Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

Kötü büyücü Gargamel, Şirinler'i köylerinden kovar ve Şirinler, büyülü bir kapıdan geçerek kendilerini bizim dünyamızda; New York Central Park'ın ortasında bulurlar. Üç elma yüksekliğinde olan Şirinler, Big Apple (Büyük Elma) olarak da bilinen New York Şehrinde sıkışıp kalırlar. İyi seyirler filmifullizle.org

5 sene önce eklendi.

2011 Filmleri, Aile, Animasyon, Çizgi Film, En Çok Yorum Alan Filmler, Türkçe Dublaj

, , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 605 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • çok güzel

  • ÇOK GÜZELMİŞ HEMDE ÇOK

  • muhteşem

  • çok güzel

  • Dogru guzel

  • çok güzel <3

  • müthiş, bayıldım ben bunu yani şu filmi ççook bin kez izledim gene olsa gene izlerim yorumları çok beğendim elli yaşıma gelsem izlerim büyüyünce çocuklarıma izletmek için indirdim. bence tv de hep şirinler olsn ben çok şirin bir çocuğum ama göremedm üzülmüyor değilim. iyi sehirler

  • süper

  • sonundaki şarkının adı ne ayrıca film çok güzel 😀

  • çok güzel
    ve komik

  • Guzel film aslinda (smurfs♥)

  • çok fena

  • hayatımda izlediğin en güzel çizgi film

  • çok güzel kardaşım çoook begendi

  • süper <3

  • mmm çok güzel <3

  • Harika ama 1. 2. den daha da güzel

  • iyi tavsiye ederim 🙂 😀

  • guzel

  • Harika inanılmaz bir şey

  • evet çok güzel şirinleri gitti ya orda çok üzüldüm ve çok beğendim çok sevdim çizgi filmini izleyen varmı cevap göndersin

  • ben bunu 11 kere izledim

  • çok güzel şeyler var bayıldım

  • çok güzel bir film 🙂

  • harikaa

  • çok guzel bir film

  • çok güzel bayıldım

  • ah be aşkımla sinemada izlemiştik 🙂 güzel film izleyin her yaşa hitap eder…

  • Harika bence herkeze tavsiye ederim 100 kere izlesem bıkmam emin olun .

  • süper ben bunu 16 kere izledim çok güzel animasyon filmlerinden bence bu film 4. üncü sıradadır

  • sonunda keşke şirinler gitmeseymiş

  • sonu yarım kalıyor

  • Süper Bir Film herkese Tavsiye Ederim

  • 10 kere izledim

  • Guzeldi super

  • film güzel aam abartılacak tarıfıda yokk burda atıyorum 20 animasoyon film varsa bu 18 sıradadır

  • film manyak be

  • süper150 kere izledim

  • çok güzel çocuklarım severek izlediler

  • bence super bir film tavsiye ederim cok guzel bir cizgi film

  • izlediğim en harika film

  • BEN BUNA BAYILDIM ÇOK GÜZEL

  • ÇOK GÜZEL BAYILDIM

  • çooooook güzel 😀

  • ya ne guzel bir sey bu yani herkes buna baksin bunun gibi cizgi film izlemedim herkese tavsie ederim:D

  • Müthiş tavsiye ederim

  • ben bunu 200 kez izledim çoktandırda izlemiyordum çok güzel yani:)

  • ben bunu çok seviyorum en az 15 kere izlemişimdir burdan herkese selamlarımı gönderip,öpücüklerimi ve bu filmi izlemelerini tavsiye ediyorum

  • bunu 10 defa iizleyinzledim çok güzel

  • herkeze tercih ederim süper

  • bu cok guzel

  • bunu izlemek istiyorum

  • cok guzel bir sinema nurgun (mooning)

  • COK GÜZEL

  • bu çok güzel ben bunu izledim

  • çok güzel 😀

  • berbat

  • süper

  • çok güzel

  • muhteşem bir film

  • Bayıldım ya çok güzel yapmışlar

  • gerçekten çok güzeldi

  • emeğine sağlık bilgin.

    bir kere aile ile izlenecek güzel bir film.beğenmeyenler nesini beğenmedi anlamıyorum.hani yani beklentileri neydi?atarlı ergenler izlemesin.onlar için çok soft kalır.
    çok güzel bir yapım.baba olacak izleyciler varsa özellikle izlesin. iyi seyirler.

  • iyi

  • çok fazla beklentiye girdiyseniz hayal kırıklığı uğrayabilirsiniz ama genel olarak kaliteli çekimler ve sade bir öyküsü var.güzel

  • SÜPER FİLM 🙂 BEĞENDİM HERKEZ İZLESİN GÜLMELİK KOMİK AĞLAMALIK BİRAZ

  • çok güzel

  • İğrenç diyenler hangi zihniyetle izliyolar anlamadım. Ben 19 yaşındayım. Kız arkadaşım, 4 yaşındaki kuzenim ve ben birlikte izledik. Çok da eğlendik. İyi ki izlemişiz. Ne yani ne bekliyodunuz anlamadım. Bi çizgi filmin yapılabilcek en iyi hali bu

  • cok güzel

  • iğreç
    gerçekten

  • size güvenip izlemiyorum

  • ben bunu 100 kere izledim

  • çok eğlenceli ve çok şirinli…

  • ben bu filmi 34. kez izledim ve hiç bıkmadım.

  • ben 8 yaşımdan beri bunun çizgi filmini izliyorm 11 oldum ve hala da izliyorum.

  • çok mütişti

  • ÇOK GÜZELDİ ŞİMDİYE KADARKİ İZLEDİĞİM EN GÜZEL 2. ÇİZGİ FİLMDİ 1. SİDE STAR WARS CLON SAVAŞLARIYDI 2SİNİDE İZLEMENİZİ ÖNERİRİM.

  • harika bir filim umarım 2 si cıkar

  • Gerçekten çok güzel bi film , Harika . . .

  • güzel ama hayallyle çizilmiş………..

  • kötü diyenlere aldırmayın zaten bu film şirinler yani çocukların ilgisi için ama büyüklerde izleyebilir aksiyon karışık zevkli bir film tavsiye ederim

  • en yakışıklı oyuncu harry potter

  • Hayatımda Gördüğüm En Güzel Site Bu Site… Ayrıca Film ve HD kalitesi Mükkemmel Ötesi Daha Doğrusu Olağanüstü…….Bişi……

  • şirine cok havalı
    bilgin çok bilmiş olduğu için herkez onu dışarı atıyo ben bikere ormana gittim orda mavi şeyler gördüm bide yaşlı adam ile kedi vardı adamı oyaladım şirinleri yakamasın diye şirine bu sana kız arkadaşım 😉 :)))))))))))))9

  • saçmalıklar ötesi

  • iğrenç ötesi gerçekten

  • harika çok güzel bu fm sinemaların en güzeli

  • bence çok kötü bir filim bosa zaman kaybı

  • harika sinamadan daha güzel

  • süper

  • güzel

  • Çok GüzeL Bir FilM..

