürüde Ocak 1st, 2014 saat 19:39

    Kitap uyarlaması olan YAKUT KIRMIZI film kesinlikle Back To Future filmini aratmayacak .
    Aşk Tüm Zamnlardan Geçer üçlemesinin ilk kitabından uyarlanan filmi dört gözle bekliyordum keşke alt yazı yarı ingilizce ve yarı türkçe olmasa ve LÜTFEN SAFİR MAVİ ve ZÜMRÜT YEŞİM filmlerini de takip edin.

  39. Gio Vaneo Gio Vaneo Ocak 1st, 2014 saat 20:47

    Sonu hariç 10 üzerinden 9 sanırım 2.cisi çekilecek

  40. aybige aybige Ocak 1st, 2014 saat 21:03

    Bilgin nası bi çocuk acaba ya? Bilgin Bilgin, diye diye merak ettirdiniz. Resmini koysa ya :p

  41. sedat sedat Ocak 1st, 2014 saat 21:26

    bilgin aslında bilgisayar programı arkadaşlar bilgin diye biri yok herşeyi süper ötesi bi bilgisayar ayarlıyor :))
    şaka arkadaşlar bilgini bende merak ediyorum yaptığı çalışmalara ve filim koymakdaki hızını bakılınca insan bi an için bunları yapanın bi bilgisayar programı olduğunu sanıyor ama bilgin aynı biz gibi etden tırnakdan bi insan bilgin merakımızı gider bakalım bi istersen artık bi feys adresi falan ver tanıyalım seni bize bukadar hizmet eden bu kişiyi tanımak gerekir dimi arkadaşlar
    belki tanıdık çıkarsın dayı oğlu veya amca oğlu valla kayınpederden bile şüpheleniyorum sabaha kadar bilgisayar başında sabahlıyor bilgin benim kayınpeder olmasın :))

  42. asuman asuman Ocak 1st, 2014 saat 21:29

    iyi filmdi

  43. OKAN OKAN Ocak 1st, 2014 saat 21:34

    beklentının altında sadece zaman gecırebıecegınız bır film

  44. uluhan uluhan Ocak 1st, 2014 saat 21:56

    bu film hakkında görüşü olan var mı bu arada..!!

  45. ayhan ayhan Ocak 2nd, 2014 saat 01:58

    Bilgin eline sağlık,Votran çok da tınnn !!!!!!

  46. aristokrat aristokrat Ocak 2nd, 2014 saat 02:24

    fena degil,idare eder ama altyazi tercumesini kim yaptiysa ingilizceyi ya okulda ya kursta ogrenmis,tercumeler cogu zaman eksik ve tamamen yanlis,ama yinede izlenebilir…

  47. Fantom Fantom Ocak 2nd, 2014 saat 03:17

    İlginç başlayan – merak uyandıran ama ilerleyen sahnelerdeki konu akışı ve kurgu aktarımıyla çabuk düşüşe geçen , bilhassa belki devamını çekebiliriz düşüncesiyle sıradanlaştırılmış orta altı bir film diyebilirim.Teşekkürler Bilgin..

  48. buse buse Ocak 2nd, 2014 saat 10:31

    admin açlık oyunları 2 de eklermisin ?

  49. murti murti Ocak 2nd, 2014 saat 14:01

    YAA BEN YORUMLARINIZ İÇİN BURDAYIM FENASINIZ YAAA :)) BEN GENELDE FİLMLERİ SALONLARDA TAKİP EDİYORUM HAKKINI (VERMEK LAZIM)

  50. Habip Habip Ocak 2nd, 2014 saat 16:51

    26.47 dikkat edin illuminati 🙂

  51. babaferoo babaferoo Ocak 2nd, 2014 saat 21:38

    evet Hatip. illuminati ye atıflar var. benim de fikrim, daha da güzel bir film olacakken serini çekme telaşıyla 2. yarısında tempo düşmüş. gene de iyi film. teskkler.. 2 reklam TIK layalım çocuklar 🙂

