Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster


(imdb: 8.1 ) Nina (Portman), New York’ta yaşayan çok yetenekli bir balerindir ve hayatında çoğu balerin için de olduğu gibi dansetmekten başka bir şey yoktur. Eski bir balerin olan ve bu konuda çok hırslı olan annesi Erica (Hershey) ile yaşamaktadır. Oyun yönetmeni Thomas Leroy (Cassel) Kuğu Gölü’nün baş balerini Beth MacIntyre (Ryder) yeni sezonda değiştrimeye karar verir ve ilk tercihi de Nina’dır. Balenin saf ve zarif Beyaz Kuğu ile şehvetin temsilcisi Siyah Kuğuyu aynı anda canlandırabilecek birine ihtiyacı vardır. Fakat Nina’yı bekleyen bir yeni bir rakip vardır, ve o da Leroy’u etkilemeyi başarmıştır. Nina Beyaz Kuğu rolüne her ne kadar uysa da Lily de Siyah Kuğu’nun tam karşılığıdır. İki genç dansçı arasındaki rekabet garip bir arkadaşlığa dönüşürken Nina da kendi karanlık tarafıyla haşır neşir olmaya başlamıştır… İyi seyirler filmifullizle.org

3 sene önce eklendi.

2010 Filmleri, Dram, Gerilim, Gizem, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 96 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • efsane mükemmel harika bi filmdi kesinlikle izlenmesi gereken bi film başkalarına aldanmayın izleyin

  • Muhteşem bir film, tavsiye ediyorum izlemenizi. Buna benzer film arıyorum, var mı? Biliyorsanız söyleyin lütfen.

  • Uzun zamandır aklımdaydı izlemek için doğru anı bekledim ki filmi anlamayıp harcamayayım. Sizde uygun koşullar altında değilseniz başka zaman izleyin.

  • etkileyici bir film tavsiye ederim

  • süper bir filmdi kesinlikle izleyin filmi kötü bulanlar neresiyle izlemiş merak ediyorum… ayrica lütfen film hakkında spoi vermeyin ben şahsen spoi verenlere etmedik küfür bırakmıyorum

  • Gerçekten bu kadar övgüyü hakeden bir film

  • O ‘anlayana(!)’ yorumlarını atanlar, anlamamış olanlar. Güzelbir filmdi fakat çabuk etkilenebilecek olanlar ve kötü sahne görmeye dayanamayacak olanlar izlemesin

  • Filmi ilk izlediğimde bir şey anlayamamıştım ama şimdi izledim de….vay canına. Cidden onunla birlikte hissettim. Hele ki son sahnelerde… Soluk soluğa izlediğim bir film. Yine olsa yine izlerim. Böyle yapıtlar o kadar mükemmel ki. Cidden filmin hakkını vermiş yönetmen. İzlerken tüylerimin diken diken olduğunu hissettim. Psikoloji açısından gerçekten insanı etkisi altına alıyor. Böyle herkesin izleyeceği ve anlayabileceği türden bir film değil. Yönetmenin ellerine sağlık.

  • çoğu sahnelerinde tüylerim diken diken oldu gerçekten çok anlamlı ve çok güzel bir film

  • film muhteşem izleyin derim…

  • oyunculuk güzeldi ama konusu saçmaydı ve öylede bitti zaten. gereksiz bi film:)

  • sadece oyunculuk mükemmeldi. konusu çok saçmaydı. ve öylede bitti. boş vakti olanlar izleyebilir.

  • çoklu kişilik bozukluğuyla ilgili bi film aynı fight club daki gibi herkesin harcı değil

  • çok güzel bir film zaman kaybı falan da değil. başroldeki kadın oscarda ödül aldı o derece bir film

  • Bir insanını psikolojik iç çelişkilerini barındıran bir film.

  • Filmi beğenmeyen, filmi anlamamıştır

  • ilk ciktiginda izlemistim baya etkisinde kalmistim yine izledim yine etkilendim, kurgusunu oyunculari ve rol kabiliyetlerini cok begeniyorum .. ilk izledigimde pek anlayamadim ama her seferinde daha cok detayi anliyorum goruyorum.. izlemenizi tavsiye ederim .)