  • harika bir fiımdi bu filmi kim yaptıysa harika olmuş

  • süper film

  • Tek kelimeyle harika bir film Zaten V For Vendetta’nın maskesini de almayı düşünüyorum…

  • çok güzel

  • ÇOK GÜZEL HERKEZE TAVSİYE EDERİM

  • süperrr izleyinnnn ekleyenleree emegi geçen herkese tbrkler

  • iğrenç

  • çok güzel

  • harika bayıldım.çok güzel muhteşem izlmenizi tercih ederim yapanların hepsine teşekkür ederim karika…

  • çok güzel bi film 🙂

  • vaybe çok havalı

  • cok kotu

  • 😀 ay çok iyi ve komikk emeği geçen herkeze tş

  • tek kelimeyle süperdi 🙂 keşeke devamı da olsaydı hepinizi buradan şirinliyorum ve bunu izlemenizi size tavsiye ediyorum

  • çok şirince olmuş 🙂 paylaşımın için tşk bilgin 😉

  • hayatımda izlediğim en güzel animasyondu. Herkese iyi şirinlemeleerr 🙂 😀

  • ay müthiş bir filim inanamıyorum şirinler size nekadar iyisiniz keşke bende sizden biri olsaydım.

  • bende çok begendimmmm

  • tek kelime ile 77777777

  • müthişş

  • çok güzel

  • Kesinlikle şirinleyin 🙂 😀

  • çok gzl bi iflm herese tavsiye ederim 😀

  • süper bir film

  • abi öncelikle siteniz süper ne istersem bulabiliyorum hep böyle kalın 🙂

  • bence çok güzel ama en iyisi mavi ay bölümü.

  • muhteşem

  • çok şirince :DDD

  • çok güzel:P

  • tek kelimeyle süperdi

  • HARİKA ÖTESİ

  • tek kelimeyle süper süper

  • bence harika denilir sonuna bayıldım

  • çokkk güzel filmm eklediğin için saol bilgin abi 🙂

  • bu şirinler çok harikalar sakar şirini çok sevdim çok tatlıydı:))

  • keyif aldım,şirinlerden ve neşeli ayaklar ve hop izledim. harika harika yüzüm güldü nezamandır gülmüyordum. emeği geçenlerden bize bu imkanı sağlayandan ”YÜCE ALLAH”razı olsun

  • tek kelime muhteşem

  • çok güzel bir film filme bayıldım.ilkere ordan bir mesajım var “ne bekliyordum zaten orada çizgi film karekterleri yer alıyor saftirik..

  • şirinler bence çok güzel bir film bence sizinde izlemenizi isterdim ama siz kendiniz daha iyi bilirsiniz…

  • COK GÜZEL

  • sizi çok seviyorum 😀

  • TEK KELİMEYLE MÜTİİŞ

  • süper bir filmdi bayıldım herkese tavsiye ederim

  • çooooook güzel keşke devamı da olsa

  • Bu resmen çizgi film be .. Bundan zevk mi alınır

  • bana göre bu en iyisi

  • bu filme bayıldım

  • beş altaı kere izledim hiç bıkmadım

  • cok guzel cok beyendim

  • çok gzldi 😀

  • bu siteyi seviyorum ya

  • harika

  • çok güzel çok şekerler hepsi

  • tek kelimeyle süper en çok güzel karekter cesur şirin

  • çok güzeldi ben buna bayıldım harika tek kelimeyle harika 🙂

  • güsel bi film tavsıye ederım hepinizi şirinliyorum 🙂

  • filmlerin sonunu sevmiyorum o kadar duyguludur ki ağliyorum … süper film

  • harikaydı

  • Çok Güzel Filmdi

  • tek kelimeyle muhteşemdi:D 😀 <3 <3 😀 <3

  • güzel di 😀

  • tek kelimeyle süper

  • süper

  • mütiş olmuş şimdiye kadar izlediğim en güzel filmdi diyebilirim

  • gerçekten çok guzel filim

  • Çok çok çok güzeldi. Çok komikti. Herkese tavsiye ediyorum

  • Çok şirin bi filmdi 🙂
    Harika 😀

  • bayıldım ama en güzel bölümü sonu idi

  • çok güzel özellikle şaşkın şirin çok tatlı

  • ben çok beğendim

  • süper

  • çok donuyor film güzel ama……

  • çok güzel bir film izlemeye deger 😀

  • çok güzel harika

  • cok güzeldi ama kısa olmuş

  • ben şirine olsaydım keşke valla nerdeyse 100 defa izledim şirin babada ölmüyor

  • çok güzel bir film

  • çok güzel

  • fuat men de azerbaycanliyam

  • site cok güzel fimde öle sakar kahramanımızsın sonu cok güzel ve duygusaldııııııııı
    ben gamze bu arada

  • çok güzel

  • azman öldün mü dediğinde çok komikti bide şirinlerin kuyruğu ve burnu çok komikti

  • bence süper bir film cok güzel ve tatlı bir filmdi bi de sonunda gargameli kamyon carptı nbence cok komik ve süper bir film idi

  • harıka fılm ıns 2 3 4 5 serısı cıkar :S

  • fena güzel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?

  • ne çok güzel fecebook ta paylaşıcaam

  • çok güzel filim:O

  • çok güzel bir flim ve süper

  • çok şirince

  • anılarım depreşti :))

  • çok güzel ikici bölümünü buldum

  • komik

  • film muhteşemdi herkese tavsiye ederim

  • çok şirindi))))

  • film muhteşemdi

  • Çok Süper..!

  • çok güzel ben bunu sinemada da izledim.

  • bu çok harika tavisye edin

  • bilgin kardeş sen olmasan ejderhanı nasıl eyitirsinide izleyemezdim sağol

  • çok güzel ama 2.bölüm nerde

  • bu film çok güzel

  • şahane

  • Çok Süpermiş.
    Çok Begendiö .d

  • Güzel bir film olmuş :))

  • öldün mü? :))))))

    bu arada site güzel ve filmde güzel

  • film süper beyler kesinlikle izleyin harika bir animasyon 3d

  • en güzel filmlerden biri

  • çok güzel bir filim olmuş

  • fenaaa süper film

  • Çok Güzel Bir Film . . . (.

  • süper ben bu kadar güzel bişi izlemedim

  • coxxx sevdiyim mutfilimin kinosu super.2-ci hissesi de olsa sevinere{Azerilerre salam}

  • gercekten guzel bı flim şiirinler cok tatlıydı

  • çok güzel

  • çok şirin ve ilginçti çok beğendim
    🙂

  • Süperrr Ama 2. si yok 🙁

  • 1 numara film

  • tek kelime ile SüPer 🙂

  • çok şirinliyorum

  • şirine benim söyleyyim

  • hadi şirinleyelim

  • bende son bölümü de gözüküyo süper harika çok güzel bayıldım her gün izliyom

  • bayıldım şirinlikle ya bu şirinler çok şirin

  • ya bu şirinler çok şirin

  • en heycanlı yerinde bitti ama bende onun sidisi var ve 6 saat 38 dakika 51 saniyelik bence sidisini alın ve güzel bölümünü izleyin

  • BILGIN ben bu film icin benden sonra yorum yapanlari bana bildir isaretlemistim ama artik istemiyorum bunu nasil duzeltebilirim..? yardimci olursan sevinirim

    • @radia malesef hiç bu drumu isteyen birisi olmadı fakat araştıracağım Teşekkürler.

