Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

SON PART TEK PARTTIR: SON PARTTAN 1 ÖNCEKİ PART FRAGMANDIR.


(imdb: 5.7 ) Heather Mason ve babası yıllarca tehlikeli güçlerden bir adım ötede Heather'ın tam olarak anlamadığı bir kaçak hayatı yaşamaktadırlar. Heather, 18. yaş gününün arifesinde korku dolu rüyalar görmeye başlar ve babası ortadan kaybolur. Heather artık düşündüğü kişi olmadığını anlamaya başlar. Revelation, Heather'ı şeytani bir dünyanın derinliklerine çekecek ve Silent Hill'in sonsuzluğuna hapsetmeye çalışacak. İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

2012 Filmleri, Bilim Kurgu, En Çok Yorum Alan Filmler, Gerilim, Gizem, Korku, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

, , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 137 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • bunun devamı çekilirse kesinlikle izlemem. bir sürü güzel korku filmi var arkadaşlar, gidin onları izleyin. yok eğer hepsini izledim kalmadı diyorsanız izleyin tabi:)

  • Bence film harikaydı.Bir tek ben mi beğendim bilemiyorum ama yinede izleyin derim.Bir kişi de olsa 😛 Ayrıca Kit Harington’ı da ilk bu filmle sevdim. 😀

  • yok hacı ben beğenmedim çok sıkıldım ama bitirdim… izleme derim 🙂 tşlkler

  • BİLGİN, BANA BİR CEVAP LAZIM. İLK FİLMDE DE METAL ÜÇGEN KAFALI DEV KILIÇLI ADAM VARDI, BU SERİDE DE VAR. BU YARATIK NEYİN NESİDİR?

    • @URAL DEMİR İzlemedim maalesef bilgim yok

  • kaç yıllık film izleyicisiyim böyle güzel kurgu görmedim

    güvenin arkadaşlar MUKEMMEL bir film. süper ötesi

  • 1 kadar güzel değil basit olmuş 1 de ki o gizemi yakalayamadım karabasan da silent hill serisi gerek oyunları gerek filmleriyle zaten korku severlerin gönlünde taht kurmayı başardı silent hill sevenlerdenseniz izlemenizi tavsiye ederim

  • aynen ayaz kardeşim 😀 o değilde 1. si daha güzeldi bunun bide 1. filmdeki kızla 2. filmdeki kızın hiçbi bağlantısı yok 😀 ama bu filmdeki kız annesine benziyor

  • bu filmde birtane saglam ampul yokmu arkadas

  • bence sonunda daha iyi bi son olabilirdi ama yinede süper bi film 1.si kadar güzel. ellerinize sağlık film için

  • ya herkez bir şey diyor çin pazarı gibi filmden daha çok player konu iyide bu play en doğru seçimi en güzeli nerden iner diyen yok filme gelince izlemekten vazgeçtim ama insanlara yardımcı olun player diğe bir şey yazdınız durdunuz açıklama malesef yok

  • Film gayet güzel eline salık bilgin kardes İzleyemeyen arkadaslar DNS ve net hızlarını kontrol etsınler. İyi günler

  • @Bilgin browser var hem oldukça hızlı hemde arkadaşım kullanıyor ve silinmediğini söylüyor bi araştırsana işine yarar belki…

  • Son sahneler filmi biraz basitleştirmiş.

  • İdare eder

  • bu filme bu son..ne sacma ve ahmakca.boyle.b …tan bitecegini bilseydim hic vaktimi bosa harcamazdim.arkadaslara tavsiyem bosa vakit kaybi.resmen seyirciyle kafa bulmuslar.

  • berbat bir film büyük prodüksiyonlarla yapılan bir film olmasına rağmen çok basit kaçmış. Korku öğeleri yetersiz filmin sonuda devamı gelecek gibi bitti aynı konu üzerine ısıtıp ısıtıp dayıyorlar.Dün seytan tohumunu izledim bu filme bes basar…

  • film saçma ama biraz korkutucu yinede izlenebilir

  • sayın admin filmlerini putlocker’da yayınlarsan herkes eminimki sıkıntısız izleyecektir tavsiye ederim

  • o kadar kanlı filmden sonra çok basit geldi 😀 kızda tek sıyrık olmadı zaman kaybı değil ama izlenir

  • çok saçma bir film

  • filme gelcek olursak takılamdan izleğemedim

  • çok teşekkürler kardeşim.sayende orjinal bir film izledik.tüm sitelerde sinema çekimi var idi .emeğine sağlık.başarılarının devamını diliyorum.birde indirme linki olsaydı süper olurdu.kolay gelsin.

