(imdb: 6.0 ) Cold Rock kasabasında esrarengiz çocuk kaçırma vakaları görülmeye başlanır. Uzun boylu ve pardesü giyen bir adamın çocukları kaçırdığı ve onlardan bir daha haber alınamadığı söylentileri yayılır. Günün birinde korktuğu başına gelen Julia, gece oğlunun kaçırılmasına şahit olur ve peşine düşer. Oğlunu kurtarmak için gözünü karartan Julia ve güvenlik güçleri bir takım gerçeklere ulaşacaktır. Bu gerçekler herkesi dehşete düşürür. Jessica Biel’in başrolünde oynadığı ve başarılı bir performans sergilediği film, kaçırılma olaylarına farklı bir açıdan yaklaşıyor. İyi seyirler filmifullizle.org

5 sene önce eklendi.

2012 Filmleri, Dram, En Çok Yorum Alan Filmler, Gizem, Suç, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

, , , , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 243 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • sürükleyıcı gayette zevkli biir filmm

  • çok beğendim, saçma sapan filmdi yorumlarını dikkate almayın lütfen

  • Film o kadar güzel değildi ama vakti olan izlesin bence

  • seyredilmeye değer,emeğinize sağlık.

  • güzeldi………..

  • bence bu örgüt türkiyeye gelsin. çocuk kalmaz ülkemizde :)))

  • filmin konusu güzel. izlenmesi gereken bir film. ayrıca evlatlarını kayıp eden aileleri acaba bu gerçek olabilir mi diye düşündürecek bir film. allah kimseye evlat acısı cektirmesin.

  • filmi muhteşem yapmışlar ama başlarında biraz sıkıldım

  • Muhteşemdi………….Emegine saglik

  • sürükletici ama konusu saçma

  • gayet guzel bı fılm..surukleyıcı..

  • Iyı hos guzel yorum yapıyorsunuz ama NEDENNN FILMI ANLATIYORSUNUZ… Izlemek ısteyenın sevkını kacırıyorsunuz. Bunu anlamıs degılım.. Anlayan bırı varsa soylesın lutfen… Fılme donersek eger :). Ben fılmı begendım. Verdıgı mesajlar guzel.Anne olanların veya mutsuz bır cocukluk gecırenlerın mutlaka ızlemesını tavsıye ederım…

  • ya arkadaşlar yorum kısmına neden filmi özetliyorsunuz insanın bakası kalmıyor lütfen sadece yorum yapın filmi izleyip tadını çıkarsın millette iyi veya kötü

  • BASKALARININ HAYATLARINI DEGISTIRMEK ICIN VE BUNUN SONUNDADA KENDI HAYATIMI MAHVETMEK ! HAYAT SARTLARI NE OLURSA OLSUN BIR COCUGUN ANNEDEN KOPARIP SIRF HAYAT SARTLARI BERBAT DIYE ZENGIN AILELERE VERMEK COK MANTIKSIZ GELDI BANA 6.CI HIS FLIMIYLE KIYASLAYAN ARKDASIM BENI COK YANILTTIN LUTFEN FLIM KIYASLAMASI YAPMADAN YORUMUNU YAP YINEDE EMEGE SAYGI SAOL BILGIN

  • film anlamlı olabilir fakat beklentimi asla karşılamadı.

  • derin konusu olan bir film. yavaş ilerliyor ama izlenmesi gereken bir film olduğuna inanıyorum.saygılar

  • film gayet başarılı çok begendim

  • valla ne yalan sölıyım anlamadım ama yorumları okudum en son kaya arkadasın yaptıgı fılmı ıyıce anlatan yorumu okuyunca cozdum tşk.. eger oyleyse fılm muthıs ama keske adamın yüzünü gösterdıklerınde jessıcanın kocasıoldugunu anlaştırsalardı walla anlasılmıyor… jesıısca ıcın ızledım zaten askım ya

  • gerçekten güzeldi,elinize sağlık

  • FİLMİ BEGENMEYEN YADA ANLAMAYIP ILK 30 DK DA KAPATAN ARKADASLAR…fılmı sonuna kadar dıkkatle ızlersenız gercekten ne kadar derın bı mantıgı oldugunu anlarsınız…simdi fılmı anlamayan arkadaslarıma fılmı acıklıyorum
    SPOILER:The tall man kadının kocası yanı aslında olmemıs o doktor,bunların cocukları olmuyo, bunlarda cocuklarının degerlerını bılemeyen, fakır veya mutsuz cocukları kacırıp zengın aılelere verıyolar,kımlıklerını degıstırıyolar,cocuklar daha mutlu bı hayat sursun dıye ve fılmın sonunda goruyoruz kı suruyolar zaten…o kadınla o doktor cocukları kacırmaya baslamadan once fakır veya işkenceye maruz kaln cocukların daha ıyı aılelere verılmesı konusunda yasal yollara basvursalarda ıse yaramıyo ondan sonra zaten bu ısı yapmaya baslıyolar…bıde fılmın sonunda doktor dıyo kı benım bırımım sona erdı dıyo…bu da demek oluyo kı bu işi yapan baska bırımler de var…e bunlar kendılerını bırım olarak nıtelendırıyorlarsa bu işin arkasında saglam bırılerı var…devlet gıbı…e tabı kadın da bu olayı acıga cıkarmaktansa hapıste curumeyı tercıh edıyo… cocuklar da mutlu….Aslında cok derın bı fılm ama sırf gızem katmak ıcın bıraz karmasıklastırılmıs…
    filmi izleyipte konusunu tam olarak anlayanlar ne kadar mükemmel bir senaryosu olduğunu ve 10 üzerinden 10 u hakettiğini anlayacaklardır.KESİNLİKLE (çok dikkatli) İZLEYİN.

  • BIR FILM BU KADAR GUZEL KURGULANIR ANCAK BIKMADAN HEYECANLA IZLENECEK FILM ,FILMDEN ANLAMAYANLARA COK KIZIYORUM BEN FILMI IZLEMEDEN MUTLAKA YORUMLARA BAKARIM VE BU FILME SACMA DENMESI CO YANLIS SURUKLEYICI FILM BUDUR ISTE….. GÜZELDİ BİLGİN ARKADASIM TESEKKUR EDIYORUM….

  • PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER GÜZEL Bİ YAPIM İZLENMESİ GEREK

  • flim başta güzele benzıyor ama sonu tam bi saçmalık nedir buu canımm:D

  • sürükleyici ilginç vede güzel izleyin..

