İMDB: 13.047 Oy kullanılmış ( 5.2 ) Puan almıştır. Kasabanın dışındaki ıssız bir arazide yer alan evini satılığa çıkarmaya karar veren Nestor evi temizletmek için eski dostu Wilson ve kızı Laura’yı buraya getirir. Temizliğe erkenden başlayabilmek için eve akşamdan gelen baba-kız, elektriğin bile olmadığı eski evi kabaca gözden geçirip ertesi gün için temizlik planları yaptıktan sonra uyumak üzere köşelerine çekilirler. Lakin Laura, Nestor’un onları çıkmamaları için özellikle uyardığı üst kattan gelen tuhaf sesler duymaya başlayınca o gecenin sabahına kadar nihayetlenecek olan dehşet verici olaylar da başlangıcını yapmış olur. Sessiz Ev – Silent House 2011 Türkçe Dublaj olarak Filmifullizle.com sitesine eklendi. İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

2011 Filmleri

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 37 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Sakin izlemeyin gerek yok. Basit bir konu islenmis, bu tarz filmler iyice artmaya basladi ama hepsinin puanini toplasan bir tane duzgun film puanina ulasmazlar.

  • filmi izleyip yorumları okuyunca anladım ki yorumlara bakarak film seçmek inanılmaz saçma, bu filme zaman kaybı diyenler olmuş, bu arkadaşlar anakonda gibi vıcık vıcık korku filmlerinden hoşlanan bir grup sanırım, bu filmde hiç sıkılmadım ve sonu da çok iyi bağlanmış kaliteli bir film

  • Elizabeth olsun oynuyor diye izlemiştim ama açıkçası beğenmedim yanı oyunculara lafım yok ama çok sıkıcı konu

  • arkadaşlar asla izlencek bir film değil filmin yarısı karanlıkta geçıyor bilgilerinize

  • bu siteyi 1 yıldır takip ediyorum ilk yorumum..bu filme güzel diyenler hiç korku filmi izlememiş sanırım çok saçma

  • hayatım da izlediğim en salak en saçma en gereksiz en vasat en berbat en zaman kayıb filmdi bune şimdi yaaa emin olun ben çok daha güzel bir film çekerdim izlemenizi asla tavsiye etmem

  • Saçma sapan bir film.Tamamen zaman kaybı derim.

  • aralar sıkıcıydı bazı yerler de korkutucuydu ama sonunu çok anlamadım ehh işte çok iyi değil :/

  • hic birsey anlamadim filmden nerdeyse butun film boyunca bisey olmadi
    son 20 dakka haric bu ne boyle ben bile daha iyi yapardim.bu filmin harika oldugunu soyleyenlere de daha hic film izlememisler diyorum .

  • bir seslendirme ancak bu kadar kötü olabilirdi!

  • bu site bir harika filmlerin çoğu hd yönetici arkadasa tesekkürler ama bu film kendi kategorisinde o kadarda korku ve gerilim içermiyor.filmin başından belliydi kızın şizofren olduğu..

  • sacmaydı ya ben hala çözemedim niye öyle yaptı..gercekten ne oldu belli değil

  • çok anlamsızdı bişey anlamadım

  • film fena kötü iğrenç

  • Anlam veremediğim bayağı bir sözde gerilim filmi!

  • neyin ne oldugu bellı değıl birşey oluyor gerı donup bır bakıyor bırsey olmamıs bu ne komedi filmimi 😀

  • Hayatımda izlediğim en kötü gerilim filmlerindendi ne olduğu belirsiz, çekim berbat 10/1

  • bence hiç güzel bir film değil kaybettttiğin zaman kaybına değmez konusu bile cok sacma kesinlikle ve kesinlikle izlemenizi tavsiye etmem

  • çok gerici bir film amaa sonu sanki biraz anlamsızdı babası ve amcası ona ne yapmış resimlerden hçbişey anlamadım gözükmüyor biri açıklarsa ne yaptıklarını sevinirim teşekkürler 🙂

  • çok sıkıcı 1. bölümün yarısına bile gelemedim

  • @kadir kadir arkadaşım sana hakaret etmemek için kendimi zor tutuyorum şuan sen ve senin gibilerin yorum yapmasını bir şekilde engellemek gerek insana adam gibi yorum okutmuyorsunuz yaaa yeter beee senin gibi salaklar yüzünden film izleyemez oldum tamam filmi beğenmemiş olabilirsin eyvallah ama sonunu neden yazıyorsun ?? bir mantıklı açıklama yap be kardeşim nasıl bir zihniyet filmin spoiler kısmını yoruma yazar madem yazacaksın spoiler olduğunu belirt yorumunu isteyen okusun isteyen okumasın bu nedir yaa kaç tane filmi izleyemedim bunu da izleyemicem bıktım artık bilgin bey sizden ufak bir ricam var yaparsanız çok memnun olurum bazı sitelerin yorum kısmında “yorumum spoiler içeriyor” seçeneği var sende koyarmısın koyarsan çok sevinirim bir de kadirin yorumunu kaldırırsan benim gibi başkaları da yanmasın

    • @burak Yorum kaldırıldı gözden kaçmış üzgünüm. Yakında olacak bahsettiğiniz.

  • bilgin’e yakışmamış

  • İzlediğim tüm filmleri sizin sitenizden, üstelikte sorunsuz bir şekilde cep telefonumdan izliyorum. Emeğinize ellerinize sağlık. Film çok başarılıydı bu arada.

  • HAYATIMDA BÖYLE SAÇMA FİLM İZLMEDİM :((

  • Çok saçma bir film izleyip vaktinizi boşa harcamayın. Saygılar…

  • 🙂 beğenmedim filmlere vakit ayırıp da yorum yapmam ama sinirim çok bozuldu boşa gitti zamanım .. başka bi film izlemeliydim … izlemeyin demek istemiyorum ama izlemeyin bu berbat filmi

  • adamsın bilgin adam…

  • BAXMAGA DEYMEZ BEKARA FILMDI

  • beklemediğim bir sondu :)ara ara yavaşlasada güzel bir film…

  • Hayatimda izleyipte pisman oldugum film siralamasinda ilk 5 e girdi.Pismanim suan bosa zaman harcacim.ne basi belli ne sonu sacma sapan bir film.

  • sinemada izlesem parama yazık olurdu. kap karanlık film. arada ışığı eline almasa kız olduğunu da anlayamıycaz. dfklgsfd 😀

  • niye.. son dönem korku filmleri ..bu kadar saçma..

  • ÖNCELİKLE EMEGİ GECEN İNSANLARA TSK ADMİN SAYFANIZ ON NUMARA BES YILDIZ…
    FİLİME GELİNCE GERILME SAHNELERI VAR ASLINDA BAKILA BILIR GİDERİ VAR MERAKDA BIRAKTIGI YONLERI İÇİN SONUNA KADAR GÖTURUYOR İZLENİR KIZIN HATRINA BİLE:)

  • ne biliym Kız gayet başarılı oynadı. Seneryoda güzel hani. Ama ara ara sıkılmadım değil Notum 10/6 Hadi 🙂 Seyredin sizde güzel öykü

  • gerçek ten film mükemmel tavsiye ederim izleyin

  • Daha önce izlemiştim güzel bir paranormal korku filmi. Tavsiye ederim. İyi seyirler.