facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Şeytanın Eli – Where The Devil Hides 2013 Türkçe Dublaj izle |



"Şeytanın Eli – Where The Devil Hides 2013 Türkçe Dublaj izle" için 9 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. bilimselmaymun bilimselmaymun Ocak 12th, 2015 saat 12:54

    bilgin eline megine saglık , Filmi izlemedim yorumları bekleyip izlicem, lakin afişe bakınca ofsayt çirkin bir surat koymuslar. korkulmalımı? orphan ve benzeri bir çok sıradan korku filmi gibi , önyargılı degilim ama afişe surat konulmuşsa yada çift örgülü kücük bir kız varsa o film klişedir yinede yorumlarınıza göre hareket edicem

  2. merve merve Ocak 12th, 2015 saat 15:04

    İDARE EDER FİLM ÖYLE ÇOK TA GÜZEL DEĞİL AMA BİLGİN GENEDE ELİNE SAĞLIK.

  3. Volkan Volkan Ocak 12th, 2015 saat 16:21

    Boş vaktim çoktu izledim, ama kesinlikle zaman kaybı. Filmde erotizim beklentileri sunuluyor ama sıfır erotizm. Şiddet sahneleri zaten tamamen saçmalık, hikaye aptalca ve teknik olarak vasat bir yapım. Hiç başlamayın derim, öyle özette şeytan falan geçiyor diye aldanmayın, hiç alakası yok.

  4. Yaman Yaman Ocak 14th, 2015 saat 12:12

    Kesinlikle izlediğim en saçma konusu kötü şeytan filmlerinden bir tanesi idi. bu şekilde bir film çevirmek nereden gelmiş akıllarına anlamadım. saçma konusuz ve basit. kesinlikle zaman kaybı izlemeyin.

  5. cengis cengis Ocak 14th, 2015 saat 17:45

    boşuna giden 85 dakika

  6. Mehmet Mehmet Ocak 15th, 2015 saat 16:19

    MADEM BEĞENMEDİNİZ O ZAMAN BANA BEĞENDİĞİNİZ BİR FİLM ÖNERİN

  7. aysegül aysegül Ocak 22nd, 2015 saat 18:49

    süper çok korktum ama beğendim 😀

  8. yunyus yunyus Şubat 11th, 2015 saat 08:52

    film onerisi: korku seansi /ruhlar bolgesi. 1- 2. / mama. /konstantin / gunah tohumu((carry) // 6. his / seytan tohumu

  9. Urmicca Urmicca Mart 11th, 2015 saat 19:42

    Yorumlardan dolayı izlememeye karar verdim.Arkadaşlar,bana “Uyumadan Önce” ve “Orphan”‘a benzeyen filmler önerebilir misiniz ? Ne zamandır arıyorum arıyorum bulamıyorum,şimdiden teşekkür ederim.

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.