Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster


İMDB: 7.7 Shishio, Japonya hükümetini düşürmek ve büyük bir kaos başlatmak için planlar yapmaktadır. Kenshin bu tehlikeli düşmanı durdurmak için eski ustasından son bir ders almaya gider... Yönetmen: Keishi Ohtomo Oyuncular : Tatsuya Fujiwara , Takeru Sato , Ryunosuke Kamiki , Emi Takei , Yû Aoi İyi seyirler filmifullizle.org

2 sene önce eklendi.

2014 Filmleri, Aksiyon, Dram, imdb 7+ Filmler, Macera, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 135 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • harıka bır 3 lu serı super otesı kesınlıkle bu 3 lu serıyı kacırmayın

  • ARKADAŞLAR KESİNLİKLE İZLEYİN AMA 1. SERİSİNDEN BAŞLAYIN İNŞALLH 4TE ÇIKAR İZLERİZ GERÇEKTEN MÜKEMMEL FİLM KEŞKE HERŞEY ESKİSİ GİBİ EĞİTİME BECERİYE DAYALI OLSA BU ZAMANDA MERTLİK YOK KÜÇÜCÜK ÇOCUKLARDA BİLE SİLAH BIÇAK VAR BEN FİLMİ DAHA ÇOK ESKİLERDEN HAYATIN BİLEK GÜCÜNE AZİME DAYALI OLMASINDAN DOLAYI SEVDİM ŞİMDİ HIRSIZLIK KAPKAÇ DOLANDIRICILIK KEŞKE O ZAMANLARDA YAŞASAYMIŞIZ

  • abi film harika yeni izleyenler 1. filmden başlasın en güzel serilerdendir en az 5 defa izledim asla da sıkılmam

  • yüzüklerin efendisinden sonraki en güzel seri filmlerden. tek kelime ile mükemmel

  • 1 ve 2 sı 3 harıka

  • Bu serinin ilkini seyretmiştim beğenmemiştim ikincisini bulamamıştım şimdi üçüncü bölümü izledikten sonra daha somut bir dederlendirme yapacağımı düşünüyorum ama yinede emeği geçen herkese teşekkürler

  • film muhteşem. amerikalı warner bros’un filmin yapımcısı olması ise çok komik (:

  • Admin Serinin 2.sini Bulamiyorum sitede ?

  • 1. filmi izledikten sonra 2 ve 3 ü izledim sabah saat 6 oldu şuan film çok güzel sürükleyici mutlaka serisini izleyin

  • sonunda kezban gibi ne dedi 😀

  • izlemeye değer bir film birdaha izlerim mükkemmel

  • mutlaka izleyin film MÜTHİŞ
    Ya şu polis memuruna ne tip var adam 3 seride sigarayı azından 1 kere bile bırakmadı be :d

  • Filmin kılıç sahneleri güzel.sıradan çin filmi. seyretmeye deger.emek verlmiş.emege saygı lazım.Ama ben çok güldüm bana çok komik geldi.normal olan bir filme hiç bukadar gülmemiştim

  • bütün seriyi izlemenizi tavsiye ederim çok güzel film.
    ayrıca cinsel içerikli sahne olmayışı ayrıca güzel.9/10

  • Rurouni kenshi 2012 ilk film
    Rurouni kenshi kyoto inferno 2014 2. Film
    3.su zaten bu film:)

  • arkadaşlar süper bir film 2 . ciyi bulamıyorum lütfen yyardım edin 2. bulamıyorum hemen 3. izlemekte izlemiyorum 😀 yadım pls

  • o kadar yorum var filme özellikle herkes 1-2-3 serisinden bahsetmiş kesin izleyin diye ama kimsede serilerin isimlerini yazmamış hangisi 1 hangisi 2 hangisi 3 bilemiyoruz ve sitede sadece 2 film görünüyor Rurouni Kenshin diye arattığımda