  • konuyu beğenmedim

  • konusu farklı hem sürükleyici hemde sonu mantıklı izlemeye değer bir film

  • acayip saçma bir film altıncı his nerde bu nerde

  • bilgin usta şu film hakkında bilgi veren yorumlara izin verme ya..Adam resmen söylemiş ya..Al işte sonunu öğrendim bile neredeyse .s ! Şu gecegiden ve diğer içerik paylaşanları siler misin lütfen?

  • jessica bıel muhteşemsin seni seviyorum dostum filmi biraz gizemli kılmaya çalışmışlar kafa karıştırıyor gibi ama sonuna kadar izleyin SUPER FİLM.

  • çok başarılı değil.vakti olan izlesin.

  • Ya öyle bi film ki tüm konuyu son parta tıkıştırmışlar o yüzden kafanız karışabilir

  • buradan admine sesleniyorum. filme yorum yazarken sonuç ya da gidişat hakkında kısmen de olsa açıklama yapan arkadaşlara müdahale etmenizde fayda olduğu kanaatindeyim. saygılar ve de teşekkürler.

  • filmin sonunu hala daha anlayamadım .. çocuklar öldürülüyormu ?

  • Klişeleri yıkmışlar resmen tam iyi kötü derken farklı farklı çıkmış uykusuz kaldığıma son dakikasına kadar değdi….

  • standart filmlerin üzerinde bir yapım olmuş gayet etkileyici 10/7.5

  • savundugum bir konu,bakamayacaksan dogurma..

  • sivri zekalı arkadaşlar mutlaka bir kulp bulacaktır bu yoruma.. Ama şunu söyleyebilirim; filmde çocukların daha iyi bir hayatı hakettiğini, ve Jessica Biel’in rolüne izleyicilerde sempati uyandırılmaya calısmıs, herkez kaderini yaşar! Hiç bir kimse hiç bir güç bir anneden evladını ayıracak güçte değildir, olamazda bu hangi amaçla olursa olsun. Yer yüzünde ki hangi ana baba evladını kötü koşullarda yetiştirmek ister ? Sistemi yermesi konusunda birşey diyemeyeceğim. Sistem ne kadar kötü işlerse işlesin, Buna itiraz olarak bir anneden bir evladı ayırmayı düşünüp daha iyi koşullar sağlamaya calısmak aptallığın takendisidir.

  • filmi izlemeden önce yorum okumamak gerekir bence 🙂 bu arada konu muhteşem,harika,inanılmaz,üzerinde düşünülmesi gereken çok fazla konu var.başarılı.

  • admin, filmin sonunun yorumlarda söylenmesine neden izin veriyorsunuz, izledim ama sonunu öğrendiğim için hiç zevk alamadım…

  • valla konu hkikaten ilginç ama her çocuğun kendi anne babası var onlardan al zengine ver hadi beya saçmalık .kayıp çocuğu olan insan lar bu filmi izleğince dahada kafaları karışacak yazık

  • sürükleyici ve dramatik ama her ne olusa olsun kimse kimseyi ailesinden koparmamalı .

  • film fena deil ancak 6.hisle kıyaslanmaması gerekiyor ve 6.his kadar şaşırtmıyor.

  • etkileyici

  • sonu saçma diyenlere sesleniyorum … filmin sonu bası zaten çok güzel bi film farklı bakış açısıyla uyarlanmıs.

  • Kesinlikle berbat bir film.Fragmanına aldanıpta vakit kaybetmek isteyenler izleyebilirler..

  • zaman kaybı filan değil değişik bir seneryo ve acayip sürükleyici bir film herkese tavsiye ediyorum

  • bence gayet güzel bir film mutlaka tavsiye ederim izleyin

  • iyi film ama biraz karışık anlatılmış son ana kadar anlamaya uğraştım 🙂 ama tavsiye ederim

  • arkadaşlar ne dersem diyim meraktan izleyeceksiniz ama gerçekten sonu ÇOK SAÇMA BİTTİ. KORAYADA KATILIYORUM PATRONDAN KURTULMA SANATI GERÇEKTEN KOMİK 😀 motherfucker jones komik . bende öneriyi sherlock holmes iyi bide patrondan kurtulma sanatı.

  • Film gerçekten harikaydı. Sonuna kadar “nasıl yani?” die sorarak filmi bitirdim. Film çok sürükleyici ve sonuda gerçekten şaşırtıcıydı. Farklı ve sürükeleyici bir film izlemek istiyorsanız doğru filmdesiniz. Filme yapılan eleştirileri kulak ardı edin çünkü herkesin film anlayışı farklıdır. Filmi beğenmeyen arkadaşlar muhakkak testere gibi bir korku arıyorlardı yada ne aradıklarını kendileride bilmiyordu 🙂 Filme şans verin bence 😉

  • garıp bır fim bence .. cocukları ailelerınden koparıp baska ınsanlara verıyorlar.. ustelık para ıcınde degıl ayrıca kadının kocası olmemıs yada bana oyle geldı.. son sahnede kızı teslım eden o degılmıydı?

  • igrenç bir film çok sıkıcı hiç bitmeyecek sandım asla tavsiye etmem

  • Ben Korku filmleri izlemeyi sevmeyen biriyim ama bu filmin afişini çok beğendim.şaşıracaksın diyor tmm.filmi dayanamadan izledim.başları ortaları güzel gidiyordu.ama sonu bozdu buraya gzel bi son koysalardı gerçekten Mükemmel olabilirdi.yorumu okuyan veya okuyacaklar sen şimdi para için ailenden kopup başka bi aileye geçermisin sona bak:D fena değildi.site güzel.filmin sadece afişi güzel.ilk 10umda:D afişi.bu arada filmden anlayanlar gizemli hoş bi film varsa söyleyin BU FİLM OLMASIN AMA :d BEN Bİ KOMEDİ DİYİM PATRONDAN KURTULMA SANATI İZLE gül okadar…. saygılar…r