  52. sasuska sasuska Ocak 2nd, 2014 saat 23:38

    güzeldi emeğine sağlık

  53. cacalegion cacalegion Ocak 3rd, 2014 saat 06:05

    film güzel izlemeye devam…

  54. İLKNUR İLKNUR Ocak 3rd, 2014 saat 20:57

    film çok çok çok çok çok güzeldi mutlaka izleyin

  55. Berkay Berkay Ocak 4th, 2014 saat 01:46

    2. filmi çıkması gerek, bitiş 2.filmden sinyal veriyor. güzel film 🙂

  56. tugba tugba Ocak 4th, 2014 saat 02:43

    mükemmel

  57. cosmicalfa cosmicalfa Ocak 4th, 2014 saat 03:02

    Film güzeldide sonu nerde?

  58. Su Su Ocak 4th, 2014 saat 14:32

    Film fena değil ama altyazı berbattı..

  59. merviş merviş Ocak 4th, 2014 saat 19:08

    kitap serisini okudum güzeldi. umarım bu seri-filmleride güzel olur

  60. taktak taktak Ocak 4th, 2014 saat 21:52

    o kitaba bu filmi mi yapabilmişler? almanlar keşke bazı şeylerin içine etmemeyi denese.

  61. Seyf Seyf Ocak 5th, 2014 saat 03:18

    Eline kamerayı alan film çekmiş…
    Konu yok basit bir film.
    Başka birşey söylemeyeceğim…

  62. ali ali Ocak 5th, 2014 saat 21:43

    film iyiydi kesinlikle zaman kaybı değil ama bilgin git ingilizce öğren böyle berbat bir altyazı olamaz

  63. azad azad Ocak 6th, 2014 saat 00:26

    bilgin tüm yorumları göster yada 1. yoruma gele tıkladığımda otomatikmen anasayfaya gidiyor. bi el at. analiz yapıp filmeleri izleyelim

  64. gamze gamze Ocak 6th, 2014 saat 16:30

    film çok güzel harika süper kırmızı balonda harika süper harika çok sevdim tşk devamı yokmu acaba

  65. İsaCan İsaCan Ocak 9th, 2014 saat 13:51

    10/7 bi film bence izlenir yani

  66. akın akın Ocak 10th, 2014 saat 04:42

    kurgu fena değil ama yonetmen ve fılmın aşırı sacma amotorce hataları var sanki bi deneme filmi gibi suan yonetmenlık oyuncuları daha guzel cekebılırmıs bu filmi yonetmenın adını aldım hatta o adamn filmini izlemem bidaha tavsiyem izlenebilir ama izlenmese daha iyi..

  67. nur nur Ocak 11th, 2014 saat 01:08

    güzelmiş

  68. hasan hasan Ocak 16th, 2014 saat 01:43

    google translate mı kullanmıs cevirmen yoksa bastan batırmıs cevırıyı yarım yamalk bır yeri cevirmiş diger yer orjınal dil o da güzel valla

  69. İSKO İSKO Ocak 19th, 2014 saat 00:50

    şu filmlerın ayrıntısından anlayan kardesler bilginizi kendınıze saklayın biz film izlemek ıcın oturuyoruz filmın basına ilgi cekmek ıcın değıl keyıflı fılm arkadaslar fantastık severler begenır kesınlıkle ama bilgin alt yazının ıcıne etmısler kımı yerde ıngılızce kımısı yok lutfen dıkkat emege saygı duyulmasını ıstıyorsan tabi…

  70. Ezgi Ezgi Ocak 22nd, 2014 saat 13:31

    Film inanılmaz güzeldi,ama altyazı neydi öyle ya google translate bile bundan iyi çevirir,çoğu şeyi yanlış çevirmişdiniz zaten..