  • acaba bunu nasıl indircez

  • Merhaba arkadaşlar HD kalitedeki bir film olduğu için yüklemesi biraz geç olabilir . Bu tabiki bazı kullanıcıların pc özelliklerindende kaynaklana bilir . 5 mbps alan birisi download yaparken 500kb/sn görür. Buda yeterlidir . Ve tabiki bilgin kardeşimizin sitesindeki karşıdan yükleme hızına ve sitenin yoğunluğuda bu durumlarda etken olabilir . Bu konuda muhalefet olmak yerine çok fazla reklam koymayıp sitenin güzelliğini bozmayan bilgin kardeşimize yardım yada vs getiri sağlıyabilicek fikirlerde üretirseniz iyi olur diye düşünüyorum iyi akşamlar dilerim herkeze .

  • selamlar turkiye ben isvicrede yasiyorum,bilgin kardesimin sitesinde film izliyorum ,bu gune kadar filmlerde hic donma olayi yasamadim hangi player olursa olsun::))

    • @erdal İnternet farkı işte 🙂

  • bence bu film yerine kelin intikamı filmini izlemenizi tavsiye ederim…

  • 1’in yarısı kadar güzel sonuca çok basit ulaşılmış.
    en son sahne çok basit bitti.

  • güzeldi devamı gelecek gibi

  • Birçok korku unsuru barındırmasına rağmen Korkutucu gelmedi bana. Birşeyler eksikti . Yinede izlenir 10/4,5

  • Allahım bukadar mı?1.sinin üstüne yatmışlar ve resmen saçmalamışlar.İnamıyorum ya neydi o birinci filmdeki cellat meydana çıkarken bir gerilme yaşardık,bir çıkışı bir karizması vardı,resmen amele yapmışlar atlı karınca çeviriyor.1.sinin konusu sağlam ve korku öğeleri etkileyiciydi,tam bir fiyasko olmuş yani bir filmi bukadar eleştirmem normalde fakat silent hill herkes bilirki,korku filmlerinde bir çağ kapatıp yeni bir çağ açıcak kadar bakış açısı getirmişti korku film sektörüne,yazık etmişler.

  • Bu player iyidir bilgin kardeş sen bu playera yüklemeye devam et eğer donmalar veya takılmalar yaşıyorsanız sizin internet hızınızdan kaynaklanıyor demektir. Ben 720p de donma ve takılma yaşamadan izleyebiliyorum. Demektirki sizle alakalı bir sorun var.

  • arkadaşlar benim yalın net pakedim var 8 mbps ye kadar hız sınırı olan sabah 9 dan beri bu filmi hiç takılmadan 720p olarak izliyorum yani galiba bu internet hızı yoğunluğun olmadığı dönemlerde iş görüyor yoksa fiber vs belkide yalan yani.

  • Bilgin kardeş,donma sadece netten değil video oynatıcıdanda kaynaklanır.özellikle bu video oynatıcıdan lütfen filmleri bu oynatıcı ile yayınlamayın hakikatten poblemli.emeğine teşekkürler…

    • @ata Nereye atsam 2-3 gün sürmeden siliyor varsa çözümü atayım başka yere atmamı istemeniz doğal ancak varsa bildiğiniz vk gibi silmeyen bi yer söyleyin de bende ihya olayım.

  • Bilgin kardeşim bir duyuru yayınlamışsın sizin internetinizle alakalı diye.Malum artık 1 mps hayal oldu en az 8 mps internet herkez de bu kesin.Birde siteni kulanan insanların geneli belirli iternet sağlayıcıları kullanıyor ttnet süper online.Bizim daha öyle yüksek mps lere ulaşacak internet teknolojimiz yok bu yüzden genele ayak uydursan daha faydalı olacağı kanatindeyim. Siteni ve yaptığın işleri çok beğeniyorum severek izliyoruz 😀

    • @KçKaya Ya ben anlatamıyorum yada bazıları anlamak istemiyor internet hızınız DÜŞÜK İSE 720 YAZAN YERİ 240 YAPIN İZLEYİN. benim de normal internet hızım TTNET ve takılma bile olmuyor.