  • Şirinlikle!

  • Güzel Filimdi

  • hayatımda bukadar güzel birşey izlemedim ama şunu ekliyim gargamel çizgi film deyken bukadar yakışıklı değildi ))) şakaydı

  • Şu kedi gülerken ne komik ya 🙂

  • çok güzel bayıldım

  • Cesur ne zamandan beri kafiye yapıyor?

  • fenaaa süper 🙂 <3

  • en guzel fılım bence

  • vay be super şirin baba

  • Şirinlikle !

  • çok güzel harika ben çok sevdim beş yıldız veriyorum.

  • bence de çok güzel

  • valla o bu deyılde kotu kıtlendım fılme kafamda ıyı super geldı kendımı şirinlerin ıcınde hıssettım bır an şirinleyesim geldı :)))

  • süper ben zaten cizgi filminide çok seviyom hiç kaçırmıyom çok seviyom ben bunları yaa bide muratı çok seviyom 🙂

  • ben güçlü şirinim süper bir film

  • 100 KEZ İZLEDİM

  • kardesim böre seryeri neden buruyosun firim sühper sana cok tepripler ve basarılar

  • şirinler cok güzel 😀 :putnam: :* :/

  • süper bir film. kesinllikle dvamını olmasını istiyorum.

  • cok güzel filim hazirliyanlara tesekkürler

  • şirinliklee harika bir film 🙂

  • Mutlu Son bu olsa gerek 🙂

  • şirinleri seviyorum kim seviyorsa o da izlesin keşke gerçek olsa ne güzel olur

  • Gerçekten çok güzeldi keşke hiç bitmeseydi ya…

  • Ya Arkadaslar Sonu Nasıl Gozukmuo bendede 😀

  • süper

  • çok güzel:)

  • çok şirindi

  • izlemeye doyamiyorum 🙂 cokk sirinler

  • mıthiş

  • bu gerçekte n harika

  • şirinler aşkına

  • saçı uzun olan kız şirin çok güzel keşke benim öyle bir oyuncaklarım olsaydı ama hemen alıcam

  • şirinlikle süper bişey şirinler gerçek arkadaşlar

  • çok güzel

  • güzelden de öte süper film 😀

  • ben şirineyim çünkü şirine çok güzel. keşke şirineli çıkartmam olsaydı.

  • Cok guzel bi film bu ya 100kere baksam gozlerimi bile kipistirmam 😀

  • cok etkilendim :((

  • cok güzel harika

  • bence çok şirin bir film :))

  • cok guzel bir film. ben cocuklugumdan beri sirinlere hayranim.

  • çok şirindiler ben sinemasına gittim ama bıkmadım

  • izlemedim ama şu an izliyorum inşallah güzeldir izlediğim için pişmanlık duymammm

  • super 😀

  • COK GÜZEL HERKESE TAVSE EDERİM HERKES İZLESİN LÜTFEN İZLESİNLER

  • Güzel film izleyinizz bence .

  • Bu filmi şirinlemelisiniz 😀

  • film güzel ama ilk defa bu sitede seyrettiğim bir film takılıyor.Birde bütün sesleri açmama rağmen diğer filmlere göre sesi çok az çıkıyor.Yine de güzel bir film

  • en güzel film oldu allahtan ben olmamışım olsaydım daha kötü yapardım||_-

  • Çok Mütiş Şirinledim 😀 😀 xD

  • 5 Ağıstosta gösterilenmiş bu çok güzel böyle bir şeyi aswla görmedim mütiş:)

  • cidden cok güzl bi filmdi cidden hayran oldum ve öle bişyin bnde olmasını cok istrdim 😀 ama yok her neyse ciddn güzldi süprdi hatta yabancılar film yapmayı biliyor yahuuu 😀 bravo bu filmi yapanlara emeklerine saglık ellerinize saglık :):)

  • vallha çok guzel bir filmdir

  • güzel bence 🙂

  • çok güzel şirin baba 😀

  • Vay be güzeldi 🙂 Teşekkürler bilgin

  • süper hacı ya 😀

  • Keyifle izleyebileceğimiz bir animasyon..Seslendirme de harika idi.Teşekkürler Bilgin

  • şirineye bayılıyorum çok güzel bir filim 🙂

  • o kadar güzel ve komiktiiki gülmekten hıçkırık tuttu hele gargameli görünce…uzun burunlu çok komik tavsiye ederim 🙂 🙂

  • yıldızı az oldu

  • bence çok güzel bir yapım sonları harika…:)

  • bencede sena turan çok iyi bir yorum şirinlemişsin 😀 yaşasın şirinlerrrrr:]

  • flim,in devamınıda bekliyoruzz…sabırla 🙂

  • çok begendik,çok güzel bir flim yapmışsınız..bütün emegi geçenlere teşekkür ederizz…
    şirin baba olmasaydı nework,tan kurtulamazlardı bence şirin baba bir numaradır….

  • *harikaydı* bir de *hediye operasyonunuda* eklerseniz sevinirim şimdiden sağolun 😀

  • *harıka* birde *hediye operasyonunu* da eklerseniz beni çok mutlu edersiniz şimdiden sağolun:D

  • çok güzeldi bayıldım şirin baba ölcek sandım

  • izlediğim her filmın altına yorum yaparım ,bu sıtede ızledıgım 9. fılm ve yıne hıc takılmadım. 🙂 Filmde muhtesemdı anımasyon gayeett canlı 😉

  • herkes şirinlesin çekiyorum ( çok çok güzel yani şirinika)

  • süper sirinlenelim şirilere Xd

  • ÇOK GÜZEL herGÜn iZLİyORUM süpEr Sİzde İzleYiNNN <3 <3 🙂 (^^^)

  • Herkes bu filmi şirinlemeli.[izlemeli]

  • süper

  • slm bilgi. Richie Rich filmini yükleyebilir misin_?

    • @öznur Eklenecek listem’de var

  • animasyon çok güzel olmuş ellerinize sağlık herkeze tavsiye ederim 10/9

  • bu film izlemeye deger:) hoştu

  • ŞİRİNLİKLE İZLEYİN

  • çok güzeldi hayran oldum şirineyeee

  • çok şirinledim ya çok güzel bir film !! yani izlenmeye değer.hele gargamelin suratına ne demeli

  • Azman öldünmü? 😀 çok güzell

  • Kesinlikle izlenmeli çok güzel (:

  • bunu cok beyendim hele gargamelin suratı cok kdmukti cokşirinlendim(güldüm) 1000 kere izlesem gülmekten ölürümde kimse gelmez cenazeme!!!!!!!

