İMDB: 6.8 Chuck Logan’ın yazdığı bir kitaptan uyarlanan film daha sakin bir hayat umuduyla ailesiyle küçük bir kasabaya taşınan eski Uyuşturucuyla Mücadele Dairesi ajanı Phil Broker’ın (Statham) hikayesini anlatıyor. Ancak işler Broker’ın umduğu gibi olmuyor ve Gator (Franco) adında bir uyuşturucu çetesi lideriyle ters düşüyor. Yönetmenliğini Gary Fleder’ın (Kiss the Girls) yapacağı Homefront’un çekimleri 24 Eylül’de New Orleans’ta başlayacak. İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

2013 Filmleri, Aksiyon, En Çok Yorum Alan Filmler, En İyi 50 Film, Gerilim, Suç, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 610 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Bence zaman ayırıp izlenecek bir film değil.

  • g]zeldi

  • jason baba döktürmüş yine 🙂 🙂

  • Gerçekten izlemeye değer bir film.

  • bugune kadar nasıl izlemedim ben bu filmi : D baskası olsa aynı tadı almazdım kemal sunal gibi işte yüzü yeter

  • cok guzeldi

  • jason severler izlemeden geçmeyin.

  • Jason Statham’ın olduğu film asla kötü olamaz. Mükemmel bir film.

  • Son sahnede tam olarak ne diyor oraya altyazı koymamışssınız da ?

  • Keyif verdi zaten aksiyon filmlerinin vazgecilmez adamının içinde oldugu film ne zaman keyif vermedi ki 🙂

  • güzel film jason reis var bide 9 puan

  • Jason Statham !!! mutlaka izleyın

  • gerçekten mükemmel bi film

  • bu adamın filminin kötü olduğunu görmedim. iyiki izlemişim kesinlikle tavsiye bir film teşekkürler.

  • Jason hangi filmini kötu gördunuzde şuan yorumları okuyorsunuz..Hadi oyalanma aç izle gel keyife.

  • Film güzeldi cok guzeldi ama jason filmi degildi bu adamın orduyla savastıgı fılımler var 🙂 5 kişi tırıs gelir .. :=) İzlemenizi tavsiye ederim

  • Arkadaşlar kesinlikle izleyin derim. Jason Statham yine döktürmüş film bana göre gayet iyi….

  • İzlenmeye DEĞER..

  • DÜŞÜNMEDEN İZLEYİN

  • film güzeldi tavsiye ederim

  • Tek bir saniyesinden bile gozumu ayirmadim cok guzel film bu site tam bir kalite tsk admin… basarilar

  • çok güzel film. kesinlikle izleyin. en iyi 50 film kategorisinde izlediğim hiç bir film beni yanıltmadı.

  • doğruyu söylemek gerekirse ‘jason statham’ın diğer filmlerine göre biraz pasif ama izlediğinizde zamanınınız kesinlikle boşa gitmiyecektir emin olun. YOU SHOULD WATCH İT BUDDY!

  • stres atmak için bire bir

  • Film Harika Dostum… :))

  • Film muhteşem yazmadan geçemedim

  • film o kadar da ıyı degıldı sımdı yer yer aksıyon sahnelerı var ama parker daha ıyı bence ızleyenler bana hak verıcekdır fazla bı beklentınız olmasın 7 puanlık bı film

  • Heyy! Ahpap senin sorunun ne be dostum? Bu filme saçma diyorsan gitt! Caillou izle bence!!!

  • sitenize bayılıyorum emegı gecenlere teşekkur ederim. Filme gelince jason stethamın oynaması yeter arkadaşlar güzel film tavsiye ederim

  • mukemmel bir film. ne yalan söyliyeyim “Jason Statham”ı görüpte geldim ancak harika bir filmdi. Filimi hiç izlememiş olan varsa çok şanslılar çünkü onları heyecan dolu dakikalar bekliyor 🙂 admin teşekkür ederim. bu arada gece 01:50 şuan ve gece bu tarz filmlerle sabahlamak çok güzel oluyor tavsiye ederim

  • Yorumsuz sadece izle

  • harıka cok tesekkurler

  • Mükemmel ötesi muhteşem bir film her dakikası mükemmel kesinlikle izleyin… Teşekkürler bize bu filmi sunduğunuz için…

  • bence güzel bir film

  • süper

  • İşte böyle filmlerle gelin bize. Statham farkı ..

  • BENCE GÜZEL

  • admin şu en iyi 50 listeni güncelle artık bu film en iyi 50 arasında olmayı haketmiyor arkadaşlar yorumlara aldanmayın film de o kadar da aksiyon yok hatta bu adamın filmleri arasında en kötüsü diyebilirim bi baskın olsun cehennem melekleri olsun buradaki aksiyonların hiç biri yok maalesef 2 saatin boşa gitti pişman olmak istiyosan otur izle

  • Tek kelimeyle HARİKA. Emeği geçenlerin eline sağlık arkadaşlar

  • jason , bu adam süper gerçekten…

  • film mukemmel gençler bakın ilk başta agır akıyo ama sonlarda muthış seyrediyo kesinlikle tavsiye ediyorumm.. 🙂

  • jason varsa hangi film kötü. Film çok güzel izlenmeye değer

  • bu jason nın en vasat filmi ………..teşekkürler

  • Film çok iyiydi.Ama biraz daha fazla adam olacaktı.Daha fazla dövüş sahnesi daha fazla çatışmalar , olaydı iyiydi. :)) Film süper ..

  • Evinizi,arabanızı satın izleyin 😀 sadasdasdas o derece iyiydi.

  • Admin utanmasan film çekilmeden koyucaksın siteye

  • Jason Statham hiç mi kötü filmde oynamaz ya bu adam bir başka.
    Bilgin bizimle paylaştığın için teşekkürler…

  • film mükemmeldi cidden izlemenizi tavsiye ederim ama tabi sizin zevkinizle benimki farklı olabilir eğer zevkiniz neyse gidin onu izleyin ama bunuda izlemeyi unutmayın

  • güzel sürükleyici filmdi izlenmeye değer az kalır…

  • Klasik Statham filmi. Çok güzeldi. Teşekkürler bilgin.

  • mükemmel çok güzel filmdi !

  • güzel film

  • KESİNLİKLE İZLEMENİZİ TAVSİYE EDİYORUM KESİNLİKLE EMEĞİ GECENLERE TEŞEKKÜR EDERİM

  • Gta 4 Liberty City ilk sahnesi oynayanlar bilir.Bu arada film süperdi 😀

  • jason stathamın daha güzel filmleri var

  • Çok iyi bir film şiddetle tavsiye ederim..

  • Statham ın olduğu film kötü olamazdı zaten.. kesinlikle izlenmeli!

  • 😀 gayet güzel bir filmdi izlenmeye değer

  • josan var kötü olma ihtimali tabiki yok.güzeldi

  • film harikaydı izlemenizi kesinlikle tavsiye ediyorum zaten rolde jason oldugu için tereddüt bile etmeyin….!

  • BAŞROLDE jayson varsa bu film izlenir ki izledim gerçekten müthiş emeğine sağlık admin

  • Türkçe dublaj değil izlememe gerek yok.alt yazıyımı okuyacağız filmimi izleyeceğiz

  • şimdi aklıma geldi gölge ajan dı niye bulamıyorum bu 2 filmide

  • KESİNLİKLE 10 NUMARA FİLM. ÇOK BEĞENDİM.

  • klasik amerikan aksiyon filmi

  • Yine jason reis yine muhteşem bir film. gercekten 10 üzerinden 10luk bir film soluksuz izledim muhteşemdi

  • Film süperdi düşünmeden izleyebilirsiniz arkadaşlar

    altyazıyı çeviren arkadaş sonunu da çevirseydi süper olurdu !