  71. anka anka Ocak 22nd, 2014 saat 22:19

    güzel tavsiye edilir

  72. ali ali Ocak 23rd, 2014 saat 15:57

    Film Güzel Degil İzlenmeye degmez Bence Filmi film yapan başı ortası ve sonudur amabu filmin ne bası ne ortası var çok sacma bir filmdi ,,, admin yinede tşkler

  73. essss essss Ocak 25th, 2014 saat 10:43

    2.si çıkmalııı bence

  74. ZEHRA- ZEHRA- Ocak 25th, 2014 saat 16:43

    BENCE ÇOK İYİYDİ MUTLAKA İZLEYİN 🙂

  75. engin engin Ocak 27th, 2014 saat 03:07

    aklıma iki şey geliyor. yönetmenin parası bitti yada başrol oyuncularından birisi hastalandı veya öldü. sonu çok abartılı şekilde bilinmezle biten film gördüm. ama bukadarıda ayıptır. film kompozisyon gibidir başlangıç, gelişme ve sonuç. Bunlar resmen filmi ortasında bitirmişler. beşinci bölümü izledik den sonra bolum atladım herhalde diyerek dörde bir daha baktım. hevesinizin kursağınızda kalmasını istemiyorsanız izlemeyin.

  76. ebru ebru Ocak 27th, 2014 saat 18:09

    film güzeldi ama alt yazı berbattı.

  77. metincan metincan Şubat 2nd, 2014 saat 22:09

    zaman kaybı ..

  78. begüm begüm Şubat 2nd, 2014 saat 22:45

    film gerçekten güzel ama 2. sinin de çıkması lazım sonu yok 😀 !!

  79. Filmci Filmci Şubat 4th, 2014 saat 23:43

    Film izlenilebilir derecede iyi. Ama sürükleyici değil. Bu benim fikrim tabi. Kaliteye gelince her zamanki gibi harikasınız filmifullizle ekibi. Yalnız altyazı çevirisinde baya hata var. Bu siteye yakışmayacak hatalar 🙂

  80. leyla leyla Şubat 7th, 2014 saat 02:53

    yönetmen deneme filmi çekiyordu herhalde.filmi begendim ama çok eksik.ve bu bariz eksikler göze batıyordu.vakti olanlar için izlenesi bir film yinede 🙂

  81. melisa melisa Şubat 7th, 2014 saat 15:14

    bu ne ya en güzel yerinde bitti.ikincisi kesinlikle çıkmalı .

  82. yorumcu yorumcu Şubat 7th, 2014 saat 15:26

    bence kitap daha güzelde bu filmin sonu nerde ???????????

  83. şevvalözügenç şevvalözügenç Şubat 14th, 2014 saat 17:16

    film muhteşem kitabınıda alıcam. ve Jannis… tek kelime ile kusursuzsu.

  84. Nombus Nombus Şubat 21st, 2014 saat 21:54

    Film gayet güzel keyifle izleyeceğiniz bir film ayrıca Filmin devamı yani 2’nci Filmi ise ” SAFİR MAVİ – SAPHİRBLAU ” Olarak bu yıl 2014’de çıkacak hatta 3 filmi bile var yani şüpheniz olmasın filmin devamı var kitaba uygun bir şekildede çıkacak film Yakut Kırmızı-Safir Mavi ve Zümrüt Yeşil olarak 🙂

  85. Onur Can ŞAHİN Onur Can ŞAHİN Şubat 24th, 2014 saat 02:00

    Hayatım da gördüğüm en kötü dublaj. Filmden soğudum dakika 17 kapattım sizlere iyi seyirler.

