facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Şeytanın Yolu – Devil’s Mile 2014 Türkçe Dublaj izle |



"Şeytanın Yolu – Devil’s Mile 2014 Türkçe Dublaj izle" için 16 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. barış74 barış74 Nisan 7th, 2015 saat 15:56

    5.sınıf mahalle filmlerine kaldık yazık……….

  2. gulnısa gulnısa Nisan 8th, 2015 saat 12:07

    bilgin benim neden yorumlarım onaylanmıyor

  3. Erdal Erdal Nisan 8th, 2015 saat 15:12

    saçma bi film yinede emeğine sağlık bilgin kardeşim…

  4. serkan serkan Nisan 9th, 2015 saat 14:20

    Film gayet güzel arkadaşlar. Saçma diyenler korku filminden anlamayan ergen tipli çoluk çocuk takımıdır. Yol filmlerini seven biri olarak türünün güzel bir örneğini veren seyredilebilir bir korku filmi. Film zevki olmayanlara kulak asmayın ve tavsiye ediyorum izleyin.

  5. mecchul mecchul Nisan 10th, 2015 saat 03:25

    eskıden stephan kıng ın alacakaranlık kusagı serısı olan bır dızı vardı buona cok benzıyor senaryo guzel ama fılm vasat olmuş bıraz

  6. Barbie bulum Barbie bulum Nisan 10th, 2015 saat 08:50

    Bu film hiç korkunç değil arkadaşlar merhaba bulum:-$

  7. Tuncer altınoluk Tuncer altınoluk Nisan 10th, 2015 saat 11:56

    CAN SIKICI VAKİT KAYBI

  8. naza naza Nisan 10th, 2015 saat 16:25

    Abi cok sacma film yani ne biliyim sonu sacma sapandı zaman kaybı

  9. alisa alisa Nisan 10th, 2015 saat 17:44

    Film çok saçma.

  10. serkan serkan Nisan 10th, 2015 saat 20:04

    Korku filmlerinde saçmalık aranmaz kardeş. Siz nasıl film izleyicisisiniz? Korku ve bilimkurgu filmlerinde ve hatta komedi filmlerinde saçmalık aranmaz. Bu neyin kafası lan? Adamlara bak!

  11. NEV NEV Nisan 12th, 2015 saat 01:03

    KUSURA BAKMAYIN AMA SAÇMALIĞIN DA ÖTESİNDE BİR FİLM. TEŞEKKÜRLER BİLGİN.

  12. Sewpatik Sewpatik Nisan 12th, 2015 saat 06:44

    arkadaşlar gerçekten çok kötü çok çok kötü yani biz izledik yandık siz o hataya düşmeyin

  13. sefa sefa Nisan 19th, 2015 saat 14:22

    Bazılarınız sonu çok saçma demiş ama bence asıl sonu en güzel yeriydi geçenlerde bi video izlemiştim bitane profesör maddenin gerçek olmadığını gördüklerimizin sadece beynimizde canlandırdığımızı söylüyordu bu fişmde onu anlatıyor gibi

  14. Melek Melek Nisan 19th, 2015 saat 22:10

    Arkadaşlar gayet güzel bir film.Saçma diyenlere bakmayın.Boş vaktiniz varsa izleyin. 🙂

  15. husnu husnu Haziran 1st, 2015 saat 13:47

    cok guzel bence sacma soyleyenlerde yalan soylemis bence mutlaka izleyin tesekkurler iyi seyirler arkadaslar

  16. Ahmet Ahmet Haziran 1st, 2015 saat 21:50

    Filmde bi takım antin kuntin doğa üstü olaylar oluyordur, bilemem izlemedim yani.
    Ek bilgi: Filmi izlerken felak ve nas okursanız bilgisayarda alt + f4 yapmış gibi olursunuz. hepsini defedersiniz. iyi saatte olsunlar töbe bismillah.

    hadi bakim.

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.