  • Hadi az daha filmi şirinleyelim

  • çok şirin 🙂

  • biraz yavaş başlıyor ama kesinlikle çoookk şirin bir film 😀 şirinlikle şirinleyin :D:D

  • süper bişey zaten en sevdiğim şey de şirinlerdir bu site müthiş bağımlılık yarattı her zaman 6-7 film izlemessem uyuyamam 🙂 😀 :* :3

  • Tek kelime on numara bir site ellerinize emeginize saglik arkadaslar.

  • 2 kiyide bekleriz

  • sakar şirin olmasaydı bunlar olmazdı ve şirineye ceyran olmuş 😀

  • Beyler bence super. Herkese tavsiye ederim.

  • ben bu filmi yiğenlerimle izledim gerçekten harika bi film 🙂 en çok dikkatimi çekende kominist şirinlerin kapitalizme geçmesi olmuş 🙂 çok eğlenceliydi 🙂

  • ordaki şarkı güzeldi 5. bölümdeki 😀

  • bence sakar baş rolde 😀

  • çok güzel

  • iyiymiş haa

  • bu filmi şirinlikle şirinleyin.:))

  • admin film harika süper ama domaya çare bulsanız sevinirim

  • çok güzelben ce bu filmin başrol oyuncusu sakar

  • çok beyendim süper

  • çok güzel beğendim superrrr

  • bence en guzel rol sirinede sakarda cesurda ve sirinbabada

  • izlediğim en iyi filmlerden biri ellerine sağlık bilgin kardeş

  • süperrr

  • Güzel bir film 10 üzerinden 8,5 puan…

  • ilk defa yorum yapıyorum ama uğurun yorumunu okuyunca dayanamadım gerçekten bende de bağımlılık yaptı bu site bilgin bey ben de her gece 2-3 film izlemeden duramıyorum derslerimi aksatmaktan korkuyorum artık 🙂 emeğinize yüreğinize sağlık bu siteyi kurarken niyetiniz ne ise umarım o güne çabuk kavuşursunuz iyi geceler…

    • ænagihan Teşekkürler derslerin’de başarılar aksatma 😉

  • çok güzel olmuş

  • çok güzel bi filmdi. emegi geçen herkesin ellerine sağlık bilgin

  • yha bence izlediğim bütün animasyonlardan en iyisi bu bence

  • cok tesekkürler ellerine saglik,begenerek izledik ailece.

  • çok güzel bi filmdi. emegi geçen herkesin ellerine sağlık

  • AGA SÜPER YA FİLİMİN İÇİNE GİRDİM RESMEN YA

  • wayyy be süperr!!! very good!! 😎 😀

  • VERRY GOOD 😀
    WOW

  • VERRY GOOD 😀

  • WOW THİS MOVİE VERY FINE

  • yaa byldm spr bi filmm :):):):):):):):):):):)

  • 34 YASINDAYIM WE ZEWKLE İZLEDİM ÇOK EĞLENCELİ BİR FİLM HERKEZ İZLEMELİ BENCE….

  • bence en iyileri sakar

  • Hayatımda izlediğim en komik en güzel animasyon film.çizgi filmini izlemişliğim yok fakat bu süperdi. Sakar Şirin 😀

  • Film çok güzel ve eğlenceliydi. Eline sağlık Bilgin kardeş. Sakar çok şirindi ama Gargamel ve özellikle Azman harikaydı.

  • ya film güzel ama hep donuyprbirde diger kısımlar öncekinden çok ileriden başlıyor

  • çok şirinceydi

  • çk güzl bayldım herşey gözlklü sayesind oldu

  • çk gzl

  • kominist şirinter kapitalist olmuş =)

  • bence çok güzel bir film bayıldım ya keşke 2 si de çıksa süper birfilm

  • cok güzel bir film

  • Admin film kaliteniz çok güzel sorunsuz izliyorum 🙂 sağol her yerde up filmini arıyorum tam izlemek istiyorum lütfen onu da ekle çok sevinirim. 🙂

  • çok güzelkm bu filmi yyaptıysa tşş k edderim

  • şirinler de sonunda komunizmden kapitalizme geçmiş 😀 eğlenceli. çocukluğuna dönmek isteyenlere(psikologlarda iyi işe yarar:))

  • kardesim gercekten müthissin yaptıgın is bende bagımlılık haline geldi her gece 2-3 tane film seyretmeden uyuyamıyorum. Emegine saglık,yüregine saglık!…..

  • bence en güzel sakar bu filmi yapan çok başarılı yapmış

  • BEN EN ÇOK ŞİRİNE Yİ SEVİYORUM SONUN KADAR İZLEDİM VE SON DERECE GÜZEL,BAYILDIM

  • canım kardeşim osmanla bunu izledik süper bi film

  • süper bir film herkeze tavsiye ederim 🙂 😀

  • çokk güzelll bayıldımm yhaaa bence herkesin izlemesi gerekirrr çokk komikk :)))

  • çok güzel filimdi ama Kung Fu Panda 1 ve 2 kadar iyi değildi.Ama bu ve Cars 2 de çok güzel
    yayınlayan bilgin kardeşimize teşekkürler

  • bu ne ya bir ordan baslıo bır ordann

  • ABİCİM yemin eiyorum böle iyi bir site göörmedim ya yazın en az 4 filim izliyodum yapanada kuranada helal olsun vallaha tesekkurler…

  • hayatimda en severek izledigim film valla hem komik hemde hayati anlatiyo valla 😀

  • ben şirinleri 😉 😉 çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmm 😀

  • bence bu film çok güzel.Ben zaten okulda izlemiştim

  • süper bi filmdi :)keyifle izledim teşekkürler admin

  • harika bunun istanbulda çekilmesinide isterim varsa ne öyla new york

  • Şirinler bu filmde daha bir yaramaz olmuşlar :):)

  • harika

  • Hayatım izlediğim en güzel filimlerden biriydi ama bu süperdiyaa bi kötü tarafı vardı filimin süresi azdı hemen bitti yaa bırazdaha uzun olaiblir di ama eğe saygı.. :D:D:D

  • bence harikaydi

  • muhteşem süper çok begendim herkezin izlemesini tavsiye ederim 🙂 🙂 🙂 :):)

  • muhteşem süper çok begendim herkezin izlemesini tavsiye ederim 🙂 🙂 🙂 🙂

  • çok güzel ama bir kötülüğü var oda indirilmiyorr

  • harika şirinleri çok seviyorummmmmmmmmmmmmm 😀

  • çok güzeldi en güzel yer şirin babanın kurtulması ve keşke şirinler olsaydı

  • çok güzel herkese tavsiye ederim. 😀

  • Çocukkende çok severek izlediğim bir çizgi filmdi.Filminide beğendim.

  • çok güzel olmuş.keyifle izledik:)

  • eskiden çok komikti şimdide komik ama gargamen çok komik

  • varal

  • ben 3kere arka arkaya izledim yani o derece sevdim 🙂

  • çok güzeldi zaten carton nekbord de izliyorum

  • Çok Güzell ayrıca ben 15 yıllık hayatım boyunca çizgifilmlerinide hep izlemişimdir 🙂

  • 8 yıllık hayatımda bukadar güzel bir film izlememiştim …. çok güzell…… ellerinize sağlık…….