    Dip not : filmin 1.ncisi gerçekten güzeldi diğer serileri o nedenle arıyorum 🙂

  • süper harika 😀

  • güzel film

  • güzel film ama the suspect filmini tavsiye edrim kore filmi bu filme 5 basarben o filmi izledikten sonra bir çok filmden zevk almadım

  • Saitou bu filmin animenin veya Manga’nın 2.kahramanıdır 😀
    Güzel bi filmdi helal olsun dövüş sahneleri çok iyiydi normalde Kenshin savaşırken diğerleri karışmıyordu tek kötü yeri burası olmuş

  • harika bir film kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim bu japonlardan böyle film çıkmaz demeyin gerçekten izlenmesi gereken bir baş yapıt

  • 90 ların atari salonlarında Samurai Shadow diye bir oyun vardı o geldi aklıma izlerken. Film harika Düşünmeden izleyin.

  • kill bill serisinden bile daha güzeldi.nasıl bu filmi kaçırmışım hayret
    samuray flimi sevenler için 10 üzerinden 9

  • varya Bu fim en az 100 oscar ödülüne layık Film Acayıp Dehşet manyak bir şey ya hiç sıkılmıyorum izlerken

  • Ulan sırf bu filmin animesi için hafta sonu 6 buçukta kalkıyordum animeyi aratmadı helal olsun
    ,

  • harika….

  • Tüm vücudu yanmış acılar içerisindeki bir adama 4 kişi saldır sonra yok kahramanım yok en güçlüyüm.. Sonuna kadar shishio! Sonuna kadar direniş!

  • Boş konuşmaya gerek yok!
    Film MÜKEMMEL!!!!

  • film dehset güzeldr 1.2.3 hepsiide birbirinden güzel ilk defa bir filme yorum atıyorum ?herkese tavsıye ederim

  • Su filme olur olmaz yorum yapan arkadaslar siz bi film yapinda izleyelim demekki siz film izlemeyi bilmiyorsunuz sizin icin daha fazlasi olcak bu film animeye gore uyarlanmis bu sekilde olmasida normal film izlerken icindeki olaylara degil icindeki hislere odaklanin duygulara ben bu filmi begendim begenmeyen arkadaslarda siz bi film yapinda gorelim sizin tecrubeleriniz nasil.

  • Efsane film :))

  • çok güzel ve etkileyici film ama bütün seriyi izleyin 1,2,3 benim gibi yanlışlıkla ikinci filmle başlamayın

  • 4 bölümlük ova, Tsuioku Hen serisive 95 bölümlük mükemmel şahı eser apayrı tabi, asla yerini tutamayacak, (canım sıkıldıkça cepten açıp izlerim); ama küçük şhinta ,kılıcın kalbi kenshin, usta hiko, çılgın sano, cugaracı Saioto(adamım) , aohsi ve diğer karakterle mükemmel derecede benzetilmiş, ellerinize sağlık, teşekkür ederim…. 🙂

  • Animesinden sonra ilaç gibi geldi kaldı ki animeden esinlenen filmlerde ne ironiler var hepimiz biliyoruz puanını fazlasıyla hak etmiş bir seri tabi gönül ister ki anime birbir gitsin bir dizi yapılsın ama malum yapımcılar bu isteğim günümüz sinema ve televizyon yayınlarında namevcut =)

  • 16 yaş altı için ideal üstü izlemesin vakit kaybı

  • Arkdaşlar..
    Olayı indirip kaldırmaya gerek yok..
    Bu güne değin çevrilmiş en güzel samurai filmidir bu..
    Böyle bir üçleme henüz yapılmadı!!!
    Beğenmeyen arkadaşlar olabilir bu da onların takdiridir lakin bu film izlenmesi gereken bir filmdir!
    Olay budur.

