facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Sinyal – The Signal 2014 Türkçe Dublaj izle |



"Sinyal – The Signal 2014 Türkçe Dublaj izle" için 126 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

Sayfalar: « 1 2 [3] Hepsini Göster

  1. fisun fisun Mart 20th, 2015 saat 02:38

    51. bölge ile alakası yok bence uzaylılar kaçırmış bunları kendi teknolojilerini üstünde denemişler benim anladığım bu ve bencede gereksiz bir film izlerken çok sıkıldım meraktan izledin sonu ne olacak diye daha güzel kurgulanabilirdi…

  2. Ömer Ömer Mart 21st, 2015 saat 19:03

    gerçekten film güzeldi 😀 Tebrikler

  3. emrah emrah Mart 23rd, 2015 saat 22:56

    the signal heleki dublaj pişmanlıktır

  4. Barış Barış Mart 26th, 2015 saat 23:30

    Senelerdir bu siteden film izliyorum Gerçekten içinizden sövmeyin diye yorum yapma gereği duydum hiçbir kitleye hitap edemez bu film aşırı derecede berbat sıkıcı. Zaman geçmek bilmiyor

  5. Onur Onur Mart 29th, 2015 saat 10:53

    Bu nasıl bir filmdir abi ya hiçbirşey anlamadım filmden adamı kim kaçırıyor oraya nasıl geldi ? filmin snunda koşuyor bi yere giriyor orası neresi müzik falan çalıyo kısacası çok kötü bir film aslında konusu güzel ama geliştirilmeli :/

  6. Watcher Watcher Mart 30th, 2015 saat 02:27

    Oncelıkle sozum yorumculara olacak Ömer sende nasıl bı zevk anlayısı var buna guzel dıyorsan senın guzellık tabırını bılmek ısterdım, Barış sana sonuna kadar katılıyorum senelerdır ızledıgım fılmler arasında en berbat olanıydı onur sana gelınce bı daha kı sefere fılm ızlerken fılme odaklanırsan fılmlerı anlarsın ve senın de beynının ısleyısını cozemedım hem fılmden bısey anlamayıp hemde konusu guzel dıyebılıyorsun ya şaşıyorum

    Filme gelınce abi yasınız ne olursa olsun ruh haliniz nasıl olursa olsun İZLEMEYİN izlenmez bu fılm bız yaptık sız yapmayın dıye dıyorum,

    Bilgin sana gelince abi emeğine saygım sonsuz muhtemelen ıcerıgı kopyala yapıstır yapmışsın ama içerikle film alakasız sonuna kadar hacker savası beklerken cıkana bak kuru kalem.

    saygılarımla baska fılmlerı ıyı seyırler

  7. sedat sedat Nisan 3rd, 2015 saat 10:24

    kac lan kac arkana bile bakma

  8. Rafet Rafet Nisan 6th, 2015 saat 21:24

    İşi Olmayan İzlesin Sonunu Bağlayamamışlar Bence

  9. komandoahmet komandoahmet Nisan 8th, 2015 saat 13:27

    sakınn izlemeyin film alakasız konusu yok

  10. turuncubalik turuncubalik Nisan 10th, 2015 saat 21:39

    WATCHER her kelimene sonuna kadar katılıyorum.NOKTA!

  11. özlem özlem Nisan 15th, 2015 saat 09:46

    zaman kaybı, hayatımda izlediğim en berbat filmdi gerçekten. çok alakasız bir film

  12. Mert Mert Nisan 18th, 2015 saat 20:13

    Filmin açıklama bölümünü okumasaydım hiçbirşey anlamıcaktım çok karmaşık bi film olmuş ne yin ne olduğu hiç belli değil!!!

  13. Efsane Yorum Efsane Yorum Nisan 21st, 2015 saat 15:40

    Ted Dekker ismini fark etseydim izlemezdim zaten.

  14. prometheus prometheus Nisan 23rd, 2015 saat 00:14

    dünyayı kurtaran adam filminin ünvanını elinden alan film..yapımcılarını, oyuncularını.. hatta bu filme logistik destek verenlerine kadar hepsini toplanıp afrikanın bi bölgesine yeni bi maymun türü olarak gönderilmesi lazım..

