(imdb: 5.9 ) Gerçek bir olaydan esinlenilen filmde, bir ailenin başından geçenler anlatılmaktadır. Bir süre önce boşanmış olan basketbol koçu Clyde (Jeffrey Dean Morgan) ile takı tasarımı yapan Stephanie (Kyra Sedgwick) aralarında ufak çaplı sürtüşmeler yaşarlarken, kızları Emily (Natasha Calis) ve Hannah (Madison Davenport) ayrı yaşayan ebeveynleri yüzünden sıkıntı çekmektedirler. Küçük Emily babasını çok sevmektedir ve ailesinin tekrar bir araya gelmesini ümit etmektedir. Hafta sonunu birlikte geçirmek üzere, Clyde kızlarını yanına alır. Yolda karşılaştıkları, eski eşyaların satışının yapıldığı bir evde dururlar. Ev sahibi yaşlı bayan kısa süre önce trajik bir kaza geçirmiştir. Çeşitli antikaların olduğu satışta, Emily siyah, ahşap oymalı bir kutuyu gözüne kestirir. Kısa zaman sonra da kutuya olan ilgisi ve yakınlığı giderek artmaya başlar. Yanından ayırmayı hiç istemediği kutuya bir arkadaş edasıyla bağlanır. Bununla birlikte Emily'nin davranışlarında da fark edilir bir değişme yaşanacaktır. Ardı arkası kesilmeyen bir dizi tuhaf olaylar meydana gelecektir. Kızının içine düştüğü bu duruma bir çare arayan Clyde, modern tıbbın derman olamaması üzerine, Musevi din adamlarından yardım almak için yola koyulur. Fakat aldığı cevap, onu bir hayli sarsacaktır. Nitekim bazı kapalı kutular hiç açılmamak durumundadır. İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

2012 Filmleri, En Çok Yorum Alan Filmler, Gerilim, Korku, Macera, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

, , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 133 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • korku filmlerine aşık olan ve yıllardır izleyen biri olarak, korku denemez tabii ki gerilim filmi ama şöyle bir şey var konusu alışılmışın çok çok dışında olmasa da yine de bir fark var ve güzel artı filmin soundtrackları aşırı güzel böyle tam hayran olunası bir film bence gayet hoş ya tavsiye ederim 92 dakika zaten

  • korku filmlerine aşık olan ve yıllardır izleyen biri olarak, korku denemez tabii ki gerilim filmi ama şöyle bir şey var konusu alışılmışın çok çok dışında olmasa da yine de bir fark var ve güzel artı filmin soundtrackları aşırı güzel böyle tam hayran olunası bir film bence gayet hoş ya tavsiye ederim 92 dakika zaten

  • yahudiliği ilahi dinmiş gibi göstermek amaçlı yapılmış tamamen bilinçaltı formasyonları içeren güzel bir korku filmi 10/4

  • Herkesin farklı bir zevki vardır bir filme biri berbat der diğeri bayılır. Sırf kötü yorumlar gördünüz diye izlememezlik yapmayın. Ayrıca gayet başarılı bir filmdi bence.

  • çok başarılıydı, emeğe saygı…

  • Güzeldi, izlenebilir.

  • Abizu yani abzürd,kıza şeytan kaçmamış kız ereksiyon olmuş 18’e gelince neyse anası dahada beter olan yahudiye ve anayı tokmak layana oldu,Bu sefer şeytan malum bölgeden girmedi gerçi şeytanda biliyo nereden gireceğini.anlamadığım erkeklere şeytan neden girmiyo,1 baba 10 evlada bakar 10 evlat bir babaya bakamaz hemen kaçıyolar adama bişey olduğunda,kız milleti işte işini gör yolla gitsin.Film yahudiliği övüyo çokta iyi değil kötüde değil karanlıkta izlenilebilir,karanlıkta herkez zenci hesabı.10/5.3

  • güzel filmdi biz beğendik bence izleyin derim….

  • KİM NE DERSE DESİN GÜZELDİ…

  • tamam çokta korkunç değildi ama izlemeye değerdi. mantık yönünden 10/2 korku yönünden 10/3 tavsiye yönünden 10/8 😀

  • film süper ötesi izlemenizi tavsiye ederim 10/9

  • Bu tarz film severler için kaçırılmıcak bi Yapıt kötü diyenlere aldırmayın oldukça iyi ve sıradışı sahnelere sahip iyi seyirler süper…

  • berbat.korkuyla alakası yok.hep aynı konu kızın içine şeytan giriyo din adamları çıkarmaya çalışıyo.sıkıldık artık bunlardan

  • Yorumları hiç okumayın bile . Şeytan çıkartma tarzı film severlerin bayılacağı mükemmel korkunç bi film ben her filmden korkmam ama bu film yerimden zıplattı 🙂 Çok teşekkürler Bilgin .