  • THE TALL MAN(SIR)TAHMİN ETTİĞİMDEN FARKLI BİR FLİM OLSA DA BENİ FAZLASIYLA TATMİN ETTİ AÇIKÇASI…SONU GERÇEKTEN BENİ ŞAŞIRTTI.JESSİCA BİEL İN EŞSİZ PERFORMANSIYLA AİLELERİN ÇOCUK YETİŞTİRMESİ KONUSUNDAKİ YANLIŞLIKLARI ELE ALAN VE BU SEPEPLE ÇOCUK PSİKOLOJİSİNİ ETKİLENDİĞİNİ VE BUNUN AİLELERDEN ÖTÜRÜ KSIR DÖNGÜYE ÇEVRİLDİĞİNİ ANLATAN VE ÇOCUKLARIN HATAININ İYİ ŞARTLARDA OLMASINI İSTEYEN VE KENDİNİ BUNUN İÇİN ADAYAN BİR KADININ HİKAYESİYDİ BU ASLINDA…BAŞLARI OLDUÇA GERİLİMLİ SONRASI İSE DRAM VE GİZEM AĞIRLIKLI ZAMAN GEÇİRMEK İÇİN VE DERS ALINMASI GEREKEN OLDUKÇA BAŞARILI BİR YAPIM …ŞİDDETLE TAVSİYE EDERİM..

  • Beyler Fragman Müziğini ben Çok aradım. İçinizde merak ededn Varsa
    Hold My Eyes.

  • filmlere sadece mesaj almak bakımından bakmamlı bence. o zaman testere gibi filmler izlenmemli doğrarız felan .. normalden çok farklı bi film olmuş bncee enazından kafa yorucu we ne oldugunu anlamaya çalışıyorsunuz kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum .. filmi kötüleyenler klasik filmlere alışmış sadece izle bitsin bakımından bakıolar . izlemenizi tavsiye ediorum son derece farklı bi film..

  • fılm gayet guzel bence

  • film umdugum gb çıkmadı ama boşuna zaman kaybıda degil.. iyiki sinemaya gitmemişim ama.

  • İzlediğim en manyak senaryoya ait filmdi film süper ötesi bişi kesinlikle izleyin.

    Birçok kişi anlamakta zorluk çekmiş yorumlardan o anlaşılıyor hikayenin özü çoçuk yapmak önemsiz bişi yaptığın çoçuğa insanı ve ahlaki değerleri veremiyeceksen sen bu cocuğu hak etmiyorsun denmek istiniyor filmde 🙂

  • ilk partları birazda olsa sıkıcı olsada son 3-4 partı bayağ bir garip vede ilginçti. ben beğendim son zamanlarda böyle filmler izleyemez olmuştum. 10/8

  • bazı filmler yorumlara bakılmaksızın izlenmelidir.

  • Filme kötü diyenlerin hepsi filmi anlamadığı için tipik kötü yorumu yapıyorlar.Eminim son kısmı 6.kısımı iyice kafaları basmadı. Bu yüzden çamur atıp kendilerini rahatlatıyorlar :)Kesinlikle tavsiye ederim Farklı bir konusu var ve film sürükleyici.

  • anlaması zor ama güzel

  • film güsel kesinlikle izlemelisiniz kötü diyenlere inanmayın bir seyden haberleri yok

  • bu kadar saçma son ! nasıl farklı bir son yapalım derken komik bir son son olmuş. ben sonunda yuh dedim

  • Olağandışı bir senaryo ve kurgu alışılmışın dışında farklı bir film ve gayet başarılı buldum(sonunu daha iyi bağlayabilirlerdi sadece)Jessica Biel müthiş bir performans sergilemiş..

  • arkadaşlar, boşuna vaktinizi harcamayın lütfen. bende merakla bekledim sonuna kadar bir süpriz olacak diye ama malesef konusu bile olmayan bir film. benimde 2 saatim boşa gitti.

  • yorumlardan tatmin oldum izlemeyeceğim nerdeyse %/% 90 olumsuz

  • biraz asmalı kesmeli filmler koyarsan sevinirim

  • süper bir flimdi sarsıcı ve şaşırtıcı. bu arada emeğe saygı sorunsuz izledim teşekürler.

  • bence film yukarda ki bayanın ackladığı gbi (ayse hanım) filmde bi cocuk gercekten ailesni untp yasıosa oda ktüyü brazda olsa ii yapar ama hem cocuk hem aile brbrni unutmuyorsa gercekten o kacranlar cehennemde garanti yer ayarlamaya calısıyolar 🙂 ama zaman kaybı diyenlere sesleniyorum burdan niyetim kmseyi bozmak değil sadece her film bizim ufkumuzu braz daha gensletr olaylara farklı yönden bakmayı daha ii anlamış olursunuz bazı insanalar bakar hep aynı seyi görür bazı insanalar bakar ve 1.yi grdüğü gbi 2. seçeneğide görr bakamak ve görmek ayrı kelmelerdir yazarken ben üşenmedim sizde okurken üşenmeyin 2 dk alrr flmi izleypte bakın bu yoruma izlemeden bilgi edip emek hırsızlığı yapmayın benimde vaktim değerli ama yazıyormki szde analayın diye herkes benim gürdüğüm gibi göremez olayları 🙂

  • Bence film çok güzel ama biraz ağır her insan anlayamaz konusunu çok güzel olmuş film

  • Hep benzer konular izlemekten sıkılıp
    kaliteli ve farklı bir filim izlemek isteyenler
    çok seveceksiniz.

  • Gayet anlaşılır, güzel işlenmiş bir film.

  • kurgu olarak şöyle bi zaman akışı var,Jessica biel yani başrol oyuncusu önce melek gibi-sonra da şeytan gibi-filmin sonundada-iyi veya kötü olduğunun okuyucuya bırakıldığı bir film,
    bence kurgu çok zekice ve film gayet anlaşılır,bu yönüyle gerçekten çok güzel bir film
    Jesica biel çok usta oynamış,
    Ancak vermek istediği mesaj çok saçma,hatta mahkemelik.
    2 yönüyle filmi değerlendirmeli,
    1 eğer ilginçlik olsun diye çekilmişse benim top 10 ma girmeyi başardı-evdeki düşman filmi etkisi yapıyor,
    2 eğer sırf bu mesaj için çekilmişse yazık olmuş….:D

  • Bu film izlemeye değmez diyenlerin yorumlarını okuyup sadece gülüyorum 🙂 Mükemmel bir film olmuş. Oyuncular işin hakkını vermiş doğrusu. Senaryo biraz kafa yorucu ama anlamak zor değil son 20 30 saniyede falan her şey belli oluyor zaten. İzlenmeye değer 🙂 Bazı kişiler anlamamış olabilir eğer dikkatli izleselerdi anlarlardı zaten her neyse…

    Sadece ilk partı izleyipte yorum yapan arkadaşa selamlarımı iletiyorum 🙂 Çok ileri görüşlüymüşsün 🙂

  • 6. histen bu yana böyle sasırmadınız.diyo arkadaşlar filmi izleemedim fragmanı gösterilio televizyonda dns ayarlarını bilmiorum nasıl admn yardımcı olsan

  • Film güzeldi, fakat sonunu yanlış yapmışlar, benim düşüncelerime ters.