  • Cox gozel bir kinodur. Ushaqliqim yadima dusdu.Admine tesekkurler

  • Çok güzel şirince bi film. Emeğine sağlık kardeş.

  • güzeldir zevkle izledim sıkıntınızı gideriz birazcık…

  • çok güzel sanki küçüklüğümü hatırlıyorum sizde bence bunu izleyin sizde küçlüğünüzü hatırlarsınız en güzel çizgi flim şirinler hepsi çok tatlı en güzel karekter sakar çok tatlı güzel karekter.

  • çocukluğumun favorisi 😀

  • 😀 izledi iyi

  • cok tesekkurler harika bir is bakin keyf alin bu harcanan zamana deyer

  • Çok güzel film 🙂 Şirinler çok tatlı özellikle sakar şirin 🙂

  • cok güzel

  • abicim bayıldım resmen 3d ve izleyebildiğim tek site

  • bence bu site hariiika bişi yyaaa 😀

  • helal olsun sana bilgin çok güzel bir site artık canım film izlemek istediğinde direkt bu siteye giriyorum helal olsun vallaha 😀

  • bence çook güzel bir site size çok teşekkür ediyorum bu siteyi açtığınız için bence harikaaaaaaaa 😀

  • süper ya 😀

  • çok güzell ellerinize sağlık

  • Çok güzeldi gerçekten.Çocukluğumu hatırladım ve çocukluğuma dönmek istedim.Admine teşekkürler.Filmlerin kalitesi çok iyi.Hep böyle devam etsin.Okuduğunuz için teşekkürler

    • @Sona Teşekkürler Keyifli izlemeler.

  • çok güzeldi çocukluguma döndüm:)

  • çok güzel emeğinize sağlık

  • Çok Güzel!

  • Bilgin helal site güzel ama bugün yeni filmler koymamışsın günde 2 film koyuyordun nomalde sitedeki filmlerin hepsini izledim pek bişe kalmadı izleyebileceğim 🙂

  • berbat

  • çok sağol kardeş bütün filmler harika

  • bende sakar şirin gibi sakarım bu yüzden bunu yazdım arkadaşların önerilerine katılıyorum gerçekten mütiş bir site flimleri fullizliyorum full bu siteyi seviyorum

  • Eline sağlık filimlerin için teşekkür ederim. 3d tv aldım. 3d formatında filim yüklemen mümkün mü? Veya önerdiğin bir site varmı. Şimdiden teşekkürler.

  • çök güzel birfilm

  • çok güzel bir film

  • yaxsi bir filmdir.

  • film çok güzel çok teşekkür ederiz siteniz sayesinde izledik ellerinize sağlık

  • Bilgin senden biricam war Anadolu kartallarını yüklermisin

  • süper bir şey ya bu bayıldım

  • muthish

  • gecekten guzel bır fılm bu guzel fılmlerın devamını beklıyoruz

  • abicim bütün kotalarım sana helal olsunn bıkmıyorum bu siteye girmekten filmlerin çok kaliteli ve sayfanı güncel tuttuğun için ayrıca teşekkürlerimi sunmak durumundayım herkeze iyi seğirler filim çok güzel

  • cok guzel bir cizgi filmi

  • kimse varmıııııııııııııııııııı

  • ben şimdi hayvan bakıçısını izledim süperdi çok teşekür ederim

  • ben bu sitede bulamadığımı buldum bu siteyii yapana helal olsun çok sevinçliyim teşekürlerrrrrrrrrrrr

  • Film görsel efekt ve ses bakımından gayet başarılı ayrıca Filmin başında marwell colombia gibi ünlü şirketlerin sponsorluğunda yapılan film gördüm mü zaten o film garanti süperdir bu filmde aynen öyle zaten filmin sonunda filmde kimler yer almış kimler nelere bakmış şöle yazılardan bakarsanız dev bir kadro bu animasyon için epey uğraşmış sonucuda güzel olmuş. Acaba biz türkler ne zaman bu tip filmler çekebilicez çok merak ediyorum 🙂
    Tşk bilgin bu film izlemeye değer 10/9 … herkeze tavsiye edilir Ailecenek izlenebilir…
    Dipnot: 3 yaşındaki yeğenim sıkıldı gitti :))))) bence bu film büyüklere hitap ediyor yıh yıhhh….

  • gerçekten gzl bir film..site harika filmler gzl de ya admin yeni filmler koysan özellikle korku lütfen hepsini izledim .s gerçekten dedigm gibi site gzl filmler güzel tabi şu açık sahneli fimler olmasa daha iyi olur..emeğe saygı teşkkrlr

    • @karina her gün film yüklüyoruz en az 4 tane bunların geneli Yeni 2011 filmler fakat 2008 – 2009 – 2010 Filmleri de atıyoruz 🙂

  • Merhaba site admin’e çok teşekkür ederim sorunsuz film keyfi bizlere yaşattığı için.
    Eline sağlık ….Herkese slm.

  • sıte herzamankı gıbı muhtesem fılme gelınce bu fılm ıkıncı serısı olabılırdı ilk fılm kendı dunyalarıda gecebılırdı bıraz eksıklerı vardı ilkı fılme baslarken o anlatan ses çızgı fılmındekı gıbı olsaydı ve gargamelın bırlafı eksık sırınlerden nefret edıyorum kelımesı ama yınede guzel dı ızleyın 🙂 yorumuma katılan arkadaslar lutfen yazsın

  • valla bu site sözünde durdumu desele evt peki eksik bişi varmı deseler eksiksiz derim en iyi film sitesi seçiyorum seni

  • site harika ilk defa denk geldi böyle bir site ellerinize sağlık başarılarınızın devamını diliyorum

  • hayatımda izlediğim en güzel animasyonlardan bir tanesiydi mükemmel tek sözle….

  • film mükkemmel olmus elinize sağlık seviyorum bu siteyi <3

  • Şirinimmooooooooo

  • lütfen çelik yumrukarı yükleyin izlemek istiyom

  • fena

  • süper bir film olmuş, üstelik şirinler çook şeker

  • kardeş buradan flim indirme linkide açsana ne güzel olur

    • @emin izlemek varken indirmek niye 🙂

  • çok güzel fakat ses çok az biraz daha açın lütfen pek bişey anlayamadım 🙁

  • bence kesinlikle izleyin ve eylenin bildiğiniz bir şirin çizgifilmi değil kesinlikle izleyin çok keyifli macera dolu komik duygusal 🙂

  • ya varya ben hayatımda bukadar işini iyi yapan bi site görmedim gercekden yapdınız işin hakınız veriyosunuz artık sizin siteden başka biyerde fillm izlemiyorum günde 5 fillm izliyorum 🙂 elinize emeyinize sağlık

    • @orkun Teşekkürler 🙂

  • Sayın Admin bazı partlar açılmıyor.

    • @justice Partları Kontrol ettim açılıyor Lütfen Tekrar denermisiniz.

