İMDB: 6.7 Eulenstein Kalesi'nde yaşayan küçük gece hayaletinin en büyük dileği gün ışığında dünyayı görebilmektir. Çünkü gündüzleri tavan arasında sandığında uyur ve geceleri kalede dolaşır. Bunu gerçekleştirmek için tek arkadaşı baykuştan yardım ister ancak nasıl yapılacağını bulamazlar. Birgün kaleyi Karl ve arkadaşları gezmeye gelir. Ve karşılaştıklarından sonra işler tamamen değişmiştir. Çünkü küçük hayalet ertesi gün öğlen saatinde uyanmıştır. Ancak ters giden şey artık siyah bir hayalettir ve herkee korku salmaya başlar. Bunu gören Karl, küçük hayalete yardım etmeye karar verir ve olaylar başlar. İyi seyirler filmifullizle.org

3 sene önce eklendi.

2013 Filmleri, Aile, Fantastik, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 49 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • güzel.. fakat 7:31 ,7:49 da ki Türk Bayrağını kimse fark etmemiş gibi.

  • ilk defa izlicem umarım güzel dir

  • Çocuklar gibi seyrettim 🙂 kesinlikle ailece izlemek daha güzel olur.

  • dünyadaki en güzel filmi

  • süperDi Çocuklumun Filmi

  • herkese tavsiye ederim kesinlikle izleyin <3

  • çok güzel tebrik ederim

  • çok tatlı bi film 🙂

  • sevdim 😀

  • güzel filmdi beğendim çok tatlıydı hayalet

  • ben bu filme bayıldım benim 2 izleyişim

  • bence kesinikle izleyin süper çok eğlenceli…

  • Harika muhteşem bir filmdi başta biraz korktum (7.5 yaşındayım)ama sonrasında çok eğlendim 🙂
    İzlemenizi tavsiye ederim 🙂

  • çok güzel gerçektede olsaydı keşke…

  • Film çok eglencegliydi :)) izlemeden gecmeyin

  • bence çok güzeldi tavsiye ederim aynı casper a benziyor 😉 😀 🙂

  • bana göre sıkıcıydı ama siz isterseniz izleyin…..

  • Yeğenim için izliyorum =))

  • güzel ve keyifliydi tavsiye ederim

  • Film 13 altı için gayet güzel ve eğlenceli.

  • almanlar fılm yapmasın yaa..izlenilebilir

  • tesekkurler, cok guzel bir film

  • Hayatımda izlediğim en güzel hayalet animasyonu 🙂

  • çok beğendim

  • film harika üstü

  • süper…

  • Ailenizle birlikte izleyebileceğiniz güzel bir film.. 🙂
    +20 ve yukarısına pek hitap etmiyor artık, ama eğlenmek istiyorsanız izleyebilirsiniz..
    ben izledim 🙂 yaş 24.

  • Küçük çocukluğuma dönseydim bir çizgi film kadar bile olamayan izleyiciyle dalga geçen özellikle çocuklarla dalga geçen çocukları salak görüp kandırmaya çalışan bir animasyondur derdim…

  • Güvenli İnternetimiz olduğu için filmi açamıyoruz.yüklediğiniz site UYARI veriyor.UYARI yazısı çıkmayan güvenli bir siteye yüklemeniz mümkünmü filmlerinizi.buzamana kadar bu sorun yoktu yeni başladı.teşekkürler ….

    • @Meto54 İnternet hizmetini nereden alıyorsanız internetiniz güvenli net moduna geçmiş sorunu çözmek için hizmet aldığınız firmayı arayıp kapattırınız sorun çözülecektir.

  • ibrahim baskın diğer sitelerde yok..olanda dandik siteler..madem o kadar istiyorsun git diğer sitelerden izle bu kadar basit..adam burda günde 5-6 film hazırlıyor..biraz saygı…

  • güzeldi 🙂

  • çok güzel bir film herkezin izlemesini tercih ederim

  • yahu avrupalılar bi filme el atınca bozuluyor.cok daha güzel olabilirmiş

  • teşekkürler kardeşim 🙂 güzel filmdi

  • casperin çakması 😀 yinede güzel film olmuş sağol bilgin

  • süper çok güzel ki valla bende izlicem ve herkeze izlemesini öneriyorum

  • Tek kelime harika cok eglenceli film izlemeden gecerseniz uzulursunuz 🙂

  • cocuk filmi ve eglenceli

  • Eglenceli Cok Güzeldi Kesinlikle (: Tavsiye Ederim

  • sinemasına gittim amma çok süper ve çok güzel

  • Bilgin sarmış bugün çocuk filmlerine, sanırım küçük yeğeni misafirliğe geldi. Çocuk uzun kalmaz inşallah, yoksa ayvayı yedik:)

  • Yetişkinlerin de en az çocuklar kadar zevk alabileceği eğlenceli bir film.

  • sen kaldırdın ama adamlar Türkçe dublajlısını koydu…yasak sadece senin için mi geçerli yoksa senin siteni çekememezlik mi var(baskın2)

    • @ibrahim Başkaları beni ilgilendirmiyor ben kurallara uyuyorum.

  • Cocuklarınızla birlikte izlenicek güzel bi Cizgi Flim

  • on numara

  • bilgin öncelikle filmler için çok teşekkürler.

  • Helal olsun admin valla bende bu filmi bekliyordum . Bence izleyin.