(imdb: 5.6 ) Oyuncular: Sara Paxton, Kelly McGillis, George Riddle, Lena Dunham, Alison Bartlett, Jake Schlueter, John Speredakos, Pat Healy, Senaristliğini ve yönetmenliğini Ti West’in üstlendiği, başrollerini Sara Paxton, Pat Healy ve Kelly McGillis’in paylaştığı The Innkeepers korku/gerilim türünde bir yapım. Filmde artık kapılarını müşterilerine kapatmak üzere olan eski bir otelde çalışan iki otel görevlisinin bu otelde daha önce kendini asarak öldüren bir kadının hayaletini bulmaya kalkışmaları ve bunun sonucunda başlarına gelen olaylar konu ediliyor. İyi seyirler filmifullizle.org

5 sene önce eklendi.

2011 Filmleri, Gerilim, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

, , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 70 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Normalde yorum yazmam ama ukalaca yorum yapan gençlere şunu söylemeliyim, film korku seven izleyiciler için gayet eğlenceli bir aperatif. Kesinlikle mükemmel değil ama korku filmlerini takip eden biri bu filmi görmüş olmak ister vakit kaybı filan değil.

  • BAŞLARDA ÇOK SAKİN GİDERKEN BİRKAÇ BÖLÜMÜNDE HEYECANLANDIM AMA SONU ÇOK SAÇMA BİTİYOR. YİNE DE TAVSİYE EDERİM

  • Henuz izlemedim yorumlara takilip kaldim yahu birisi diyo izle digeri diyo izleme be ne yaaa. Bilgin emegine saglik//

  • dandik.hem de çok

  • Doğru kardeşim

  • Adamlar 10 kişiyle film çekmişler 5.6 yı haketmeyen bir film bence zaman kaybı teşekkürler bilgin

  • emeğinize sağlık süper film… 🙂

  • benim sevdiyim turden bir filmdi .. birdeki arkadaslar boyle burdaki filmlerin hepsi bizi surukliyesi degil,hepimiz ayri zevklere malik olduqumuz icin her filmi beyenmeyede biliriz ama burda sitede emeqi gecen arkadaslarin da emegini unutupda hosa gelmeyen laflar etmek bence doqru degil..ok? tesekkur bilgin brat yeri var bir kino idi.. mende gunumun co0x vaxtini burda kinolARA BAXMAQLA KECIRIREM DAHA COX BILIM KURQU FILMLERI YUKLESEN FENA OLMAZ..

  • Emeğinize sağlık.

    Korku filmleri için olmazsa olmazlardan sessiz bir ortam, iyi bir ses sistemi ile izlenirse ortalamalarda/iyi sayılabilecek bir yapım.

  • ya arkadaslar ben hayatımda böyle dandik film izlemedim boşuna 101 dakikam gitti kimseye tavsiye etmem 10 üzerinden -2 o derece yani

  • guzel filmdi, korku sahneleri guzelde o hayaletler ne ariolar orda asmissa asmis kendini amac ne yani ve kizdan ne istiolar anlamadim orasi cok kicik… filmin bi amaci olmasi lagzim… hikayeyi cozmek gibi :/

  • Gizemli filmlerden hoslananlar icin ideal ama biraz basite kacan bi film bol konusma az icraat.kısıtlı bı butce ıle yapılmıs gıbı geldı bana.action bekleyenler hic izlemesin sakin ve dusundurucu bi film bence(filmi dikkatli izlerseniz kafanıza takılan soruların cevaplarının hepsi filmin icinde geciyor)Emegine saglık tesekkurler.

  • Bu filmi çeken adamında buna 5.6 veren adamında töbe töbe 🙂 Teşekkürler Bilgin !

  • Korku filmi delisiyimdir ama izlediğim berbat korku filmlerinde başı çekiyor bu film.
    Hiç bir korku ögesi olmadığı ne olup bittiğini de kesinlikle anlamıyorsunuz. Hiç izlemeye kalkışmayın ciddiyim.

  • filmde gerildigim anlar oldumu evet oldu fakat film güzel degildi.10/5 anca eder.bilgin emegine saglık teşekkürler

  • Evvellerde chox qorxulu bawlamasa da , qprxulu ve urkutucu film idi.. Meslehetdir en cox qorxmaq istesez gece 1den sonra baxin…Tewekkurler.

  • Kesinlikle vakit kaybı. sürekli bir gerilim sürekli bir hareket bekleyipte umduğumu bulamadığım bir flim, çok ağır ilerliyor. 54. dakikada bıraktım ve hala herhangi birşey olmamıştı.

  • Bilgin emegine saglık

  • çok beğenmedim bir iki sahne vardı onlarda klasik sahneler.

