Fragman Tek Parça OP


İMDB: 5.1 Tartışmalı yöntemler kullanan ve en iyi öğrencilerini tehlikeli deneylerde kullanan alışılagelmişin dışında bir profesörün hikayesini anlatıyor. Deneyin amacı ise şeytani bir ruh yaratmak. Paranormal aktivitelerin insanin negatif enerjisinin neden olduğu teorisine dayanarak, kafayı sıyırmış bilim adamaları genç bir kızın üzerinde bir dizi deney uygular ve kızı deliliğin sınırına iter. Korkutucu olaylar ile birlikte şok edici ve korkunç sonuçlar doğmaya başlayınca, grup hayal ettiklerinden daha kötü ve kuvvetli bir güce yol açtıklarını fark edeceklerdir. İyi seyirler filmifullizle.org

2 sene önce eklendi.

2014 Filmleri, Korku, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 52 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Arkadaslar,film guzel kotu yorumlara dikkat etmeyin

  • Film güzel korkmaktan yana daha çok gerildim. Filmin gerçek hikayeden esinlenmesi insanı merakta bırakıyor fakat filmin sonu daha iyi olabilirdi. Yine de izlenilebilir.

  • Yoklukta izlenir

  • benim anlamadığım profesör jane’i de mi ….?(anladınız)

  • güzel film iyi seyirler..

  • arkadaşlar hayatımda izlediğim en iyi korku filmlerinden biriydi o kötü yorum yapanlar bilim kurgu filmine gerçek olamaz diyen insanlar 😀 yani takılmayın onlara direk açın izleyin harika bir film

  • ETKİLEYİCİ FİLM ARKADAŞLAR İZLENİLEBİLİR

  • film güzel kötü yorum yapanlara bakmayın izlenebilir güzel bi film

  • Bu film için benim puanım 10/3. İzlenebilir ama heyecan ve hareket yok denecek kadar az, sürükleyicilik düşük.

  • Filim güzel olayın gerçekten alıntı olması ayrı bir tat katıyo filime izlenebilir zamanı boşa geçirmeyecek bir senaryo teşekkürler.

  • FİLM 10/3 BERBATTI SIKICI VE COK SACMA BİR KURGU 1.5 SAATIMI YEDI KORKU NAMINA BIRSEY YOK PSIKOLOJIK BIR FILM

  • Film diger korku filmleriyle benzerlik gosteriyor ama asil deney amaci ile digerlerinden ayriliyor. Sonunda salak kamereman isleri bozmasaydi mutlu son olurdu belki ama seyredenler hicbisey anlamazdi ozaman…

  • Selamlar öncelikle biz ailecek kaç senedir bu siteyi kullanırız tarihini hatırlamıyorum şimdi ve bu güne kadar bir tane dahi yorumum yoktur diye düşünüyorum.Filmleri hep yorumlarına ve puanlamasına göre izleriz benim eşim annem ablam dayım hepimizi ailecek bu siteden izliyoruz ve gayet memnunuz bence Bilgin kardeşimin emeğine hakkına saygı duyulmalı adam çabalıyor ve elinden gelenide eminimki ardına koymuyordur bot bile kullanıyorsa Bilgin kardeşim eline koluna emeğine sağlık başarılarının devamını diliyorum ilginize teşekkürler k.gelsin

  • SAKIN İZLEMEYİN. ÇOK SAÇMA BİSİN BEKLİYORUM İKİ SAATTİR.20 DK Bİ ŞEY KALDI HALA FİLMİN AMACINI ANLAYAMADIM.

  • çok güzel bir korku filmi izlemenizi tavsiye ederim 🙂

  • genel olarak vasat bir filmdi sadece son part güzeldi boş zamanı olan izlesin tşk bilgin.

  • izlerken sıkıldım uykum geldi sırf gerçek alıntı dıye ızledim konu anlatım zayıf keşke başka bi şey izleseydim

  • Hiç Güzel Bir Film değil tamamen zaman kaybı sakın izlemeyin konusu bile boşşş…

  • kötü yorumlara asla ve asla aldanmayın çokta korku olmasa izlenmeye değer bir film

  • filmin gerçek olaylara dayanması gerçekten çok enteresan.ürkütücü bir filmdi.

  • Bu filmden cok daha iyi filmler var . Filmi vasat buldum.

  • GÜZEL BİR FİLMDİ SONUNU HEP MERAK EDEREK İZLEDİM.