  • 3 serinin 3ü birden muhteşem. Bütün kılıç ustaları keyifle seyrettiriyor.Çok uzun zamandır böyle kılıç ustalarının bir arada olduğu bir şölen izlememiştim 3 filmede 10/8

  • yorumlara bakıp beklentinizi yüksek tutmayın yarıda kapattım filmi

  • Filmi izlemek isteyenler yorumları okudum merak ettim izledim sonra düşündüm bu yorumları yazanlar acaba kaç yaş gurubu diye inanın okadar iyi bir film değil konu olaylar saçma geldi bana ninja filmi gibi gözükebilir afişten ama bence bu film 16 yaş altına hitaben benim görüşüm
    Ip man daha mantıklı ve mükemmel bir film serisidir iki filmin konusuna bakarsak

  • ölüm defterinden sonra izlediğim en iyi animesi olan film serisi tek kelime ile harika…
    izlemeden ölmeyin…

  • böyle bir film yok ya süper ötesi harika bir film ……

  • Zatoichi – 13 samuray ve kenshin bugüne kdr izlediğim en iyi japon filmleri diyebilirim..

    Animesini izleyip filmi izlerseniz bazı yerleri ve olaylar kavramanız daha kolay olacaktır..

    10/10

  • bu filmin animesi var ilk 2 bölümünde animeyle birebir gitmesine rağmen 3.filmde biraz değiştirmişler

    izlenesi bir film ama önce animeyi izlemenizi tavsiye ederim 86 bölümcük

  • anime serisinin tamamını izlemiş biri olarak söylüyorum cok kötü ele alinmiş.zaten animeden uyarlanan filimlerin %90 böledir.filimin 3 serisinide hep düzelir beklentisiyle izledim ama malesef beklentimi karsılamadı eminimki anime serisini izlemiş tüm arkadaslar aynı fikirdedir.izlenebilir ama animesinin yanından uzagından alakası olmayan bi filim iyi seyirler…eline saglık bilgin

  • filmin ana temasini iyi anlamak lazim bu film 3 filmden olusuyor devami gelicekdir diye düsünüyorum . benim fikrim bu yasima kadar izledigim en ii samuray filmi diyebilirim . herkesin görüsü farklidir meraklilari icin iyi bi film ama diger iki bölümüde izlemek lazim .

  • pardon 1 ve 3 ü izlemişim bugün de 2 yi 1.film 10/9,8 2 ve 3 8 alır

  • ilk defa 1 filme yorum yapıyorum
    emeğinize sağlık serinin 2 ve 3 üncü filmini izledim 2. film 10/9.8 buda 8.5 alır benden
    bi arkadaş hep aynı konu demiş kaçtane filmde ters kılıç kullanan görmüş
    batmanvari demiş batman deki sapık bir tarikat bencede pek inandırıcı değil ama görsellik olarak en iyi ve kadro olarak en iyi filmlerden biri
    ama bu film tarihi karmaşa döneminden çıkışı konu alıyor filmin konusuda 10 numara benimde sadece bu filmde tek yere takıldım bir arkadaş yazdıydı zaten gemi ve gövdede döner top varken bizim yeni devlette bişey yok

  • mükemmel bir filmdi 3 serisinide baktım harikaydı

  • yok kardeşim yok ya Japon filmi gördünüz mü kaçın bu ne ya herşey mi abartı olur sevinmeler üzüntüler kavgalar herşey abartı töbe ettim japon filmine güleyim mi ağlayım mi bilemedim…

  • bu seri izlenmesi gereken cok onemli filmler arasında izlerseniz hiç pişmanlık duymayacagınız bi film tşkler bilgin seni seviyoruz 🙂

  • İzlediğim mükemmel filmlerden birisiydi özellikle son dövüş kısmı beni gerçekten tatmin etti diyebilirim. Filmin tamamını izlemeyip yorum yapan arkadaşlar insanları görünüşlerine göre değerlendirmekten farkınız nerede. Bir şeyin belli bir kısmına bakıp tamamını eleştiriyorsunuz.

    Son zamanlarda izlediğim en kaliteli film diyebilirim. Anime serisini izledikten sonra izlerseniz çok daha tatmin edici gelir film size. Shishio sama en sevdiğim karakter oldu çıktı 😀

  • Shishio Makoto bu ismi kolay kolay unutmam hatta animesine başlamayı düşünüyorum şu anda. Şimdiye kadar çok fazla bu tarz film izledim ama aralarında sadece bu beni son dövüş kısmında tatmin edebildi. Heyecandan yerimde duramadım resmen kesinlilikle izleyin.

