( İMDB: 3.6 ) Uyuşturucu dünyasında geçen olayları ve pazarlıkları konu alır… İyi seyirler filmifullizle.org

5 sene önce eklendi.

2010 Filmleri, Aksiyon, Gerilim, Spor, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , , , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 28 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • mukemmel tavsiye ederim

  • Arkadaşlar 10 üzerinden 10 ama filmin müzikleri :))

  • guzel film

  • film izlemek için en iyi site bu site ama yorumlara bakmadan izlemek gerek. saçma sapan bir sürü yorum var. zaman kaybı veya değil. en iyi kendin izleyip karar vereceksin…

  • iyi film ama cok iyi değil…

  • işte film bu yaşa be admin gene işini yaptın helal sana bayılıyorum siyahilere adamlar bir harika müzikleride iyi filmleride adamım sana tşk ler

  • yorgun seni bilmem ama genel olarak insanlar bir kere okuyunca bazı şeyleri anlayacak kapasiteye sahip.sakin ol.film amacına yönelik kendi çapında bir film arkadaşlar.

  • film güzel ama daha perfect beklerdim 50 cent işin içinde 🙂

  • Bu adamın Filmleri Güzeldir Eminim Buda güzeldir Hemen İzliyorum 😀

  • zincirsizi izlediğimde ağlamıştım bunda öldüm abi ya öldüm resmen ya bittim ya bittim bi film bu kadarmı güzel olur

  • ya ne kadar övsem bu filmi az kalır ya inanılmaz film ya nasıl bi film bu ya tek kelimeyle 10/10 diecek söz bulamadım

  • yıllardan beri gerçek bi film izlememiştim arkadaş bu ne be helal olsun ya şok oldum arkadaş ya nasıl bi film yapmışlar çok süper inanılmaz müthiş bir film hayatımın filmi ya herkez mutlaka izlesin yorumlara aldanmanızı bu filmi kaçırmanızı istemem dehşet bi film dehşet

  • bilgin canım cok güzel film secmişşsin tebrikler büyük zevk aldım

  • Fılmı ızlemek ıcın 50 centın adı yeter 😀
    adam basrolde 😀

  • BİLGİN THE CALL YÜKLERMİSİN

  • beyazlar affedilir ama siyahlar hep sucludur tarzinda film,benzerleri coktur bu tarz filmlerin…dolayisiyla tamamen vasat bir film….

  • Mrb Bilgin Siteni surekli izledigimi beyan ederim yanliz sunuda fark ettim sitene starz kanalinda baslayan diziyide eklesen yani Da Vinci’s Demons eklesen izleyicilerin takipcilerin beyeneceginden emeinim tsk kolay gelsin saygi sevgilerimle

  • Aslında ben filmi izlemedim, bilgin abim en iyi 50 film listesini düzenleye bilirsen çok mutlu olacağım ve bence 100’e çıkarmalısın bu sayıyı çünkü seçtiğin filmler gerçekten mükemmel, eline emeğine sağlık, şimdiden teşekkür ediyorum.

  • bence çok güzel bir filmdi atarlı filmler sevenler izleyebilir

  • çogu saçma diyo çogu iyi diyo kararsiz kaldim zamanimda boşa gitmesin
    ?

  • güzel bir film.

  • Güzel Bir Aksiyon Filmi Olmuş 10*8 İzlenebilir. . .

  • saçma

  • Zaman Kaybııı

  • filmde emegi geçen herkeze teşekkürler(filmkötü ama emek harcanmış) arkadaşlar.

  • Tam Anlamıyla Zaman kaybı.

  • Çok güzel ve başarılı bir film olmuş , teşekkürler paylaşım için 🙂

  • izlediğime değer