  • Call nine one one ”155” 😀

  • Bilgin teşekkür ederim. Film harika. Klasik Amerikan filmi fakat verdiği gerilim iyi. Tavsiye…

  • JASON VARSA GERİSİ TEFERRUATTIR

  • fenalarda bi film izlemeye gerçekten değer 😉

  • bence film biraz basit kalmış.rachel lefevre baya güzeldi.çocuğun annesini oynayan kadın iyiydi

  • admin bey türkçe dublajı ne zaman sitenize koyarsınız bilgi verirseniz çok sevinirim kolay gelsin

  • Bilgin kardeş tr dublaj ne zaman ?Film 4 Nisanda vizyona girdi ama hala tr dublajdan bir haber yok malesef..

  • Gerçekten müthiş bi film di .)

  • Jason sevdiğim için ne olursa olsun izledim.

  • beğendim,çok iyi

  • çok beğendim

  • çok çok güzel

  • yine Jason Statham ve yine süper

  • Jason statham varken izlememen için bir neden yok yine soluksuz bir film daha james franco da iyiyidi .

  • james franco olurda kötü mü olur jason statham olurda düşük mü olur… MÜTİŞŞŞŞŞŞ şahsi fikrim

  • gençler başta çalan şarkının adı ı got mine

  • Merhaba Bilgin. Bi film izleyeceğinde ilk adresim sizin siteniz, burda yoksa o zaman başka sitelere geliyor sıra. Büyük emek veriyorsunuz hepinizin emeğine sağlık.

    Bir isteğim olacak sizden, en güzel player VK, diğer playerler VK’nın tadını vermiyor, son zamanda mail.ru ağır basmaya başladı, özel bir sebebi var mı bilmiyorum ama mümkünse VK’dan devam edilmesini rica ediyorum.

    Benim internetim sınırsız/limitsiz ancak 1 MBps hıza sahip, VK’nın 480p kalitesinde filmleri gayet rahat izleyebiliyorum. Ancak bu mail.ru’nun orta kalitesini seçtiğimde çok geç yükleniyor film, mecburen en düşük kalitede izlemek zorunda kalıyorum,o da zevk vermiyor haliyle.

    Şu anda Sivil Cephe, 47 Ronin gibi bir çok filmi bu yüzden izlemek istediğim halde izleyemiyorum.

    • @Serdar Kısaca açıklık getireyim bu konuya ilk önce VK’ya upload ederim VK filmi silerse mail.ru ya yüklerim ilk tercihim VK dır ancak filmi sildiği zaman başka altarnatif kalmıyor.

  • güzel film izlemeye değer, statham filmleri hepsi güzel.

  • seyredilir güzel film

  • bilgin kardeş tr dublajı ne zaman gelicek bu filmin lütfen cevap !!!

  • bu adamın zaten hiç kötü filmine rastlamadım ki..muhteşem di yine.teşekkürler.

  • TEŞEKKÜRLER SEYRE HAYLİ DEĞER…

  • jason statham bu insan bir harika ben en guzel film

  • Jason STATHAM gibi bir idol oynayacak ve bu film izlenmeyecek öyle mi. 10 üzerinden 1000 veriyorum iz le yin 😉 bilgin kardesim eline emeğine sağlık :))

  • izlemenizi tavsiye ederim harika bir film

  • zamanı ıcat edıp bu fılmı ızleyın bu site içerisinde ilk 5 e tartışmasız giren ve adından çok bahsettırek bi film alt yazı malt yazı ama gerçekten nefes nefese kaldım jasoonnnnn yıne çoşturuyor

  • emeğine sağlık bilgin….film mükkemmel bi polisiye aksiyon hic sıkmadan izlenir bu adam tam bi dehşett 🙂

  • tercüme eden arkadas 4.partın 1.30 dk sından adam kızına 155 ara demişssin yanılıyor olmayasın 911 olmasın o :)) koptum valla 🙂

  • bu filmi nasıl indiririm

  • Süper film . Klasik Statham filmleri :D. Harika

  • ne çabuk bitti film.

  • bir statham klasigi abi adam çok iyi ya 🙂

  • Bence Jason Statham’ın diğer filmlerine göre sıradan bir film olarak kalmış,eh işte!!

  • 155’İ ARA MI ?? yOU ARE KIDDING ME :))

  • jason stathama yakışır bir film olmamış sıradan bir aksiyon filminden ötesi yok parker veya önceki statham filmlerinden kötü olmuş. statham farkıyoktu filmde

  • iyi film

  • Yahu bir adamın her filmi mi güzel olur izleyin

  • ne filmdi be mutlaka izleyin:))

  • kaçırmayın derim konusu güzel bi aksiyon

  • şu filmi 20 defa izlemişimdir yinede bıkmıyorum kesinlikle tavsiye ederim arkadaşlar.

  • İzleyin Süper Bi Film

  • Süper İzleyin Tavsiye Ederim Sizlere

  • herzamanki gibi süper soluksuz izledim

  • çok güzel bir aksiyon filmi

  • Ben anlamıyorum. Türkçe dublaj film mi izleniyor hala? Niye istekte bulunuyorsunuz gerçekten anlamak çok güç. Alt yazısını bile doğru düzgün çeviremeyenler, dublajı nasıl verecekler? Ayrıca, adamların ses tonundaki gerçeklikte mi sizi etkilemiyor Türkçe dublaj istiyorsunuz.

  • güzel filmdi duygusal macera dövuş ne ararsan var emeği geçenlere tşkler

  • güzel.izlemenizi tavsiye ederim

  • gününü gördün mü dany seni dışarda bekliyor olacağım diyor en sondaki telefon konuşmasında merak edenlere sorulur ..

  • fılmın sonunu tercume etmemısler statham ın son soyledıgı cumle ne

  • Altyazı çok güzel olmuş.Bundan sonraki filmllerdede altyazı böyle olursa çok iyi olur…

  • güzel film.. Özellikle son sahnesi. Ama kısaydı sanki biraz

  • harikaydı.! sadece son sahnedeki telefon konuşmasında ne diyorlar, orasını çevirmemişler 🙁

  • Filmden çok çeviriyi beğendim. Çeviriyi yapan arkadaşın ellerine sağlık. On numara çeviri olmuş. Klasik aksiyon filmi. film de hiç bir olay yoktu. Statham ın oynadığı en kötü gereksiz filmlerden olmuş. Filmde tek iyi sahne vardı o da ceza evine gidip T ile konuştuğu sahne. Tüm film çevrilmiş, ama filmin en iyi sahnesi çevrilmemiş. Yorumumun silinmemesi için çevirmen arkadaşı saygıyla anıyorum 😀

  • film izlemeye geğer admin devamını bekliyoruz

  • film güzel jason klasiği de bu player güzel bu arada belirtmek istedim…

  • Film Harika çeviri de harika 911 i 155 diye ceviren eller dert görmesin süpersiniz cümleten ( bilgin ve çeviri ekibi 😀 )

  • güzel filmdi emeğinize sağlık…

  • helall

  • on numara film kesinlikle tavsiye ederim izleyim tsk. bilgin

  • film guzel aksiyonlu ve akıcı beğendim arkadaslarada tavsiye ederim …

  • İzlemeye deger guzel

  • Jason statham…izleyin…

  • Sylvester Stallone yapımcılığa el attığından beri Jason Statham’ı filmsiz bırakmadı. Gerçekten Statham klasiği fakat aksiyon severler için müthiş bir 85 dakika.

  • bu adam yemek programı yapsa yine izlenir :))

  • Bilgin Abi muhteşemsin süpersin her filmi bize tedarik ettiğin için çok teşekkürler.

  • yine bir jason ve yine bir şahne film.. ama kısa sürdü bee… 😀

  • Waooowww
    Ne aksiyon ama, harika.

  • 10 numara ötesi bir aksiyon

  • Üstadım sende hiç kalitesiz film yokmudur.
    HOMEGATE de muhteşem bir kurgu. Keyifle izlenir. Sayenizde sinemaya olan özlemimi gideriyorum.
    TEŞEKKÜRLER.

  • Güzel filmdi sıkılmadan izledim harika.Herkese tavsiye ederim.