  • İzlediğim mükemmel filmlerden birisiydi özellikle son dövüş kısmı beni gerçekten tatmin etti diyebilirim. Filmin tamamını izlemeyip yorum yapan arkadaşlar insanları görünüşlerine göre değerlendirmekten farkınız nerede. Bir şeyin belli bir kısmına bakıp tamamını eleştiriyorsunuz. Son zamanlarda izlediğim en kaliteli film diyebilirim. Anime serisini izledikten sonra izlerseniz çok daha tatmin edici gelir film size. Shishio sama en sevdiğim karakter oldu çıktı 😀

  • Tek Kelimeyle Müthiş Bir Film Herkese 1. seriden tavsiye ederim

  • yorumlara baktım izledim benim kanatim tamamıyla zaman kaybı bu tarz flimleri severim ama bunu hic sevmedim tabi bunlar benım fıkrım bence zaman kaybı

  • izlemeyen kesinlikle pişman olur. SÜPER OLAGANUSTU BIR AKSIYON FILMI!

  • bu filmin dördü çıkar mı bilmem ama başrol oyuncusunun yolu çok açık

  • Rurouni Kenshin i gerçek biri sanmış kendisi izlerse üzülürdü demiş gülmekten uyuyamıyorum bu film animeden uyarlanmıstır ufak yerleri degişmekle birlikte çogunlugunu aynı şekilde aktarmışlar anime kültürünüz yoksa yada anime izlemeyi sevmiyorsanız begenmemeniz normal fakat bu filmi sevmek için animesinide izlemeniz gerekir demişler alakası yok zaten animenin aynısı

  • ilk iki filmi izledikten sonra bu bana çok yavas geldi. bence ilk iki filmin gerisinde kalmıs bir film. diger serileri izlemeden bu filmi izlerseniz belki güzel gelebilir. filmin son sahnesi bence çok saçmaydı.shishio çok abartı olmus. kılıçtan cıkan ateş falan saçma. filmin basrolu kenshin olmasına rağmen son sahnede hiçbir şey değildi. tekniği öğrenme sahnesi ayrı bir komediydi. fakat serinin ilk iki filmi gayet başarılı ve izleyeni sıkmıyordu. hadi iyi seyirler 🙂 ve bilginede tüm emekleri için teşekkürler 🙂

  • şiirsel diyaloglar harika .müthiş görüntüler sanatsal.en güzelide adam öldürmüyor adeta kılıçla dövüyor.arkadaşlar bu tarz filmler çok özel çalışma ve bilgi gerektiriyor emekte cabası, haksızlık etmiyelim teşekkürler (filmifullizle.com).

  • Spoiler sayılır :

    Shishio çok fazla abartılmış. Ben izlerken en çok ona üzüldüm. Benim kahramanım en iyi değilse eğer bize Shishio’nun hikayesini anlatın. Nasıl durdurulduğunu görelim.

  • soner kardeş saçmalama istersen başroldeki adam sürekli adam kesmiyor ters kılıç kullanıyor

  • Hayatımda izlediğim en güzel filmdi tüm serisini izleyin çok anlamlı ve güzel bir film.İnsaşallah 4 çıkar

  • İlk iki serisi kadar heyecanlı ve aksiyon dolu sahneleri ile film’in üç’üncü serisi de son buldu.2 saat kadar uzun bir film süresi olan bu film’de zamanın nasıl geçtiğini farkettirmeyecek bir film.Bu tarz da filmleri takip eden ve hayranı olan izleyiciler için kaçırılmaması gereken bir seri,kesinlikle izlemenizi tavsiye edebilirim.Daha fazla söz’e gerek yok.İyi Seyirler herkese…

  • Batman’in uzak doğu uyarlaması diyebilirim. Şahsen ülkeyi ele geçirmeye çalışan manyaklarla savaşan süper kahramanlardan bıktığım için sevemedim filmi. Sıradan bir konu ve konuyu işleme şekli var. Şahsi oyum 5/10

  • Güzel bir aksiyon film olmuş,Samurayın müthiş hızı.10 üzerinden 8,5.

