[tab: Part 1]

[tab: Part 2]

[tab: Part 3]

[tab: Tek Part VK]

[tab: Fragman]

(imdb: 4.3 ) Heyecanın doruklarına çıkmaya hazır olun... Yalnız başına yaşayan bir kadın ve yanına misafirliğe gelen arkadaşı saldırya uğrar. Evsahibesi bu olaydan kurtulur fakat arkadaşı ölmüştür. Saldırganlardan biri ev sahibesini dolaba kilitler, diğer saldırganın bundan haberi yoktur. Bu evden canlı çıkabilmenin tek yolu evden canlı çıkabilmektir... İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

2010 Filmleri, Gerilim, Korku, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 40 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • film çok iyi arkadaşlar ama biraz kanlı insanın midesini bozuyor ama izleyin tavsiye ederim …

  • Çoxh məntiqsiz idi…

  • david olmasaydı belki izlemezdim ama adam gerçektem çok tatlı onun için 2 defa izledim ve ileride daha çok izlemeyi düşünüyorum 😀

  • konusunu anlamadım ama güzel sayılır cinayetlerle dolu bir film ama niye öldürüyolar amac ne belli değil

  • Aslında film hiç fena değil. Ama konuyu bir nedene bağlayamamışlar. Çok beğenmedim. 10/4

  • @burcu yani tek şans canlı kurtulabilmek ok?:)

  • o değil de “Bu evden canlı çıkabilmenin tek yolu evden canlı çıkabilmektir… “ne demek??

  • çok güzeldi izlemenize değer

  • piskopat dengesiz birilerin işledigi güzel bir film

  • Film ile ilgili yorum yaparken filmin hemen hemen tamından bahsetmeyi kesermisinizz ya .

  • Çok kötü zaman kaybı

  • sedat kardesıme sonuna kadar katılıyorum olmuyor boyle ee o zaman o filmin ozetını anlatan arkdaslar da cıkartsınlar da fılm ızleyelım kendılerını yormasınlar bosyere o fılmle bu fılmle onlar fılm cıkartsın bız bakarız fakat lutfen fılmın ozetını şaak dıyerek yazmayalım kı fılmı mahvetmeyelım 🙁 admin bu arada buyuk saygı duyuorum sıtene cok iyiii

  • bencede çok haklı sedat bey bilgin”im bu gibi yorumları kaldırırsanız sevinirim film hakkında açıklamalardan sıkıldık artık iyi veya kötü yorum yapım filmi özetlemeyin beyler

  • evet bilgin sedat bey çok haklı. bu yorumları dikkate alın lütfen filmi anlatıyorlar nerdeyse baştan sona güzel yada kötü deyin sadece sana hitap etmeyen film belki bize hitap edecek…..

  • bilgin kardeş ben bu yazıyı sana yazıyorum daha bu filmi izlemedim ama bazı terbiyesiz kişiler filmi izledikten sonra filme iyi veya kötü demek yerine filmin içinde neler olmuş bunu yazıyor BUKELEMUN denen kişi yarumunda herkesin öldüğünü söylüyor ya bukadar saçmalaık olurmu ben filmi izlicam heycanına kapılmak istiyorum herkesin öldüğünü okuduğumda filimden ne zevk alacağım senden istediğim sen yorumları okuyosun dimi filim hakkında sadece iyi ve kötü diyen yorumları değerlendirirsen sevinirim diğer türlü filmi burda özetliyen kişilerin yorumunu burda yorumu okuduğun halde onaylaman bana biraz mantıksız geldi haklı deyilmiyim senden ricam bu gibi yorumları onaylamaman diğer türlü siteden soğumaya başlayacağım bilgin olsun

  • berbat

  • “Atilla” evet yanlış anlamamışız o iki piskopat ikiz kardeşmiş.. alice’si kurtulmaya çalışırken ona yardım etmeye çalışan arkadaşına söylüyor zaten ikiz kardeşi gelicek çabuk ol diye :/