  • süper film. izleyin,izleyin,izleyin.

  • yine jason statham klasigi

  • merhaba..
    01.35 dk izleyin pişman olmasınız müzikler güzel..

  • jason statham varsa o film kesinlikle izlenir…

  • filmi zaten tavsiye etmek Jasona terbiyesizlik olur. ÇEviri için laf eden arkadaşlar onlar olmasa filme mal gibi bakar birşey anlamazdınız.

  • tek kelimeyle müthiş , soluksuz seyrettim.

  • Adamsın Bilgin

  • bu adamın filmleri muhteşem yine döktürmüş süper bir film mutlaka izleyn turkçeside tez zamanda çıkarsa bi daha izlerim yani o kadar bayıldım bu filme…

  • 911=155 bu iyiydi 😀 paylaşım için tşk

  • teşekür ederim güzel film

  • Bu Jason Statham’da bir anormarlik var, adama kötü film yapamıyor. Her filmi birbirinden güzel ve ilginç.

  • tek kelime ile harika tşk.

  • kardeşim türkçe düblaj ne zaman gelicek ?

  • bilgin kardeş tr dublaj ne zaman gelir ?

  • filmin ismi evin önü, sivil cephe değil

  • jason da olmasa film izleyemicez 😀

  • film güzelde çok fazla çeviri hatası var abi jesus’ı yüce allah diye çevirmek nedir ya asdklsdfkldsfwe aynı şekilde 911!i de 155 diye çevirmişler ve son kısmın altyazısı yok ama yinede güzel filmdi

  • bence SÜPER FİLM.admin teşekkürler.

  • Sahane bir film ,herzaman ki gibi

  • film süper ben çok beğendim james franco için izledim ve gerçekten iyiydi bi film james franco varsa zaten güzeldir. 🙂 tavsiye ederim 🙂

  • teşekkürler çok güzel film emeğinizi biliyoruz oyüzden izlediğim filmleri paylaşıyorum teşekkürler…

  • Kötü yorumlara aldırma yıllardır film izleyen biriyim bana güven ve tıkla jason statham var 😉

  • jason statham klasiği 🙂

  • filmi öve öve bitiremeyenlerin yorumlarına bakmayın
    şayet bu film bana göre parker dan daha daha rezalet durumda
    jason statham a hiç yakışmamış
    basit fakir işi uyduruk bi film olmuş
    aksiyon maksiyon yok ortada
    filmi izlerken “hey gidi transporter efsanesinin başrol oyuncusu ne hallerde düştün öyle..” dedim

  • Statham sevenler kaçırmasın. Gerçekten güzel akıcı ve hiç sıkılmadan izleyeceğiniz bir film

  • 10 numara 5 yıldız bu adamın kötü filmini görmedim.Emeğine sağlık admin

  • süper ötesi bir film,admin tebrik ve teşekkürler sana harikasın

  • konu diye birşey yok.Çok basit bir film.Nasıl 6.8 almış anlamadım.Uyduruk 2 tane dövüş sahnesi serpmişler birazda çocuk sevgisiyle tatlandırmışlar.Bence ları en fazla 6

  • Jashon. adam fatmagül’ün suçu ne? de oynasa diziyi bile izlerdim

  • Filme mükemmel söyleyen arkadaşlara: mükemmel denen şey ne? Bu oyuncuya hiç yakışmayan bir senaryo ve yapım. Sanki mahelle çocukları “hadi bir film yapalım” demiş ve yapmışlar… Baştan sona saçmalık!!!!!

  • kesinlikle izlemek gerek

  • güzel filmdi

  • film çok iyi ama final bölümü çok basitti daha iyi zorlu bir final yapabilirlerdi yine çok iyiydi puanım 7.7/10

  • On numara film siddetle tavsiye ederim

  • kardas izlemeyen bin pisman aldırma kötü kötü diye yırtılanlara

  • bu adamın filmlerine bitiyorum.gene yapmış yapacağını

  • jason statham kalitesi

  • fullizle zaman kaybetme

  • bilgin senden korkulur yakında dublaj ekibi kurarsan hiç şaşmam… 😀 millet reklamları boş geçmeyelim adam çalışıyor

  • elinize sağlık

  • Bir dönem Chuck Norris vardı aksiyonların bir numarası artık Jason Statham.

  • 115’i ara kısmı güzel olmuş 🙂 elinize sağlık

  • izle direk kaçırma bence

  • son partta 18.58 de başlayan şarkının adını bilen varmı

  • bilgin bu filmi nezaman Türkçe dublajlı yayınlıcan

  • jason stathamın güzel bir filmi daha.filmi çok beğendim.türkçe dublajının çıkmasını bekliyorum.

  • inanilmaz guzel bir aksiyon filmi

  • hayatta iki kural vardır 1 ahmet kural 2 Statham varsa film güzeldir

  • direk izleyin tşk. admin

  • Tek kelime .. Bravoo .))

  • Hacı emeğine sağlık ancak film yalan yani aksiyon falan iyide hiç bu adamın ayarında bir film olmamış ( filmi yapan sen değilsin sonuçta )

  • harıka bır fılm

  • Bu film bir harika dostum..

  • kesinlikle kacirmayin harika bir aksiyon

  • en iyi statham filmi

  • klasik jason statam filmi sıkmıyor izlenesi bi macera aksiyon olmuş

  • tşklr admin harika filmdi önemli olan donmadan seyretmek

  • Adamına yakışır bi film olmuş cidden

  • Baş rolde jason statham yerine başkası olsa izlenmez klasik bir film konu itibariyle çok basit ama jason statham olunca işin rengi değişiyor tabii ki. 🙂

  • SÜPER Dİ

  • Normal de yorum yazmam AMA bu film tek kelime ile MUKEMMEL

  • Admin kardeş sen harikasın dostum 😀

  • len bilgin adamın dibisin harbiden heryerine sağlık

  • Fiilm çok güzel. Jason Statham varsa her film izlenir. 9/1o 🙂

  • Herzamanki gibi aksiyon dolu 🙂 Jason Standham klasiği. İzlenir İzletilir…

  • TEŞEKKÜRLER BİLGİN SEN EN İYİSİSİN ONNUMARA FİLM TAVSİYE DERİM :)))

  • Güzel film olmuş ama fılm başrol oyuncusununda payı var bundaa.jason statham adamım benım 🙂

  • Bilgin abi harıkasın ya aylar oncesınden yuklemıssın fılmı ımdbden bakmıstım once ben en ıyısısın.

  • Film kalitesiz diyenlere hiç aldanmayın. Jason Stathamın oynaması yeter, gerçekten akıcı ve hayatın gerçeklerini anlatıyor. İzlemenizi tavsiye ederim, tek eksiği beklenilen konuyu vermemesi. 10 üzerinden 6 diyorum. İzlenilebilecek bir film zaman kaybı değil 🙂

  • Yorumu okumayı bırak,
    direkt izle,aksiyon sevenler

  • on numara klasik statham filmi 😉

  • sağol admin parmaklarından başlayarak hiç bir yerin dert görmesin

  • Aksiyon dolu harika bir film olmuş.Kaçırmayın…

  • ARKADAŞLAR KESİNLİKLE TERETTÜT ETMEDEN TEK SOLUKTA İZLEYECEĞİNİZ BİR FİLM

  • jason statham bi önceki film mi Hummingbird’e göre harika kesinlikle izleyin:d

  • Süper ötesi birşey.İzlemediyseniz Şiddetle tavsiye ederim

  • Her türlü izleniri var. 10\7.5

  • bu admine bayılıyorum 😀 sen bu işi biliyorsun dostum … ÜNÜNÜ görüyoruz dostum , JASON STATHAM’ın dediği gibi 😉

  • harika filmdi …tesekkürler

  • çok güzel bir film kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim

  • En çok köpeğin koşup geldiği sahnede gerildim 😀 öbürleri alışa gelmiş olaylardı 😀

  • mükemmel film admin. gerçekten izlenilecek en iyi filmler arasında. emeğe sağlık.