  • film izlenilecek kalitede, anlayanlara tabii ki… tşk.ler bilgin bey.

  • bence güzel bir film dikkatli izlerseniz içinde msj anlayabilirsiniz

  • anlaşılması zor bi film.

  • film hiçte güzel deyimiş halbuki reklam larda gözteriyodu bende güzel bişeysanmıştı kimse izlemsin vakit kaybı 100%100 vakit kaybı

  • ilk partlari izleyipte son partlarda taslar yerine oturur diye umitlenip filmi izlemeye kalkmayiniz!Tam anlami ile vakit kaybi bunun yerine baska film izleseydim keske:(

  • insanları anlamakta zorluk çekiyorum.film izletmesi açısından akıcı konusu olarak çok farklı bir kurguya sahip olabilir .sonunu anlayana kadar bende bir solukta izledim ve çok beğendim ama konu itibariyle bana göre resmen kötüye,etik olmayan bir duruma özendirme var.çocukları gerçek ailelerinden alıp daha iyi şartlarda yetişmeleri için bu misyonu yüklenenler asla İYİLER olamaz…çocuğunuzun olduğunu ve onu sizden zorla koparıldığını düşünün yeter…..acaba kaç kişi evladım daha iyi imkanlara sahip diye buna göz yumar,kaç kişi duygusuz ama iyi imkanlara sahip bir evlat için bağrına taş basar….sistem duygusuz, iyi imkanlarla güzel yerlere gelmiş köleler yetiştirecek bu konu edilecek bende çok başarılı diyeceğim pehh pehh pehh…

    bana konuyu anlattım diye sinir olanlar çocuk sahibi değilim fakat kendimi bi an kaçırılan bir çocuğun ya da onun ailesinin yerine koyduğumda az bile yazdım diye düşünüyorum….

    herkes maddiyatı tercih etmiyor naparsınız, belki de ben ailesinde az imkanlarla çok mutluluk yakalamış biriyimdir ki filme bu açıdan bakıp rahatsız oldum…..

  • sakın ızlemeyın ne oldugu bellı degıl,bu fılme ıyı dıyenler hayatında fılm ızlememıs bence…

  • Filimin anlatım gücü çok iyi tabi anlayabilene, iyi filim izlenir kesinlikle.

  • Film kesinlikle iğrenç , 2 saatimi boşa harcadım … İzlerseniz vaktinizi boşa harcamış olursunuz …

    GERÇEKTEN İZLEMEYİN %100 VAKİT KAYBI…

    İnşallah bu yorumu okuyup vazgecersiniz…

  • Film güzel ama böyle saçma bir film ilk defa izledim,hele sonunu iyice saçmalamışlar,filmin sonunda izlediğinize gıcık kapıyorsunuz bölüm 5 e kadar normal.

  • zaman kaybı.boş vakti bol olan izlesin.sanırım beğenenler çok film izlememiş kişiler kalite nedir bilir misiniz siz Allah aşkına eh işte demek bile zor.konusu ne onu söylemek bile zor.hiç kimse başkalrının hayatları hakkında karar veremez hiçbir çocuk oyuncak değildir.

  • flim kalite güzel beyendim de bu boş konuşanlarada hastayım anlayana davul zurna saz anlamayana ne söylersen az arkadaşlar.bilgin emeğin için tşklr…

  • Sürprizsiz eh işte bir film.Sonu tahmin edilebiliyor.Adrenalin yok.Emeğe sağlık.Görüntü ve ses herzamanki gibi çok iyi.Donma,takılma yok.Sinirlenmeden seyredebilirsiniz

  • Bu filmin neresi 6.0 almış anlamadım.İlk parttan sıkıldım.Berbat ötesi bir film.Tavsiye etmiyorum kesinlikle açmayın.Gözlerinize yazık yani o yediğiniz radyasyona yazık.

  • Bu filmin neresini anlamadınız arkadaşlar okadar aptalmısınız siz . güzel film herkeze tavsiye ederim

  • gerçek hayatta birazdaha farklı bir durum bence ailelerinde büyük sorun olanları devlet zaten alıyor bence düşüncede sonuçta kötü hiç kimsenin buna hakkı yokkk film güzeldi tahmin ettiğim gibi sonuçlandı ama anlayamayanları ben bir türlü çözemedim dikkatli izlediğinizde sonucunu bile anladığınız filmin neresini anlayamıyorsunuz enteresan..paylaşım için çok teşekkürler.

  • tek kelimeyle harika bir film. teşekürler bilgin

  • farklı bir konusu var sürükleyici ve güzel bir film.

  • Bilgin film çok güzelmiş ellerine sağlık

  • Buse arkadaş çocukları alan kadının kocasıydı ama davidi alan arabayla kaçıran davidin gerçek annesiydi. bu yüzden kadın işkence çekti o arabada. umarım anlatabilmişimdir.

    film gayet güzeldi konu basit gibi görünse de işleyiş tarzı mükemmel. çocukların eğitimli ahlaklı iyi birer birey olmaları için sadece aile bağı ve sevginin maddiyat olmadan tek başına yeterli olup olamayacağı konusunda bir ikilemi düşündürtüyor.. sonuç seyirciye kalmış tabi.. güzel bir filmdi

  • filmin başındaki göz yetti bana aslında. ama keşke böyle olsaydı ama değil çoğunu ya organ mafyası yada porno sektörüne satıyorlar bunu anlamamak için aptal olmak gerekir.

  • davidi alan davidin gerçek annesi …

  • david kaçırılırken julia peşinden gitti anladık.. tüm çocukları kaçıran kadının kocasıysa o zaman kadın nie o kadar işkence çekti o arabada…??????????? biri bana anlatabilir mi?

