4.0 / 5 (107 Değerlendirme)

İş bulma hayalleriyle geldikleri yerde bir odaya hapsedilmiş 8 kişi ordan kurtulabilecek midir.? İş hayatında iyi bilenen ve yaptıkları işler merak konusu olan bu şirkette iş bulma ümidiyle gelenler bir sınavdan geçicekler.. İyi seyirler filmifullizle.org

6 sene önce eklendi.

2009 Filmleri, Gerilim, Gizem, Korku, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 107 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Soru 1 : Sorusu olan var mı ? Yani aslında mülakat başladığı sırada soruyu soruyor.

  • Yahu filmin sonuna geldik , birbirlerini yediler, arkadaşlarını diskalifiye ettiler, ama hala 1. soru nedir anlayamadım :))

  • Ben sonunu anlamadım.

  • Soru 1: anlaşıldı mı? 😀

  • ilk yorum yapan arkadaşın dediği gibi kafanız allak bullak olacak o basit gerçekliği bulunca?antony çehovu da andıran bir yapısı var filmin.duvardaki silah patlar bu filmde.süs olsun diye hiç bir öge filme yerleştirlmemiş ve söylenmemiştir bu filmde…

  • Gerçekten sonu şok yarattı . Zaten sürpriz finalli filmler arasındaydı . Çok kolay bi cevapmış doğrusu merak uyandırıcı bir film

  • Filmi kesinlikle izleyin. Benim “en iyi filmler” listemde üst sıraları zorlayacak bir film.
    Filmin sonunda 2 elimi başımın üstüne koyup bi ha..tir çektim yani, gerisini siz düşünün. 🙂
    Şu an içimde acayip bir his var, beynim allak bullak olmuş durumda.

  • bu zaman kaybı olayını anlamış değilim iyi filmde izlesen zamanın gidiyor kötü film izlesende, her şeye zaman kaybı diyorsunuz.. film güzel ters köşe filmi teşekkürler bilgin kardeş.

  • iyi bir film kibi izledim ama sondaiyi bir filmdir deyemem.bu filme iyisöyleyenler bu filmden ne anladılar ki iyi olduğnu söylüyorlar .kim ne anladı bu filmden sorsam sizlere siz de bir cevab yalnız bir cevap vere bilirsinizmi .ama bunu yükleyenlere teşekkür

  • Çok iyi.Tek bir odada geçmesine rağmen oldukça sürükleyici bir film. Düşündüren filmlerden sıkılmak çok ilginç. Düşünürken nasıl da sıkılabiliyorsunuz? Düşündüren filmlere sonuna kadar evet.

  • Bütün film deneyimlerime katılarak söylüyorum,dire izleyin sonuna kadar merakla filmi takip edeceksiniz.

  • Çok beğendim ve kazanan da en beklemediğim çıktı

  • çok sıkıcı sakın izlemeyin

  • HEYATIM BOYU EN MENALI FILMLER SIRASINDA EBEDI QALACAQ-DEWDAS-FILISTINLI ZEHRANIN GOZLERI-VIIR VE ZARA-YAXSI PIS ZALIM-VE BU FILM,AZERBAYCANDAN ANAR

  • Güzel farklı. .

  • Çok begendim 10/10

  • film tek kelimeyle harika bayıldım hiç sıkılmadan izledim gerçekten çok zekice helal olsun valla 🙂 yapımda emeği geçenlere ve yayınlayıp izleme fırsatı sunan admine çok teşekkürler bu siteyi seviyorum 🙂

  • sonunu vasat bulanlara ve soruyu anlamayanlara şaşırdım. çok zekice bir soruymuş sonuna bayıldım gerçekten. kesinlikle izleyin 🙂

  • Bence berbattan daha berbat bir film varsa o da budur. 1 Puan bile vermem. O kadar insan nasıl bu film için harika der anlamadım. Zevk meselesi demek ki…

  • Soru neymiş anlayamadim

  • çok enteresan bir film.mutlaka izleyin

  • sorusu olan?

  • MÜKEMMEL BİR FİLM KESİNLİKLE İZLEYİN.. 10/10

  • arkadaslar tamam nazik davraniyosunuz, ama film hiç güzel degil bence, BİLGİN emegine saglik, cok iyi isler yapiosun, hata da sende degil zaten, cani sıkılan bi kac kisi toplanip 2saate bi film cekmis hepsi o..
    vasat bence..