  • Josan Statham filmlerini izleyip te kötü olanı rast gelmedi.buda diğerleri gibi güzeldi.elinize sağlık

  • emeğine sağlik

  • Bu adamın filmleri hep iyidir Teşekkürler

  • bu adamın filmleri iyi olur teşekkürler

  • Jason Statım. gerisi yalan abi….

  • on numara film di be

  • heyecanlı ve güzel bir film. Siteye teşekkürler.

  • Gerçekten çok başarılıydı

  • film kendini izlettiriyor jason dayı sonuçta patates soysa izlenir ama senaryo ve kurgu çok boş herşey havada kalıyor

  • aksiyonu bol güzel bir film. emeği geçenlerin eline sağlık. teşekkür ederim.

  • en sonunda yıkılmadım ayaktayım dıyor helal olsun BILGIN 🙂

  • iyiydi ağa ya .. herkeze iyi seyirler .. bilgin reise selamlar 😀

  • kesinlikle izleyin süper 😀

  • Jason ve James mükemmel bir filmdi izleyin

  • mükemmel hikaye. süper film…

  • Bilgin bu Düğün Dernek Çıkmadı mı kardeşim atsanıza izleyelim size zahmet.

  • Şunu VK ya yükleyin ya bilgin bu oynatma playeri hiç güzel değil VK daha iyi VK yüklersen sevinirim bilgin kardeş

    • @BySheX Siliniyor aynı saat içerisinde daha önce 3 defa attım izlenmiyor bu playerde kalacak.

  • Tek kelimeyle mükemmel

  • Josan Statham olurda güzel olmazmı tereddüt etmeden izleyin 10/8

  • Güzel olarak cok iyi sexapalite cok iyi oyuncular cok iyi cekim acilari kameralar filtreler super sahneler super ama SABUN KOPUGU…. Anlat filmi deseniz anlatamam…ama seyredin guzeldi…

  • Şahane yeni izledim. tavsiye ederim izleyin.tşk

  • güzel flim
    harika…. bu adama bayılıyorum..

  • harika…. bu adama bayılıyorum..

  • harika bir filmdi

  • süper izleyin.

  • Çok mükemmel bir film ayrıca bilgin 47 Ronin i ne zaman yüklersen 4 gözle bekliyorum

  • Çeviri ekibine teşekkür ederim. Güzel iş çıkartmışlar. Ellerinize sağlık.
    Başarılar dilerim…

  • jason efsane fılm de 10 numara

  • Arkadaşlar film sürükleyici kesinlikle izleyin….

  • ASLA Pişman olmazsınız EMEĞİNİZE SAĞLIK…

  • kesin izle….

  • 155 ‘ i Ara 🙂

  • süper film sende süpersin bilgin teşekkkür ederim .

  • Böyle çeviri yapacaksanız hiç yapmasaydınız “yüce ALLAH”

  • bilgin kardeşim 300 spartalı 2 atsana bulabilirsen tabi bekliorum sen kırlasın herkülüde at kardeşim bunlar damga vuracak 2014 e

  • jason stathamın izlemediğim filmi yok bu filmde harikaydı en beğendiğim yabancı aktör bu adam bi harika dostum film için teşekürler.. 🙂

  • süper ötesi teşekkürler bilgin

  • bumu guzel bu adamda ben fılm var desem gelıp oynayacak kıvama gelmıs bu ne yav ucuz fılmlerın adamı olmus gercı fızık tıp varken mecburen ekmek parası karakter oyuncusu degıl kı 🙂

  • jason statham yine konuşturmuş ustalığını.bir taşıyıcı kadar olmasa da film güzel,izlenir zevkle.ayrıca emeğine sağlık bilgin

  • Bir solukta izledim. Gerçekten çok güzel bir filmdi. Teşekkürler Bilgin.

  • Harika film

  • izleyin abi yorum okumakla uğraşmayın 🙂

  • Statham var abi kaçarmı

  • bayan olsamda bu adamın filmleri süper oluyor

  • teşekkürler çok harika filmdi gerçekten

  • bilgin teşekkürler dostum harkasın film şahane arkadaşlar.

  • süper film 😉

  • kaçmaz arkadaşlar bu film. hızlı ve öfkeli 7 öncesi sahnede 😀

  • muhteşem ötesi bir film.izlemenizi şiddetle tavsiye ederim.

  • bilgin HARİKASIN DOSTUM!

  • cok söze gerek yok mükemmel

  • @EDGH filmin sonunda:

    -SPOİLER-
    See you on the outside Danny. I’ll be waiting.
    Dışarıda görüşürüz Danny. Bekliyor olacağım.

  • Bu adamın kapasitesinin altında olmuş ama her zaman ki gibi muhteşem 😀 2 saat 1 odada hiç bişey yapmadan otursa bile izleyebileceğim bir aktör 🙂

  • Of of of harika bir film.

  • Öncelikle çeviriyi yapanları tebrik etmek gerekiyor gerçektende çok iyi bir iş çıkarmışlar ellerine sağlık ve bunu bizim full hd 720p olarak izlememizi sağlayan herkese teşekkür ederim. Başarılarınız Devamını Bilerim 🙂

  • film süper. İzlenmeye değer.Full aksiyon.

  • Bu Adamın Filmleri Gerçekten Harika Çok Keyifli Kesinlikle İzleyin 🙂

  • film çok sağlam beyler kesinlikle izleyin 😀

  • sitede bir konuya değinmek istiyorum daha türkiyede vizyona girmemiş filmler bulunuyor bu film martta filan girmesi bekleniyor mesela bunları yayınlama hakkınız bulunuyormu?

  • harika film.teşekkürler bilgin

  • film baya baya güzel

  • Bilgin adamın dibisin dostum 🙂 filme gelince uçup gidiyor. Baba ve kız arasındaki bağ bu kadar güzel anlatılır. Allah kimseyi annesiz babasız bırakmasın …iyi seyirler sevgiler

  • Arkadaslar son zamanlarda izledigim en iyi aksiyon

  • 155 i ara diyor amerika dostum 911 onu bile çevirmişler 😀

  • acilen izlemelisin dostum.

  • ya siz yorumlarınıza neden spoiler veriyorsunuz. yok sonunda şöyle yapmış şunu demiş vs. ergen misiniz ?

  • bu adam bu işi biliyor sıkılmadan izlenecek bir film teşekürler emegi gecen herkese iyiki varsınız…

  • Süper bir film ,

  • admin süpersin altyazıyı senmi çektin 😀

  • filmin sonunda:

    “Gördün mü Danny… Bekliyor olacağım.” diyor.

  • film güzel hoş da alt yazı nedir arkadaş madem bi iş yapıyorsunuz adam gibi yapın

  • başrol jason olurda izlenmezmi … film güzel düsunmeden ızleyın arkadAslar.. emegıne saglık admin 🙂

  • film güzel, çeviride eksik ve yalnış yerler var. kızına 155 ‘i ara diyor.. ben 911 biliyordum, onlardamı 155’ikullanıyorlar )))))

    • @bimeks 🙂 Çeviri’ye mizah katmış çevirmen arkadaşlarımız (:

  • mükemmeldii. herkese tavsiye ederimmm. tipine gurban jason statham :))

  • Sonunu yoruma yazan beyinleri küçük insanlar sizi ne rezil insanlarsınız

  • bayıldım tek kelimeyle süper bir film şiddetle tavsiye ederimm

  • Harika bir film kesinlikle tavsiye ederim, bu site kime aitse helal olsun Türkiye nin en iyi film sitesi ve bu film nisanda vizyona gircek fakat biz aylar öncesinden izledik bütün arkadaşlarıma bu siteyi öneriyorum teşekkürler 🙂

  • Fena 😀

  • Filmin sonunda;
    ” Ben ölmedim adamım. ” diyor gibi 🙂

  • Jason Statham’dan yine izlenebilecek film harikaydi izleyin.