  • Sonu güzeldi

  • çok güzeldi .. emeği geçen arkadaslar teşekkür ederiz ..

  • Tam anlamıyla efsane olmuş, kesinlikle puanını hak ediyor. Ama mutlaka ve mutlaka ilk filmden başlayıp sırayla izleyin, zaten bu sonuncu film. Aksi halde hiçbir şey anlamazsınız…

  • Mükemmel

  • Tarzının en iyi filmi olduğunu söyleyebilirim. Aksiyon sahneleri çok kaliteli çekilmiş. İzlememek çok büyük hata olur, bence 9/10 puanı hak ediyor…

  • seriyi bugün tamamladım ve bence çok güzel bir finaldi teşekkürler bilgin bize bu zevki yaşama şansını tanıdığın için

  • türünün tek örneği bence çok başarılı seri olarak izlemelisiniz. admin helal olsun sanada böyle devam etmeye devam 😀

  • “Güçlü olan yaşar zayıf olan ölür” ama zayıflar bir araya gelirse yenilmez bir güç elde eder ve kimse onların karşısında duramaz
    Takıldığım bir şey var; kötülerin savaş gemisi varken nasıl bir ülkenin savaş gemisi olmaz?
    Yinede sonuç olarak beğenerek izlediğim bir film oldu ve tabii ki iyilere bir şey olmaması da çok hoşuma gitti.
    Emeklerinize sağlık; teşekkürler

  • Soner kardeş bu film anime den filme çevrilme bu adamın gerçek olup olmadığı araştırılmalı tarihrte böyle insanların varlığı var zaten Sen kalkıp Japon Shinobisini Chin Boksörüyle karşılaştırıyorsun bide uzak doğu dövüş sanatı öğreniyorsun garip gerçekten Shinobilerin amacı hızlı ve etkili öldürmek ama kahraman Öldürmek istemiyor, kendi felsefesini uyguluyor

  • arkadaslar gercekten super bir film admin ellerine saglik kardesim herkes mutlaka izlesin warner bros harikalar yaratmis yine… herkese saygilar

  • her dk sı ayrı heyecan harika bir film 3 ünüde izledim kısmetse animeye başlarım teşekkür bilgin 🙂

  • Yorumları okudukça hayrete düşmemek elde değil maalesef….Film izlemek bir kültür birikimidir,her film ufkunuza yeni bir şeyler katar bu aynı kitap okumaya benzer…Aldığınız kitabı kötü de olsa okursunuz çünkü kötü bir kitabın bile anlattığı bir şeyler vardır.Ben IMDB puanı yerlerde de olsa filmi izlemek istiyorsam izlerim çünkü benim ilgimi çekmiştir ,yorumlara da bakarım elbet ama bunu asla beklenti skalam olarak belirlemem…

    Bu filme gelince; “Rurouni Kenshin” anime serisidir ve bunu bilmeden bu filmi izlemeye çalışanların çoğu ne izlediğini dahi anlayamaz! O yüzden animesini izlemeden filmini izleyip “berbat ,yetersiz, kalitesiz,izlemeyin, …” gibi ucu bucağı bulunmayan cahilce yorumlar yapılması insanı gerçekten şaşırtıyor!

    Türkiye otuz-kırk yıl öncesinin yeşilçam filmlerinin her gün gösterildiği,Recep İvedik gibi absürd filmlerin rekorlar kırdığı, bu tarz milyon dolarlar harcanarak yapılan yabancı filmlere berbat diyebilen bir ülke =) Seviye ortada siz neden hala bir şeyleri eleştirmeye kalkıyorsunuz ki?

  • Arkadaş benim yorumlara bakarak 40 dakikaya kadar dayana bildim başka birşey demiyorum.