  • Film güzel İzlenmelik böyle nebilin kitap gibi okumalık böle karıncayı ezersşnşzde üzülürsünüz ole bişe yemek yersiniz karnınız doyar ole bişe işte anlatılmaz yaşanmazda bişe olmaz yani güzel di izlenmelik saol bilgin reyiz

  • jeoleryüz

    büyük ihtimalle 20 dk da filmi yanlış çözdün çünkü filmin 6ncı partta bir şaşırtmacası daha var…
    film ancak 6ncı partta çözülüyor tekrar izlemeni tavsiye ederim güzel bir film…

  • filmin yarısnda ağzım açıktı zaten özellikle 3. ve 4. part ama ben sonda ki adamın kim olduğunu anlayamadım keşke kadının öldü sanılan kocası falan olsaydı ya da ne biliyim o tarz biri 😀 Belkide odur dediğim gibi anlayamadım orasını 😀

  • Film fenaydı, sürükleyici ve tahmin edilemeyen bir senaryosu var aksiyon dolu ve biraz gerilim var onun dışında gizem. Tavsiye ederim…

  • film mukemmel tabi anlayana

  • gayet güzel bi film izlemeye deger

  • öyle değil mi? kimse kimseye daha iyi bi yaşam adı altında böyle bir acıyı yaşatamaz.öyle gizemli ahım şahım bi film değil, abartmayalım.

  • ne olursa olsun aileden cocuk kaçırılamaz. hipokrat keser böyle doktoru )). sahipsiz cocuklar sokaklarda dolu. onları kurtarın. diğer ekipler bu işi yapıyosa o zaman ok. niyet güzel yöntem yanlış. kanun diye bişey var. herşeyin başı eğitim. 4 artı 4 artı 4 hatta 4 de benden. ebeveyn eğitilmeden tolum kurtarılamaz, hele de böyle yöntemlerle

  • film fena değil.ama çok beğendim de diyemem.

  • film çok enteresan !!! senaryo kurgu çok farklı kesinlikle sürükleyici hep merak uyandırıcı.
    Fakat ne olursa olsun David annesinde kalabilirdi, fakirde olsa zenginde olsa anne annedir !!!
    bu olayı saçma buldum

  • bilgin abi cok tesekkurler super film :D:D

  • gzl film gizemli sahneler var;ama konu biraz abartılı olmuş.Sırf onun için mi demek istiyorsunuz.

  • film anlamlı güzel izlenebilir konusuda gayet iyi karışıkta değil 🙂

  • Şaşırtıcı br filmdi doğrusu, beklemediğim bir son…
    Emeğine sağlık sevgili bilgin…

  • 3.partta çok şaşırdım.aklım karıştı.olanları anlamaya çalıştım.sonra herşey film bitince yerli yerine oturdu.enteresan bir filimdi.son jeny için doğruydu.jeny nin evinde olanları biliyorsunuz.iğrenç bir annesi vardı.

  • doğru ve yanlışın tartışıldığı filimde karakterlerin yer değiştirmesi filmi sürükleyici kılmış…Filmin sonunda “böyle her şey daha iyi değil mi” sorusunun tekrarlanmasıyla yapılanların çocuklar için olduğu vurgulanıyor, uzun boylu adamın varlığı ve kimliği ise taşların yerine oturmasını sağlıyor…….Güzel bir film İZLENMELİ

  • konusu değişik karmaşası bol bi film ama genede oldukca güzel ve sürükleyici,,konuyu tam anlamak için cok iyi takip etmek lazım..güzel bi film,konusunu anlamayan arkadaşlar içinde kısaca şöle özetleyebiliriz,,fakir ailelerin cocuklarını kacırıp zengin ailelere veriyorlar böleleiklede cocukların geleceğini kurtarmış ve onlara iyi bi eğitim sağlamış olacaklarını düşünüyorlar,bu konu üzerine kurulmuş kurgu ayrıca kadının kocası yani doktorda en son ortaya cıkarak daha ölmediğini yaşadığını ve bu olayları onun planyayıp yaptığını vede onun gibi yapan başka kişilerinde olduğunu filmin sonunda anlıyoruz,,,film güzel izleyin admin adamım sanada ayrıca teşekkür ediyorum böle bir filmi izleme imkanı sunduğun için emeği gecen herkeze teşekkürler….

  • zaman kaybı bu ne böyle çok karışık ve saçma 🙁
    emegine saglık …

  • gercekten harika bi film…Bole filmleri severim. Azerbaycandan selamlar )

  • sezarın hakkı sezara abd film yapmasını biliyor keşke o çacuklar arasında bende olsaydım:)

  • güzel bir film değil.izlemenizi tavsiye etmem.memento,olağan şüpheliler,oyun..Bu filmleri izledikten sonra çok yavan kalıyor.Kaçırılma olaylarını farklı bir nedene bağlayan gereksiz bir film.Siteye teşekkürler paylaşım için.

  • kesinlikle beğenmedim.20.dkkada filmin finalini çözdüm.hiçte şaşırtıcı değil.tavsiye etmiyorum..

  • film tam bir muamma çözemedim

  • 5 part boyunca hiç bişey anlamadım, biraz çetin ceviz bi film.

  • kesinlikle izlenmesi gereken bir film konu içinde konusu var şaşırmak isteyenlere tavsiye ederim

  • Film güzel ama anlaşılması biraz zor . Teşekkürler bilgin.

  • sonunu kestiremediğimiz filmlerden..izlenir

  • film çok güzeldi çok etkilendim..teşekkürler admin.

  • güzel film davut kardeş filmin sonunda neden koştuğu belli oluyor zaten amaç cocukları kötü hayattan kurtarmak..

  • film gerçekten çok güzeldi ama çoçukların öle mutlu olabi,leceklerini nerden biliyolar iyi yada kötü aile kadar kimse sevemez ailelerde ders almalı aslında çoçuklarınızın kıymetini bilin onlar size allahın hediyesi emanete sahip çıkın emeinize sağlık

  • farklı bir konu ama gerçekten uzak bence.kimse başkaları mutlu olsun diye hayatını mahvetmez asla.amerikan yapımı filmler….gerçekten uzak yaparlar ama bizim cüneyt arkının 5.kattan atlamasıyla aynı aslında, sadece güzel süslüyorlar, bilgine tşk ederim.sayesinde bedavaya istediğim kadar film izliyorum tşk ler bilgin…

  • sıradışı ,ilginç bir film beğendim

  • dehşett bir film mükemmel

  • film güzel ama iyi seyredip yorumlamanız gerekiyor ve çözümlemeniz.teşkkurler site izletrdiğiniz için..

