Scre4m’de kişisel gelişim kitapları yazarı olan Sidney Prescott (Neve Campbell), kitabının tanıtım turunun son durağı olarak Woodsboro’ya geri döner. Artık evli bir çift olan Şerif Dewey (David Arquette) ve Gale (Courteney Cox-Arquette) ile tekrar iletişime geçen Sidney, kuzeni Jill (Emma Roberts) ve teyzesi Kate’i (Mary McDonnell) de ziyaret eder. Ne yazık ki Sidney’in yeniden ortaya çıkışı Hayalet Maske’nin de geri dönmesine sebep olur. Sidney, Gale, Dewey, Jill ile arkadaşları ve nihayetinde tüm kasaba artık tehlike altındadır... İyi seyirler filmifullizle.org

6 sene önce eklendi.

2011 Filmleri, Gerilim, Korku, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

, , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 60 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • güzel bir film kokru efektleri biraz daha ugraşılıp çok güzel bir film meydana gelebilirdi yinede güzel olmuş başarılı bir film di tebrikler

  • güzel bir film tavsiye ederim

  • Film eski filmlerine göre baya bi başarısızdı..İlk filmleri gibi tat vermiyor açıkcası.

  • çok güzel bir film yaa

  • gerçekten çok korkunç

  • bence güzel film saçmalama falan yok o insanaın zevkine göre değişir…

  • çok kötü saçmalamışlar. 1 2 3 daha iyi..

  • Tüm Seriyi İzlemedim Ama Gercekden Sonuncu Güzel Olmus İzlenmeli

  • süper film

  • ingilizce çeviriler biraz eksik ama gayet başarılır bir paylaşım, teşekkürler. 🙂

  • stab 6 çok komik olmuş kapat çeneni ve izle 🙂

  • yeni başlıyo korkunç mu arkadaşalar 😀

  • sa beyler ya bunun turkce duplajı cıkmadımı altyazı kotu fılmemı konsantıre alak yoksa alt yazıyamı turkce cıksa ıyı olcak ya

  • yav bilgin helal sana yaw bütün arkadaşlarıma tavsiye ediorm siteni hepsi bu siteden izliyor filmlerini 😀 hll sana :d mütiş filmlerin var

  • serinin devamı olan filmde sidney yine harikaydı. gerilim severlere izlemelerini tavsiye ederim. filmin başı gereksiz uzundu sıkıcı olmuş ama daha sonra yine izleyiciyi kitlemeyi başarmış. sonu çok daha iyiydi. özellikle beklemediğiniz birinin katil olması izleyiciye hadi be dedirten cinsten.genelde seri filmleri 3’ten sonra sıkıcı olur ama bu çok farklı. izleyin görün. iyi seyirler..

  • pek sevdiğim bir tür değil ama bu o kadar da kötü değildi

  • hayatımda böyle rezalet çeviri görmedim. ben daha güzel çeviririm yeminle. bu nedir ya?!

  • Güzeldi , başında biraz uzattıkları için hafif sıktı ama , aslında gerçekten başında kafam karışıtı film içinde film reklamı vermişler ama yinede heyecanlıydı !

  • film bitene kadar gülmekten karnım ağrıdı

  • filme gerilim korku eklenmiş başlık olarak ama komedi yi untmuşsun bilgin

  • İLk 3 fiLm bencee daha iiydiii !!
    ama bunudaa beğendiiimm 🙂 pek çığLık attırmasadaaa:))

  • Arkadaşlar filmin ortasında bir müüzk çalıyo ya adam uyandırıyo onun ismi bilen varsa yazsın

  • Bnce Çök Güzel :/

  • YaNi Hos BiRsey hep cıglık oldugu icin sinemada izlemedim 😉 Korkuyom ya bagırola ya ama Saw7 yi asla gecemeycek bir film 😀 😀 🙂 =)

  • bu çığlığın komedisimi çok saçma ve sıkıcı gerilimle uzaktan yakından ilgisi yok eğer gerilimse 10/3 komediyse 10/7

  • süper filimler izliyorum bu sitede arkadaşlar

  • Klasik çığlık işte telefonlar ölümler liseden seçilip öldürülen çocuklar suçun birinin üstüne kalması falan. Ama iyi film en azından gewce korkutucu olabiliyor 🙂 % çıkarsa iyi olur mu bilmiyorum öncek bölümlerden kişilerin hepsi yaşlı 5te nine olarak mı oynucaklar 5 çıkarsa telif haklarını lamalıyızz 6 da olmasın diye 😛 ama güzel hakaret etmek yanlış olur korku sonuçta daha çok gerilim

  • İnsan biraz emeğe saygı gösterir..
    Dikkat ediyorum her filmin altına kötü çok sıkıcı iğrenç gibi yorumlar yapılıyor beğendiğiniz bir tane film varmı gerçekten merak ediyorum herşeye kulp takmaktan vazgeçin artık!!!