  • İzlenebilir kötü değil ama beklediğim kadar iyide değil, diğerlerine göre çok basit yapılmış. Bence hikayeyi ziyan etmişler bukadar basitleştirerek. sadece ismi ile iş yapacak hepsi bu.

    Bilgine tşkler. Vk nın kağnı gibi çalışması Bilginin hatası değil, evet benimde bağlantım süper ve vk tüm sitelerde olduğu gibi kağnı hızında sanırım son zamanlarda herkes oraya yükleniyor ama insanı daraltıyor açıkçası birşey izleyeyim derken sinir olup çıkıyorsunuz. İzlerken deli olmamak için filmi açtıktan sonra 20 dakika bekledim 🙂 Üzerinde META yazan viewer çok hızlı, Bilgin uğraştığı için daha iyi biliyordur eğer 720 olarak yüklenebiliyorsa oraya bence daha hızlı olabilir. Açıkçası bakmadım işi uzmanına bırakmak daha doğru.

  • sağaltdaki 720 linkini 360 da izleyin daha çabuk doluyor

  • 720 lik filmler gom player de kasıyor.Windows media player de sıkıntı yok

  • çok kötü deyildi.çok iyide deyildi.ama bana sorarsanız amaçsız anlamsız olaylar zincirlemesi.senaryoda ahada bunu beklemezdim dedigim hiç bir şey yoktu.tepesinede sesinede tükürim.şimdi yazarken fark ettimde harbiden sıkıcıymış.3 kez fln kızın repliklerini ondan önce söyledim.sonuna kdr izleme sebebim efektler fena deyil(sihirli annemden beter filmler gördüm.evet hala yaşıyorum) ve bildigim bütün korku filmlerini izledim.ve hala 15 tatilin bitmesine 14 gün var

  • harika film izlenmeli süpersin adamım

  • Bilgin sana güveniyorum çözersin sen bu sorunu:)uçur bizi

  • film gerçekten mükemmeldi.Görüntü olarak’ta ses olarak’ta.Bir ricam olacaktı bu arada Felekten Bir Gece Filmini’de eklermisin.

  • valla 2 kisimdan sonra kasti hep ayni seyler fazla hortlak ve efekt ters etki yapmis bence bakmaya degmez.

  • valla 2 kisimdan sonra kasti hep ni seyler fazla hortlak ve efekt ters etki yapmis bence akmaya degmez.

  • bilgin kardeşim filmleri vk yerine eskiden yaptıgın gibi video yapıp koyarmısın daha hızlı doluyor Şimdi ki attıgın filimler çok agır yavas ilerliyor. Bu arada emegine saygı Teşekkürler 🙂

  • filmlerin yavaş inmesinin sebebini kendi internetimde buluyordum. Herkezde aynı sorun varmış çözüm istiyoruz.

  • TOPLAYAMADIM FİLMİ BENCE BİŞİYE YARAMAZ

  • Arkadaşlar film izlenir mi derseniz izlenir ama bir şey beklemeyin korku adına hiç bir numara yok.

  • filmin sonunda polis kovalama sahnesi ilk filmin sahnesi mi? yoksa silent hill başa mi sardi..desenizze devami gelir.

  • bu böyle bitmemeliydi ki sanırım devamı da gelir… her filmi beğenmem ama ‘silent hill’ serisi güzel..

  • arkadaslar ben filmleri telefondan bile izliyebiliyorsam emin olun siteden kaynakli hicbir problem yoktur.

  • lütfen şu filmleri vk yapma bilgin ne kadar saçma bir video sistemi bu ya
    eski video kayıtların süperdi ve ben bunun internet hızından kaynaklanmadığını düşünüyorum tekrar tekrar rica ediyorum lütfen videoları VK yapma teşekkürler

  • beyler kusura bakmayın ama film güzel falan değil. sinemada izledim ilk gün film bittiginde tüm salon homurdandı böyle filme boşa para verdik diye ayı şekilde bizde tabi..

  • film gerçekten süper… izlerken kapılıp gidebilirsiniz. teşekkürler

  • filmi sinemada izledim hemde 3D olarak verdiğim paraya ve zamana acıdım… şu ana kadar izlediğim en berbat 2. filmdi…

  • admine laf atmanızın anlamı yok interneti iyi olanlar ıcın 720 çekmiş sizin cok donuyorsa 480 çekip izleyin zor bişey değil…

  • Öncelikle film için teşekkürler. Donmayla alakalı sıkıntı yaşayan arkadaşları anlayamıyorum belliki ya bilgisayarınızda yada netinizde sıkıntı var. Benim normalde 8mbps ama kota doldu diye 3mbps ye düştü netim ama şuanda filmin yarısındayım ve tamamı doldu. Hiçbir sıkıntı yok.

