facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Şeytanın Kapısında – At The Devil’s Door 2014 Türkçe Dublaj izle |



"Şeytanın Kapısında – At The Devil’s Door 2014 Türkçe Dublaj izle" için 16 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. bünyamin bünyamin Ekim 25th, 2015 saat 22:30

    Boş bi film ya

  2. Filiz Filiz Ekim 25th, 2015 saat 22:40

    Cok yavaş ilerliyor. Ve açıkcası hizli modda izleyebildim. Sonu gelsin diye..

  3. ferihan ferihan Ekim 25th, 2015 saat 23:48

    Korku severler yeni ve super film ilginc seneryoo ve baya urkutucu korkunc kotu elestiri kabul etmez izleyin bence ben bayildim

  4. nil nil Ekim 26th, 2015 saat 20:05

    Off bu ne yaa bi kaç sahnede fena tırstım insanın psikoloji bozulur valla :S Bana gel !!!

  5. özgür özgür Ekim 26th, 2015 saat 23:13

    zaman kaybı diyemem ama çokta ilginç bir film değildi

  6. Nime Nime Ekim 27th, 2015 saat 07:58

    Admin lütfen bu filmi sil. Bu ne ya…

  7. Shako Y-zade Shako Y-zade Ekim 27th, 2015 saat 23:51

    BANA GEL 😀

  8. Tufan Tufan Ekim 28th, 2015 saat 23:24

    Korku filmi seyreden birisi değilim fakat bir bakayım dedim. Nasıl dayanıyorsunuz bu kadar saçmalığa anlamam mümkün değil. Gündemi takip edin çok daha korkunç bence.

  9. kbra kbra Kasım 3rd, 2015 saat 15:48

    Ya neden bu kadar saçma film yaparlarki bu nedir ya ne. Zaman kaybi arkadaşlar

  10. noiz72 noiz72 Kasım 7th, 2015 saat 13:09

    güzel film fakat sonunu beğenmedim yinede izlenebilir.

  11. nuray nuray Kasım 7th, 2015 saat 22:55

    zaman kaybı çok kötü

  12. Muhammet Muhammet Kasım 10th, 2015 saat 17:45

    Bana gel 🙂
    Bence sitede kıyıda kőşede izlenecek bundan daha iyi bi film mutlaka vardır bosverin bu filmi 🙂

  13. (*******) ismim soylenemez (*******) ismim soylenemez Kasım 19th, 2015 saat 18:35

    sacma film yani korkutucu ama sonunu anlamadim

  14. onur onur Ocak 3rd, 2016 saat 21:21

    Cahiller ordusu hiç :),bakın bu filmin ana teması deccal,biraz kitap okuyun araştırın bilmediğiniz şeye de yorum yapmayın.

  15. ilkay ilkay Şubat 9th, 2016 saat 15:47

    İzlediğim en iğrenç filmlerden biriydi zamanınızı boşa harcamayın başka filmler izleyin.

  16. öhöm öhöm Ağustos 15th, 2016 saat 23:38

    Filmden çıkardığım sonuç Naya süper ötesi bir hatun..

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.