  • Filmin adıyla filmin alakası yok ayrıca film berbat saçma sapan bişi Gerçek film izleyicisi iseniz vaktinizi buna harcamazsınız ben harcadım siz harcamayın gerçek film izleyicisi yorumları okur zaten bu yorumu dikkate almalısınız

  • Örneğin SENA “bencede zaman kaybı sürekli birileri ölüyor ve sonu saçma amaç yok vahşet sadece bilgin emegine sağlık yinede” Demiş . sena bu bir korku filmi tabiki sürekli birileri ölecek vahşet ve gerilim olacak ayrıca bu tür filmlerde son yada amacı önemli değildir sonuna kadar sana yaşattığı gerilim duygusu mühimdir. lütfen korku filmlerini izleme izlersende yorum yapma o.

  • arkadaşlar filmlere yorum yaparken saçmalayanlar var aranızda bakıyorum her filme yorum yapmışlar biri iyi biri iğrenç diyor.işiniz gücünüz yokmu anlamadığınız tarzlarda filmlere öylesine bakıp yorum yapmayın herkez tarzına göre olan filmlere yorum yaparsa urada boşa yorum okuyup filmden miğdemiz bulanmasın ok.

  • Müziğin ismi nedr ?

  • bencede zaman kaybı sürekli birileri ölüyor ve sonu saçma amaç yok vahşet sadece bilgin emegine sağlık yinede

  • saçma sapan bir filmdi zaman kaybı

  • sadist filmleri severim ama bu film pek tatmin etmiyor . Öldürüş şekilleri düz bıçaklama türk üsülü öldürmüşler hep 😀 😀 filmin konu biraz dagınık film iyi sayılmaz

  • tamammen zaman kaybı olur izlemeyin

  • bu ne saçma sapan bir film ya, ne konu var ne sonuç. Anlamsız tamamen zaman kaybı öyle gerilim korku falan da değil, dediğim gibi bu filmi izlemenin hiç bir anlamı yok. Aptalca.

  • şimdi yorumları okudumda filmde bır sahne vardıı sımdı anladımmm…allahım ne kadar cahılım yaa şaka gıbı:)

  • zaman kaybı…

  • Zaman kaybı….

  • güzelmış rija etse dappe 3 koyabilirmısınıs

  • bende tvde izlemiştim biraz esrarengiz film psikopatları anlatıyor iki akıldan yoksun kardeşi anlatıyor çünkü kardeşiz demişti yanlış bende anlamamışım demekki arkadaşın biride öyle anlamış

  • Ütü yaparken izlediğim için midir nedir hiç gerilmedim cok sıradan geldi…

  • izlenebilir

  • ensest ilişki, cinayet, piskopatlık ve gereizeklaı bir kadın… sakın izlemeyin bu kadar saçma ve zaman kaybı bir film olamaz!

  • ya ben bu filmi geçenlerde televizyonda izledim iki psikopat sürekli insanları öldürüyorlar. Birde kafamı kurcalayan bir ayrıntı var .. Bu iki piskopat sanırım kardeş ikizlermiş hatta yanlış anlamadıysam ki anlamadım bence doğaya kurallara aykırı birliklelikleri var .. insanı geriyor izlerken gerçekten ama sonu ummduğum gibi olmadı.. :/ 10/4 :)))

  • Yani ne desem ki izledim vede harıka buldum bu filmi ama sonu biraz akıl karıstırıcı gibi olmus ama bunun 2.serisi çıkacak gibi düşünüyorum kesınlıkle izleyin ginede

  • bilmem ben bişe anlamadım adamla kadın önüne geleni öldürüyo kesiyo biçiyo amaçları ne anlamş deilim filimin sonu yok baş rol oyunccusu yok herkes ölüyo 🙂

  • MUKEMMEL FİLM 😀

  • arkadas ben bunu geçenlerde tvde izledım yanı gerılmedım desem yalan olur.izleyınnn…

  • True Blood dizisinin as karakterleri burada izlenir:)