  • film acayip şaşırtmalı.3 kere olay değişiyor.sonuçlandı derken başka birşey,yıne sonuçlandı derken bambaşka bışey, sonuc ise cok ilginç…..sadece gi̇zem var filmde,korku gerilim kateorisi cok sacma. sıkılmadan izlenir erak uyandırdıgı ıcın ama fazla bir beklenti içine girmeyin.

  • kesinlikle izleyin.muhteşem

  • guzel

  • Mükemmel bir film sıradışı bir fikir..

  • güzel bi film

  • güzel bir film emeğinize sağlık..

  • anlaşılması bıraz zor ama genede güzel bir film..

  • hemşirenin evindeki erkek çocuğunun kaçırılmasından sonra ,peşinden kovalamasını filan anlamlandıramadım..İZLEYEN BİR ARKADAŞ YARDIMCI OLSA…TEŞ…

  • allah askına hıc aCMADAN KAPATIN ..BOYLE REZELET BIR FILM OLMAZ HIC BIRSEY ANLASILMIYOR.

  • filmin özü ebeveyn olmayı haketmeyenlerin çocuğu elinden alınır…gelde bunu başbakana izlet 3 çocukmuş..alsana üç çocuk…

  • film özellikle, afrika vb 3.dünya ülkelerden çocukların kaçırılıp, avrupada ve amerikada, zengin ve dindar kesimlere (misyonerler vasıtası ile) satılmasını meşrulaştırmaya ve haklı gerekçelere dayandırmaya çalışıyor.Bu şekilde çok fazla olay açığa çıkartılmasına rağmen dünya kamuoyunda bahsi hemen kapatılmaktadır. Çocuk kayıplarındaki en buyuk neden ya organ mafyası ya misyonerlik hareketidir

  • Bana göre ilginç, düşündürücü, anlamlı ve bir o kadar da heyecanlı bir film izlerken merak uyandırıyor, neden bazı arkadaşların saçma bulduğunu anlayamadım. Ama kendi düşünceleridir saygı duymak lazım

  • inanılmaz güzel bir film olmuş emeklerinize sağlık

  • guzel film…

  • sadece film olarak ii..ama bir anne olarak burda anlatılanlara asla katılmıyorum.bu nedemek yaaa.. annelik içte başlar.onu hissederdiniz..evet aile kötü olabilir ve çok şeyler yapabilir evladına ama ne olursa olsun çocuk annesiyle mutludur.daha ii hayat parayla ,zenginliklemi oluyor..bu nasıl bir mantık..materyalist bir zihniyet anca bunu söyler…gerçek anlamda filme bakarsak tam bir saçmalık…

  • kendini izletiyor.bence iyi bir film degil

  • film güzel sebeb birazcık saçma olmuş ama idare eder filmdeki gri renk hakimiyatine bayıldım bu tür ve benzeri film bilen varsa yazarmısınız lütfeeeeeeeeeeen.

  • su fılmı yazdıgınız muthıs harıka dıye yorumlardan dolayı ızledım… Fılm herseyıyle ıyı gıderken fınalı ınsanı canından bezdırıyor.. senaryonun ana temasını anladıgın an bunca sey sacmalık gelıyor ınsana… vaktınız varsa ızelyın

  • bi fark yaratmaya çalışmış ama şaşırtamamış acemi yönetmen..

  • FİLM İDARE EDER.. PİŞMAN DA OLMAZSINIZ..NERDEN İZLEDİM DE DEMEZSİNİZ.. 🙂

  • iyi

  • film harikaydı tbr ederim bilgin görüntü süperdi…

  • Vallahi güzel filimdi . sinemaya gidememiştim bugün izledim 10 üzerinden 9 gayet iyiydi.

  • garip ama güzel bi film. öyle değil mi ?

  • filmi beğenmedim

  • cok gusezel,iyi bir konu seyretmek lazim ….10/8

  • saçma sapan,tutarsız bir senaryo.gizem filmi yapıcaz derken tutarsızlıkları doldurmuşlar senaryonun içidiğinizene.zaman kaybı.gerilim sahneleri var bol bol ama filmin sonunu gördüğünüzde izlediğinize pişman olursunuz.

  • film mükemmel..7 eylül de vizyona girecekmiş daha ama biz bilginim sayesinde şimdiden izledik…tşkler kardeşim :))

  • Teşekkürler bilgin.. Sürükleyici çok beğendim ..

  • Öncelikle film hakkında birkaç cümle söylemek istiyorum. Film ne çok iyi ne de çok kötü. Fazla spoiler vermemek için bu kadarını söylemek istiyorum. Fakat burada atlanılan pek çok yer var. Bir insan acıyı yenmek için zengin olmayı dilemez sadece acının gitmesini diler. Burada görünenler sonucunda şunu demeliyim ki insanlar diğer canlılardan farklı değildir. Hormonlar sevgiyi ve mutluluğu oluşturur. Ve hiçbir kadın öz olmayan çocuğunu öz çocuğu gibi sevemez. Çünkü gerekli hormonlara sahip değildir. Bazı istisnalar olabilir. Fakat düzen aşırı derece de saçma. Şahsen ben çocuk olsam ve bana öyle birşey yapılsaydı. İntikamımı çok kötü şekilde alırdım. Tabi karakterle de ilgili bir durum. İnsan ailesine sadık olmayınca olaylar farklı gelişebilir.

  • filmden olaganüstü etkılenecek bı durum yok bence fılmın konusunu 3.partda anlıyorsunuz ayrıca hiç bır annenin veya babanın kendı ıradesi dısında evladının zorla alınmasına ızın verıceğini sanmıyorum.filmden sacmalık olan şu fakir ailelerın butun evladları zulummu goruyor bı cocugun kaderini baskası elınden kolundan zorla cekerek değil kendısı belırler uygun yaşa gelınce puanım 10/5

  • İnanılmaz, inanılmaz, inanılmaz ! Bu film beni çok derinden etkilediki daha önce böyle beni etkileyen film hatırlamıyorum. Filmi anlamak için iyi izlemek ve düşünmek gerekiyor. Bu filme kötü diyen kişi üzülerek söylüyorum, film izlemesin açsın Türk dizilerini seyretsin. tekrar helal olsun ! Mükemmel ötesi film .. Filmin sonunda bir erkek olarak gözlerim doldu resmen.. Tebrikler !