  • Filmin sonunda;
    -Nasıl koydum ama? 🙂

  • Yine josen yine 10 numara film tavsiye ederim 🙂

  • filmi daha izlemedim ama basroldeki adam var ya heh iste o yeter izlemek icin 😉

  • waoow gerçekden muhteşemdi abi 🙂

  • hollywood ta bu adamdan iyisini gören var mı ben mi çok abartıyorum bilader….

  • çok güzel filmdi kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim

  • süper film bu adam oynarda olmaz mı?

  • Bu adamn filmleri için fazla söze gerek yok fulll izle…

  • en sonda ne dedi birde bu film bi harika dostum 😀

  • film güzel de ; filmin sonunda statham ne diyo anlayan var mı?

  • Her zaman ki gibi,bu filmi de harika.

  • harika film ;=)

  • film diye buna denirr işte dostum

  • üstada laf tabiki olmaz ama herhalde bu film hızlı ve öfkeli öncesi hazırlık gibi şöyle bi hollywood turu atayım bi ağacın altında kafamı dinleyim güzel bi çay içeyim sevenlerimle buluşayım tadında sakinliğinde olmuş. yalnız hangi filmde oynasa yanındaki kadın oyuncu dünya güzeli yada dünya oluyor. şanslı velet 🙂

  • süperdi ama filmin sonunda ne diyor merak ettim ??

  • üstad her zamanki gibi muhteşemsin süper bir film…

  • çeviri böyle olur adamsın BILGİN

  • filmi süper izleyin

  • Jason statham filmleri dünya da rekor kırıyormu bilmiyorum ama Türkiye’de açık ara farkla tek lider olduğu tartışılmaz.imdb 10/4 olsa bile bu sitede her türlü en az 1000 izleyicisi garanti.O da ilk ay için 🙂

  • tşkler bilgin gerçekten güncel film sitesi burası 🙂 filmi içinse aksiyonu güzel ama konusu daha güzel olabilirmiş ama izlenir 10/7

  • güzel filmdi izlenir.

  • Süper kardeş . . ”Harika”

  • Jason Statham’ a yakışacak bir film daha 6,8 ımdb düşük olmuş bence minimum 8,0 olması gerekirdi harika sürükleyici bir film olmuş

  • harika film izleyin

  • bu adamın bütün filmleri harika.adam bu işi gerçekten iyi beceriyor.teşekkürler admin.

  • JASON STATHAM başka söze gerek varmı?? 😉

  • Bir Jason Statham klasiği. Ama bu gerçekten sertti. woooooooooow:)

  • Ellerine sağlık film çok güzel 🙂

  • Klasik Jason Statham filmi, film güzel ama beklentiniz bol aksiyon ise beklentinizi karşılamayacaktır. En azından ana okulu öğretmeni kurgunun içinde bulundurulabilirdi.

  • 2 senedir bu siteden film izliyorum ve ilk defa yorum yapıyorum şu ana kadar izledigim EN EN EN İYİ FİLMDİ

  • film süperdi

  • bence mükemmel bir film olmuş tekrar izleyeceğim…..sabah işe gideceğim başladım kalkamadım:) ama değdiğini düşünüyorum…

  • film gerilim,aksiyon sevenlerin tarzınızda seyretmenizi tavsiye ederim.BİLGİn BU ARADA BİLİMKURGU FANTASTIK SÜRÜKLEYİCİ bir film yükler misin siteye 🙂 3 senedir siteni takip ediyorum bir kıyak yaparsın)

  • HER ZAMANKİ GİBİ HARİKA TŞKLR TÜM EKİBE

  • çok iyi ya zaten jason statham ın filmleri genelde güzel oluyor. ayrıca site çok kullanışlı adminlere teşekkür ediyorum

  • film güzellllll

  • harika

  • akıcı bir film vakti olan izlemeli

  • güzel filmdi kaçırmayın

  • tek kelimeyle süper

  • kötü

  • Statham varsa her zamanki gibi süper bi film

  • tek kelimeyle harikasın jason !

  • Mükemmel bi film olmuş harikasın jason 😉

  • mükemmel bi film jason harikasın 😉

  • muheşem desem yalan olmaz

  • harika…

  • SÜPER

  • on numara

  • oldukça güzel bir filmdi herkese iyi seyirler.

  • güzel film

  • ilk 18 dakika sonra film kesiliyor .. tek partlerde ise birinciden sonra yok!.. çozerseniz çok sevinirim saygılar

  • tek kelimeyle ”mükemmel” izlenmesı gereken bir film

  • gerçekten güzel bir film izlenebilir arkadaşlar bir kaç alt yazı çevirisi türkçeye degil türk versiyonuna uygulanmış hakikattet 911-155 😀

  • cok guzel

  • cok sağlam fılm

  • FILM GUZEL… 10/8
    Ampul olayını evde denemeyın 🙂

  • guzeldi

  • Film çok güzel 10/ 6.5 73:10 dakikada altyazıda 155 ara demesi komik olmuş.

  • 155 i ara ne demek adam 911 diyor 155 yazıyor

  • on numara

  • çok güzel bir film

  • emegine saglık bilgin çok güzel film site çok iyi başarılarının devamını dilerim teşekürler.

  • Daha dün fragmanını izleyip nisanı beklemek zor olacak demiştim ki filmi görüm teşekkürler keyifli vakit geçirmenin zamanı şimdi

  • jason işte nasıl kötü olabilir ki.

  • güzel film

  • admın emegıne saglık

  • Super bir film!

  • gerçekten statham klasiği olmuş…

  • mutlaka izleyin mükemmel

  • ttnet olmasa daha güzel olacaktı :)) ha bu arada film süper

  • kimler yokki winona raider-james franco-jason statham daha ne olsun… süper film izleyin.

  • süper filmdi … bilgin kardes emegine saglik

  • super super super ,bol aksion tam banlik,kesinlikle izlein

  • Jason adamın dibi kaç senedir hayranıyım bu adama kötü laf denin .. Adamın dibi Birtane bile kötü filmi yok Tekrar tekrar izliyorum cok şahane Statham klasiğiii…

  • admin bu filmin türkçe dublajını en kısa surede yapabılırmısın emegine teşekkürler

  • Bu adamın hangi filmi kötü ki:-) tşklr bilgin

  • Film güzel izleyin vakit kaybı değil fakat son paylaşılan filmlerde alt yazılar değiştirilmiş hep yazı boyutu çok küçük ve rengi sarı yapılmış bu durum çok rahatsız ediyor uzaktan kanepeye uzanıp izlenmiyor yazıları okuyamıyoruz.

  • Aksiyon filmlerini sevenler dört ayak üstüne düştü gene..Müthiş bir film. Büyüksün bilgin. Sana teşekkür etmekten dilimde tüy bitti vallaha:) Bir kez daha teşekkürler.

  • çok güzel film elinize sağlık …..

  • son sahne hapishane ne diyo* çeviri yok

    • En sonda cümleler:

      -Dışarıda görüşürüz Dany. Seni bekleyeceğim.

  • maddy 155’i ara nedir abi ya, Türkiye mi orası 😛 😀

  • Seni bekliyorum diyor son sahnede telefonda

  • abi hayatımda izlediğim en iyi film

  • emege saygı tesekkuler suruklıcıydı

  • harıka bir film emeğe sağlık yanlız filmın sonun da hapıstekı adama ne dıyor ıngılızce bılen yazsın lutfen

  • en sonda telefonda ne dedi yav 😀

  • aksiyonu bol güzel bir film

  • abi çok iyi ya:)

  • film çok iyi son zamanlarda izlediğim en iyi filmlerden
    sonunda adama telefonda ne diyor çözemedim :))
    tşkrr bilgin

  • elinize sAĞLIK

  • sahneleri çok güzel olmuş
    zatenn bu adamın kötü film çevirmez

  • en son telefonda adama ne diyor

  • Son zamanlarda izlediğim en iyi filmlerden bitanesiydi, muhteşem 😀

  • on numara arkadaşlar izleyin. bu adamın kötü filmi yoktur zaten

  • mükemmel ötesi harika bilgin süpersin emeğin için tşklr…

  • bu adamın hastasıyım bı tane filmi kotu olmazmı superdi gene sağol bılgın

  • sahneleri tekrar tekrar izledim resmen

  • Siradan bir konu ama oyunculuk 10 puan heyecanli ve surekleyici bir film tskkkkr.