  • harikaydı keske bende oyle dans ede bilsem

  • Film Gerçekten muazzam Natalie Portmanıda çok severim bu filmdede oyunculuğunu konuşturmuş film güzel değil diyenler pepe ya da caillou izleyebilirler tam onlarlık filmin senaryosuda bi ayrı özenle yazılmış izlediğim en iyi filmlerden ve Allah kimseye öyle bir psikoloji durumu göstermesin

  • ya bu nasıl birşey o kadar övdüler övdüler içi boş çıktı. o kadar sıkıldım ki anlatamam. tam bir hayal kırıklığıydı. son dakikasına kadar belki şimdi güzelleşir filan diye bekledim ama yok yani. ya ben zevksizim ya da beğendim diyenler. 13 milyon dolarlık bütçeyle çekilen film 271.684.662 milyon hasılat yapıyor. Nasıl iş bu anlamadım. Sıkıcı sıkıcı sıkıcı. Keşke merakıma yenilip izlemeseydim…

  • Film gerçekten çok guzeldi erkek olsamda baleyi hic sevmesemde kizin yaşadıklarını yaşım gereği olsa gerek hissettim icimde kizin şizofren olması filmin sürprizi değil onu zaten anlıyorsunuz -izlemeyenler buradan sonrasını okumasin- filmde beyaz kuğu karakterinde bir kızın hocasi yüzünden biraz çevresel faktörlerden dolayı yavaş yavaş içindeki siyah kuguyu uyandırması anlatılıyor.bir yandan kız paranoya ve sizofrenin doruklarına çıkarken dansı için ne kadar ileri gidebileceğini anlıyor.en sonda beyaz kugunun olumunu mukemmellestirmek için kendini kesiyor. Çok güzel müthiş bir psikolojik filmdi oscarı da sonuna kadar hak etmiş natalie portman felsefetasi konuyu çok daha güzel anlatmış kizin siyah kuguya dönüşme aşamaları gerçekten çok güzel anlatılmış çok beğendiğim filmler arasına girdi 10/10

  • filmin sonuna bayıldım ben daha çok başı sarmadı nina’nın gelgitleri yırtıcı tarafının ortaya çıkışı güzeldi

  • bu filme kotu dıyorsanız bir daha film izlemeyin çünkü anlamıyorsunuz demektır. harıka bir film defalarca ızlenılır

  • güzel filmdi hırsı kızın gözünü kör etmiş çok hırs hiç iyi değil bunu anlatmış

  • film bence güzel.
    ve güzel degil diye yorum yapan arkadaşlar sadece izlemek istediğiniz konuda olmadıgı için kötü eleştirilerde bulunmayın lütfen. kötü yerine benim tarzım degil diyebilir ve hoşlanmadımı kullanabilirsiniz. kişilik savaşını konu alan güzel bir filmdi.

  • her filmi kolay izlemem.ama bunu beğendim. anlaması karışık ama gerçeğe uyarlayınca bazı şeyler daha da netleşiyor. hayatımızı adadığımız bir iş fakat bir o kadar da zorlu.zaten hayatta böyle.

  • Super bi film,ben de dansciyim belki de kizi bu yuzden cok iyi anladim,begenmeyenler anlamamistir,sahneye cikarkenki heyecanimi yasadim filmi izlerken,gercekten kizin heyecanlari korkulari onu yiyip bitiriyor icten ice,ya yerini baskasi alirsa,ya sahnede aksilik bas verirse gercekten hepsini hissetdim,sonunda mukemmelliyyetci ruhu bitiriyor kizi iste

  • Cok iyi. Natalie Portman harika bir oyuncu. zaten bu film icin oscar da almis.

  • film bitince 7 çocukla ortada kalmışım gibi hissettim. 😀

  • süper bi film 🙂

  • kesinlikle çok güzel bir film izlemenizi tavsiye ediyorum yoruma birşey yazanlar 10-12 yaşında çocuklar sanırım mükemmel bi film

  • Çok güzel bir film izlenmeye deger.ve tabloların konustugu sahne var ya orayı gördügüm zaman şaşırdım küçük bir kızken bir tablodan çok korkardım ve o tablo bir gece yatarken aynı şekilde agzı oynamıstı arkasındada bır kız vardı benı ısaret edıyordu annesıne cok kokrmustum ve bole bı seyı sadece ben gordum sanmıstım cok uzuldum bu sahneyı gorunce demekkı benım gıbı ınsanlarda var deyıp sevındım dogrusu 🙂