  86. Salih Aydın Salih Aydın Şubat 24th, 2014 saat 03:37

    alt yazı berbat ama film güzel… ayrıca eline sağlık bilgin, wordpress bi siteden beklenmeyecek şeyler bunlar =) 😉

  87. beyzanur beyzanur Şubat 28th, 2014 saat 20:02

    bu yorumları görüp çok güzel bir film zannetip boşuna zaman kaybettim
    filme kötü demiroum ama filmde heyecan yoktu sade duran bir film
    vakit kaybı izlemeyin :(:(:(

  88. EMRE EMRE Mayıs 2nd, 2014 saat 23:03

    çok güzel bir film fakat 2. sinin çıkması şart 😀

  89. Es Es Mayıs 5th, 2014 saat 19:02

    Kitapla hiç alakası yok çok fazla karışık bir kere olaylar yerli yerinde değil ayrıca kitabı okumayan kimse anlamaz güzelim kitabı berbat etmişler.

  90. ÇağLin ÇağLin Mayıs 6th, 2014 saat 13:46

    Kitabını okumadığım halde filmi gayet iyi anladım sadece bu dalda film sevenler izlesin filmi anlayamamanın sebebi bu kategoriyi sevmemekten gelir ve filmin sonunda ikincisinin çıkacağı belli edilmiş 😀 iyi seyirler…

  91. islam islam Mayıs 7th, 2014 saat 01:17

    Ya arkadaşlar yorum yapmış olmak için yazmayın. film güzeldi bölümüne uygun güzel bir filmdi. neden matrix, yüzüklerin efendisi, blade vb. seri filmlerde berbat falan diyemiyorsunuz. ayrıca filmin çıkış tarihine bakın 2013. insaf yahu. en baba filmler bile serisi 3 -4 yılda çıkıyor. hadi kuvetli bir neden olsun 2 – 2.5 yıl. bunlar yarıda kestiklerine göre ya ikincisi gelecek yada sonunu bize bırakmışlar. iyi ve ya kötü bitirecek kadar hayal gücünüz yoksa film izlemeyi bırakın. Filmden zevk almayı bilmiyorsanız yorum yapmayın. bari merak edip izleyelim. zaten içeriği hakkında bilgi veriliyor. teşekkürler Blgin …..

  92. hale hale Mayıs 10th, 2014 saat 19:33

    güzeldi 🙂 kitaplarını da öneririm …

  93. esma esma Mayıs 19th, 2014 saat 17:23

    cok güzeldi.bayıldım

  94. wendy wendy Mayıs 20th, 2014 saat 23:56

    Kitabı okuyan biri bu filmi beğenmez arkadaş.

  95. ufklk ufklk Haziran 9th, 2014 saat 23:18

    kitapları daha güzeldi bence ama film de çok saçma değil kitabı okumayanlar için öyle gelir kesnlikle

  96. Funda Funda Haziran 10th, 2014 saat 14:28

    Arkadaşlar bu film “Yakut Kırmızı” adlı kitabın filmidir. Safir Mavi 2. kitabı ve Zümrüt Yeşil 3. kitabıdır. Film size eksik gelebilir çünkü 1. kitabı da eksik bitiyor. Tavsiyem filmi izlemediyseniz ilk önce kitabını okuyun sonra filmi izleyin. Filmi izlediyseniz bile kitabını mutlaka okuyun.

  97. Simay Simay Temmuz 12th, 2014 saat 14:28

    Film gayet güzel arkadaşlar. Kesinlikle izleyin. Ama altyazı rezalet. Hayatımda gördüğüm en iğrenç altyazıydı.

  98. Beyza Beyza Temmuz 13th, 2014 saat 13:54

    Bu filmin Kerstin Gier’ın Yakut Kırmızı-Safir Mavi-Zümrüt Yeşil üçlemesinden uyarlama olduğunu bildiğimden dolayı filmi izlerken midem bulandı.Böyle güzel bir seriyi nasıl bu kadar iğrenç bir hale getirebilmişler anlayamadım.Kitaba sadık kalınsaydı,olayların yerleri karıştırılmasaydı,kendilerine göre saçma sapan replikler ve sahneler eklemeselerdi mükemmel bir film çekebilirlerdi.Ama naapalım elimizde bu var.. Çok hayal kırıklığına uğradım çok..
    Not:Filmini izlemeyip kitabını okumalısınız bence,gerçekten süper bir seridir.