  • gokhan kardes bu tarz fılmlerı bende severım ayrıca aıkıdocuyum ve senı cok ıyı anlıyorum fakat kardes burdakı yorumlara bakıp ınsanlar ona gore fılmı ızleyıp ızlememeye karar verıyorlar.ve sonunda sana yorumun ıcın tesekkur yada beddua edecekler.ınsanların kımı bılım kurgu kımı ask fılmı sever senın hıssettıgının aynısını herkes hıssetmeyebılır bılırsın ıp man fılmını kım soleyebılır kotu dıye o da bu tarz fılm tamam Rurouni Kenshin de cok buyuk bı kılıc ustası fakat bu onun kendısı degıl oyuncu yapımcı yonetmen onu fılme kendılerıne gore yansıtmaya calışmıs fakat adamın kendısı bu fılmı gorse heralde uzulurdu bu kadar ucuz fılm olmaz sureklı adamları kesıyo 30 dk dayanabıldım konu anlatım tarz uzuntu verıcı oysa ıp man ı belkı 100 kere seyrettım ılk dk sından ıtıbaren aldı goturdu son zamanlarda ıyı fılm bulmak da zorlastı fakat ben buna seyrettıgım en ıyı fılm demezdım sonucta baskalarıda senın bu dusuncene gore seyredıp sana hak vermeyebılır hatta argo bıle konusabılır fakat benım tarzım degıl kotu fılm seyretmekten belkı bu fılme seyrettıgım en ıyı fılmdı demıssın ama nolur yapma ınsanları yanıltma gercek duygularını yazkı ınsanlarda sana dua etsın sonuc ta ınsanlar konusa konusa anlasır bence bu ınsan ıcın daha ıyısı yapılabılırdı 20 hazıran 1849 da dogmus bı ınsanı ıyı arastıramamıslar ve perdeye gorsel ve konu olarak cok yetersız ısteyen ızlesın ama cok bı sey beklemeyın

  • sana katılıyorum kardeşim anlamayan yorum yapmasın ömür çelik bile sinema eleştirmeni olmuş 🙂

  • abi.inanilmaz.bi.film.siddetle.tavsiye.ediyorum.admin.supersin.helal.olsun.

  • Film, tarzının en iyi filmi diyebilirim. Bu tarz filmi sevmeyenler bence yorum yapmasın. Çünkü tamamen zevk meselesi. İnsan korku filmi sevmiyorsa en kaliteli korku filmini bile izlese kötü diye yorum yapar. Bu tarz filmleri sevmiyorum diyebilir ama bu film kötü diyemez diye düşünüyorum.

  • gokhana katılıyorum müthiş bir animeye ancak böyle müthiş bir seri yakışırdı 10 üzerinden 10 tüm seriyi izleyip birde animesini izlemenizi tavsiyederim.

  • Bu film izleyipde anlamayan arkadaşlara söyleyim öncelikle ! Şahsen anime serini izlediğim için size şunu söyleyeyim film kesinlikle anime konusundan cıkmamış ve çok başarılı bir yapıp olmuştur bilirsinizki animeden filme cevrilen çoğu film hem konusu dışına çok çıkıyor ve kötü bir yapıp oluyor. kendi namıma söyleyeyim Film 10 üzerinden 10 özelikle animesini seyretmeyenler yorum yapmasın !

  • serinin üç filmini de izlemelisiniz bence gayet güzel tavsiye ederim

  • Serinin hepsi harika…Kılıç sahneleri müthiş.İzlenmeli…

  • film tarz meselesidir evet bencede 10 üzerinden 1.000000000000 verebilirim 10 üzerinden 1.2 verenler film afişten anlaşılıyor ne olduğu izlemeyin siz lütfen tv.de dizi izleyin iyi seyirler emeği geçenlere teşekürler

  • Bu film Japonya tarihinin en onemli filmlerindendir .Bakumatsu donemini sonunu anlatir Mejii .Ve dunyanin en unlu Animelerinden olan Kenshinin film versiyonudur siddetle tavsiye ediyorum.Ve Anime serisinide izlemenizi tavsiye ederim .Notuma gelince 10/9.99 0.01 kirmamim sebebi Gundelik olaylara yonelmemeleri ana konuya bagli kalmalari cok fazla .Animede ise daha farkli .Admin adamin dibisin ellerine saglik .