  • Bu korku filminde korkulacak bir şey yok bence asıl korkutan gerçek hayattan alınmış olması bana göre..

  • On numara film. İzlenir.

  • film güzel mi

  • mükemmel ötesi bi film gerçekten cok sürükleyici………..

  • emeğine saglık film gerçekten harikaydı.Film hakkında gereksiz diyenler ne bilim nasıl izlemişler ise artık filmi???

  • tanıtımı bekliyorum onda sıkıntı yok, dediğin gibi tarayıcıyı güncelleyip tekrar deniycem çok teşekkür ederim bilgin bütün emeklerin için. şahane filmler izleme fırsatı verdiğin için.

    • @eva Ben teşekkür ederim.

  • Bilgin bu insanlar nasıl izleyebiliyorda ben izleyemiyorum, okadar yazdım yorumum bile yok ortada, her partta fragman çıkıyo karşıma. sorun nerde lütfen bi cvp bekliyorum 🙁

    • @eva Tarayıcını güncelle ayrıca tanıtımı hemen geç deme bırak kendisi açılsın.

  • Arkadaşlar kesinlikle izleyin emin olunki pişman olmicaksınız çok sürükleyici gerçekten güzel bir film kaçırmayın 10/9

  • güzeldi sıkılmadan izledim

  • Güzel ve seyredilebilecek bir film. Saçma diyenlere söylüyorum bu bir korku filmi elbet saçma olacak ama kesinlikle sıkıcı değil. Filmi yükleyenin emeğine sağlık

  • eşimle izledim fena film degil izlenir

  • Film gerçekten on numara. Mutlaka izlenmesi gerekiyor. Korku filmlerine bayılanlar izleyebilir. Kötü yorum yapanlara sesleniyorum. Artık eskideki gibi korku filmleri kalmadı bu tarz filmlerinde konusu az ve kısıtlı olduğu için fazla söylenecek bişey yok. İyi seyirler.

  • Korku filmi sıfatına göre bende hafif buldum. İzlenmeyecek kadar kötü değil fakat korku filmi de değil bence 🙂

  • ben vaktim bol,şaçmada olsa izlerim diyorsanız buyrun izleyin.

  • O irkilmek sana film boyu yetmiştir sanırım 😀 haha

  • Arkadaşlar bu filmin neresine süper film diyorsunuz anlayamadım. Ben izledim ama 1 kez dahi korkmadım. 1 yerde irkildim o kadar. Bunun haricinde korku filmi adlandırılacak bir yanı yok bence.

  • korku filmi kategorisi için gayet güzel bir filmdi izlenmeye değer 10/9

  • film çok güzeldi ama ben bu tarzfilmeleri devmiyorum benim sevdiğim tür 3 harfiler misal büyüyü izlerken çok etkilenmiştim böyle filmler asıl korkutucu oluyor gerçek dair filmler bunlar büyü mesela türkfilmi oluğu için mardinin ğurs köyünde çekilmişti zaten ğurstaki o mağaralar gerçek içinde bilmedimiz çok şey olabilir filme verceğim puan 7/10 tipik şeytan çarpması eyer gercek korku filmi istiyorsanız kendi yaptığımız filmlere bakın bunlardan 10 kat daha iyi korku filmleri yapıyoruz aslında büyüyü izlemenizi tavsiye ederim ama bu size kalmış benimgibi etkilenmiyorsanız izleyin aksi takdirde izlediğinize pişman olursunuz buda size bir tavsiye filmin etkisinde kaldıysanız 3-4 ay belki rüyalarınıza girebilir benden söylemesi he bide 3 harfliler marid vardı oda çok güzeldi oda izlenebilir

  • bence okadarda kötü değil bence filmi baştan sona kadar izlenmeli ama bana göre güzel bir film

  • arkadaşlar yorumları okuyorum ve hep kafam karışıyor.şeytan filmlerine göre olabilecek güzel bir filmi.gerilimi hissediyorsun hatta korktugun anlarda var.bence vakit kaybı değil.özlemişim korku ve gerilimi bu tarz bir filmde hissetmeyeli….