  • fazla yorum yapmam ama film hakikaten müthiş konusu çok değişik ve tahmin edemiyor olmak harika, ama bence haksız mutlu olmak için zengin olmak şart değil

  • ne saçma bir film ya kesinlikle yorumlara bakmayın imdb puanına da bakmayın söylendiği üzere hayret uyandıracak bir film değil kesinlikle

  • arkadaşın dediği gibi herşeye sahip olmak mutlulğu getirmez her iki taraftanda mutlu ve mutsuz insanlar olabilir.flime bu taraftan bakarsak saçma olmuş ama ilk kez böle bi konu işlenmiş ve çok değişik bir tema ile işlenmiş ve muhteşem bir flim çıkmış ortaya.

  • yaa bu film daaha sinamalara girmedi burda nasıl yayınlanıyor 7 eylülde girecekmiş bu başka filmmi ama onun ismide sır oyuncularda aynı nasıl oluyor????…………:) 🙂

  • güzel filmdi, şaşırtıcı bir sonu var. olaylar çözüldüğünde biraz kafa karıstırıyor ancak filmin sonunda her sey anlaşılıyor.

  • mükemmel ötesibir film … bu filme saçma diyenler saçmalamış bence

  • Kesinlikle çok güzel bi’ film. Herkes iyi imkanlara sahip değil sorunda burada zaten. Belki asıl ailenden uzaktasın ama kendin için bunu yapmak zorundasın. Açıkçası ben de küçükken kaçırılıp daha iyi imkanlarda olmak isterdim. Netice herkes kendi için yaşıyor. Kimse kendini kandırmasın.

  • bir süredir iyi film izleyemiyordum,bu filmmi beğendim izlemek isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim.
    Ayrıca üzerine düsünülmesi gereken ince mesajlar veren bir film..

  • öncelikle film kötü değil, biraz ağır ilerlediği için zaman zaman sıkabiliyor,hatta sonunu tahmin etmek çokta zor olmasa gerek denilenlerin aksine. benim zihnimde pekte yer etmeyecek bi film, izlemesemde olurmuş 10/6

  • öncelikle film kötü değil, biraz ağır ilerlediği için zaman zaman sıkabiliyor,hatta sonunu tahmin etmek çokta zor olmasa gerek denilenlerin aksine. benim zihnimde pekte yer etmeyecek bi film, izlemesemde olurmuş 10/6

  • gerçekten şuana kadar izlediğim en güzel nadir bulunan bir filimdi.okadar çok beğendimki tekrardan izliyorum.filmin sonu çok ilginç bitti yani aslında uzun ve siyah adamın iyilikmi kötülükmü yaptığını anlamadım.belkide bakış açısına göre değişir.yani çocukta olsa onların hayatlarını zorla değiştirmek bence yanlış.ama baştan sona çok sürükleyici bir filim tavsiye ederim.

  • Beklentimi vermedi zaman kaybı..

  • heranını heycanla izledim.gerçekten saçma diyenlerin hiç filimden anlamadığını düşünüyorum.daha sinemeda yayınlanmadan burada izlemek çok güzeldi.sana milyonlarca kere teşekkürler BİLGİN.

  • gerçekler herzaman insanlara saçma gelir. güzel filim teşekkürler bilgin…

  • Ben filmi anlamadım.İkinci defa izleyeceğim. Şuan benım ıcın cok anlamsız ve saçma geldı. Gerceklıkten cok uzak. Cocukları kacırıp nasıl onlara yenı kımlık verebılırler kı? bu cocukların hıc mı bır tanesı o oyuna karsı cıkmaz ? ya da ele vermez. ayrıca bu duzenı tam olarak kım yapıyor o bıle bellı degıl. ya da ben gercekten aptalım 🙂

  • mutlaka izleyin muthis

  • Bence sanat adına güzel ir yapıt ama çokta ilginç değil,sadece güncel bir mevzuya değişik bir boyut katmışlar,işlenişi hayli hoş olmuş…
    Ayrıca site uğraşanlarına çok teşekkürler cidden nefis kalitede sorunsuz bir seyir izlettikleri için…

  • Cok guzel bir film, heran sizi sasirtan sonuclara goturen bir film. Ve tabii senaryo cok iyi…

  • SÜRPRİZLERİ SEVENLER İÇİN İZLENİLECEK Bİ FİLM.SONUNUN TAHMİN EDİLEMİYOR OLMASI HOŞ OLMUŞ.BEGENDİM.

  • değişik karmaşık konusu var ama film bir anda tersine dönüyor.ilginç ama sonuna kadar izledim galiba izlenebilir sonu çok tuhaf

  • muhteşem

  • Tek kelimeyle müthiş bir film. Seyredin…

  • beğenmedim hiç.. herkes iyi imkanlara sahip olmak zorunda değil sadece zenginler mutlu bir hayat veremez

  • Çok iyi bir film sonunda sadece şunu diyeceksınız kim haklı?

  • seven / alien / kuzuların sessizliği / müzik , kurgu , sahne çekimi ve konunun mükemmel uyumu

    bu kadar olur.
    üstelik tek damla kan akmadan.
    admin i tebrik ederim.böyle bir baş yapıtı yayınladığı için teşekkürler

    not: 10 / 8

  • saçma geldi bana bilgin tşk

  • Süper saçmalık bir film… İzlediğinize değmez… Sonunda da bu ne dersin…

  • teşekkürler arkadaşım nereden ve nasıl bulduysan deişik ve akıcı bir filim

  • boş vakitlerinizde izlenecek bir film değil izlemek için vakit ayrılacak bir film.mutlaka görmelisiniz.ayrıca yorum yapan arkadaşlardan ricam filmlere yorum yazarken lütfen filmin içerigiyle ilgili bilgi vermeyin.o yoruma bakarak bir beklenti oluşturupta karşılıgını görememek bende kızgınlık oluşturuyor.bu filmde bütün beklentilerinizin karşlıgı var fakat yinede hoş olmuyor.

  • tenir bunu da sana yazıyorum.arkadaşım filmi kopyala yapıştır yapmışsın kelime kelime yazmışsın.bırak insanlarda izlesin filmi.yorum yapmasını beceremiyosunuz daha tutmuş sinema eleştirmenliği yapmaya kalkıyorsunuz.ne sır kaldı filmde nede gizem.