  • ßilgin wallaha helal olsun böyle yeni vizyona giren filimlerin hepsini türkçe dublajla sunuyosun!SAmimiyetle söglüyorum helal olsun kardesim sana…

  • sayın bılge yapgınız fılmlerı cok sevıyorum hep ardıgım ama bulamdıgım veya bulupta turkcesını bulamadıgım fılmlerı burda buluyorum cok tesekurler emegınıze saglık XD

  • benbunu 3d sinemada ilicektimm annemle çok pahalıydı hemde annem izlemek is teemiyodu abinle geliriz demişti şimdide kurban bayramında gitceğiz sinemaya

  • gercektende iyi bir site helal olsun siteyi yapana

  • Filim çok güzel panpişler. Bayıldım cidden yani ya. Yapana bin kez sağol. Çok eylendik ben. Öptüm bay. siyu.

  • ben bunun sinemasına gitmiştim süper bi film

  • Harikaaa ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

  • Çok güzel bir film!

  • slm ben bu sitenin sahibine cok teşekkür ederim izledigim filmlerin hiç birinde sorun yok ve ayrıca türkce yazanlarda türkce cıkıyor dier siteler gibi deil eline saglık gercekten cok güzel bir siten var

  • Güzel film eline sağlık

  • Sayın Bilge Teşekkürler Süper Film Olmuş

    • @Berkay Teşekkürler keyifli izlemeler

  • Sayın bilge 3.partta sorun war bir göz atarsan iyi olur 🙂 Teşekkürler

  • Güzeldi Çok şirinledim 🙂

  • tesekurler sakar

  • film cok güzel ellerınıze sağlık… bir isteğim olacak haryy potter ölüm yadigarlari 2’yi yenilermısınız hd olursa cok sevınırım saygılarımla…

  • güzel bir film

  • Güzeldi 🙂

  • admin süpe 10 numara şeyler warda cars 2 ne zaman gelio

  • Filmler 3 boyutlu görünmüyor

  • niye filimler dolmuyo bilgin hiç bole olmazdı

    • @kuzey Bazen internet çekilmez olabiliyor 🙂

  • iyi bir cocuk olursanız birgün sizde şirinleri görebilirsiniz 😀 10 uzerinden 10 😀 site mukemmel admin seni tebrik ediyorum

    • @ibo Teşekkürler Keyifli izlemeler 🙂

  • admin harika ya bu siteyi tebrik ediyorum herşey için tşk

  • gzl film

  • çok güzel bilgin tşkür derim

  • admin 5.partta sorun var :S bir bakabilir misin 🙂

    • @buket Bi Sorun yok açılıyor 🙂

  • güzelmiş ama keşke 90 lardaki seslendirmee ekibi olsaydı
    o gargamel in kükreyişi şirinenin hazin ses tonu nu malesef tutturamamışlar.

  • oysaki komünistken daha iyilerdi …………..:(

  • cars 2 yi göndersen

  • bence mütişsiniz bu site bi harika herkese anlatıcam tsk ederim

  • Film gerçekten güzeldi.Sitede aradığım tüm filmleri buluyorum her gün güncelleniyor tek sorun her gün günün filmini Hızlı ve Öfkeli olması 🙂 Teşekkürler @bilgin

  • sayın bilgin yeraltı canavarı serisi ile mumya serisini de eklermisin

  • Bilgin site gerçekten çok güzel sürekli takip ediyorum ellerine sağlık

  • Bikgin kardeş siten harika!!bide siteye define gezegeni adlı animasyonu koyarsan çok sevinirim.şimdiden tşk

  • Bilgin lütfen İlk Yenilmez: Kaptan Amerika Filmini Altyazılı veya Türkçe dublajını koyar mısın ?

  • flim süper kıyak

  • merhaba

  • gerçekten çok güzel bi site kurmuşunuz film anlamında aradıklarımın hepsi var filmden ziyade sorunsuz bir şekilde indirip seyredebiliyorum.gerçekten çok teşekkürler emeğinize sağlıkkk..

    • @mustafa salur Biz Teşekkür ederiz Keyifli izlemeler.

  • film çoooooooooooooooooooooook güzeldi:)))))))))))))))))))))))))

  • süper bir film hele o boyun kıtlatış yerleri jade filmin son iki partını izlersen oraları zevkli

  • slm bilgin sana nasil ulasabilrm:D

  • super yah supersınn bılgın kardess

  • türçe dublaj için tesekkrler admin

  • bu ne ya bilgin kardew ne tek parti ya o zaman woyle yap sen tek partda koy cok partlida koy butun sutelerde boye ya vallahi sonra benim icin sikinti olur zaten hepimiz part 1 part 2 li seviyoruz

  • süperdi 🙂 bilgin çok teşekkürler !!!

  • bide arabalar2 türkçe dublaj olsa çok daha ii olacak beklioruz sabırsızlıkla şimdiden teşekkür ederim

  • işte böle partlı sistem süper bu site süper diyecek kelibe bulamıorum tek partdan tekrar partlı sisteme dönülmesi süper olmuş

  • çok güzel film tşkler

  • beğenmedim 2. parta gelmeden bıraktım sanırım benim tarzım değil

  • admin acaba kungfu panda 2’yi kelermisin var sitede ama korsan film gibi yenisini eklermisin rica etsem

  • yeniden partlı sisteme döndüğünüz ve bu filmi tekrar yüklediğiniz için çok teşekkür ederim.. ellerinize sağlık. iyi çalışmalar

  • bilgin sana güveniebiliceğimi biliyordum ama bu vay canına sen bitanesin bilgin her şeyi yapıyosun valla seninle annen gurur duyuyodur heralde bütün çocukları sewindirsdin bazıları şirinler şehirdeyi izleyemedi ama sen bunu yaptın ço teşekür ediyorum bilgin çok hemde

  • Bılgın Kardes Su FIlmlerı Eskı Vıdeo Programında Yuklesen Olmazmı Hem Bızı Su Salak Programla Ugrasdırmasan eskı koye yenı adet sırf o program ıcın sevıyorum sıteyı ..

  • selamlar bilgin.siteye ilk girdiğim günden beri favorilerim arasında=)sabah bilgisayarı açar açmaz ilk yaptığım iş bu siteye bakmak^^muhteşem bir site.umarım emeğinin karşılığını alıyorsundurda bırakmassın bu işleri 😀
    tekrar tebrik ederim…

    • @elessar Çok Teşekkür ederim 🙂

  • sayın ßiLqin ßey önceLikLe fiLmLeriniz çk qüzeL ßaşarıLarınızın dewamını diLerim ßide Captan Amerika iLk yeniLmez ekLerseniz sewinirim..!

  • admin bizim cars 2 yalan oldu galiba bak suna bea 🙂

  • bilgin kardes 2 li olmazmı hem partlı hemde tek part olmazmı ?

