Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

SON PART TEK PART VK: SON PARTTAN 1 ÖNCEKİ PART FRAGMANDIR.

(imdb: 6.8 ) Filmin yönetmenlerinin canlandırdığı Fiona ve Dom, huzurlu bir taşra kasabasında öğretmenlik yapmaktadır. Latin dansına olduğu kadar birbirlerine de âşıktırlar. Hatta birçok dans yarışmasından ödül kazanmışlardır. Bir gece yine böyle bir yarışmadan eve dönerken, intihar etmek için kendini yolun ortasına atan birine çarpmamak için direksiyonu kırıp duvara toslamalarıyla hayatları altüst olur. film46.com iyi seyirler diler… İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

Komedi, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 13 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Şu filme saçma diye yorum yapanlar film zaten absürd komedi kategorisinde. Ne düz bakan adamlarsınız gidin recep ivedik izleyin anca siz. Olaya gayet farklı bir açıdan inceleyen, farklı, renkli ve çok eğlenceli bir filmdi. Rica ediyorum festival filmlerini herkes izlemesin!! Sonra saçma sapan yorumlara maruz bırakmayın bizi.

  • değişik film

  • süper bir film

  • süperdi

  • bence güzeldi…

  • İzlemezsin,kötü yorum yaparsın,ama “kaldırın” diye istekte bulunmak nedir? Vakit benim vaktim ki bu filmi zamanında çok okudum ve bir türlü izleme fırsatı bulamamıştım.Şimdi izleyeceğim.

  • Bence gayet güzel bir film. Komik olduğu kadar dramatik ve düşündürücü etkileyici bir pandomim gibi.Filmde konuşma yok denecek kadar az ancak tüm duygular, hikaye su gibi akıyor. ayrıca filmle ilgili akılda kalan en önemli detay renklerin canlılığı, her bir sahnenin parlaklığı..mutlaka izlenmesi gereken bir festival filmi.Çoğunluğun beğenisine hitap etmeyebilir. Dikkat!

  • izlemeyin şiddetle tavsiye etmem çok saçma

  • bilgin senden ricam bu filmi kaldırman insanların zamanını çalmaktan başka birşey değil bu..

  • @ekrem in yorumunu görünce dedim bir insanı bir film bu kadarmı kızdırır diye izledim ama anladım ki gercekten haklıymış…izlemeyin.

  • izlemeyin ! izlemeyin ! çok saçma çookkkkk… zamanınızı heba etmeyin.

  • şiddetle izlemeyin ömrümde ilk defa yorum yazıyoruk demek ki o kadar kötü insan izleyecek filmler koyarsanız memnun olurum ne la böle bişey yok böle bi sacmalık yok ayıp kardeşim dalga mı geçiyonuz

  • güzel bir film tavsiye ederim