  • Arkadaşlar gayet iyidi. Türünün başarılı bir örneği. Sıkmadı yormadı baştan sona iyidi. Konuyu da hakkıyla işlemişler. Emeği geçen herkese teşekkürler.

  • bu filmlerin sonunu hep insanı merakta bırakacak bir şekilde bitirmelerinden nefret ediyorum ama film dehşet 🙂

  • film korkudan çok ailenin önemini anlatıyo çok müthiş bir filmdi….

  • Korku ve gerilim sevenlere ozellikle tavsiye ederim gerildik arkadas yahu saglam film:)

  • film gerçekten on numara izlenmeye deger

  • film iblis adlı bi filme benziyo hatta neredeyse aynısı diyebilirim musallata benzetenler saçmalamıs hemde fazlasıyla ama korkmak gerilmek isteyen izleyebilir güzel film 🙂 teşekkürlerr

  • valla ne doğruya doğru şu yabancılar cinli şeytanlı filmleri bizim yönetmenlerden 1000 kat iyi yapıyorlar. hele oyunculara ne demeli bacak kadar çocuklar bizdeki oyunculara taş çıkartıyorlar pes yani pes hayran kalmamak ne mümkün. film çok güzeldi teşekkürler sayın admin.

  • tek kelimeyle HARİKA bir film adamyapmış yaaa..

  • filmler güzel site zaten süper ama bide 720 p yapsanız daha gzl olucak adminn

  • hiç güzel degil zaman kaybı bence

  • film lerin bitiminde herzaman 2.sı cekılecekmıs havası katılması sn zamanlarda tüm fılmlere yayılmıs bence gereksız bu fılmse ıda eder duzeyde tşkler

  • Film cok iyi oyuncularda iyi oynuyo fragmana bakarak kotu yazanlara ınanmayın..

  • sıradan şeytan,ruh,pislik her şey var.Böyle filmleri daha inandırıcı yapabilirlerdi.:/

  • güzel izlenir …

  • klasik şeytanlardan 😀

  • Bence güzel bir film degil konu hemen işlenmiş o yüzden beklemiyosun merak etmiyosun sadece ses efekti çok vermişler o kadar bence vasat bir film buna benzer çok film var bunun gibi ama bence izliyicekseniz benden size önerim şeytan çarpması emily rose u izleyin o hem gerçek bir hikaye hemde gerçekten çok güzel bir film…

  • korkunc denemez ama guzeldı tskler bilgin.

  • film güzell

  • güzel filmdi şiddetle tavsiye edilir 😀

  • güzele benziyor efektler geriyor.

  • izlenmeye değer bi film son sahneleri çok heyecanlı…

  • çocuklar için korkutucu olabilir ama yetişkinler için berbat bir film.

  • fena deldi turkçe dublaj olsa daha iyi olcaktı

  • tipik bir insana şeytan kaçma vaakası 🙂 baya sıkıcı bir film 1 saatim boşa gitti tavsiye etmem paylaşım için tşkler Bilgin

  • çok güzel film

  • Cidden harika bir film tam istediğim türden tüm arkadaslarıma onerdim özellikle bu siteden izleyin dedim. çok teşekkürler bilgin.

  • Hakkını vermek lazım çok güzel bir film ben öyle her filme yorum yapmam kesinlikle izleyin.

  • tek kelimeyle harika diyebilirim

  • bu filme iyi diyen arkadasların işşlah içine abuzi girer:D vasat film vakıt kaybı bu abizu nıye bukadar cok acıkıor orayı anlamadım:))))

  • Çok beğendim,tavsiye ederim izleyin..iyi bir gerilim..

  • iyi bir filmdi… devamı sanırım çekilir… 😀

  • 2 dk lık fragman izleyip te yorum yapan arkadaşlar bir gidin ya…bu mu harika süper mükemmel dediğiniz film…vasat bile değil…sizlere sadece gülüyorum ve sizin yorumlarınıza bakarak filmi izleyecek arkadaşlara diyorum ki UYDURUK BİR FİLM …O KADAR…

  • harikaydı bu tür filmi hiç bu kadar severek izleyeceğim aklıma gelmezdi her anı gerilim ve korku dolu

  • Böyle bir korku filmi izlemeyeli o kadar çok zaman oldu ki… İnanılmaz sürükleyici 1 dk bile sıkılmadan izledim

  • Güzel filmdi, anlam veremediğim bazı kısımları olsada.. Teşekkürler bilgin 😉

  • güzel bir film..izlenilir..teşekkürler Bilgin

  • bu tarz filmlerde de musallat olunan kızın ismi hep emily oluyor nedense…
    gerile gerile izlediğim güzel bir filmdi…

  • Valla harika bir film. Musallat ile mukayese bile edilemez.Bu yabancılarda süper film yapıyorlar.Ellerine sağlık bilgin.