  • biz türk halkı böyleyiz konu eleştirmek oldukça 1i 10a katlar lafımızı esirgemeden söyleriz gerçekten her film sizi yerinzden fırlatacak değil yada konusu hoşunuza gitmemiş olabilir yorumlarınızı daha açık ve dikkatli yazarak yapınız çnkü başka insanlarda burda film izlemeye çalışıyor ama yorumları görünce vazgeçiyorlar. biz herzaman en iyisini isteriz ama öyle olmuyo hep malesef film ya kötüdür ya orta seviyededir yada iyidir ve muhtaşemdir bu sıralamalara göre yorum yapalım. yerden yere vurmaya gerek yok milletin film izleme hevesinide kırmayın zevk meselesi kimisine güzel kimisine değil. lütfen yorumları daha akıllıca ve düşünerek yazın hayattan bıkkınmış gibi yazmayın bombalamayın..

  • Güzeldi.

  • Ya her sey iyi de anlamsiz geldi.. Yani sadece ruhlar var yani bi amac olmadan aylak aylak dolasan ruh:) Sadece senari zayif.. filmin sonunu su gozlukluye baglasalar daha bi etkileyici olurdu… Emege saygi…

  • filmin sonuna anlam getiremedim kız neden öldü,hayalet ne istiyordu,hani bunlar 3 kişiydi..adam neden intihar etti..anlamsız bitti bence

  • ben hAYatımda böyle igrenç ve saçma film izlemedim açıkcası

  • ömer arkadaşımız filmin sonunu söylemeseydi daha heyecanlı izleyebilirdim yorumlara bakanda kabahat hiç izlemeyin arkadaşlar zaman kaybından başka bir şey değil.Fragman sizi yanıltmasın 😀

  • o kadar harika değil hiç korkunç değil

  • film insanin uykusunu getirtecek kadar yavas,hatta ara ara daldigim oldu.filmin saglam bir senaryosu yok,sahneler cok basit…filmi zorla bitirdim ama,esneyerek bu yorumu yaziyorum…gercekten izlemeye degmez…bilgin emegine saglik…

  • zamanınızı boşa harcamayın derim

  • vay canına bilgin kardeş seni tebrik ediyorum daha bu film dün vizyondaki filmler arasında gösteriodu ne ara koydun

  • tamam sanata saygı anlıyoruz ama biraz da bizim zamanımıza saygı olsa daha iyi olmaz mı? 10 üzerinden 2 bence cok bile ama neyse.

  • ne yalan soyiyim begenmedim.. film hem cok yavas hem de anlasilmaz.. cok sorular var ama cevaplar yok.. hele filmin sonu daha da anlasilmaz. oyuncular bir garip.. oyuncularin performanslarini, karakterleri hic ama hic begenmedim. bu yalniz benim gorusumdur..

  • lutfen vidiolari bu kalitede atin .. ts

  • Ben bu filmi gecen sene seyretmistim. Kotu film 😉

  • korku filmlerinden ne anladığınıza göre değişir..ben başarılı buldum…gizemliydi…unutmayın arkadaşlar doğru diye bişey yoktur çünkü zamana yere kişiye ve kültürlere göre değişir..

  • bosa zaman kaybı bir filmdi,emin olun,vaktinize yazık

  • bence çok saçmaydı sakın zaman harcamayın nedensiz kızı öldürdüler yönetmen de amma boş şeylerle uğraşmış filmin amacı bile belli değil güzel bir bitiş de yapmadı.

  • arkadaslar bos zamanınız varsa izleyın ama filmden bısey beklemeyın baslarda 6. hıs tarzı bır sey beklıyorsunuz ilerledıkce kıza acaba şakamı yapılıyor diyorsunuz sonra acaba otele reklam olsun die patronlar bıseymı karıstırıo diorsunuz sona luke acaba sıtesı için bıselermı planladı dıyorsunuz ama sonucta sacma sapan bır hayelet cıkıp kızı ölduruo eee sonuc acaba bır mesej falanmı gelecek derken film bıtıo :() neyse 10 uzerınden 3 verıyorum.ayrıca filmın basında ve sonunda internet sakası olarak kullanılan ekrana böcü gelmesıyle yapılan sakanın korku unsuru olarak kullanılmasıda basıtlıgını anlatıyor zaten bb

  • korkunçlu kadın çıkacak sandım çıktı harbiden. yinede tırstım. bugünkü yıldırımdan sonra 2. kalp krizi oldu.

  • bir korku film müptelası olarak seyretmemenizi tavsiye ediyorum çok klişe ve efektler berbat. benden söylemesi …

  • emeğine sağlık admin.izleyecekler için ise vakit kaybı.

  • Film vizyona gireli 1 hafta ya olmuştur ya olmamıştır, eline sağlık bilgin süpersin

  • bilgin yeni playera mı yüklemeye başladın ? yeni yüklediğin filmler açılıyor da. eğer öyleyse çok güzel olur teşekkür ederiz.

    • @apocalyptica Evet bundan sonra paylaşımlar bu player’de olacak.