  • ayşe 42’ye cevap olarak yazıyorum.sinir olmuşsun ve bende sana sinir oldum.daha yorum yapmasını bile bilmiyorsun.filmi bir güzel anlatmışsın.izin verseydin de bende izleseydim.evet güzel film yada hayır güzel değil demen yeterliydi.filmi anlat diyen oldumu sana.

  • hiç güzel değil

  • yorumlara bakıp film izlenmemesi gerektiğini bir kere daha anlıyorum. o kadar saçmaydı ki vakit kaybı

  • Tek kelime ile mükenmel bir film. Teşekkürler

  • sonunda tüylerim diken diken oldu güzel bi yapıt izlenmeli…

  • yorum devamı. 3. parttan sona kadar.
    akıcı ve sürükleyici idi.
    sonunda “öyle değil mi” diye sorarken gözleri doluyor gibi.
    yani evet öyle değil.
    herşey maddi imkan değil.
    farklı bir kaçırılma hikayesi.
    bir o kadar da ruhsuz.
    bu içerik açısındandı.
    sonuç olarak izlerken heyecan yapıyorsunuz ama sonu tam bir felaket.
    maddi dünyaya sıkıştırılmış, salakça bir “güya iyilik” hareketi,
    6. his se gönderme yapan yorumu anlayamıyorum.
    içinde hiçbir fantastik öğe taşımayan bir filmi nasıl oluyorda 6. his ile kıyaslayabiliyor diye.
    neyse…… izlenebilir……

  • Bu film çok güzel bir konuya sahip. İzlemek keyif vericiydi. 10 üzerinden 8.

  • Süper Film Sonu çok iyi

  • gerçekten izlenmeye değer bir film.süpersiniz,devamını bekliyoruz….

  • oldukça güzel bir senaryo film gerçekten gzeldi .hiç sıkılmadan heyecanla izledim ..gizem tarzı filmler sevenler sakın ama sakın kaçırmayın..keşke kaybolan tüm çocukların sonu böle olsa demekten kendimi alamadım ..

  • akıcı ve gizemli.izlenmeli.

  • teşekkürler

  • twitter adın ne bilgin

  • Senaya ve Ayşe’ye katılıyorum bende hiç beğenmedim. Nasıl 6. histen güzel dersiniz ne konusu ne kurgusu güzel değil evet Bielin oyunculuğu gerçekten başarılı ama bir o kadar saçma bir film. Senanın’da dediği gibi insanların çocuklarını kaçıracaklarına yetimhaneden yada sokakta aç gezen çocuklara aile sağlasınlar. Bu arada teşekkürler Bilgin

  • 3. parttayım şu ana kadar hayli sürükleyici ve merak uyandırıcı idi.
    yorumları yazarken filmi anlatmasanız iyi olur. (ayse42)
    6. his’se gönderme yapan yorumu görünce izlemeye başladım.
    bitirdiğimde yorumumu tamamlayacağım.

  • izleyin, güzel bir film..

  • Gercekten mükemmel bir filmdi ….Teşekkürler Bilgin…!!!

  • gerçekten cok güzel bir film izlenmesi gereken ….

  • ben beğenmedim

  • bu film hakkında çok fazla şey söylenebilir ama büyüsü bozulmaması amacıyla sadece güzel film demekle yetiniyorum 🙂

  • bir solukta izledim ve bu nasıl bir saçmalıktır anlamadım, böyle bi konuya daha önce hiç rastlamadım.çocukların kendi ailelerinden çalınıp başka bir hayata başlatılmaları ve yeni hayatlarının eskiye nazaran daha güzel ve gelecekleri açısından daha iyi imkanlar sunmasını anlatan bir film. yahu kısacası bunlar şimdi çocuklara daha iyi imkanlar sunan bir misyonun temsilcileri mi? iyilere çok iş düşüyor o halde!!!bakın ne güzel bi özendirme söz konusu.film güzel ama ben sinir oldum…..

  • slender man 😮

  • Senaryo, kurgu ve oyunculuğun muhteşem olduğu izlenmesi gereken bir film.

  • muhteşemdi

  • filim çok güzel tabi herkese göre değişebilir ama bence çok düşündürücü bi film çocukların geleceğini iyi düşünmeliyiz

  • kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim.konusu ve sonu değişik bir film.iyi seyirler

  • kısaca mukemmel 😀

  • Filim 10 üzerinden 10.Yokböyle bir şey.Emeği geçenlere teşekkür ederim.

  • GÜZEL FİLM İZLENEBİLİR

  • evet muhtesemdi

  • Harika bir film, tavsiye ederim . 10 üzerinden 10

  • film çok güzel.şaşıra şaşıra bi hal oldumm.

  • sürükleyici süper bir filimdi gizem sevenlere tavsiye ederim

  • Güzel film, kaçırmayın ve izleyin. Jessica Biel de rolünün hakkını vermiş doğrusu. Filmin sonu kesin düşündürüp kafanızı karıştıracak; Bu olay insanlık mı, fedakarlık mı, vicdansızlık mı yoksa tümü birden mi? Çıkın işin içinden çıkabilirseniz:)

  • konusu ilginç bir hal aldı.değişik güzel film.10 üzerinden 7

  • filmi hicc begenmedim! cocuklari kacirana kadar gitsinler yetimhaneden veya sokaklardan alsinlar fakirlerin yuvalarindan alipta……

  • Tek kelimeyle muhteşem bir film. Mutlaka izleyin…

  • çok amaçlı bir film olduğu ortada…çocuğu kaybolan yada kaçırılanlara güzel bir teselli olabilir mi ? sorusunu kendinizce sorgulayacaksınız…kurgulaşnış harika mutlaka izleyin…

  • yorumlariniza guvenerek izliyorum filmi 🙂

  • muhteşem bir filimdi çok anlamlı bir konusu var herkez mutlaka izlesin derim.

  • Gerçekten izlenmesi gereken bir film.

  • tek kelime izlenmesi gerekilen bir film yapım oyunculuk konu senaryo mükemmel.

  • Film kesinlikle Ders alınacak türden.Sonu ise Kesinlikle çok farklı , Tüğlerim diken diken oldu.Filme Puanım 8/10

  • film mükemmel. sonu inanılmaz mutlaka izleyin.10 üzerinden10

  • 6. His ‘ den daha güzel bi film olmuş.Gerilim filmlerini çok severim, eğer sizde gerilim filmlerini seviyorsanız bu filmi izlememeniz eksiklik olacaktır