  • arkadaşlar tabikide yorum yapıp eleştiride buluna bilirsiniz lakin herkesin zevki düşünceleri farklıdır o yüzden bu sitede film izleyen kişiler yorumlara aldanıpda abuk subuk eleştirilerde bulunmasınlar.yani diyeceğim yorumlara aldanmayın eğer hoşusunuza gidiyorsa konusu afişi vs izleyin ama lütfen insanları kışkırtmayalım

  • çok güzel bi film..gerilim dolu..sonu kötü oldu ama neyse.teşekkürler Bilgin..10/9

  • Beş kişiyle film yapmışlar tam bir saçmalık

  • merak ediyorum filmde kaç paket sigara tüketilmiş film boyunca adam durmadan sigara icti

  • Filmi sırf masumayse arkadaşımızın yazdığı şu yorum için izliyeceğim “korkağız ama saf değiliz çok şükür” 😀

    çok güldüm sağolası ayşe 🙂

  • gereksiz uzatılmış konu izlemeyin zaman kaybı

  • wooow super

  • film çok ağır açılıyor linkler problemli aynı sorun 6 kahraman animasyon filmindede vardı.sıkıntıyla ilgilenebilirmisiniz.seyir baya zor ve zaman alıyor.

  • Üzgünüm arkadaşlar, hiçbirinize katılamayacağım.. Tartışmasız konusu, efektleri ve herşeyiyle birlikte hem heyecanlı, hem anlamlı hem de bütünüyle sağlam bir filmdi..

  • 10/6 izlenebilir ne çok iyi nede çok kötü buna benzer bi film daha vardı

  • film gayet guzel!

  • resmen hayatımdan 2 buçuk saat çaldı ….
    Sizinkini çalmasın….

  • korku sevenler için çok güzel bir film kesinlikle tavsiye edrim ses efek harika…

  • bilgin kardeşim sen kimsenin lafına bakma ota bota gerek yok tartışmasız lidersin…bu arada filmde iyiymiş hani izleyin 🙂

  • Bence gayet sıkı bir film izlenmeli.teşekkür ler bilgin

  • Arkadaşlar filmdeki müziğin kime ait olduğunu öğrenmek istiyorum yardımcı olurmusunuz?

  • izlemiştim bu filmi. korku-gerilim sevenlerin beğeneceği türden güzel bir film.

  • Kötü yorumlara kesinlikle aldanmayın! çok güzel gerilim ve korku film izlediğinize pişman olmucaksınız iyiki izlemişim..film için teşekkürler

  • bilgin kardeşim sitenizi takip eder yorumları okur öyle izlerim fakat bot kulanarak yorum yazılıyor gibime geliyor eger öyleyse az olsun ama gercek olsun derim eger yalınıyorsam özür dilerim…ilginiz icin tşkler

    • @selcuk Maalesef yanılıyorsunuz yorumların hepsi gerçek kişiler tarafından yapılmaktadır. Her gün 2.000 den fazla yorum geliyor siteye, inanın zaten bir çoğunu ben siliyorum. Film istekleri, düzgün yazılmamış yorumlar vs… Sadece yorumlara her gün 5-6 saat zaman ayırmam gerekiyor. Kim hangi film ilgisini çekiyorsa ona yorum yapıyor zaten 10 yorum alan filmler de var 2.500 yorum alan filmler de hiç birisine müdahelem söz konusu değildir. Alanın da lider bir siteyiz neden böyle bir saçmalık yapayım ki 🙂 Teşekkürler.

  • ben korktum valla korku sevenler için güzel..gece izlemenizi tavsiye etmem.ben gündüz izledim “korkağız ama saf değiliz çok şükür” 😀

  • kesinlikle izlenmemesi gereken bir film

  • Bilgin Bey işini iyi yapıyor, karışmak benim haddim değil, bir öneri sadece; Oylama seçeneğinde kaç kişinin oy kullandığını göremiyoruz ve ben pek kullanmıyorum. BEĞENDİM – BEĞENMEDİM seçenekleri, (tıklanma adetlerini de göstererek) uygulanabilirse, bir filmi kaç kişinin izlediğini, ne kadar beğeni aldığını, yaklaşık olarak ve kısa yoldan öğrenebiliriz, teşekkür ederim.

    • @Türker qTürker Kaç kişinin oy kullandığını, siz de oy kullandıktan sonra görebilirsiniz. Puanlama sisteminin üzerine gelirseniz oyunuzu kullandık dan sonra kaç kişi oy kullanmış ancak o zaman görünür.

  • ne iyi ne kötü.ama sıkılmadanda izlettiriyor kendini

  • Fena değil .

  • basit hayalet filmlerinden biri

  • film fena değil ama konuya göre ağır ilerliyor yaşanmış bir olay olması belki dikkat çekebilir… 10/4

  • Ben böyle film izlemedim.I didn’t watch film.Dehşet aksiyon desen var gerilim desen var korku desen var daha sana düşen kahveyi alıp filmi izlemek dostum 😀

  • izlemiştim gayet güzel bir film