    Laf atanlara gelince .Kisaca bilmediginiz seyler hakkinda yorum yapmayin derim .

  • teşekkürler güzel seri elinize sağlık.

  • film harıka genede anımesi iyi

  • furkaN kardeşim bahsettiğin film stew austin in olması lazım ama ismini unuttum

  • ellerine saglık bilgin sayende 3ünüde izledim süper filmler hep böyle devam et.

  • Bu filme kötü diyebilen arkadaşlar size göre çok site var bi zahmet oralarda takılın burada insanların aklını çelmeyin. Arkadaşlar bu film serinin son filmi ilk ikisini izlemeden pek bişey anlayamazsınız , önce diğerlerini izleyin derim. film ise 10 üzerinden 8’i hakkediyo bence. teşekkürler admin ellerine sağlık..

  • bilader bence 1 2 3 seriside güzel filmden anlamayan arklar yorum yapmasın bos yere

  • Arkadaşlar size bir filmi soracam hapishane den kaçış filmi mahkumlar uçak kaçırıyor biri boğazından çıkardığı benzinle yanindakini yakıyor tecavüzcü bir adam var tecavuz ettiği kadınların dövmesini yaptırıyor filan bu filmin adı neydi?

  • bence güzel izlenir

  • Abartılı olmasına rağmen yine de çok güzel film. Teşekkürler Bilgin…

  • 2. defa yorum yapıyorum bu sitede film tam hakettiiği puan olan 7 almış. 1 e karşı dört ne kadar adaletsizlik.

  • Filmin ilk iki serisini de izlemenizi tavsiye ederim. Sonuncu seride çok güzeldi. Emeği geçenlere teşekkürler.

  • antiQoor güldürdün beni seninle aynı fikirdeyim =))

    film on numara ilk önce ilk filmini izleyin film büyük etki yaratmasa hayatta yorum yapmam ama sonuna kadar hakediyor.

  • Arkadaşlar filmin tüm serisi isimleri

    1. Rurouni Kenshin
    2. Kyoto inferno
    3. rurouni kenshin the legend ends

    Film müziği ise
    youtube.com/watch?v=17V8azMo4j0

    Filmi izleminizi tavsiye ederim 10/9 Kesinlikle zaman kaybı değildir.
    -İyi seyirler

  • teşekurler güzel bır filmdi elınıze sağlık

  • arkadaslar filmden anlamamıyor olabilirsiniz neden gereksiz yere yorum yapıyorsunuz bu filmden beklentiniz ne bu bi film anımeden cevrilmidir 10 uzerinden 10 numara yapımıs siz film nasın olmus neyden esinlenılmıs anlamadan yorum yapıyorsunuz

  • Film mükemmel heyecanlı seyret pişman olmassın

  • 1. ve 2. den sonra biraz daha kaliteli olabilirdi. ama samuray filmi sevenler için tavsiye ederim. klasik abartılı ninja filmleri gibi olmadıgı için hoş bir seri

  • 10 numara film

  • ya bunun 4 ü cıkar mı cunku sonunda “kouro ya bu ülkeyi benimle birlikte sahip cıkmak istermiydin diyor kenshin

  • bu filmin 1 ve2 sinin adını bilen lütfen yazsın

  • izlediğim en iyi samuray filmi tartışmasız çocuk Müthiş oynuyor tam bir samuray 🙂 10/9 2.seriyi izlemeden bunu izlemeyin

  • Süperdi….Benim tavsem sadece bu son seriyi değil diğer ilk 2 seriyide izemeniz çunkü tek başına bir anlamı yok 3nü birden izlemniz lazım EMEĞİNE sağlık BİLGİN kardeşim …..