  • bilim kurgusu güzel yapilmiş sizi alip götürücek bi film mutlaka izlenmeli

  • Bilgin Kardesim cok guzel isler yapiyosun oncelikle tesekurederim. Sadece tek rican su tek part olayini geri getirsen diyorum? Cok iyi oluyodu tek part olsun 480 ne kadar bile yeter yeterki tek part da olsun

  • film ilk öncelikle berbat çok saçmalamışlar çok iyi diyenlere anlamıyorum acaba filmi izledilermi ? 1. si daha iyidi korkunç ta değil zaman kaybi ama teşekkürler…

  • tamam korku filmleri saçma olur da bu fena halde saçma yaaaa. ilki daha iiydi. konuyu toplayamadılar. izlenebilir ama fazla beklenti olmasın. korkunç ta değil ayrıca.
    bilgin abi saolasın…..

  • Neresi iyi film sinirden ölücem 1999 dan beri Silent hill serisini takip ediyorum ilk oyunundan en yeni çıkan oyununa (downpour) kadar herşeyi biliyorum bütün konuda buna dahil silent hill 1 tam bir fiyaskoydu sen kalk dünyanın en iyi hikayesini para ugruna bi kenara at apayrı bi konuda film çek 2. film dahada fiyasko vincent’i çocuk yapmışlar sırf para ugruna güzelim seri mahvoldu

  • Bende Fiber internet var 20 mbit hız sabit olmasına rağmen filmler müthiş derecede ağır stres atim derken stres oldum yetkili arkadaşlar duyuru yapmış ama bir daha gözatsanız bence faydası olacaktır. Saygılarımla…

  • yarısına kadar seyrettim geri kalanı evde seyredeceğim teşekkürler

  • Bilgin filmler çok güzel emeğine sonsuz teşekkürler , ben sınırsız internet paketi kullanıyorum dediğin gibi 720HD’den 240’a indirdim fakat sorun yine çözülmedi ..
    Bende tamamiyle “diamon_heads” isimli kullanıcıya aynen katılıyorum , lütfen filmleri eski yüklediğin şekilde video yapıp koyar mısın rica etsem ?

  • Selam Bilgin Film Güzel ama VK denen Bu lanet şey Adamı hem Filmden hemde siteden Soğutuyor ben 720p den aldım 280 ne hala aynı Değişen Bişey yok hepsini denedim internetim zayıfta Değil duyuruda yazdığın gibi ( FİLM ) berbat Bi hale geliyo VK yüzünden Saygılarımla

    • @erdem Başka 720p yükleyebileceğim bir yer biliyormusun ?

  • tek part izleyeyim dedim olmadı diğerine geçtim çok yavaş yükleniyor VK’nin genel sorunu sanırım bu lütfen düzeltin

  • bilgin 720 çok kasıyo bi çare bulsana

    • @burak196 Ne diyebilirim daha bilemiyorum

  • olmaz böyle bilgin 1. bölumu yarm saat bekledıyo önceden böyle degıldı

  • Bilgin tr dublaj ne zaman gelir ?

  • Film çok ağırlaşmış dolması çok zaman aldı.. Umarım bu sorunu çözersin bilgin. Film çok güzel paylaşım için teşekkürler..

  • filmi heryerde aradım bulamadım teşekkürler.

  • bilgin kardeşim filmleri vk yerine eskiden yaptıgın gibi video yapıp koyarmısın daha hızlı doluyor mesela yeni koydugun hobit filminde vk kullanmamıssın 100 dk lık film 10 dk da doldu izledim lütfen vk ile paylasma

  • bilgin site inanılmaz ağırlaşmış iki gündür filmler hiç açılmıyor.

  • ADMİN CELAL İLE CEREN NE ZMN GELECEK ???????????

  • film çok güzel izlemenizi tavsiye ederim. emeğinize sağlık admin ve site yöneticileri.