  • Film mukemmel birsey gercekden, bir kere izlemekle amlamak olmuyor zaten filmi, tamamen anlamak icin birkac defe izlemek gerekli bence, cunki filmde tipler ve isimler bence bir sifre ve onu cozmek kolay degil.

  • sonunu anlayamadım

  • Filmi 2 yıl önce izlemiştim ve benzerini ne kadar aradıysam da bulamadım içerik olarak benzer filmler varsa bilen yazsın lütfen arkadaşlar arasında

  • Guzel film.cok begendim 🙂

  • Abartmayın arkadaşlar evet gerçek insanları yansıtmış. Barbar insanlar para için adam bile öldürebiliyorlar işte. Hırs bencillik öfke umutsuzluk. Zekice kurgulanmış beyaz ve kahverengli çocuğa bayıldım

  • harika bir filmdi.izlenmeye değer.zaman kaybı demek doğru olmaz.

  • İnsanı düşündüren bir film… izlerken nefesimi tutdum bazen. HARİKA!

  • evet güzel bir kurgu,film için teşekkürler bilgin.

  • cok guzel bilgiler veryor !

  • mükemmel bir film, çok zekice kurgulanmış, soluksuz izleyeksiniz……

  • BU FİLME ÖNCE GÜZEL DİYECEKSİNİZ,ORTALARA GELDİGİNDE FENA DEGİL DİYECEKSİNİZ FİNALİ BASİT BİTECEK VASAT DİYECEKSİNİZ.KISACA GİRİŞ GELİŞME SONUÇ YAPTIM

  • zeka çok güzel birşey yaaa beyinleri seviyorum:)bulmaca çözmek gibi hey izlemeyenler izleyin ve biraz beyin jimlastiğine merhaba deyin:)

  • Güzeldi, izlenildiğinde keyif alınır.Bu neydi yahu denmeyecek ve kaliteli.Admin teşekkürler…

  • 10 uzerinden 7den fazla puan cikmaz

  • teşekkürler admin güzel film

  • teşkkkürler..seyre değer..

  • Benzer konuda başka filmler izlemiştim daha önce..Bu filmde gayet güzel kurgulanmış.
    Bana kalırsa izlenmeli.İzleyenler pişmanlık duymayacaklardır.

  • sag ol kardes harika filmdi.zeka testi gibi guzel film.ellerine saglik

  • guzel film di ama biraz da zaman kaybi !

  • bir film olarak güzel ama gerçek ötesi sıradışı bir kurgu var

  • Çok güzel bir film değil ama yinede idare eder boş zamanda izlenebilir.Emeği geçen herkese teşekkürler.Bu arada site gerçekten çok güzel donma olayı falan hiç yok.

  • sağolasın bilgin..filmi beğendim ilginçti…..

  • cok uc bır fılm degıl kurgu zengınlıgı bakımından dusunmeye yoneltıyor 10/7 bence

  • çok iyidi..

  • harika izlemeye değer .teşekkürler

  • bence cok güzel cevabın o olacaqını ve sonunda o kişinin kalacaqını hiç tamin edemezdim yüzde yüz izlemelisiniz

  • 3.izleyişim falan olcak.Kesinlikle çok zekice muhteşem kurgulanmış bi film.Soruyu bulmak için kafayı yiyebilecek duruma geliyorsunuz.Tek mekan ve bu kadar az oyuncuyla en iyisi yapılmış.Psikolojik-gerilimde bu filmi tek gecerim.10 üzerinde 8 bence :))

  • Beyin jimnastiği.Süper bir filmdi 10/10
    İzlediğim en güzel zeka filmiydi

  • acayıp bir film surukluyor ama bn bu filmı ck sewmedim sonuna kdar seyrettm ama filme bayılmadım onun icin ne gzl nede kotu diyeblrim…