  • mukemmeldi bayıldım çok sevdim bu film i unutmayacagım

  • sağlam film. fakat musallat ile bu filmin neresini bağdaştırdınız cidden merak ettim : ) alakası yok. korku filmi sevenler son zamanlarda piyasaya sürülen saçma korku filmlerinden sonra gayet güzel gelecek. şimdiden iyi seyirler.

  • guzeldi izleyin korku filmi seviyorsaniz

  • Yani bu kadar olur Musallatı bu filmden çalmışlar-mışş musallat kaç yapımı bu film kaç yapımı? Siz neyin kafasında yaşıyorsunuz?

  • super

  • çok harika bi filmdi

  • musallatı bu filmden calmslar demek. 🙂 bende diyodum musallatta bi bit kemiqi var. arkadasın biri musallattan calmıslar demis evt amerikalılar oturmus bizim filmleri izlerken calmıslar 😀

  • 7/10 puan veriyorum.Çünkü, gerçekten alınma olduğu için mi bilmiyorum ama bunun gibi konusu olan filmlerden 100 kat daha başarılı çekilmiş…

  • bu film gercekten guzel okadar filme baktim ama bu muhtesem birsey

  • iyi

  • çoookkkkkkkkkkk güzeldi ya film müziğide jeffery dean morgen hasyasıyım

  • film on numara ve sitetenizde öyle iltifat değil gerçek umarım uzun yıllar beraber burada kalırız

  • Gerçekten harika bir film kesinlikle tavsiye ediyorum . Tabi korku sevenler için evde tekken izlemeyin bence 😀

  • gercekden cok guzel bır flım tsk.ederımmm emegınıze saglık

  • güzel film tavsiye ederim sonu çok ilginç…

  • Bilgin bu film burda daha sinemalarda supersin twilight da da ayniydi burda ciktigi gun filmi bu siteden izledim hizina bayiliyorum

  • guzel film dibbuk ilgi alani olan seytanla ilgili filmleri sevenler icin guzel film ben beyendim

  • son zamanlardaki en iyi film 😉

  • Tipik amarikan Saçmalığı!!Flimde öyle saçma sahneler varki en basitinden kaçan kızın peşinden neden sadece babası gidiyorda annesini gitmiyor,Yanı bazı sahneleri varki flim oldugu çok belli oluyor

  • mükemmeldi..kesinlikle tavsiye ederim

  • film güzel çok korku değil ama sürükleyici bir gerilim izlemenizi tavsiye ederim

  • mükemmel

  • güzel filmdi teşekkürler.

  • güzeldi…sürükleyici…

  • orkuns kardeş senin kafan güzeldi herhalde filmi izlerken. yeni yıl kafası yanii filme 4.5 veriomuşş hahaaa bende buna çok güldüm bak film çok başarılı birde ayık kafa izle bence

  • iyiki varsın.tv de ne var derdinden kurtuldum.tşk

  • bir daha yorumlara bakmayalımmı nedir ..damla sağol filmin sonunu söylediğin için ..uyuz oluyoruz sizin gibilere haberiniz olsun ..seyredin iyi veya kötü deyin zaman kaybı deyin ,süper deyin nedir yani (sonunda çok üzüldüm ama ya Tzodak’ı sevmiştim) demesen olmuyormu ….

  • izleyelim bakalım raimi filmlerinin sonu pek mutlu bitmez ama …

  • hep rahipler mi şeytan çıkaracak, az da hahamlar çıkarsın mantığı ile yapılmış klasik korku filmi. bu da tutmazsa Hinduizm, Budizm, Jainizm ve Sihizmin din adamları ile tekrar denenir aynı konu.10/4,5 veriyorum. 0,5 puanı da son sahlerde gülme krizine girdiğim için verdim (yanlış anlamayın hiç komedi öğesi yok tamamen korku! öğeleri). Genede izleyin kendi kararınızı kendiniz verin.