  • Jason Reyiz’den klasikleri izlediniz.. Güzel film, seyredin, seyrettirin.

  • izlediğim en güzel filmlerden biri mükemmel jasonun bütün filmleri mukemmel düşünmeden izleyin zaman kaybetmeyın

  • bilgin tek kelime ile harkulade emeğine sağlık eyvallah bu arada unutmadan jason nunda katkısı büyük bu beğenide 😉

  • çok güzeldi..ilk kez yorum yapıyorum izleyin derim ne de olsa jason.

  • birçok filmi burda izledim eski olsun yeni olsun admini kutluyorum ve bu çizgisinide hiç bozmandan devam etmesini diliyorum

  • film çok güzeldi sağol bilgin

  • 90 dakika yetmiş Statham’a… Müthiş!!!

  • admın supersın super.valla okadar cok sevıyorum kı senı kız olsan evlenme teklıfı ederdım sıteye ortak olup fılm paylasırdım 🙂

  • süperr.eline sağlık bilgin.Jason sen adamın dibisin,sende Bilgin kardeş.

  • 47 ronin, lütfen…

  • Bu adam okey bile oynasa izlerim 🙂

  • yaptıgınız çalışmalar takdire şayan tebrik ederim

  • kaçmaz bu film alın kolanızı cipsinizi izleyin.

  • film güzel. izlenmeye değer..

  • kaçırılmaycak bir film teşekkürler.

  • bilgin dhoom 3 ü yükleme şansın yokmu hiç türkçe altyazısıyla

  • 155 değil 911 olacak o 😀

  • Jason Statham bir filmde bankta oturup çekirdek çitlese o filmi izlerim…Teşekkürler…

  • bu adamın herhangı kotu fılmı var mı ki de bu kotu olsun yoruma bakarak fılm izleyenler dırek play tusu okadar söylım filmi yukleyene helal olsun eyv sağolasın

  • gece izledim soğuk terler attım mükemmel zaten jason varsa izlicen abi

  • Jason 10 numara ama kalitesiz yönetmenlerle çalışıyor. Filmin hemen başındaki baskın sahnesinde adamlar tomarla polis yığmış, termal kameralarla izleme yapıyorlar ama asıl geliş amaçları olan imalathane kısmına sadece 2 polis giriyor! ve etrafı onlarca polisle çevrilmiş 2 Bu tip saçmalıkları görmezden gelenler için 10 numara bir film.

  • güzel filmdi teşekkürler

  • Adamım Ya Her Filmi 10 Numara

  • jason statham diyince duracan harika bu adamın filmlerine bayılıyorum süper

  • buda süper 9 puan emeğine sağlık bilgin. 47 ronin bekliyorum

  • her filmi gibi muhteşem

  • dehşet 😀

  • Jason Statham oynar da film kötü olur mu hiç:))

  • tüğlerim diken diken izledim valla muhteşemmm 🙂

  • on numara admin emeğine sağlık keşke filmin sonundaki telefon sahnesinide çevirseydiniz.

  • Türkçe Dublaj geç mi çıkar Jason Statham yapılan Dublaja bayılıyom Film güzel hiç düşünmeden izleyin

  • Film 10 numara teşekkürler emeği geçen arkadaşlar…

  • Birisi filmin başında ormanları gölleri falan gösterirken çalan müziğin adını söyleyebilir mi ?

  • film güzelde sarı alt yazı nedir admin? normal font ta beyaza alıştıkdan sonra gözü rahatsız ediyor sarı renk.

  • jason’ın resmini görünce daldım içeri gerçekten her zaman ki gibi dehşet …

  • Her zamanki gibi harika bir filmdi. En sonda çevrilmesi unutulan cümleler:

    -Dışarıda görüşürüz Dany. Seni bekleyeceğim.

  • jason aile babası olmuş 😀

  • sonunu neden tercuma etmediniz cok merak edim o kismini )))) emeğe saygilar cok iyi

  • Film gayet iyi ama james franco’nun biraz daha değişik rolde oynasa daha iyi olurdu gibime geliyor ynede jason ve james birlikte görmek mutlu etti beni.

  • en son sahnede jason ne diyor alt yazıyada bişey yokdu devamımı gelecek yoksa anlamadım 😀

  • Bilgin tek kelimeyle harikasın kaç gündür bu filmi bekliyordum kralsın sen be süpersin bilgin.
    10 numara film. isteyen herkes gözünü kırpmadan izlesin

  • film güzel tavsiye ederim..

  • bilgin düğün dernek ne zaman gelecek acaba sinemada 2 kere izledim hala izlemek istiyorum 🙂

  • Bu adamın yaptığı flim’ler kuşkusuz ki tartışılmaz. Tek başına baş yapıt !

  • Son sahnede telefonda ne dediğini merak edenler

    See you out, Danny.

    I’ll wait.

    Türkçesi (GOOGLE TRANSLATE)

    Seni dışarda göreceğim Danny.

    Ben bekleyeceğim.

    Bilgin film için teşekkürler 🙂

  • Hiç yorum yapmam ama hakkaten mükemmel süper yani ….

  • Dostum bu film bir harika!! Teşekkürler filmifullizle.com 🙂

  • Film için tşk admın.

  • Film çok güzel fakat son kısım çevirilmemiş

  • beğendimm

  • son partın 18:49 – 18:51 arasında geçen konuşmada ne diyor ingilizce bilen cevirsin lütfen

  • film10 numara 5 yıldız

  • james francoyu nasıl döversin jason

  • adamsın ya jason statham

  • güzel filmdi cidden.

  • çevirmenden efsane çeviri 911 translate 155 hahahahaha 😀 ama film her şeye rağmen muhteşemdi

  • muhteşem bir film emeğinize sağlık çok ama çok teşekkür eder saygılar sunarım

  • Bu adamın filmlerinde hiç bir zaman açıklamaya veya yorumlara bakmıyorum. Her filmde yorumlara ve açıklamara bakarım ama bu adamın filmlerinde asla. Çünki işi çok iyi biliyor.

  • BİLGİN HASTAYIM SANA YA :):):)

  • abi ben bu adamın filmlerine diyecek hiç birşey bulamıyorum tek kelime HASTASIYIZ BİLGİN…:)

  • JASON STATHAM varsa sorun yok demekdir 10 numara. yanliz jason statham yüzüne dikkat edin yaslaniyormu yoksa hastami anlam veremedim .

  • Jason’un yeni filmi mi?

  • eyvallah 🙂

  • bilgin allah aşkına son sahnedeki telefon konuşmasında ne geçiyor.. onuda yazarmısın..

  • su son sahne de kilit bisey söyledi sankı ama anlayamadım.filmler super tesekkürler

  • emeginize saglık bilgin… sonuna kadar soluksuz izlenecek bi film tesekkuker….

  • ışıkları kapat , mısır ve içeceğini al , koltuğa uzan filmi seyret.film harika.

  • 10 numara 5 yıldız harika film emeği geçenlere tesekkür

  • güzel filmdi teşekkürler…..

  • çok beğendim.teşekkürler

  • Filmin son sahnesindeki konuşmayı türkçe yazabilecek birisi varmı?