  • Fimi cox beyendim. Mukemmel bir film. Psixoloji tesiri var insana

  • Bu filmi iyi ki izlemişim. Hakikaten böyle film yapmak lazım yapınca. Herkesin Siyah kuğusuna adanmış

  • nefis

  • FİLMİN SONUNA GELDİĞİNİZDE NE KADAR KONUYA SAHİP OLSANIZDA ANLAMIYCAKSINIZ.
    ÇOK BAŞARILI, OSCAR’I ALDIĞINA DEĞMİŞ

  • insanın kendisiyle olan iç hesaplamasını konu alan etkileyici bir film. sade ama açıklayıcı… tavsiye ederim izleyin…

  • ya elvin bırak şu filmden anlıyorum ayaklarını oralarını bizde anladık ama bu filmin güzel oldugu anlamına gelmez asıl olan boyle konuları heyecanlı ve akıcı anlatmaktır işte o zaman harika bir film olur tamam mı canım

  • Gizeme hatılıyorum. Anlayan için film çok güzel. Hırs insanın gözünü döndürür. 🙂

  • Siyah Kuğu sanırım herkesin koltuğuna oturup rahatça izleyebileceği bir film değil. Psikolojik temalı filmlerden hoşlananlar için mutlaka ve mutlaka izlenmesi gereken bir film. Kızın psikolojisini çözümlemek inanılmaz bir deneyimdi benim için. Ayrıca muhteşem bir oyunculuk örneği. Kaliteli filmlerden biri de bu filmdir. Ama dediğim gibi hassas bir yapınız varsa kaldıramayabilirsiniz.

  • Evet arkadaslar ilk once sunu soyluyum her insanin anlamayacagi filmlerden biri bu film…Yani Bir insanin Kariyeri, bir insanin ne kadar ileri gide bilecegini anlatiyor biraz Shizofrenik birez hayal urunu film de olsa gercekle cok alakasi var…Yani kisa ozet hayallerine varmak isdiyorsan sonuna kadar gicedeceksin…
    Tesekkurler…!

  • film çok güzel fakat tam anlayamadım 😀

  • harka bir film

  • Furkana katılıyorum ıgrenç izlemeyin boş yere

  • Gerçekten muhteşem bir filmdi elinize sağlık. kurgu ve oyunculuk muhteşem.

  • Kesinlikle izlemeyin ilk defa bir filme yorum yapıyorum sakınnn izlemeyin sakınn

  • İzlediğim en iyi psikolojik durum yansıtan filmlerinden biri Natalie Portman harıka,izleyin…

  • arkadaşlar film gayet sakin geçiyor, zirvedeki birinin kendi kendine nasıl zarar verdiğini anlatan psikolojik bir film, sahnelerden çok verilmek istenen mesajlara bakın bence izlenilebilir özellikle filmin finalini kaçırmayın derim

  • Natalie Portmani seviyorum amerikaya da gidersem gormek isteyeceyim ilk kisi ) Filmleride cok guzel Leon filmindeki Mathilda rolu ile kalbimde taht kurdu )

  • yorumlardan anladığım kadarıyla dövüş klübü gibi bir sürpriz çıkacak klasik müzük severim. konunun yavaş işlenmiş olma ihtimalini göe alıp seyredicem. yaa düşündüm se ben filmin sürprizini çözmüşüm şimdi zevki, de kalmadı neden söyledinniz ki şizofren filmi olduğunu öffff başka bişiye bakiyim bari.

  • kesinlikle harika bir film….. başrolün içinde ki siyah kuğuyu bulmasıyla ilgili ve çok profesyonelce resmedilmiş… Herkes kolay kolay anlayamaz bunu

  • Ben daha once izlemisdim.guzel oyunculuk ve senaryo muthis.izlemeden gecmeyin sakin.puani ne az ne cok.8.1 hakeden bir yapim

  • Gerçekten bir şizofrenin hayatı çok iyi anlatılmış alın işte size çift karakter hem beyaz kugu kadar iyi hemde siyah kugu kadar kötü. Filimden anlamayanlar olgunlasamamıs insanlarıdr. Filim gayet etkiliyiciydi…Sanata dökülmüş gayet güzel bir filim. Olgunlaşamamışlar anlayamaz bu filimden zaten görülüyor. Çok beğendim takdir ediyorum bu çocukça bir filim değil (bazı sahnelerinde bulunan içeriklerle birlikte psikoleji anlamında) psikolejik bir filim. Natalie Portmanın oyunclugunu çok beğeniyorum. Aynı şekilde Mila Kunisinde bu ikilinin oldugu her filim güzeldir bana göre. İyi seyirler ve tekrar hatırlatmak istiyorum olgun kişiler izlemeli…

  • Karakteri yaşadım diyebilirim. Gerçekten harikaydı.