  • Zorladım ama 15 dakika dayanabildim.Vasat…

  • cızgı fılmı kadar guzel

  • Shishio bi de sapasağlam olsaymış demek…

  • Naoki Sato – Hiten (Rurouni Kenshin Samurai X Original Soundtrack)

  • saçlar permalı,göz kapakları ameliyatlı …. değişik bir samuray profili olmuş… tam hollywood işi … animesi çok çok daha iyi…

  • animesini izleyen birisi olarak soyluyorum gereçekten güzel film olmuş sadece hatakirinin yanındaki diğer dovuşçu adı neydi onun hatırayamadım şimdi 😀 onu daha karizmatik yapabilirlerdi filmde çok daha karizma ve güçlü bir karakterdi o

  • bu filme kotu diyenler vr enteresan ve garıp aldığı oy ve yorumlardan filmin gayet guzel olduğu anlaşılır zaten kotu filme çok nadır yorum yapılır anlamıyorum boyle tıpleri mıllet bu filmi bekliyor ızlesın dıye kalkmışlar filme kötu dıyenler çıkıyor

  • Arkadaşlar acaba serinin devamı varmı gelicekmi yoksa animesindede sonu böylemi bitiyordu ben devam ediceğini düşünüyorum burda bitemez ama gene bir soruyum mmert isimli arkadaş serinin 3. dinaliydi diyince merak ettim

  • merhaba Bilgin, bu sitede ruroni-kenshin 2 paylaşılmadı mı ? Çünkü sitede iki tane film görüyorum. birisi ruroni kenshin diğeri de 3 yazan bu.

  • Bu filme 10 üzerinden 5 diyen şahıslar gitsinler hero(kahraman) filmini seyretsinler. Tam sizin film zevkinize göre tavsiye ederim 🙂 Bu filmi izlemek için düşünenlerse hala ne bekliyorsunuz bas play e

  • Anime ve kılıclı film severler için kesinlik izlenmesi gereken bir film , teşşekkürler bilgin..

  • animasyonunu ful izleyen biri olarak gayet guzel bence,animesini de izlemenizi tavsiye ederim..

  • Bu filme 10 üzerinden 5 veren ve kötü değil diyen arkadaşlar saçmalamış çok güldüm.Böyle film kolay kolay gelmez tadını çıkarın derim.10 üzerinden 8.0 veriyorum.3 seride muhteşem bir suikastçının hikayesi anlatılıyor,drama,aşk,aksiyon,macera,savaş hepsini içinde bulunduran bir seri yönetmenine saygılar çok iyi iş başardılar kolay gelsin.(Kesin izleyin)

  • samuray denince aklımızda shogun filmindeki daha kalıplı babayiğit adamlar kalmış.bu filimdeki samurayların hepsi bebek suratlı kız çocuğundan ayırdetmek imkansız.hele gemideki oğlanı ben kız zannettim yav 🙂 bunların daha bıyığı terlememiş 🙂 ben anlamadım bunlar ne biçim samuray ? 10 üzerinden ancak 5 eder maalesef

  • izledigim en güzel seri filmlerden biri emegi gecenlere teşekkürler

  • çok sevdiğim serinin 3.ve finaliydi.ilk 2filmi izlemeden izlemeyin.filmin sound müziğini ilk filmde telefonuma indirmiştim.hergün dinliyorum bıkmadan.

  • Bu film’in 1.si kaç senesinde yapıldı ismi ne olarak geçiyor ?

  • arkadaşlar film 10 üzerinden 5 yorumlardan ve 10 üzerinden 10 veren arkadaşların fikirlerine aldanmayın. bu filme 10 üzerinden 10 veren arkadaşlara ricam lütfen başka filmlerde oylama yapmayınız…

  • beyler şu filmde ara ara çalan müziğin ismini bilen varsa yazıversin

  • gemideki dövüş sahnesini pek uygun bulmadım.saçma olmuş.yine de güzel film.

  • 2 film ard arda sitede izlemenizi öneririm. Çok iyiydi..

  • brezilyada yasamanin faydalari.ilk ben seyrediyorum 🙂