facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Savaşçı – Jadesoturi 2006 Türkçe Dublaj izle |



"Savaşçı – Jadesoturi 2006 Türkçe Dublaj izle" için 27 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. Emre Emre Kasım 8th, 2014 saat 03:04

    Film fena değil şahsen ben beğendim izlemenizi tavsiye ederim

  2. OFK OFK Kasım 8th, 2014 saat 09:02

    Film i izlemedim fakat fragmandan belli olduğu gibi , film vizyonunuz sağlamsa filmin nasıl olduğunu az da olsa anlarsınız … İzlenmeye değer bir film gibi gözüküyor izlemek lazım 🙂

  3. hakan hakan Kasım 8th, 2014 saat 14:00

    ben yandım siz yanmayın diyorum 🙂 ödüllü bir film olmalıydı yarım saati tamamlayana bir iphone 6 falan verilmeli bence

  4. Necmettin Necmettin Kasım 8th, 2014 saat 14:27

    Neyse vakit geçirmek için izlenebilir. Keyif için çekilmez.

  5. fikret fikret Kasım 8th, 2014 saat 15:18

    ikinci böölüme kadar zor dayandım saçma çin efsaneleri

  6. HASAN HASAN Kasım 8th, 2014 saat 18:25

    cok sacma vakit kaybi hayatimdan 1.5 sati caldi

  7. AMO:) AMO:) Kasım 8th, 2014 saat 19:29

    VALLAHİ İZLEYEN FİLM İZLEMEKTEN SOĞUR

  8. Serdar Serdar Kasım 8th, 2014 saat 20:49

    begenmedim.

  9. cem cem Kasım 8th, 2014 saat 21:48

    Film süper 🙂

  10. memo22 memo22 Kasım 8th, 2014 saat 22:14

    faktiniz bolsa bile uzak durun diyorum:))

  11. akrep akrep Kasım 8th, 2014 saat 22:54

    efsaneleri seven için güzel bir film

  12. taha taha Kasım 9th, 2014 saat 09:45

    Film berbat eskitilmeye çalışılmış ama yapılamamış bu devirde demirci kaldımı kaldıysa teknolji için işine karıştırmşlar siz film yapmayın

  13. retro retro Kasım 9th, 2014 saat 17:19

    finlandiyalılar çok komiksiniz lan 😀 tarih ve kültür bilgisi olanlar için komedi filmi niteliğinde…

  14. Ramazan Ramazan Kasım 10th, 2014 saat 06:06

    Ne diyeyim, ben de seviyorum böyle filmleri, her ne kadar konu saçma olsa da, farklı bir fikir, yeni bir şey daha. İnsanın ufku gelişiyor.

  15. ali memduh ali memduh Kasım 10th, 2014 saat 13:23

    vasat bir film olmuş,10 üzerinden 4,25

  16. Cyln Cyln Kasım 11th, 2014 saat 07:40

    Farkli bir konu ,seyredilmege deger.

  17. arif mert arif mert Kasım 11th, 2014 saat 19:50

    film anlamsız sacma dövüş filmi değil katiyen acmayın

  18. berk berk Kasım 14th, 2014 saat 00:18

    konusu değişik ama aksiyonu çok az beklediğiniz gibi cıkmayabilir.

  19. Halit Halit Kasım 14th, 2014 saat 20:12

    bazı arkadaşlar sanırım filmleri izlemeden yorum yazıyorlar film bana gore guzel izlenebilir

  20. ercan şahinerol ercan şahinerol Kasım 21st, 2014 saat 17:53

    güzel fılm

  21. sedat sedat Aralık 4th, 2014 saat 00:47

    guzel zamanınınızı bosa harcamayın. gıdın flas tv de sacma programlar ızleyın daha ıyı 🙂

  22. LyCoDeS LyCoDeS Aralık 21st, 2014 saat 11:20

    filmi izlemeden yorum yapanlar önce izle sonra adam gibi yorum yap

  23. şakire çay yok şakire çay yok Şubat 8th, 2015 saat 19:31

    lütfen 18 yaş üstü yorum yapsın 🙂

  24. elçin elçin Mart 4th, 2015 saat 06:04

    ben çok beğendim sürükleyici bir film hem aşk hem savaş değişik hoşlanıcagınız bir film tavsiye ederim

  25. sedat kılıç sedat kılıç Mart 8th, 2015 saat 15:41

    bence güzeldi kim neder se desin izleyin ama sırf izledim diye değil izleyin
    ,

  26. Cin_ALi Cin_ALi Nisan 13th, 2015 saat 07:44

    Filmin Adı savaşcı ama 1 saat 40 dk lık film de 1 tane savaş sahnesi olmaz mı yaw.. normalde iyi bir izleyiciyimdir ve kolay kolay yorum yapmam ama bu film’e güzel diyen arkadaşlara sesleniyorum siz güzellik kelimesinin kavramının ne demek olduğunu biliyormusunuz?? film o kadar vasatki rüyadan gerçeğe hayale o kadar saçmalamışlar ki o kadar saçma yani.. 100000000 tane film izledim hayatımda izlediğim en dandik film bunun emeğinede saygım yok hiç birşeyine saygım yok film ciddi anlamda değil 5 para -5 para etmez sakın ama sakın izlemeyin..!

  27. brad haco brad haco Şubat 4th, 2016 saat 23:35

    filmleri kötü yorum yazan arkadaşlar bu siteyi terk etsin yada çenenelerini kapasın ))))))))))

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.