facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Sezgi – InSight 2011 Türkçe Dublaj izle |



"Sezgi – InSight 2011 Türkçe Dublaj izle" için 40 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. emel emel Haziran 26th, 2013 saat 17:45

    film guzel fakat basta ne oldugunu anlamamak daha iyi oldu gibi geldi bana once hersey cok basit gorunuyodu ama izlenebilir , güzeldi 🙂

  2. Denizzz Denizzz Haziran 26th, 2013 saat 19:02

    Film güzeldi heyecan verici, sonunda şaşırdım doğrusu.

  3. zeynep zeynep Haziran 26th, 2013 saat 21:08

    sürükleyici bi film merak ederek izledim ama sonunu anlayamadım kadın haklı mıydı değil miydi onu gösterip bitirselerdi bari gel de uyu şimdi=))

  4. _river_ _river_ Haziran 26th, 2013 saat 23:21

    sonunu anlamadım. geri aldım tekrar izledim yine anlamadım 🙁

  5. ebru ebru Haziran 27th, 2013 saat 00:20

    zaman kaybi

  6. HATİCE Y HATİCE Y Haziran 27th, 2013 saat 11:06

    AY HARİKAYDI

  7. irem irem Haziran 27th, 2013 saat 12:41

    film heyecanlı ve kesinlikle iyi bir sona varacağını düşünürken herşeyin aslında bir deli saçması olduğunu anlıyorsun ama izlenebilir tabi 🙂

  8. ömer ömer Haziran 27th, 2013 saat 16:26

    Adam Gerçekten Suçlumu Değilmi Sonu Güzel Değildi Daha Açık Olablirdi

  9. HrnglsN HrnglsN Haziran 28th, 2013 saat 00:53

    Beni pek sarmadı .

  10. Kaan Kaan Haziran 28th, 2013 saat 01:12

    bence bilgin senin bu yorum olayını kaldırman lazım yorumlara film hakkında insanların ne düşündüğünü görmek için bakıyorsun ama 10 yorumdan 3 ü filmin sonunu söylüyor.bu filmi çok merak ediyordum birkaç arkadaş sayesinde hiç izlemeyeceğim sağolsunlar.

  11. esse esse Haziran 28th, 2013 saat 01:37

    güzeldi

  12. Btl Btl Haziran 28th, 2013 saat 11:50

    Süper bir filmdi. Izlenmeli

  13. pınar pınar Haziran 28th, 2013 saat 17:12

    çok güzel film, izleyin. Teşekkürler.

  14. guner ismail guner ismail Haziran 28th, 2013 saat 17:12

    izlemeye değer film

  15. serifenur serifenur Haziran 28th, 2013 saat 22:16

    iğrenç bir film sonu karmakarışık ben altıncı his gibi zannetmiştim alakası yok psikolajik film yapmaya çalışmışlar 🙂

  16. gedu gedu Haziran 28th, 2013 saat 22:30

    eğer bu yorumlar bir denetimden geçiyorsa sizden ricam filmin sonunu başını ortasını herneyse filmi anlatan yorumları onaylamayın.fragmanında ilgimi çeken filmin birkaç gereksiz yorumdan sonra hiç tadı kalmadı.bilginize…

  17. gedu gedu Haziran 28th, 2013 saat 22:40

    best filmi anlatmış bide tavsiye etmiş sağolsun.bu aydınlatıcı yorumun sayesinde filmi izlemiyeceğim.

  18. Serkan Serkan Haziran 28th, 2013 saat 22:49

    best Haziran 28th, 2013 saat 02:00

    Anladigim kadariyla kadin yanlis kisiyi vurdu.katil ise baskasiydi yakalandi.kadin annesinin olumunden kendini sorumlu tuttugu icin psikolojik takinti sorunlari yasarken yeni olan bi takim hadiseleri olayin icine dahil etmis gibi bence.guseldi tavsiye ederim.tsk

    işte bunun gibi kendini bilmezler yüzünden filmler izlenmeden geçiliyor.Filmi madem izledin güzel yada kötü diye yorum yap geç.Filmi anlattığın için ödülmü verecekler sana ? Emin ol filmi izlemeyenlerin hepsi bi kere kulağını çınlatmıştır…

  19. olci olci Haziran 29th, 2013 saat 18:38

    ben cok iyi çınlattım geri insann hayatınıda anlatsaydın..