  15. putuhepa putuhepa Nisan 24th, 2015 saat 19:51

    arkadaşlar adı üstünde bilim kurgu eğlencelik değil 10 üzerinden 9

  16. Yorumcu2 Yorumcu2 Nisan 29th, 2015 saat 05:59

    Arkadaslar filmi izledim ona göre yorum yapıyorum. Bilimkurgu bakımından çok çok zayıf oyunculuk dersen yok anlamsız bir film cidden izledim pişman oldum açıkcası. Ama filmi ekleyene sonsuz teşekkürler orası ayrı bir konu. Yalnız bir bilimkurgu filmi hayranı olarak 10 – 2 yeter bu filme çok kötü 🙁

  17. Sefa Sefa Haziran 4th, 2015 saat 23:26

    kötü bir filmdi anlamı yoktu. Ortaya karışık birşey yapmışlar.Şunuda belirtiyim filmin sonunu anlayan varsa bi açıklasın lütfen.Film sonu ile ilgili benim yorumum: Herhalde bunları kaçırıp labaratuara götürdüklerinde baya zaman geçmiş ve dünya yeni bir şekil kazanmış.

  18. ahmet ahmet Haziran 5th, 2015 saat 18:41

    filmi başta anlamadım ama amerikada (51 bölge) diye bir yer var kimsenin yanlışlıkla bile girse direk ölüm sonucu var arastırın anlarsınız

  19. Ataberk Ataberk Haziran 14th, 2015 saat 02:07

    Film Kesinlikle efsaneydi boş yorum yapmayın şimdi

  20. samet samet Haziran 22nd, 2015 saat 06:44

    hayatimda ilk defa bir film e yorum yapiyorum gercekten bir ilk bu yorum yapmam yapmamim sebebi hayatimda bukadar sacma gereksiz bir film izlemedim ne giris gelisme sonuc var ne kurgu var sirf sonunda ne olcak diye bekledim sonu hepten sacma bir sey ogretmen bi soru sorarda cevabini bilene sozlusunu bes vercem der ama kimse soruyu bilemez cunku sorunun cevabi yoktur hocada bilmez cevabi bu filmde ayni oyle birsey ortaya birsey attilar filmin basinda ama sonu yok bosyere zaman harcamayin

  21. ısık hızı ısık hızı Temmuz 5th, 2015 saat 23:54

    Işık hızını aştıgını sandım camı krınca 😀

  22. Murattt Murattt Temmuz 15th, 2015 saat 20:01

    Daha filmin sonunu bile anlayamadan yorum yapmışsınız.. Beyninizi çalıştırırsanız filmin sonunun nereye bağlandığını anlarsınız..

  23. mert mert Kasım 6th, 2015 saat 04:26

    izlediğim en saçma film konu yok hiç bir şey yok zaman kaybı

  24. hakan hakan Ocak 16th, 2016 saat 00:30

    Yorum yapmayacaktım ama kötü yorumları görünce yazayım dedim bence film güzel. Durağan bir film olduğu doğrudur ama filmde hep bir gizem var ve bu da kendini izlettiriyor. Ayrıca insanı anlayabilmek için hafif zorluyor, siz de boşlukları hayal gücünüzle dolduruyorsunuz.

  25. Aycan Aycan Ocak 22nd, 2016 saat 22:11

    Filmi anlamamışsınız galiba. Gayet güzel ve mantıklı bir film. Durağan bir film olduğu doğrudur. Anlamayanlara sonunu söylüyorum. *Spoiler* Son sahnede, kahramanların kaçırıldığını ve uzaylıların onların refleks ve düşünce gibi şeylerin seviyelerini anlamak için, kendi yarattıkları yapay yaşanılabilen bir gezegene kaçırdılar. Diğer soru işaretlerini kendi hayal gücünüze bırakıyor film. İstediğiniz ve size mantıklı gelen teorileri soru işaretlerine koyun ve öyle filmi bir kez daha hatırlayın. İlk kez bir filme yorum yapıyorum 😀

  26. Ali Ali Ağustos 19th, 2016 saat 00:03

    Hayatımda izlediğim en güzel bilim kurgu filmlerinden birisidir, 2 defa izledim. Beğenmeyen arkadaşlar gitsin Xman yada yüzüklerin efendisini izlesin. Filmin ortasına kadar bir miktar durağanlık var ancak ortadan sonra filmde taşlar yerine oturuyor. İzleyin pişman olmayacaksınız. Saygılar….

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.