  • Film güzel bilgin bu ne hız süpersin

  • bilgin bi seyircinin yorumuna katılıyorum benim internetim son sürat diğer siteye baktım bu film gayet iyi fakat senin siteni yıllardır izliyom son zamanlarda 720p çıkardın izliyorum fakat sürekli donuyo inan buna emeğini her zaman saygıyla karşılıyorum saygılar

  • müthiş bir film 1.cisini izlemiştim sonu hoşuma gitmemişti bu filmde iyi bağlamışlar. sessiz tepe 1 i izlemediyseniz önce onu izleyin sonra bunu. ellerine sağlık admin.

  • emeğine sağlık admin kardeş film güzel ilk serinin devami oyuncular genelde aynı bence ilk film daha bi güzel daha bi sürükleyici daha bi korkutucuydu diye düşünüyorum gerçi herşeyin ilki güzel ama bence bu filmde izlenir

  • FİLMİ YAPANLARIN ELİNE SAGLIK FİLMİ 360 KALİTEDE İZLERSENİZ FİLM TIKIR TIKIR ÇALIŞIR NORMAL AMAN AMAN SÜPER DEGİL BURDAKİ YORUMLARA KANIP BEKLENTİNİZİ HAVADA TUTMAYIN BENCE AMA YİNEDE İZLENE BİLİR İYİ SEYİRLER TÜM İZLEYENLERE

  • acayip bir filmdi.

  • ya beyler filme falan yorum yapacağımdan değilde n’oluyor bu aralar 720p paylasmaya basladınız insafamı geldiniz yoksa

  • gırıs gelısme guzelde konu olarak sonuc pek acıklayıcı olmamıs gıbı. guzel fılm yapmaya calısılmıs olmusta… muzık guzel 🙂

  • İzlenebilir Müthiş ve Güzel Filmdi !

  • Serinin ikinci filmi biri bilmeyen anlamaz ; biri izleyen anlayan bunu kesinlikle beğenir

  • Bılgın sıten fılmlerı gec yukler oldu artık.dolmasını beklemekten fılmını tadını alamadım.bırde 720 p yazmıssın fılme hıc alakası yok.480 olarak yuklede fılmler donmasın.

    • @ısa İnternetten film yada dizi, veyahut video indirirken ne önemlidir ? sizin bağlantınız değilmi filmi izlerkende bu aynen geçerlidir AYRICA PLAYERİN SAĞ ALT KISMINDA 720 YAZAN YERİ TIKLAYIP ( 240p – 360p – 480p – 720p ) OLARAK rahatça internet hızınıza göre izleyebilirsiniz yani 480p olarak zaten yüklenmiş durumda film.

  • SAÇMA ÖTESİ, EN FAZLA 10/5

  • Bu filmi seviyorum ve serilerini de.Filmini sevdiğim içinde oyununuda oynadım.Bu seri ilkteki senaryoya yakındı.Her seride beklentiniz büyük olursa o kadar hayal kırıklığı yaşarsınız.Ben bu filmi büyük beklenti beklemeden izledim.Zevk aldım açıkcası.Buna nasıl örnek verebilirsin derseniz şu örneği verebilirim.Telefonunuza mesaj geldiğinde birini mesaj atmasını beklersiniz ve mesaj atan Turkcell cıkar ya hayal kırıklığı yaşarsınız.Ama turkcell den mesaj bekleyip birinden mesaj alırsanız mutlu olursunuz 🙂

  • Ulan öyle konuşuyorsunuz ki, “Bi ben mi kaldım ingilizce bilmeyen” diye sormak geldi içimden. Sorsam “orjinal ingilizce yükle” söyleyen arkadaşların 80%-den daha fazla ingilizce bildiğim ortaya çıkacak ama neyse.

  • film fena değil eline saglık bilgin

  • timur ve zulfu emek adlı şahıslar, yıllarca dublajlı filmler izleyipte sorun olmazken şimdi mi sorun oldu sizin gibilere, hele timur denen canlı altyazıyı da bırakın o dilleri öğrenin demiş, dublaj işinde uğraşanlara ve dublajlı film izlemeyi sevenlere zerre saygınız yok, saygı göstermeyen saygıyı da haketmez. Zavallısınız.