  99. niyazi niyazi Temmuz 16th, 2014 saat 22:43

    ilginç aynı zaman da sonu olmayan saçma bir film. vaktinizi boşuna heba etmeyin.

  100. Ezgi Ezgi Ağustos 6th, 2014 saat 19:50

    Film güzel olabilir ancak bazı kısımlar dışında kitabıyla pek bir bağlantısı yok :/ gene de izlenmeyecek gibi bir film değil:)

  101. kitabı oku filmi izle kitabı oku filmi izle Eylül 3rd, 2014 saat 18:44

    kitapta ki olaylar sırasında değil ayrıca film çok amatörce olmuş genede izliyorum 😀 inşallah 2. si bu kadar basit olmaz saygılarımlaa

  102. müge müge Eylül 12th, 2014 saat 00:16

    gayet eğlenceli ancak oldukça genç bir gruba hitap ediyor. devamı çekileceği için dizi gibi bitiyor. bunun dışında çeviride eksikler var. yinede konu eğlenceli işlenmiş izleyebilirsiniz 😉

  103. RUBYFAN RUBYFAN Eylül 14th, 2014 saat 15:03

    Sevgili Admin;
    Merhabalar bu serinin bütün kitaplarını okudum ve 2.filmi çıktı fakat maalesef vizyona giremedi, size bir sorum olacaktı? Yabancı sitelereden filmi alıp çevirme ihtimaliniz var mı? Varsa çok rica ederim çevirebilir misiniz? Hayranlar olarak filmi uzun süredir bekliyoruz. 2. Filmin adı SAFİR MAVİ, SAPHIRBLAU ise orjinal adı. YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİZ SAPHİRBLAU FANLARI OLARAK 🙂 iyi çalışmalar dileriz…

  104. selin selin Eylül 18th, 2014 saat 12:46

    bu film türkiye de gösterime girmedi.ikinci filmide gösterime girmez muhtemelen. yine internetten izleriz. tabiikii kitabı olan filmlerde kitap daha etkileyici geliyor.ama bnce filmide güzel karakterler kitaptakii mizahi yönü yansıtmış. teşekkürler admin 🙂

  105. şeyda şeyda Ekim 4th, 2014 saat 01:04

    Sırayı çok bozmuşlar kitaba göre, tabii kitaptaki havada yoktu bana göre ama yine de izletti. Oyuncular acemi ama uyumlular çok rahatsız etmiyor bu yüzden, ikinci filmde daha iyi olur umarım. ayrıca gözlerim xemerius’u aradı, olsa hoş olurdu..

  106. Cathnora Cathnora Ekim 6th, 2014 saat 23:26

    RUBYFAN’a katılıyorum, yabancı sitelereden filmi alıp çevirme ihtimaliniz var mı? Varsa çok sevinirim. Bende bayadır 2. filmi bekliyorum ama hiç bir yerde yok. Umarım yapabilirsiniz. Şimdiden teşekkürler 🙂

  107. başak başak Kasım 1st, 2014 saat 20:57

    harika bence muhteşem saphirblau ne zaman türkiyeye gelecek bilen varmı acilll :*

  108. eylül gülkan eylül gülkan Aralık 21st, 2014 saat 19:07

    Arkadaslar ikinci film o kadar mukemmelki suare ye gittikleri kismi youtube dan izledim. Ama maalesef youtube ve bir suru siteye dusmesine ragmen turkce altyazi olmadigi icin izleyemiyoruz

  109. biyonikkiz biyonikkiz Ocak 25th, 2015 saat 17:45

    Yakut Kırmızı filminin 2.si olan ‘Safir Mavi’isimli film 2014 yılının yaz ayında vizyona girdi diye biliyorum. bu serinin bütün kitaplarını okudum ve 2.ci filmin yüklenmesini sabırsızlıkla bekliyorum!