  • tek kelime ile çok güzeldi ama sonu :'(

  • müzikal filmleri sevdiğimden bunuda sevdim ve gerçekten çok iyi anlatmışlar herşeyi

  • konuyla bir ilgisi yok ama size nasıl ulaşacağımı bilmediğim için buraya yazıyorum mümkünse BOUNCE bir şans daha filmini hiçbiryerde bulamıyorum ekleyebilirmisiniz acaba…

  • ilginc ve guzel bir film..ben cok etkilendim..

  • Şizofrenliğin ileri safhasındaki genç balerinin hayatından bir kesit.Filmin asıl gerilimi,hepimizin hayatında bu hastalığa sahip insanların olabilieceği,olduğu gerçeği.

  • Banyo yerinde acaip tirstim 😀

  • güzel film teşekkürler bilgin.aksiyon severler hiç açmasın 😀

  • süper bir film harika. Ayrıca bale ve sanat eğitimi olmayanlar için ideal bir film değil şeklinde yorum yapan arkadaşlarda yanılıyorlar herkesin muhakkak izlemesi gereken bir yapıt.sitede emeği geçenlere teşekkür ediyor başarılarınızın devemını diliyorum .

  • cigdem hakaret eden kim?

  • Süper bir Psikoloji filmi (: Biraz şizofreni, biraz masumiyet.. Hisset * ..

  • Mükemmel bi film anlayana..

  • Film süper,yalnız bebeler bu filmi beğenmez.Sinema kültürü olanlar izlesin…

  • Koca bi paragraf yazıp sadece filmi beğenmedim diyen insanlara hakaret eden, kendini hollywood’ın Ünlü film eleştirmenleri gb gören zihniyetler burda keşfedilmeyi beklemeyin yazık edersiniz kendinize:)) yüzlerce kaliteli film izledim ama bence de bu film 8.1 i haketmiyor. zaman kaybı

  • film güzel, yoğun duyguları var ama sonu belli belirsiz, kesin olarak ne olduğu belli olmayan filmlerden tad alamıyorum ne hissedeceğini şaşırıyo insan, ya kötü bitsin ya iyi bitsin sanat veya onun türevi olan konulardaki filmlerde en nefret ettiğim şey bu insanların duygularını karıştırarak filme güzel demelerini bekliyorlar

  • cox yaxsi idi heqiqeten 🙂

  • yorumlara baktığım kadarıyla kimse filmin tam olarak ne anlatmak istediğini anlamamış ve bunun nedeni basit.filmde anlatılmak istenileni anlamak için filmde ki bayanın yaşlarında olmak lazım.öncelikle film yalnızca şizofren filmi değildir.

    SPOILER İÇERİR

    size dayatılmış olan sınırları aşıp özgürlüğe doğru ilerlemek kavramını belirtmek isterim.

    benim o yaşlarda olduğumu düşünelim.belliki ergenlik dönemlerinin son evreleri.filmde baş rolde ki bayana bakalım.

    kendimi iyi diye nitelendirdiğimiz davranışlarımdan vazgeçiremiyorum belkide bunun nedeni içe kapanıklık dediğimiz durum, yani beyaz kuğu.her annenin yaptığı gibi benim annemde bana öğrettikleriyle beyaz kuğu olarak kalmama neden oluyor ve bu beyaz kuğudan öylece siyah kuğu gibi davranması beklenemez ( demek istediğim, filmde, dans etme durumu ile anlatılmış).peki bu bir sorun mu? işte bu noktada kişide ki ergenlik döneminin evreleri ve diğer kişiler ( arkadaşlar) devreye giriyor.ben kısaca özgür olmak istiyorum yani siyah kuğuya dönüşmek istiyorum fakat bu özgürlük bana zarar verebilir yinede umursamıyorum özgürlüğün peşinden gitmek istiyorum (bunu herkes anlayamaz). alkol almak istiyorum , annemin sözünü dinlemiyorum,eve istediğim zaman girip çıkmak istiyorum, cinsel hayatımı dilediğim gibi yaşamak istiyorum. bahsettiğim davranışlar arkadaşımda mevcut ( yani tam bir siyah kuğu) onu özgür olarak görüyorum ve belkide ona özeniyorum.arkadaşım yaptıklarını bana da yaşatmak istiyor (yani beni siyah kuğuya çekiyor).son dansımı siyah kuğu olarak yapıyorum (o sahnelerde başrolde ki bayan öğretmenini öpüyordu) artık özgür olduğumu hissediyorum fakat bu bana zarar veriyor.annem bunu biliyordu ve bunun için endişeleniyordu.ve artık çok geç…