  • değişik.izlenebilir…

  • adamlarda işsizlik oranı fazla galiba 🙂 izlenmeye değer

  • çok keyifli bir filmdi.tavsiye ederim tşklerr

  • ya süper ve acayip zekice herkese tavsiye ediyorum ve bu filmi yapanlara çok teşekkür edip onları en içten dileklerimle tebrik ediyorum..admin seninde ellerine saqlık iyiki bu filmi bu siteye yüklemişsin zaten ne zmn biri bana flim dese aklıma gelen ilk şey FİLMİFULİZLE.COM 😉 :d tekrar saol admin 😉 <3

  • Ya Sinir oluyorum bu VAKİT KAYBI lafina. San ki, vakitleri kayb olmasa dünyanı kurtaracaklarmışda. Neyse.. Vakit Kaybi diyen arkadaşlar siz zaten Prestij Momento-ya falanda vakit kaybi dersiniz zatenş Bu film harika. Kesinlikle kaçırılması gerekmeyen bir film. Teşekkürler her kese.

  • Ya bu film benim hayatımda izlediğim en iyi 2.ci film MUTLALA İZLEYİN

  • zeka ürünü ve guzel bir film kesınlıkle zaman kaybı değil siddete karsı olsamda sıddetle tavsıye edıyorum =)

  • Eşimin film seçimindeki duyguları bu enteresan seneryoyla örtüşmüş olması beni şaşırtmadı. Film güzel sürükleyici seyredilesi olmakla beraber enteresanda… İzleyenlere sabır…He bu arada FİLMİFULİZLE.COM ada teşekkürler bölümler olmasa kesintiye uğramadan seyretsek daha hoş olmazmıydı sayın yetkili::)

  • kendini tekrarlayan senaryolardan farkli bi konusu olan film..bence oldukca keyifli idi ..ayrica eski partli sisteme donuldugu icin sayin bilgin e tesekkurler artik sorunsuz izleyebiliyorum filmleri.. gercekten kaliteli bi site fakat turk filmleri bence azinlikta son cikan turk fimlerine biraz daha agirlik verilse cok makbule gecer:)

  • değişik film izlenir 10/6

  • valla ben filmi izleyemediğim için yorum yapamıyorum

  • önemlı olan cevap degıl soruyu bulabılmektı 🙂

  • Bu filme cok iyi diyenlerin ve anlamak icin kafa yormak gerek diyenlerin,ne anladiklarini cok merak ediyorum.Kivirmadan yok sen ne anlarsin demeden bana ne anladiklarini soylesinler.Yorumlarini simdisen bekliyorum.Herkes anlamak icin kafa yormak gerek demis ama ne anladigini yazmamis.Bu anlamak icin kafa yormak gerek diyenler ya ne anladiklarini yazsinlar yada hic yorum yapmasinlar.Site cok guzel bide yorumlar oyle olsa…….

  • herkese selam,film guzel film zaman kaybi diyil ama filmi anlamak icin kafa yormalisiniz.
    bence guzel tavsiye ederim herkes izlesin.

  • Sonunda bir şeyler öğreten filmleri seviyorsanız sizin için ideal.. Tabi filmle ilgili aklıma takılan sorular da yok değil ..

  • gerçektende hoş ve zevkle ızlencek bır fılm..izlenmesini tavsiye ederım 🙂

  • Süper film tavsiye ederim..

  • 10 üzeRDen 7

  • kafası çalışan sıkılmaz bu filmdenn:)güzeldi.

  • Süper Bir Film ama anlamak için biraz kafa yormak lazım.Birde Sonu daha güzel olabilirdi.

  • zekice kim derse bu filme kötü deysin bana gö…:D:D:D

  • fılm
    guzel ızlemeye deger

  • cok ilginc bir film..bir ilac sektörü,ömrü yada ölümsüzlügün pesinde,yahudilerin gezegenlerde yeni bir yasanti aramasi gibi..tesekkürler

  • bayıldım film gercekten güzelll..
    tşklerr güzel sitem emeklerinize…

  • Zekamızı kullanırken duygularımızı ihmal etmememizi öğreten , sürükleyici bir film kesinlikle izlenmeli iyiki vaktimi ayırmışım.

  • güzel bir film, izlenebilir 10 üzerinden 7 verdim

  • YGS sınavındaki şifre skandalı aklıma geldi filmi seyrederken 🙂 sitedeki kaliteli filmler arasında.Film gerçekten güzel izlemenizi tavsiye ediyorum…

    Admin: Filmi anlatmayalım lütfen 🙂 Yorumunu editledim.