  20. murat murat Haziran 30th, 2013 saat 02:42

    Son yıllarda izlediğim en etkileyici filmlerden biri. Spoiler vermemek için kendimi zor tutuyorum, sadece çok dikkatli bir şekilde izlenmeli diyorum, yoksa anlaşılmıyor ve saçma film denilip geçiliyor halbuki öyle değil. filmin içinde birkaç kere şok olacaksınız, filmin sonu zaten başlı başına bir şok. kısacası mutlak surette izlenmesi gereken bir film diyorum.

  21. berbatt berbatt Haziran 30th, 2013 saat 04:39

    Kötünün en iiyi tarifi bu filmdir. kanal d gece başlar ya ne olduğu belirsiz öyle bi film kamera çekimleri heele vasatın altında. Tek görünen oda 4-5 dk geleceğe dönüş filmindeki amcamızdır film karman çorman . Senarist ne anlatıyordum ben acaba dedi kesin öyle bitirdi sonunu . Paylaşan arkadaşa sözüm yok lakin böyle senaristlerin kökünü kurutsunlar yazık günah boşu boşuna 90dk çalıyor.

  22. relaxxx relaxxx Temmuz 2nd, 2013 saat 03:47

    idare eder 10/5 aman aman bişe yok tşkler saygın emege saygı

  23. büşrasamet büşrasamet Temmuz 2nd, 2013 saat 12:35

    film çok güzeldi buraya kadar tamam da gerçekten sonunu anlamadım kadın haklımıydı haksızmıydı??

  24. Mustafa Mustafa Temmuz 3rd, 2013 saat 01:19

    Filmi beğendim çokta sürükleyiciydi fakat film kafamda soru işaretleri bıraktı zaten bence filmin amacıda oydu izleyeni düşündürmek için yapılmış bir film tavsiye ediyorum baştan sona kadar baglıyor insanı. Bu arada deliye her gün bayram derlerya büyüklerimiz öyle degilmiş bu filmde anladım cok zor bir durum.

  25. cigdem.kaya cigdem.kaya Temmuz 3rd, 2013 saat 19:38

    İzlenecek daha iyi filmler var Filmin sonu açık ve net aslında soru işareti falan kalmadı bende Filmin sonu hakkında bilgi vermiyim izlemek isteyenler için Bana kalırsa sonu daha iyi olabilirdi 5/10

  26. zehra zehra Temmuz 3rd, 2013 saat 23:21

    Filmin neyini anlamadınız?Yok sonunu anlamadım yok başını anlamadım film gayet açık ve net anlamayan gitsin bi doktora görünsün.Madem filmden anlamıyosunuz izlemeyin madem izliyosunuz deli saçması yorumlar yapmayın film güzel mi çirkin mi onu söyleyin ve film gayet iyi ben izlemenizi tavsiye ederim.

  27. hatice hatice Temmuz 6th, 2013 saat 03:03

    çok güzeldi ben çok beğendim.yayında ve yapımda emeği geçenlere tşk 🙂 bu arada film bittikten sonraki gerginliğimi yorumları okuyarak attım üstümden 🙂 yorumlara on numara beş yıldız benden 😀

  28. nilhan07 nilhan07 Temmuz 6th, 2013 saat 16:04

    Sürükleyici ve güzel bir film.

  29. nefret24z nefret24z Temmuz 8th, 2013 saat 05:07

    bence şahane film böyle tarz film zaten çok nadir var herkezin beğenisi farklı bence anı yaşayın 😀 şizofreni sevgili hayattan tecrübe..