  • admin ne olur türkçe dublaj çıkınca yükle de umutsuz vaka olmayalım buralarda ya film mi izleyelim yoksa yazıyı mı takip edelim tek sıkıntı bu ama emeğine sağlık ki çok güzel filmler paylaşıyorsun

  • bilgin ellerine saglik fragmanina baktigima gore iyi bir filme benziyor birde ingilterede dublaj sacmaligi yok birakin dublaj mevzusunu gelisin biraz bilgin filmleri orjinal dil ile yukle elinden geldigince basarilarinin devamini dilerim /…

  • Bilgin beyin eline ve emeğine sağlıkk..sitenizden sürekli film izleyen bir insan olarak yaptıklarınızı taktir ediyorum..Başka yerlerde görmediğim filmleri sayenizde izliyorum ..yorum yapan arkadaşlarının yorumlarını okudum maşallah hepsi birer sinemacı 🙂 tercih meselesi beğenen izler beğenmeyen izlemez zaten türkçe dublaj olduğu zaman ekliyorsunuz siteye arkadaşlara ricam lütfen yorumları yaparken daha bilinçli şekilde yorum yapmları bu yorumları okuyup izleyen insanlarında olacağını unutmayın lütfen..gelelim filme fragmanından etkilendiğim kadar filminden etkilenmedim..filmin makyajları efektleri gerçekten çok güzel ama eksik kalmış tamamlanamamış birşeyler vardı filmde..aradığımı bulamadım özellikle kızın çok basit şekilde yaratık öldürmesi bazen beni güldürdü 😀 GENEDE EMEĞİNİZE SAĞLIKK..

  • İlkine göre kötü bir film ama izlenebilir.(Şahsen ben 3.part 14.dkya kadar dayanabildim)

  • 9′ luk film. film izlemekten anlamayanlar boş yorum yapmasın. sadece izleyin..!!

  • bilgin fragman 5. partta 1. part ve 6. parta filmin başı bi bakarmısn karışmış galiba.

  • bilgin filmlere fragmanda ekliyordun simdi niye eklemiyorsun

  • inşallah güzel filmdir.Yorumda saçmalamayın lütfen

  • turkçe dublaj atın ya okumak zor oluyo bu sıteyı sevıyorum gercekten ama trkce dubalj 🙁

  • film cok saçma

  • Bilgin tüm suç türkiye netinde 🙂 Adamsın adam.

  • Ozdemir baya bir cosmussun gagalari kapatin falan yok reklamlara tiklayin kafa yorun sanirsin dunyayi verdiniz ulan 1000lerce site var hepsi ayni filmi ayni anda veriyor bizim bu siteyi tercih etmemizin sebebi nezih insanlarin olmasi ve bilginin efendi bir admin olmasidir ama gel gelelim senin gibi densizler millete emir verip kendini bir halt sanarsa senin gibilerede cevabi veririz insanlar cahil olabilir sucu siteye atabilir bu demek degilki asagilayacaksin 20 tane yorumdan 2 tanesi kotuyse gormezden gel 20 taneden 10 tanesi kotuyse bir problem olabilir demektir 20 taneden 20 taneside kotuyse bu isi yapamiyorsun anlamina gelir… demem o ki bilgin bu tarz kisiliklerin mesajlarini yayinlamazsan sevinirim bu sayede siteye bos beles adamlar dolusup ego tatmin etmez bu mesajida o arkadasa cvp niyetine yayinlarsan iyi olur…

  • tayyar efendi, tayyar efendii, senin gibi cahil insanlar yüzünden pek çok paylaşımcı insan bu işlerden nefret etti ve bırakıp gitti, cahil insan, site neden yavaş olsun, şıkır şıkır işliyor, yavaş olan şey senin para ödediğin net bağlantında, bi tane partide çıkıp bunun siyasetini yapamıyor, türkiyede internet pahalı ve yavaş, bir tane partide bir tane aklı başında bir siyasetçide bunu kullanmayı akıl edemiyor, sonra bilgin gibi emek veren arkadaşlarımız ne idii belirsiz tayyar efendiden eleştiriye maruz kalıyor,