  110. İlknur İlknur Şubat 7th, 2015 saat 18:27

    TAM BİR HAYAL KIRIKLIĞI! Bütün olaylar karman çorman, herşey birbirine girmiş hadi bunu senaristin hayal gücü ve biraz özgünlüğü diyelim ama Gwendolyn tam bir hayal kırıklığı onu her zaman çok daha güzel beklerdim. Hele Gideon’un saçları Leslie’nin dediği gibi ideal boyda değil; bildiğin upuzun! Ayrıca Gideon’un saçlarındaki lüleleride hatırlatırım (Hatırlarsanız Gwendolyn kitapta hep bundan bahsederdi.) ama ortada lüle namına hiçbir şey yok. Lucy ve Paul tam bir hayal kırıklığı. Leslie’nin her zaman kahverengi saçlı açık tenli yüzünde çilleri olan çok tatlı bir kız sanıyordum! Kitap her zaman için filmlerden daha iyi derler ve buna kesinlikle hak veriyorum. Film çok amatörce. Umarım devamı bu şekilde olmaz.

  111. Aybike Aybike Şubat 25th, 2015 saat 01:46

    Ben bu filmi ilk izlediğimde almancaydı, şimdi ingilizce dublaj olup tr altyazı olmuş. Lütfen asıl halini yani Almancasını yükler misiniz? Gerçek sesleri daha güzel.

  112. eylul gulkan eylul gulkan Mart 9th, 2015 saat 07:52

    Ya o degilde kitapta leslie sarisin ve cilliydi

  113. nagiçatl nagiçatl Mart 17th, 2015 saat 20:42

    Sitenizden başka bir yerde film izlemiyorum. lütfen ama lütfen yalvarırım bu serinin ikinci filmini de yükleyin. hiçbir yerde bulamadım bilgin bunu yapsa yapsa siz yaparsınız lütfen bilgin lütfen.

  114. Narniya Narniya Nisan 4th, 2015 saat 18:11

    Muhteşem en iyi filmlerden ve kaliteli bir yapım

  115. Göçebe Göçebe Nisan 7th, 2015 saat 23:14

    Film tam bir hayal kırıklığı oldu ya.. Tamamen kafalarına göre çekmişler, tamam kitabın tamamını bire bir çekemezler elbette ama çoğu şeyi değişik göstermişler.. Örnek hayalet olan James Pipmlebottom.. Kitap ile alakası yok filmdeki James’in.. Ayrıca ne Lesli, ne Gwendolyn, ne Gideon karakterlere uygun seçilmiş.. Ha Lucy ve Paul’ü de unutmamak gerek.. Ayrıca Gwendolyn’in kız kardeşi Caroline neden yok? En iyisi izlememek.. Zaten okurken kafamda yeteri kadar canlanıyor 🙂

  116. öznur öznur Nisan 23rd, 2015 saat 17:00

    kitabı kadar olamasada,yinede güzel film…

  117. esra esra Mayıs 15th, 2015 saat 15:25

    ingilizce dublajı bile kötü ayrıca bazı yerlerde dublajla altyazı uymuyor ama film güzel daha yarısındayım en azından izlenilece film kitaplarını bilmiyordum sanş eseri filmi buldum ama iyiki bulmuşum

  118. Eda Eda Haziran 5th, 2015 saat 23:05

    Kesinlikle harika bir film. Kitabını da okumalısınız. O zaman her şeyi daha net anlayacaksınız. Umarım siz de beğenirsiniz.

  119. Eylül Eylül Aralık 17th, 2016 saat 15:15

    Karakterler hiç tahmin ettiğim gibi değildi ama yine de güzel bir film

  120. Sevim Sevim Ocak 11th, 2017 saat 02:13

    Üçüncü film gelmeyecek mi?

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.