  • partlıda sorun yasayanlar icin cozum filmin her partını yeni sekmede açın takılma derdi olmuyor bılgısayar bıraz kasar ama tüm partlar yuklendıkten sonra bi sorun olmuyor bende hic kasmıyor cunku bilgisayar windows 7 ve yüksek performans yapıyorum hıc kasmıyor :DDD

  • Mükemmel bir film. Bayıldım.Sonuda epey güzel izlemeniz şiddetle tavsiye edilir.Çok süper ya … 😀

  • Süper 🙂

  • bence Bilgin Hem 1 link hemde çok link koy daha iyi olur 🙂

    • @kahraman Malesef Sitemizin Yapısı buna müsayit değil Partı sistem devam bütün filmler Partlı olucak çogunluğun istediği gibi 🙂

  • sen çok yaşa bilgin en büyük sensin sen olmasaydın bütün bu filmleri nasıl izlerdik hiç bilemiyorum bu yüzden sana dua ediyorum hepimiz seni seviyoruz bilgin çünkü sen bitanesin

    • @zeynep Çok sağol kardeşim sizlerde bizim için değerlisiniz Teşekkürler 🙂

  • Türkçe Dublajınıda koymuşsun helal olsun kardeşim . çok güzel bir site ve filmleri hızlı koyman oldukca dikkatimi çekiyor 🙂

  • Bilgin kardeş ana sayfada filmlerin resimleri görünmüyor lütfen ilgilen artık şununla zira filmleri secerken önce resimlerine sonrada yapılan yorumlara bakarak karar veriyorum.Siten harika .

  • video bulunamadı yazıyor. bunun sebebi ne her yerde böyle. iyi bi film sitesisiniz ama bu sorun bi kaç filminizde karşıma çıktı.yardımcı olun ve partlı sistem yapın bence

    • @merve Muhtemelen Tek part oldugu için hata veriyor internetiniz ile ilgili bir durum fakat partlı sistemini atacağız merak etmeyin keyifli izlemeler.

  • partlı sıstem daha ıyy calısıyoo goruntu de guzel

    bılgın kardesss coklu partlı sısteme gerı don kardesssmmm

  • bilgin bu video sisteminde ben açamıom video bulunamadı diyo bunu normalde kullandığın şekilde koysan ?

    • @ekinn Yenilenecek 4 defa attık diğer yere silindi son çare bunu koyduk fakat yenileyeceğiz 🙂

  • şirinleri çocukların izlemesi sakıncalı bulunmuş.
    birlik olmayı öğretiyorya.. amerikanın en istemediği şey..

  • Admin’cim ellerine sağlık ama partlı şekilde koyarsan daha iyi olur

  • çok güzel bi film izlerken çok zevk aldım 😀 izlemenizi tavsiye ederim 😀

  • bilgin kardeşim çoğunluğa kulak ver sitemiz partlı sistem ken daha iyi bence

  • filimleri eskisi gibi yapın lütfen

  • eskisi gibi yapın bu iğrenç oldu

  • bilgin bence bazı sitelerin yaptığı gibi 2 seçimli yap videoları bi tek part bide çok partlı öyle iyi olur

  • 🙂

  • admin partlı sistem yap izlenmiooo

  • Büyük umutlarla izledim ama beklediğim kalitede deildi ama yinede saol emeğine sağlık

  • Cok guzel bir film muhtesem ve cok sirin gercekten izlerken keyif aldim tavsiye ederim super bir film emeyine salik bilgi super olmus herzaman boyle guzel filmler olsa cok guzel olu cok saol.
    emeyine salik bilgin tesekkur edrim.

  • partlı sistem daha iyiydi bide videoda sorun var başlarda atlıyo biraz sık sık ilerledikçe belli bi arayla atlıo bence bunları tekrar partlı yap öyle daha iyi oluyor

  • keyifli ve eğlenceli bir filmdi katılıyorum.

  • Film çok eylenceli tavsiye edilir. 🙂

  • site çok güzeldi ama son zamanlarda videoları başka siteden koyuyorsunuz ve bu video oynatıcı berbat. internetim çok hızlı olduğu halde takılıyor ve ileri sarmada hep sorun yaşıyorum lütfen eski sistem “vidyoda” ile yükleyin.

  • selam bilgin.sitenin bi hayrani olarak lutfen su partli sisteme gec.yaratik istilasi filminde video kendi kendine geri sariyodu,bunda ise ileri sariyo.filmsiz kaldim bilgiiin,bagimli olduk bi defa:)

    • @renaz00 Yeni Filmlerin Hepsi Partlı atılıyor 🙂

  • Bilgin şu ana kadar eklediğin filmlerden çok memnundum haylada öyleyim fakat galiba artık video programını deiştirmissin tek part olarak fakat bence kötü olmuş çünki sadece bendemi bilemiyorum video yavaş doluyor 5 dk beklemem gerekiyor izlemem için ama eskiden hiç beklemeden direk izliyordum hiç bir partta sorun çıkmıyordu…Eğer bu yorumumu dikkate alırsan sevinirim saygılar 🙂

  • yaw arkadaş yarınız partlı diosunuz.yarınız tek part diosunuz.pardon ama bu adam napsın? usta bana kalırsa coğunluk nerden yanasaysa o şekilde takıl.film de gayet güzel.herkese tavsiye ederim.birazda gülmek lazm.saygılar.

  • Admin bütün filmler için çok teşekkür ederim. yalnız bunun partlı versiyonunu koyabilirmisin bu playerde video bulunamadı diyorda . Şimdiden çok teşekkürler bilgin kardeş (=

  • Kesinlikkle katılıyorum. partlı sisteme geçin bencede. böyle olan filmleri izlemek istemiyorum kapatıyorum hemen .

  • admin flmler için teşekkür ederim…. tek part flimler daha iyi oluyor lütfen böyle dewam et…. teşekkürler =)

    • @şeyda keyifli izlemeler 🙂

  • kardeşim sonuna kadar çoklu part istiyoruz ya o diğer video oynatım yeri daha iyi bu şekilde atamıyorz pc ye yap be güzellik bilgin sen bu alemin tekisin

  • biz partlı olmayan filmleri izliyemiyoruz admin kardeş lütfen filmleri partlı koyarsanız çok seviniriz sitenizden en az günde 2 film izliyordum ama son zamanlarda bütün filmleri tek parça halinde koyduğun için izliyemiyorum düzeltirseniz .çok sevinirim lütfeeen 🙁

    • @sudem çözüm arıyoruz bazı kişiler tek part istiyor bazıları çok partlı orta yolunu bulucaz inş.

  • bilgin kardeş tek film izlediğim site bu ama bu tek part sistemi sitenin tadını tuzunu kaçırıyo haberin olsun görüntü farkı var ve filmlerde donma var eski sistem çok iyidi gel yol yakınken dön:)

    • @Sinan Herkez Bişi Söylüyor ancak Bulucaz bi çözüm 🙂

  • usta bu filmleri tek part yapmayıpta eskisi gibi sarı şekilde versen olmuyormu bu şekilde ileri geri oynatması zor oluyor doldurdugu filmi az ileri alınca tekrar dolduruyor…

  • tuğba sana katılıyorum aynen bendede videolar açılmıyor bende izliywmiyorum düzetirsen seviniriz admin klardş….