  • muhteşem bir filmdi herkeze tavsiye ederim

  • cok iyi bir film idi .cok beyendim .sadece filmi anlamak icin biraz ca dusunmek gerekiyordu.tesekkur ederim

  • cok iyi bir film idi .cok beyendim .sadece filmi anlamak icin biraz ca dusunmek gerekiyordu.

  • film gayet iyiydi bana göre.. ayrica site süper ötesi, uzun zamandir bu siteden film seyrediyorum ve diger sitelere artik bakmiyorum bile 🙂 bilgin sagolasin emeklerin icin

  • gerçekten izlenecek bir film. zaman kaybı değil kesinlikle….admine tşk ler..

  • bu fılım guzell izlemeye deyer çok dikkatlı ızlemek lazım her kelımeyı

  • zekayla pek ilgsi yok bnce.neyse ama iyi yani…

  • Hmm ya şimdi bu film biraz saçma 😛 Hiç matemetiksel denklem yok buluş yok kafa yorcak harekette yok sbs bile daha gizemli 10/6 3 puan mekandan gitti sıkıldım mekandan 😛

  • Cube serisi tadında bir filmdi. yine spastik olan kazanacak sandım bi an. ama cabuk elendi. Film bulmaca tarzında film sevenler için gercekten güzel. Keyif aldığımı düşünüyorum filmin sonunda. Tavsiye ediyoruz bu tarz filmlerden hoşlanmayanlar için anlamsız gelebilir. Ama BİZ beğendik.

  • küp gibi
    güzel
    emeğinize sağlık

  • recep ivedik seviyesindeki birinin nefret edeceği tarz bir film.gerçek bir film izlemek istiyorsanız kendisini izleten bir film.teşekkürler bilgin senin gibisi yok kaliten tartışılmaz.

  • ilk başta film güzeldi tavsiye ederim ama filmin türü gerilim gizem ve psikoloji olmalıymış korkuyla hiç alakası yok

  • yorumlara güvenerek izleyeceğim bakalım nasıl bir film bnde yorum yapıcm izledikten sonra

  • fena sürükleyici. beyin fırtınası sevenler kesinlikle izlesin.

  • İzlerken meraklandıran gayet güzel bir film.

  • kesin izleyın kısıtlı bı ortam ama çok ıyı ıste ınsanlar bole zamanlarda ortaya cıkar izle izle pısman olmazsın

  • Kesinlikle izlenilmeye değer bir film. Evet arkadaşın dediği gibi tek bir mekan ancak sonuna kadar hiç sıkılmadan ve aynı heyecanla izleyebileceğiniz bir baş yapıt bence.

  • cüneyt sayende koptum 🙂 klasik sanaryolardan uzak farklı flim seyretmek isteyenler için iyi bir seçim 10 üzerinden 7

  • bence bu flim herkez tarafından izlenmeli ve üzerinde düşünülmeli sadece tek bir şey varki o da ne kadar dikkatini verebildiğin ve koşulları değil kendini kontrol edebilmeyi anlatan bir flim bir baş yapıt değil ama bir fikir… insan kendini aşama aşama geliştirir bence bu flim bir şeyler daha katacaktır

  • Evdeki süpürgenin kullanım klavuzunu okusaydım eminim daha çok keyif alırdım.

  • gercekten bır zeka urunu ıkıncı kez ızledım tavsıye ederım

  • iyi bir film .insanlar bir isi almak icin bile adam oldure biliyomus.

  • güzeldi… çok zekice 🙂

  • bu filmi tvde izlemiştim tek bir mekan olmasina rağmen mutiş bir senaryo hiç bir saniyesinde sıkılmadim anlamak lazim inception filmine bile zaman kaybı dienleri gördüm.

  • kafanız azcık çalışıyor ve yoracaksanız kesinlikle izleyin

  • Gerçekten Tüm zamanıma deydi. Bu Filmi anlamak için biraz kafa yormanız gerekiyor. Eğer yetecek kafanız varsa Seversiniz 🙂 yoksa hiçbirşey anlamayabilirsiniz. Güzel !.

  • sadece zaman kaybı ömrümden bu kdr vakit kaybettiğim için fazlasıyla pişman ve kızgınım