  30. ESRA ESRA Temmuz 9th, 2013 saat 18:17

    murat ve serkan arkadaşıma kesinlikle katılıyorum baştan sonuna kadar dikkatli izleyin yoksa anlamazsınız süper bir filmdi kesinlikle psikolojıkle alakalı acıkcası film beni çok etkili çünkü bende sürekli hanisilasyon ve çok sık rüya gören biriyim geleceğimi rüyamda gören biriyim hani derlerya dejavu diye öyle birşey filmin konusunu çok düşününce insan anlıyor baştan sonuna kdar bende kıza inandım ama sonunda bir gördümki kız travma geçiriyomuş ama şöylede bir gerçek var kız diğer kızın yaşadıklarını gördü suçluda farklı kişi çıktı çok karışıktı cidden hee birde arkadaşlar böyle olaylar gerçek hayatta var kurgu deyip geçmeyin bi haber okumuştum ölen birinin kalbini başkasına takılıyor kişi geçmişini hatırlıyor ve kalbini aldığı kişinin ailesini bulup küçüklüğünü anlatıyor araştırın bulun bu filmde yaşanmış bişeyde alınmış olabilir çok konuştum 🙂

  31. ESRA ESRA Temmuz 9th, 2013 saat 18:20

    film beni çok etkiliedi gerçekten şuan kafamda bimbir türlü soru işareti var azıcıkta korku 19 yaşımdayım demekki hala böyle filmler izlememem gerek etkilendim yorumuma gülün diye yazıyorum akşam evde kimse olmıcak 10 a kadar korkudan titrerim artık korku filmi izlesem bukadar etkilemezdi heralde

  32. cicocx cicocx Temmuz 14th, 2013 saat 13:26

    bilgin yeğenim bak beni dinle.. böyle filmin sonunu söyleyen yorumları onaylama. kulaklarını çekerim.

  33. Tugrul Tugrul Temmuz 14th, 2013 saat 13:49

    İzlenebilir bir film. Kendi açımdan top 25 listemde yer almaz ama 10 üzerinden de 6.5 çakarım filme. Teşekkürler Bilgin.

  34. barzan barzan Ekim 18th, 2013 saat 22:02

    1964 yılı Genovese Sendromu nu konu almış.. sosyalojide çok önemli bi olay..

  35. director s cut director s cut Ocak 5th, 2014 saat 16:16

    tür : drama/gerilim/gizem/
    puanım : 7/10

    Bu film unutulmayacak filmlerden biridir. Senaryodaki olaylar örgüsü, izleyiciyi son ana kadar sorular sorduran çok başarılı bir yapım. Film bitmesine rağmen “hala katil kim?” soruları devam etmektedir. Filme iyice odaklanıp, diyalogları ve görüngeleri iyi takip ederseniz cevabı bulabilirsiniz. Bu zevki sizlere bırakmak adına daha açıklayıcı bir yorum yazmıyorum. Bu filmi mutlaka izleyin.

    Not: Bu tür sinema yapımlarına başkalarının yorumlarına veya imdb notlarına bakarak karar vermeyin. Özellikle IMDB zaman zaman saçmalıyor. Bu da insanların filmi yeterince idrak edemeden önyargılı oyladıkları için oluyor.

  36. murat murat Ocak 9th, 2014 saat 10:41

    güzel film

  37. Ferid Ferid Nisan 2nd, 2014 saat 00:39

    4/10, ortalamanın altında. Kendimi film izlemiş gibi hissetmiyorum şuan. Bir film daha bulup izlemem lazım.

  38. yagız yıldız yagız yıldız Ağustos 27th, 2014 saat 18:31

    çok güzel film di en sonu şaşırtıcıydı

  39. elifff elifff Ekim 31st, 2014 saat 06:43

    Cok iyi izleyin derim!!!!!

  40. BURAK BURAK Haziran 2nd, 2015 saat 17:39

    gayet iyi bir film oldugunu dusunuyorum tahmin etmesi cok zor degil öyle aaaaa diye ağzınız açık kalmıyor ama yine de tatmin edici bu tarz filmleri çok izler bu tarzda çok kitap okurum belki de o yuzden bana daha sade basit geldi bilmiyorum ama iyiydi pişman olmazsınız 7/10

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.