  • Ben de filme bakamadim cunki acilmiyorrrrrrrrr

  • soru:admin sorun bende mi anlamadım hiç bir film izleyemiyorum yardımcı olurmusn

    cvp:@tugba oluşan sorunu yazarsan buraya yardımcı olmaya çalışırız

    tekrar soru: sorun filmler acılmıyor,video bulunamadı dio bide msjımı hemen cvplarsan sevinirim

    • @tugba hangi film bulunamadı uy arısı veriyor link atarmısın ayrıca Sayfayı tekrar yenilemeyi dene

  • Kardeşim sitenizi cok başarılı buluyorum yanlız bu filmleri partlı sistem haline getirseniz cok gzl olucak cunku böle izlendinde görüntü kalitesi düşük oluyo saygılarmla başarılarınızın devamını dilerim

  • çok güzel bi film tavsiye ederim. şirinleri çok seviyorum çok tatlılar :))

  • ADMİN LÜTFENN BÜTÜN FİLMLER İÇİN TEŞEKÜR EDERİM AMAA
    LÜTFENNNN BUNLAR NASIL SARIŞININ TÜRKÇE DUBLAJINI KOY HİÇ Bİ YERDE İZLİEMİORUMM LÜTFEN SİTEYE KOYY BÜTÜN KIZLARIN DA SEVİCEĞİ Bİ FİLM ZATEN LÜTFENN EĞER KOYUCSAKSAN TAMAM YAZMAN BNİ MUTLU EDER TEŞEKÜRLER =)

  • illa sana ovguler yagdirmak mi gerekiyo burada yorumlarin yayinlanmasi icin ? 2 dir yaziyorum tinn…

  • admin sorun bende mi anlamadım hiç bir film izleyemiyorum yardımcı olurmusn

    • @tugba oluşan sorunu yazarsan buraya yardımcı olmaya çalışırız

  • Gerçekten çok şirin bi film şirine ye benziorum aynıı o boyutta olupp le kndi küçük bi evim olmasını isterdimm hayali bile güzel okul bile yokk ne kadar mutlu bi hayatt 😀
    bana göre okul özgürlüğümüzü elimizden alıoo herşeyy yasak ne salakçaa amaa xD..
    teşekürler bu arada adminn

  • Admin waLLaha kraLsın yaa süper bi film çok tşk bşize böle bi site sundugun için

  • bilgin kardesim partlı sistem yap daha ii boyle 72 dk duryor restte at bastan ac hem partı sıttem dha iii

  • oooooooooo bilgin seni çok şirinliyorum

  • La Çok eğlenceli bir film 😀

  • çok güzel devamı olsun lütfen.

  • azmanın mimiklere bittim :d hikşkhkioookookok kokoklklşi 😀

  • Gerçekten çok şirinlerdi 🙂 tavsiye ederim güzel bir film azman filme çok renk katmiş

  • bilgin süpersin ya son 2 aydır sadece bu siteden izliyorum=))

  • Tamam Sorun Yok. Çok Aceleci Davranmışım…:):):)

  • ya kesilip ileri atio kesilip geri atio ne olio ya

  • admin gerçekten seni tebrik ediyorum bu kadar düzenli ve her yere reklam koyma amacı gütmediğin için teşekkürler.

  • Harika bir film,di.Gerçekten diğer film izleme sitelerine göre filmifulizle en iyisi^^

  • wallaa Bilgi harikasın.. Elinden bi ucan bi kacan kurtuluyo yanıı 🙂 filme gelince gercekten güzel olmus. abartısız konu dısına cıkılmamıs. bu arada Bilgin bridget jones’un günlüğü fılmının 2 tane serisi var ve hic bi sitede bulamadım 2sınıde. acaba onlarıda koyabilir misin 🙂

  • çok güzeldi teşekkürler

  • supersın bılgın bana gorede en ıyı fılm sıtesı ve hayatmda gordugum en ıyı admınsın o.O .. siten full kalıte
    fılm de cok ıyı 10/9 bucuk 😀

  • bu site digerlerinden farklı aradıgım herseyı bululyom tsk admin

  • Ben partlı sistem kadar tek link tede harika olduğunuzu söylemek istiyorum. Süpersiniz sitenizin gerçek hayranlarındanım tebrikler devamını diliyorum…

  • bilgin kardeş gerçekten iyi bi çalışma sergiliyorsun rica etsen bundan sonraki filmleride bu formatta yuklermisin tek part olarak yani saygılar…

  • çok güzeldi:D KUNFU PANDA 2 TÜRKÇESİ VE CARS 2 TÜRKÇESİ ÇIKINCA SİTEYE KOYARSAN SEVİNİRİM TEŞEKKÜRLER BİLGİN:d

  • süper film ya ♥.♥

  • Züper

  • Süpersin bilgin abi . Hep sizin siteden izliyorum . Partlı sistem daha iyi çabuk ve kaliteli bir görüntüye sahip bir site . Teşekkürler BİLGİN !

  • bune ya helal olsun hemen getirmişiniz türkçe dublajını ama şu transformers ın 3. filminin türkçe dublajıda gelse çok güzel olur….

  • harika bi filmdi admin süpersin

  • Bilgin şu Transformers 3 orjinal çıkarsa hemen koy onu bekliyoruz hepimiz 😉

    • tamam kardeşim cıkar cıkmaz koycam

  • Çok güzel bir film 😀

  • Tewekkurler Bilgin Hep Animasyon Koy Siteye

  • teşekkürler.

  • bravo bilgin bravoooooo… hadi simdi harry potter ve transformers bombalarını beklioruz sende go go go :DDD

  • Harika tek kelimeyle, şirin baba çok yaşlanmış ya 😛 Teşekkürler @Bilgin kardeş.

  • süpersin bilgin tesekürler eline saglık 🙂

  • galiba ilk ben seyrediyorum çok şirin bir filmdi

  • bu sitede ilk yorumum ne şirin şansı ama 😀

  • Film çok güzel şirinleri bilen bilir zaten gerçek dünya ile tanışmalarını anlatıyor ve gayet eğlenceli 🙂 Tavsiye ederim…

  • Film güzel. ama site harika.. tek kelimeyle süpersin admin.

  • Oha Bilgin süpersin lan !!

  • İlk izleyenim bu sitede gerçekten inanılmaz güzellikte bir film.

  • biLğin süpersin kardeş

  • merhaba bu yarıda kesilip üye olun demez dimi öyleyse çok sinir olurum ve o para isteyen üyeliği isteyen şirkete çok güzel dualar edebilrm 🙂

    • para falan istemicek 🙂 sıkıntı yok izleyebilrisiniz

  • ilk yorum benden sağol dostum harika ;))) aradığım buydu 😀

  • bilgin hoca partlı daha iyi deiştirme lütfen linkleri

    • hacı 🙂 sıkıntı oluyor partlılarda facebooka yukledigimiz için videoları facebook siliyor sonrada herkes isyan ediyor videolar acılmıyor diye:) anladınmı neden tek part attıgımı

  • Bilgin bildiğin en iyi ve çalışkan site adminisin harikasın resmen 🙂