  • Bilgin kardeşim öncelikle emeğine sağlık. Gelelim bilinçsiz yorum yapanlara. Sitenin en alt kısmında bulunan ” filmifullizle.com adlı sitemizde bulunan film, videolar, film fragmanları ve diğer tüm videolar çeşitli paylaşım ortamlarında da bulunmaktadır. Sitemiz sadece youtube.com, video.google.com, yahoo.com vb. sitelerde eklenmiş ve paylaşıma açılmış videoları yayınlamaktadır. Server’ımıza kesinlikle yükleme yapılmamaktadır. Bu yüzden filmifullizle.com sitesi hiç bir yasal hükümlülüğe tabi tutulamaz. İstenildiği takdirde hak sahipleri videoların kaldırılması talebinde bulunubilirler.” bu yazıyı kaç kişi okudu??. Yayın yapan sunucu sitelere erişim sıkıntı, Bağlı olduğunuZ internet sağlayıcı sunucuları dahil olmak üzere birçok yerden kaynaklı yavaş veri akışı olabilir. Kötülemek yerine KAFA YORUN..!! Alt kötü ve benzeri yorum yapanlar kardeşler beğenmiyosanız sinemaya gidip izliceksiniz. Yok sinemaya gitmem diyorsan kapatcaksın gaganı izliceksin. Yapıcağın en güzel şey ricada bulunmak olur emek verene karşı.
    Ve bu siteden faydalanıyosanız REKLAMLARADA tıklayınki emek veren karşılığını alsın.. VERDİĞİN HİZMETE TEŞEKKÜR EDERİM VE ÇİZGİNİ ASLA BOZMAMANI TEMENNİ EDERİM..

  • bilgin sana çok çok teşekkürler bu kadar emek harcadığın için. Bencede filmler altyazılı olursa daha güzel oluyor.

  • klasik korku filmlerinden farklı ve bu türü sevenler için güzel bir seçim.izleyin derim.

  • öncelikle film güzel arkadaşlar ve alt yazılı olduğu için tşkler bilgin arkadaşlar alt yazılı olması bence çok daha güzel hem yanımızdaki insanlarla izleye biliyoruz hemde ingilizce daha çok ilerleme şansı oluyo elline sağlık bilgin kardeş…

  • Bilgin bu isi senden daha iyi yapani gormedim teksin supersin umarim emeklerin karsiligini aliyorsundur.filme gelince bilenler dusunmen seyreder zaten bilmeyenler icin ise daha ne duruyorsun silent izlemenin ayricaligini kacirma iyi seyirler…

  • müdür siten harika:)

  • Alt yazidan sikayet arkadaslar lutfen birakin bu isleri dunyada bir bizde kaldi dublaj sacmaligi herseyin orjinali guzel aynen devam Bilgin hatta her filmi orjinaL dilinde yayinla lutfen mumkunse. Bu arada film orta halli izlenir.

  • filmi izledim acayip güzel 😀 hatta blog yazısı bile yazdım filmle ilgili.

  • filmler güzel de site çok yavaş. 480p goruntuyu bile yüklerken baya bekletiyor. speedtest’de hızım 6mb

    • @tayyar Haklısınız tüm suç sitede.

  • Çok saçma ve amaçsız bir film

  • Sahsen ben filmleri orjinal dil ve Tr altyazili seyretmesini tercih ediyorum. Emeginiz icin tsk ederim Bilgin bey.

  • admin daha fazla altyazı lı film ekle film orjinal haliyele izlenir ki herkesin performansı gorulur. dublaj film mi lur nasıl insanlarsınız siz ya? alt yazılı bile izlemeyin bence ben ingilizce ispanyolca ve fransızca yı ogrendim filmleri anlamaya calısırken . biraz gayret edin be …….

  • bu kadar saçma film mi olur ya…ilk film neyse de bunda fosss

  • Bende sinemada izlemiştimde arkadaşın tavsiyesiyle babam 1 hafta et yemicem falan dedi gidelim dedi ama verdiğim paraya pişman oldum

  • yav şu sessiz tepeyi anlamadım internette araştırma yapcam bu serinin devamı mı yoksa hepsi farklı mı ?

  • izlemeye değer güzel bir film..

  • Filmde İlluminati ağırlıktadır.

  • altyazili orjinal izlemek cok daha guzel,bilgin emegine saglik.

  • Merhaba,çok başarılısınız her gün hangi filmi izleyeceğimi şaşırıyorum ama hepsini izlemek için can atıyorum her gün bu sitede film izlemek harika bir duygu.Başarılarınızın devamını dilerim.İyi akşamlar…

  • site altyazılıdan geçilmiyor…!!!

  • film süper sinemada izlemişdim cok süper bi film

  • ilk filmi çook güzeldi, fragmanını izlediğim kadarıyla bu filmde çok iyiymiş hissine kapıldım ister istemez. Umarım yanılmam.