  • jason dedinmi akan sular durulur agaaaaaa 🙂

  • Kardeşim senin yüzünden:)) sinemaya gitmeyi unuttuk valla vizyon öncesi filmleri iyi yakalıyorsun.!!Ben genelde kaliteli Aktörlerin filmlerini sinemada izlemeyi tercih ederim ama ne olsun beleş işte!cezbediyor sonuçta bizede sana ve ekibine dua etmek kalıyor..Allah yardımcınız olsun..iyi çalışmalar//KORSANA EVET:))

  • Güzel film 7/10 çeviri ve görüntü mükemmel, teşekkürler

  • 10 numaralik bir film macera ve aksiyonu bol izlenmesi gereken filmlerden tesekkür ederim bilgin süpersin selam ve saygilar.

  • teşekkürler güzel filmdi

  • jason abi her sene iki film yapmaya devam et sende olmasan izleyecek dogru düzgün bir şey bulamıyoruz… bu arada köprüde olanlardan sonra aklımdan geçirdim!!! ben olsam hapisaneye gidip o ş… yaşadığım yerin adresini veririrdim bu arada bilgin kardeş sende olmasan ne poh yerdik bilmiyorum emegine sağlık..sana para kazadıracak reklam tıklama v.s. ne varsa yaparız gardaş…

  • son derece akıcı, kesinlikle izlenmeli. çok teşekkür çeviri için

  • Jason reyiz varsa direk izliyceksin zaten kuşku duyuyorsan sen filmden anlamıyorsundur ya da aksiyondan.

  • iyi bir filmdi

  • bu.adamın.filmleride.aynı.tarz.hep.sevmez.oldum

  • statham varsa azını açmadan gözünü yummadan izliceksin 🙂

  • guzel film izleyiniz

  • Gerçekten izlenmeye değer bir film

  • güzel bir film fakat diğre filmlerine göre performansda biraz düşüş gördüm

  • sonunda lafı koydu ama çeviri yoktu. süper film.teşekkürler bilgin 😉

  • Müthiş bir film gerçekten,bize bu filmi izleme fırsatı sunan admin kardeşime teşekkür ediyorum

  • her zaman söylerim bu p.. filmlerini seviyorum 😀 ADMİN SENİ DE TNK YOU 😉

  • Çok güzel bir aksiyon filmi.

  • 155 ‘İ ara ha…..:) çok iyi çeviri yaa….156 olmalıydı zira şehir dışında jandarma bakıyorr 🙂 .heh heh süper film bu arada tebrikler kaçırmayın hemen izleyin….

  • bilgin harikasın sen hiç uyumuyomusun dinlenmiyomusun arkadaş her gün yeni bi film sağolasın güzel film iyi seyirler

  • çok iyi iş yapıyorsunuz da şu 47 ronini neden çevirmiyorsunuz be bilginim 🙁

  • bilgin vala adam gibi adamsin sağol filme bakmadimda daha sağolasin

  • JASON STATHAM NE ZAMANDİR İZLEMİYODUMMM GENE HER ZAMANKİ GİBİ KRALSİN KRAL

  • statam sa iznelenir derken, statamananla bi film yapsa izlenirmi

  • eline sağlık bilgin 10 numara çok güzel filmdi. teşekkürler bilgin…

  • ya bu adam 10 numara film yapıyor emeği geçenlere sonsuz teşekkürler

  • hayatım da izlediğim en güzel aksiyon filmi sanırım kesinlikle tavsiye edebilirim, iyi seyirler…

  • jason statham <3

  • adam harika yahu bruce willis filmleriyle büyüdük şimdide jason filmleriyle yaşlanıcaz aksiyon filmlerinde onun gibisi yok

  • bu adam film de oynarda güzel olmaz mi number onee !!!

  • jason… başka söze gerek yok kesin izleyin,

  • Jason Statham izlenmezmi gardaş …

  • film için çok teşekkürler böyle bir güzel site içinde benim merak ettim konu şu neden çeviriyi tam yapmıyorsunuz ? ayıp diyemi eğer öyleyse neden filmi böyle tuhaf bir çeviriyle sunuyorsunuz ki çevirinin hemen hemen yüzde 40’nı kafanıza göre cevirmişiniz yine çok teşekkürler film için

  • Aksiyon severler için güzel bi film.. Sürükleyici finali itibariyle de tatminkar.. 😉 10/7

  • İyi film,10 dk izleyip kapatacağınız filmlerden değil, izlemeğe değer.

  • bir güzel film daha………

  • jason statham varsa aklınızda zoru işareti olmasın, kesin izleyin.

  • çok iyi bir film mutlaka izleyin

  • bi filmde ki Jason Statham ve James Franco varsa çizgi film bile olsa izlerim. aksiyon dolu çok güzel bi filmdi. teşekkürler

  • sağol admin keyifle izledim filmi kolay gelsin

  • dostum hep başka sitelere giriyorum filmi açıyorum altta senin siten yazıyor direk kapatıp buraya geçiyorum çok başarılı bi site teşekkürler

  • Beklediğimden çok daha başarılı bir aksiyon filmi, iyi seyirler

  • bilgin kardeş dhoom 3 ü tr altyazı yükleme şansın varmı

  • ya bu adam bir kerede kotu film yapsin yine muthisti

  • Jason STATHAM oldugu her film güzeldir zaten.

  • Tatil günü verilen bir hediye gibi gördüğüm bu film için tüm site çalışanlarına teşekkürler. Çayınızı, kahvenizi veya ne tür likit seviyorsanız yanınıza alıp izlenesi bir film…Jason’un filmleri çok kaliteli ama sanki biraz bittiği yerden başka bir kostümle yeniden başlıyor hissi uyandırıyor.

  • Bilgin sen harikasın, paylaştığın filmler, kalitesi ve Jason bu kadar da olamaz… Filmi soluksuz izledim 10 numara aksiyon,
    İyi Seyirler

  • film güzel tavsiye ederim teşekkürler bilgin kardeş

  • Jason Statham oyunculugunu yine ortaya koymus 🙂

  • bılgın emegıne saglık ılkk olarak cok guzel bır fılm ızleyın

  • jason statham .. james franco kadro film hepsi süper ..

  • süpersin birde 47 ronin gelse daha süper olur

  • kavga sahnelerini izlerken dişlerimi sıkdım bilgisayarı kıracaktım :))

  • Adam her filminde aynı karakteri canlandırsa da her seferinde beklenenın üzerinde bir performans gösteriyor. ben çok beğendim izlemenizi tavsiye ederim.müthiş bir aksiyon ve gerilim var. admine teşekkürler 🙂

  • Jason Statham olduktan sonra 24 saat dandik bir yapım bile olsa izlenir. Emeğine sağlık Bilgin.

  • film superdi, cocuk super otesi oynuyor

  • adamın hammedi bilgin FİLM dünyasında efsanesin bilader bütün siteler senden almış filmi gene 😀 kaçırmayın filmi Statham var abi..

  • film süper izleyin 🙂

  • Abi jason’un Filmleri İzlenmezmi 😀

  • Bu adamın bulabildigim bütün filmlerini izledim. Gerçekten on numara bi adam. Yabancı torrent sitelerine düşmüştü film ama daha ceviren cıkmamıştı cevirip yüklediginiz icin elinize emeğinize sağlık takipteyiz dostum. Başarıların daim olsun

  • Bilgin senide kutluyorum 1.5 senedir sitenin takipçisiyim çok başarılı ve hızlısın

  • Jason STATHAM Baş rolde zaten tanınmış biri böyle tanınmış kişilerin oynadıgı filmler genelde güzel olur.

  • bence çok iyi bir film 10 üzerinden 8,2 lerde bence

  • güzel film teşekkürler

  • on numara emegine saglık

  • süper ,film vizyonla ayni anda burada gösterimde , admin senden hizlisi yok , TESEKKÜRLER

  • emeyiğinize sağlık tşkr edrim film dediğin böyle olmalı gerisi faso fisa

  • gercekten mükemmel bir filmdi jason statham varken izlenmeli 🙂

  • cok iyi bir filmdi

  • merhaba mükemmmel bir site ve harika bir film teşekkürler Bilgin:)

  • Bilgin harbiden adamsın 10 numara film eyv 😀

  • hafta sonu için süper oldu sinemadan önce burda harikasınız 😀

  • film harika mutlaka izleyin 🙂

  • süper izlemeye değer…

  • bilgin ellerine sağlık bu pazar günüde sayende sinema keyfi yaptık 🙂 filmin güzelliği ortada ama her şeyden önce senin bu özverili emeğin filmden daha ağır basıyor gönüllerimizde 🙂

  • Tek kelime ile harika ……………….

