Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

Hanna-Barbera'nın çizgi film klasiği olan Scooby Doo, 3'üncü uzun metraj filmi olan Scooby-Doo! The Mystery Begins Scooby Doo ve Gizem ekibinin Nasıl Bir Araya gelip toplandığını anlatıyor. İyi seyirler filmifullizle.org

6 sene önce eklendi.

2009 Filmleri, Fantastik, Gizem, Komedi

, , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 83 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Harika

  • Bence muhteşem

  • Bence muthis diger bolumlerinede baktim hepsinide sevdim emeginize saglik

  • harika muhteşem

  • süper film

  • film yakıyor ha

  • 50 defa izledim dahada izleyebilirim çok güzel 1 film herkese tavsiye ederim

  • süper fred çok yakışıklı

  • bence çok güzel omuş bunu kaç kere izlemişimdir acaba bencede bir tane daha yapın

  • Süper ötesi bi film

  • çok güzel neredeyse bütün bölümlerini izledim. en gerçek olan göl canavarı efsanesiydi.bu film de süper

  • Ayşe tam ekran yapılıyor da sen becerememişsindir bu arada Emre biraz korkunç ama yani o kadar değil !bu arada film süper ama başka bölümleri de çıkartılabilirdi

  • bence çok güzeldi.çok eğlenceliydi.çok akıllıcaydı.

  • superdi

  • teşekkür ederim

  • scooby doooooo

  • Bence:

    Bu film Planet Çocuk ‘tan daha güzel ve gerçekce

  • harika bir film

  • süperrrr emre bence o senin görüşün ama arkadaşların scooby doo nun amacı biraz gizemleriyle korku sarmak ama bize işlemiyor :))))))

  • süper

  • tam ekran yapılmıyor

  • saol bilgin devanını bekliyorum

  • valla saol kardeşimle izliyoz hep

  • bence hiç korkunç değil çok güzelbütün scooboy doo filmlerini izledim bir tek bunu izlemedim hastasıyım scooboy doo filmlerinin

  • çok güzel bir çizgi fil bu filmi yapan kişiye teşekürer

  • evet ya neresi korkunç ki bunun?:S

  • çok güzel.bayildim.emre sen bence bebeksin.:):):)

  • emre sen dalgamı geçiyon yaşın kaç senin
    :))

  • ÇOK GÜZEL OLMUŞ BU FİLMİ YAPANA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM… GERÇEKTEN İNSAN BİR İZLEYİNCE BİR DAHA İZLEYESİ GELİYOR ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

  • biraz guzel

  • Kardeşim Çok Güzel Beğenerek İZledim Bir Kaç Tane Daha Koyarsanız Güzel Olur Emeğe Saygı…

  • Bilgin,tesekurler kardesim cok beyendi bu filmi,emegine saglik

  • biraz korkunç

  • güzel

  • çok güzel süper bir filmdi scooby doo nun bütün filmlerini izledim süperler

  • Çok güzel ben çok beğendim

  • bence film harika ötesi bişi yhaa çooook beğendim ve izlemenizi tavsiye ederim.:)

  • haha cok komik izleyin 😀 :3

  • çok güzel ancak ezo ve bebekçe

  • süper

  • ben frede bayılıyorum çk ykşklı bence çk gzel flm izlyen izlesin bence

  • süperr yha bu site

  • harika harika! müthiş bence

  • film güzel…kardeşim izlerken bende baktım…gerçekten güzel…

  • çok güzel herkeze tavsiye ederim.

  • süperdi böyle güzel bir filim izlemedim şegi çok ama çok salak yemin ederim bide sukubidu dombilini ayını ısırıyo süper sevdim dabbeden daha güzel filim

  • çok komik

  • BENCE cok güzel bir film 3.üncü film olması yanlış bence 1.inci film olmalıydı

  • güzelllll

  • çok güzel ama oyuncular daha tipsiz olmuş 😀 ama süper:):)

  • sırlar şirketinin dağılması kötü olmus 🙁 Her Oyuncu Değişmis

  • komik ve neşeli çok güzelXP

  • bn bu nu 11kez izledim gizem basliyor cok komik sheggy salakca davraniyor oyle komikki

  • la olm ben bu filmi kaç kere izledimmmm 😀

  • admin devam bölümleri var mı ?

  • çok güzel izlemiyene tafsiye ederim sorla izledim ama buna degdi bana yakışıklı 1 erkek bulun

  • ya yardım et admin aranan sonuç bulunamadı

  • I think a very good movie

  • superr yahhh ! zaten bu siteye HAYRANIM Çok sevıyorm cok basarılı bı sıte :):)

  • süperrrrrrrrrrrrrrrr

  • bence güzel bir film ama sonunda donuyoooo

  • çok güzel bir film.

  • FİLM ÇOOOK EĞLENCELİYDİ VEEEEEEEEE SEGYE BAYILLLDIM ÇOK YAKIŞIKLIIIIIIIIIIII

  • bence ssüperdi ben bayıldım izlemeyene tavsiye ediyom çokkkkkkkk harikayadııııııııııı … 🙂 süperrrrrrrrrrr … 🙂

  • harika bir filmdi her zamanki gibi ayrıca bu site süper çok teşekkürler emeği geçen herkeze .

  • 😀 açıldı

  • ben şimdi izliyorum

  • beb çok beğendim çok güzelmiş

  • çokgüzel oynuyorlardı

  • walla bende çok gzl bi film demek isterdim fakat izleyemedim ama bu gün açarsa izleyeceğim

  • çok güzel hayaletleriyakalıyolar

  • Bilgin rica etsem epic movie’yi yükleyebilirmisin ?

  • eğlenceli bir film herkese tavsiye ederim. scooby-doo hep izlerim

    ve bu bölüm en güzel bölümüydü.bir köpeğim yada kedim olursa adına mutlaka
    scooby-doo koyucam köpeğiniz yada kediniz varsa sizinde koymanızı tavsiye
    ederim.

  • gerçekten tam gizem sevenlere göre bir film

  • bence gayet güzel ben zaten scooby doo yu severim çizgi filmlerini falan çok izliyorum bu da çok güzel tavsiye ederim 🙂

  • bence çok güzel bir film izlemenizi tavsiye ederim bu da benden 7.yorum olsun

  • benim için büyük hata filmini yüklermisiniz yönetmeni : Atom Egoyan
    filmin adı da büyük hata.
    bir de cevapsız arama diye bir korku filmini yüklerseniz sevirim şimdiden teşekkür ederim bilgin.

  • bence güzel tv ye koysalardı izlemek zorunda kalmazdım am güzel olmuş

  • boş zamanlarda izlenecek eğlenceli bir film… izlenebilir

  • bence güzel bir film boş zamanınız varsa izleyin ama ayda yılda bir film izliyorsanız izlemeyin 😀

  • ikinci yorum benden olsun 😀 çok güzel olmuş bilgin eline koluna sağlık 😉 =)

  • ben şimdi izleyeceğim bakalım güzelmi

  • ilk yorum benden olsun .bu kadronun yaptığı iki scooby doo filmide çok güzel tabi başlangıçlar her zaman daha güzel olur .gizem severler kaçırmayın bence 😉