  • fİLMİ İZLEDİM…
    Ve gayet güzeldi yanlızca konuşma sahneleri biraz fazlaydı…

    Tavsiye ederim…

  • bencede pek korku yoktu. sadece birkaçyerinde gerilim var. sonu çok saçma oldu yani. anlamsız bi şekilde bitti.vakit geçirmek isteyen izleyebilir. yine de ekleyenlerin emeğine sağlık.

  • korku filmi olacak ama korku dıye bişi yok filimde. biraz tüylerimi diken diken edecek şeyler bekledim ama hep beklemekle kaldım çok uzun ve olaysız bir film izlensede olur izlenmesede olur ama izlemeyin :)harika film diyenlerede şaşırıyorum gerçekten 😀

  • aşırı ağır ilerleyen hatta bayıltıcı derecede yavaş sahneler konu idare ederde sonunu bağlayamamışlar ilişiksiz bitmiş bişi çıkaramadım şahsen . bilginim siten için tekrar ve sonsuz teşekkürler hızır gibisin valla 😀

  • seyyah doğru söylüyor arkadaşlar ne hevesle filmi açıyorum yorumları görünce vazgeçiyorum.Berbat dediğiniz filmleri bazen beğeniyorum.

  • slm admin ben de bu filmi iki gün önce sinemada gördüm sitende yayınlanırsa izlerim dedim ama sinemadaki film sitede helal olsun:))ne diyelim…

  • Allah rızası için okuyun… Arkadaşlar ben bu sitede film izlemeye çalışıyorum ama son zamanlarda artık çok sıkıldım aynı filme biri berbat biri çok harşka diyor.Evet zevk meselesi ama bide film sektörü dene bişey var.Filmin alt yapısı konusu, müzikleri,görselliği bunalara hiç bakmadan berbat diyememzsiniz. Bir çok yerden ödül almış muhteşem filmlere berbat yazan adam gördüm bu sitede saçmalamayın lütfen sadece berbat demeyin neden beğenmediğinizi yazın.İşte ozaman belki bir başkasını zevkine mani olmassınız el insaf YETER ARTIIIIIIK.

  • film iyi degil

  • slm emeğine sağlık bilgin kardeş

  • OKADAR SITE GEZDIM FILIM DUSKUNUYUM AMA SENI TEBRIK EDERIM COCK TITIZ VE KALITELI CALSIYORSUN BILGIN

    • @CAN Teşekkürler, sebebi sitemizin ziyaretçilerinin benden beklentilerinin büyük olması karşılıksız bırakmak olmaz. 🙂

  • arkadaşlar bu nedir,neyin nesidir zamana yazık benden söylemesi

  • film hiç korku yoktu anca sonlarında kızın ölmesiyle oldu.Orası bile fazla korkunç değildi.Korku film yapılmıyor artık öncelerden çok güzel korku film vardı ama şimdi çok abarttılar.Korku film kalmadı genellikle aksiyon macera filmler güzel olur ama korku yok artık.Film hiç korku yoktu beğenmedim doğrusu vaktinizi almayayım.Bilgin valla jet gibisin nerden buluyorsun hemen daha dün çıktı film hemen sokmusun filmi.İnanılmaz öğrümcek adamımada indirsin inş hemen.Siten çok güzel.

    Ömer Saygılarla

  • bence bu player çok sade ve güzel iyiki buna geçmişsin bilgin 😀

  • berbat

  • filmde tek aksiyon son bolüm,boş vaktiniz varsa bile izlemeyin tamamen vakit kaybı

  • Bilgin Bumu yeni player bunumu hazırlıyolardı 😀 ben daha kaliteli daha yeni player zannetmiştim 😀 ama asla vazgeçmeyeceğim bir siten var 😀 çok hızlısn 😀

  • ımdb 5.6 vermis mert sen neden o.o veriyosun şimdi 😀

  • Bilgin Sitenin adı filmi full izle ben full izlemek icin geliyorum neden bu filmler full değil düşündürücü ?

    • @isimsiz Düşündürücü olan nedir anlayamadım doğrusu film full zaten ( Süre: 101 dakika ) ?

  • tam bir zaman kaybi bence hemen anasayfaya geri dönün yoksa pişman olursunuz

  • İzlemezseniz birşey kaybetmezsiniz

  • fılm berbat tavsıye etmem

  • Mert, bence sen sinemaya para verdigin icin kizginsin, film gayet güzel 😀

  • Harika bir film , kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum :))

  • Arkadaşlar bu film’i daha dün sinemada izledim ve siz filmi açmadan sizi uyarıyım dedim kısacası tavsiye etmem izlemeyin.Ben sinemada izlerken hiç gerilim yokdu filmde ve neredeyse film bitsede çıksam diye düşündüm okadar konusu ağır işliyor ki sonuda çok saçma para verip de izlediğime pişman oldum.Net’de izlenilebilecek filmlerden.

  • kardes valla sinemadan hızlısın yani bu filmleri nasıl hemen buluyorsun hll olsun valla bu siteyi çok beğenerek izliyorum sinemadan hızlısın ya buna bişey demicem 😀 selametle kal