  • mükemmel bir film.. hemen başlatın:)

  • Admin kardesim ya pes ye format attım fragman izlenmıyor neyı hangi dosyayı eksıkyukledım acep

  • Olay eski bir narkotik ajanın yaptığı bir operasyondan ele alınıyor gayet güzel bir film…

  • Statham varsa tabiki güzel bu adamın kötü olan bir filmi varmıdır sanki :). Akıcı ve keyifli arkanıza yaslanın izleyecek filminizi buldunuz 🙂

  • arkadaşlar film gerçekten çok iyi statham’ın son birkaç filmini çok fazla pornografik öğe olduğu için sevmemiştim ama bu film %100 statham tavsiye ederim. James Franco hayranları da kaçırması derim…

  • mükemmeldi her filmi gibi sagol bilgin sende mükemmelsin

  • film güzel aksıyon fılmı

  • aksiyon severler kesin izlemeli

  • bu adamın filmleri gerçekten harika izlenmeye değer güzel bir film tavsiye ederim sürekli yeni filmler yüklediğin için sanada teşekkür ederim admin 🙂 😉

  • bilgin kardeşim film harikaydı sana teşekkür ederim.eline koluna vede aklına sağlık

  • Jason Statham sa izlenir kardeşim tartışmaya gerek yok.

  • bu benim adamım harikasın.ayrıca siteye çok tşkrler.

  • En çok takıldığım nokta her filmin başındaki “Emeğe saygı için xxxx sitemizden izleyin” yazısı. Burda film izleyen adamın emeğe saygıyla ne işi var 😀

  • Bilgin kardesm su puanları kım ayarlıyorsa duzgun ayarlasın 6,8 nedirki filmin hakkı 7,5 den daha fazla aksiyon üzerinden puan veriyorsunuz içinde illa bilim kurgumu olması lazm 7,5 üzeri için ?
    Emeğe saygı için Puanı ayarlamanı rica ederim. Film Muhteşem bu arada teşşükürler.

    • @murat Film puanlarına müdahale etmiyorum İMDB sitesine giren üyeler belirliyor. Tüm dünya bu sistemi kullanır.

  • yine herzamanki gibi çok güzel bir film

  • hocam harikasın tebrik ediyorum başarılarının devamını dilerim. filme yeni bakıyorum ama jasonun filmi izlenir:)

  • yine her zamanki gibi dövüyor ..değişen bir şey yok..seyredilebilir..kolay gelsin

  • Filmi izledim ve beklediğim filmlerden biri idi.. Çok güzel bir Jason Statham filmi 🙂 Sevgilerle Azerbaycandan…

  • Adamlar yapmış…Çok beğendim.

  • Güzel Dememe Gerek Yok Bilirsiniz Jason Stathamın Her Filmi Güzeldir bilgin emeğine sağlık 🙂

  • Dostum sen bir harikasın.!

  • Bayan olmama rağmen bayılıyorum bu adamın filmlerine ve bilgin teşekkürler arkadaşlar filmleri paylaşalım sosyal ağlarda bu siteyi çok daha fazla kişi bilsin ki faydalansın 😉

  • Statham varsa tereddütsüz izlenir. Ama eski tetikci aksiyonu beklemeyin.

  • güzel kesinlikle izlenebilir

  • admin üstüne tanımıyorum fragmanı yeni düştü daha nete

  • jason statham varsa kaçınılmaz izlenmeli

  • bilgin bugün bana harbiden full film izleticeksin adamın dibisin 🙂

  • süper bir film herkese tavsiye ederim,emeğiniz için teşekkürler..

  • Süper olmuş izlemeye değer 🙂

  • Jason filmlerini sevenler için biraz hayal kırıklığı olabilir.. Tempo genelde yavaş. Ama hafta sonu için kötü seçim değil.. İyi seyirler.

  • Jason Stathamın yine kendini aşmış.Müthiş bir film gerçekten güzel.Emeğe saygı 10
    üzerinde 9.

  • cok guzel bi filmdi zaten JASON STATHAM in filmlerini hep begenerek seyretmisimdir…10 uzerinden 9 verdim filme 🙂 tesekkurler admin

  • helal sana admin bu pazar günü en sevindiğim şey oldu bu 😀

  • Helal olsun internette kendi çabamla bulamadığım filmlerin tümü sizde var . Helal olsun teşekkürler.

  • Yorum yapmaya bile gerek yok, nede olsa Jason Statham filmi..

  • Admin ADAMSIN sen calış işini seni cok seviyoruz :)))

  • kaçırmayın güzel film jason her filmde döktürüyor.

  • Son zamanlarda seyrettiğim en iyi aksiyon filmi diyebilirim. Keyif alarak seyredilebilir. Teşekkurler Bilgin.

  • bir statham klasiği aksiyonu bol yine herkesi pataklıyor 10 üzerinden 10000

  • TEŞEKKÜRLER BİLGİN

  • Jason Stathamın olduğu hangi film kötü olabilir mükemmel kesinlikle izleyin

  • harika filmdi teşekkürler.

  • BIlGIN Bey bu filmin Turkcesi ne zamana cikar??

  • james franco’ya helal olsun,adam hiç ego yapmadan jason statham’dan bir güzel dayak yedi,film çok güzel,konu değişik,oyunculuk müthiş,aksiyon bol bol,daha ne olsun,bilginim eline sağlık emeğine tşkrlr

  • onnumara fılm

  • Çok iyiydi. Her zamanki Jason Statham filmlerinden daha dokunaklıydı. Jason Statham hayranlarının kesinlikle izlemesini öneririm. Bazı yerlerde soru işaretleri oluşuyor ama filmin sonuna kadar kalmıyor hiçbir soru işareti. 10/10… Teşekkürler Bilgin.

  • Bu adamın Her Filmi Güzel.Doğal olarak buda güzel.

  • klasik statham fimi tavsiye edilir güzeldi..fazla bit beklentiyle izlemeyin ama hersey bir kasabada geçiyor

  • film güzel aksiyon var akıcı gideri var statham yine döktürmüş adam 10 numara
    ne denir ki gecenin bi vakti üşenmemiş çevirip koymuşsunuz bize de izlemek düşer…
    EYVALLAH..

  • film muhteşem ama sitenizin reklamı az ben emeğe saygı olarak başka sitelerden filmlerinizi izlemekten bıktım siteye biraz renk lütfen kendimi borçlu hissediyorum reklamlarınızı tıklayarak size destek olacağım bu filmi yayınlamanızda muhteşem görüntü süper seslendirmede çok iyi

  • BİLGİN EMEĞİNE SAĞLIK SEN OLMASAN NE YAPARDIK

  • Vayy be helal olsun @Bilgin reis 😀 vizyona çıkmadan filmifullizle.com’da.

  • Neredeyse film cekilmeden yüklüceksin be abi helal olsun …

  • Daha izlemedim ama jason stathamın filmleri güzel oluyor. İzlemediğim halde tavsiye ederim 🙂

  • yok artık tebrik ederim bilgin bu ne hız nisanda gösterilecek filmi tutup buraya koymuşsun ya helal olsun diyorum iyi işler yapıyorsun kutlarım…

  • Bu adam bir harika dostum 🙂 aksiyon sevenler toplansın. Bu adam sayesınde dovüşmeyi ögreniyorum 🙂

  • vizyon tarihi 4 nisan tebrikler :DDD

  • Mükemmell

  • Teşekkürler dostum birazdan deneyeceğim Jason Statham ve James Franco var sonuçta 😀

  • lutfen yorum yazın izlemeyı dusunuyorum ızleyen yokmu