  • uzn zaman dır seyrettiğim en güzel korku filmlerinden biriydi teşekkürler

  • film güzel güzelde şeytanın var olduğu bilinen bir gerçek korku filmlerine konu olması gayet doğal korku filmlerinin ilhamıdır şeytan ancak korku türü filmler şeytan dahil her ne kadar uçarı sahnelere konu olsa bile hadi film diyoruz bari film açıklamalarına gerçek olaylardan esinlenmiştir yazmasalar yani bu gerçeklik olayına kaç kişi inanıyordur

  • ben de yasanmıs bır olay olduguna ınanmadım ama guzel bır fılmdı tavsıye ederım.

  • Mukemmel film soluksuz izkedim

  • arkadaşalar gerilim sevenler için mükemmel bir film

  • admin bizde senenin ilk filmi olarak bu filmi seçiyoruz ve 2013ün ilk filmi bu olacak;) izlemek için çok sabrsızlanıyorum . izledkten sonra bn sana döncem

  • bilgin kardes hobit beklenmedik yolculuk ne zaman gelir (:

  • şiddetle tavsiye edilir. güzel film…

  • Film Cok Harika. Afedersiniz Ama Ödüm Bi Taraflarimdan Çıkıyodu 🙂 Tesekkürler.

  • ha bu arada bilgin kardes siteni cok begeniyorum mükemmel calisiyorsun basarilarinin devamini dilerim kardes…

  • film idare eder bilindik seytan filmi seytan cikarma ayini falan filan iste benim asil deginmek istedigim bir konu var filmlere yorum yapan arkadaslar bi zahmet yaslarinida belirtsinler cunku filmi izledigimde yapilan yorumlarla filmin uzaktan yakindan bi alakasi olmuyor genelde ha bu arada benim yasim 32

  • klasik korku filmi konusu var izlenebilir

  • Gerçekden İzlemeye Değer Turk Korku Filmlerinden örnek vermek istiyorum semum tarzı sayılır ama daha farklı tabi gerçekden izleyin pişman olmaycaksınız.

  • kesinlikle çok sağlam bi film herkese şiddetle tavsiye ediyorum korku severlere müjde diyorum bu filmi kesinlikle kaçırmayın şimdiden iyi seyirlere herkese…

  • gerçekten süper bir film bazı korku filmlerrden iyidir bence arkdaşlar izleyinn !!

  • arkadaşlar mutlaka izleyin derim özellikle çocuk oyuncunun performansı olağanüstü

  • güzeldi sürükleyiciydi izlenebilir yani 🙂

  • bence güzel izlenebilir bir film ama fazla korkunç olduğunu söyleyemem ayrıca zaman kaybıda sayılmaz kutu olayı biraz saçma ama yinede izlenebilir

  • film.ler cok güzel izlemek istiyorum

  • film gerçekten güzel akıcı ve etkileyici gerilim ve korku içiçe bu türü sevenler için ideal diyebilirim

  • son zamanların en güzel gerilim ve korku filmi
    soluksuz izlenecek bir film hatta bazı sahneleri korkudan izleyemceğiniz anlar bile var
    size tavsiyem tek başınıza izlemeyin…..

  • Senenin ilk filmini izliyoruz bakalım nasıl olacak 😀

  • Fena Değil izlenebilir..

  • bılgın ustam duzeldı bı anlık bağlantı hatasıymış anlamadım nıye oyle oldu :)))

  • Oha ya çok güzeldi 😀 Tavsiye ederim sonunda çok üzüldüm ama ya Tzodak’ı sevmiştim 😀

  • musallat’ın amerikan versiyonu :)güzel ve sürükleyici tavsiye ediyorum:başta bilgin bey olmak üzere herkese mutlu sağlıklı ve bol kazançlı yıllar dilerim..

  • Gerçek hikaye olduguna pek inanasım gelmedi ama gerildiğim anlarda oldu.. Orta halli bir film.. Boş vaktiniz varsa izleyin 🙂

  • fragmanından etkilendim kesin izlicez :)))

  • filmin fragmanını izledim güzel gibi duruyo filmler için tşkrlr bilgin sende bir film istesem yüklersen çok sevinirim vede korku filmi sevenler için süper bir film linki bu ama fragman ben bulamadım alt yazılısını yüklersen çok sevinirim lınk http://www.youtube.com/watch?v=Oh5x0pbJtg4 filmin ismi the unleseat

  • Bilgin Kardeş Şimdiden Yeni Yılın Huzur Ve ßol Etrikalı Filmler Bahşetsin Allahım sana 🙂 ßy Crosio / AsAlTuRa