  • serinin diğer filmleri gibi gerilimi olan güzel bi devam filmiydi. .izlenmeye değer bence !!

  • suppeeeeerrr korkunç ama şunlardan değil öldürcom ve celladın adresi bence hmn izleyin korkukolikler…

  • 🙂 Güzel kadında 4 bölüm atlattı katilde iyi iş çıkarmış çocuk filmlerinde oynuyordu genelde çocuklardan pskopatlığa geçiş güzel olmuşş. Fİlm güzeldi. Saolsın

  • hiç korkunç değil korku filmi sevenlere tavsiye ederim

  • Bence Yönetmenler Kendi Yaptıkları Film İle Dalga Geçmişler..

  • bu film cok seviyom ya serisini 😀

  • ÇoK hArİkA bİr FiLmDi CnM HARİKA BİR FİLM ^3^3^3 😀

  • Gereksiz bir cekim olmus Scream 1 2 3 daha iyidi bu cok sacma olmus bence bosa zaman harcamasin kimsexD hep ayni sahneler hep ayni olayxD

  • bulgur mu

  • manyak bir film

  • 5. serisi 2013 de

  • iğrenç bir film zaman kaybı sakın izlemeyin komedimi gerilim mi korku mu hiç birşey anlamadım saçma bir film…KONUSU BİLE YOK!!! YÜZ ÜZERİNDEN 10 VERİYORUM.10 PUAN İSE GİERÇEKÇİ ÖLDÜRME SAHNESİ OLDUĞU İÇİN….AMA YİNE SÖYLÜYORUM SAÇMAAAA BİR FİLMM..

  • tek kelimeyle mükemmel….

  • kız 360volt şoku yedi kalktı ayağa çok sacma

  • bu film korkutucu ve pisikopat bir helifi anlatıyor bu filmi seviyorum ama birazda korkuyorum ,

  • Bnce Harikaydı Şuana kadar 3 kere izledm 😀 Genelde korku filmlerinden korkan birymdir. Ama Bu korkunç Diğildi Bnce 😀 Ama Bayıldm 😀 Çok Sewdm 😀 İlemenizide Tercih Ederm 😀

  • başları ilk flimleri gibiydi sonu çok güzeldi bence 5i çıkçak çünkü jill gözünü açtıı…

  • igrenç ötesiydi hiiç güzel degildi

  • film güzel ama biokadarda korkunc degil gerilim güzel sadece gerilim sevenler icin tavsiye edebilirim

  • guzel amma gotuntu kotu ve altyazi 10\9alirdi

  • fillm süper sonu herzamanki kibi güzel ve heycan verici bitiyo umarım 5 seriside gelir

  • yaaaaa okadar sene bekledim çığlık serisini. çekilen filme bak hiç inandırcı ve korkkunç değildi çok sıkıcı bunu izlemek bi hataydı benim için.bu kadar saçma filmi yapmak için çok uğraşmışlarmı

  • ya filmi izlerken arada bir siyah bir gölge yürüyo anlamadım bir türlü .Ayrıca bu seri daha heycanlı olabilirdi eski filmleri daha aksiyonluydu bence

  • arada bir manyak tipler geçiyordu sinama salonunda calıntı bir film ama süperdi teşekürler

  • sadece seriyi tamamlamak adına izledim..ne yazıkki pekte basarılı değildi…gerilim sevenler izlesin tabi gerilebilirlerse:))..teşekkürler..

  • cok sıkıcı

  • Saten Dıgerlerıı bır seye benzemıyordukı bu benzesın ! Kesınlıkle Izlenmıcek Bır Fılm 10/2 .

  • BU FILMLE ILGILI OLARAK CEKILEN KOMEDILER BILE BU FİLMDEN IYIYDI VAKIT KAYBINDAN BASKA BISEY DEIL BEN SEVMEDIM…

  • guzeldii..tsklerr

  • bastan bilindik sahneler sıkıcı gelebiliir hatta bırakmayı düşündüğüm bile oldu filmi ama sonu cok iyiydi. İzlenmeli izlemeseydim pişman olurdum yani 🙂
    buarada paylasım için tesekkurler

  • Harcanan paraya yazık olmus. Ben bir hata yaptım izledim siz yapmayın :)))

  • Teşşekürler 🙂