    filmin konusu budur.filmde siyah kuğuların başkalarına zarar verebileceğinden bahsedilmiştir.bu da bayanın arkadaşını bıçaklayabilecek kadar ileri gidebilecek olması örnek alınarak gösterilmiştir .film dans eden kuğular rolleri ile anlatılmaktadır.

  • emeğine sağlık

  • natalie portman varsa zaten bu film harikadır…..

  • nasıl bu kadar fazla puan aldığını anlayamadım filmden hiçbirşey anlayamadım emeklerinize sağlık ama ben beğenmedim.

  • anlamadan yorum yapıp başka insanlarında kafasını karıştırmayın,film harika,imdb puanını kesinlikle hak ediyor,film kötü falan değil,siz anlamadınız

  • film harikaydı ama herkesin anlamayacıgı türdn güzel film!!

  • klasik müzikten anlamayanların yorumlarına aldırmayın, her şey çok güzel ama ses o kadar az ki adeta sessiz film seyreder gibiyim, yoruldum, admin beylerin dikkatine…

  • yoruma kötü diyenleri anlamıyorum.. harika bir psikoloji filmi.. filmden anlamayan b*ktan insanlar yorum yapmış

  • film güzel ama en çok son partı beğendim 🙂

  • Dram sevenler için güzel, drama göre bence sıkı bir temposu var. IMDB’de ilk 200’de zaten

  • çok etkilendim ..çok güzeldi… ama bale ve sanat eğilimi olmayanlar için doğru bir seçim değil…

  • ne anlarsınız ki film den siz 😀
    ŞİZOFREN FİLMİDİR NATALIE PORTMAN OYNAMASI YETER FİLM ÖDÜLLÜDÜR HARİKA BİR FİLM MUTLAKA İZLEYİN 3.izlicem :))

  • Kendini bilmez bir kaç ukala insanl. Hatta sinema ve yapım hakkında zerre kadar bilgisi olmayan insanlar IMDB’yi eleştiriyor, üstelik birde puanlama yapıyorlar : 2.25 4.16 3.25 siz kimsiniz ? IMDB bir filme puan verirken sadece konusu üzerine mi puanlama yapmıyor ? Yapım, çekim ve çekim açıları, görüntü ve görüntü yansıtmaları, elbise , diksiyon uyarlaması sayamayacağınız ve tahmin edemeyeceğiniz kadar çok şeyi değerlendiriyorlar. Birşey hakkında bilginiz yoksa yorumda yapmayınız. Kapasitenizin bahşettiği kadar yani sadece filmi izleyiniz. Konusuna göre filmler bölümü var ordan gir ve yer çekimine meydan okuyan, diyalogtan eser olmayan uçan adamların filmi var onları izle ve kendi 4 duvar aranda fanteziler kur… @bilgin yorumları kontrol ediyorum diyorsun, bence kısıtla tamamen. Binlerce kişi sadece 1 film için uğraşırken,yüzlerce farklı alanda ve sen bu yapıtları özgürce paylaşabiliyorsan bir kaç kişi’nin saygısızca ve bilinçsizce yorum yapmasınıda engelleyebilirsin….

  • sadece hissedin

  • Gereksiz avrupa yapımı bir film.Sanattan anlamadığımız için beğenmediğimizi yazmış bir yorumcu,eğer sanat bu ise ben sanatı sevmiyorum.

  • dans etmeyi sevenler için gayet güzel bir film hem göze hem kulağa hitap ediyor

  • bu filmin altına yapılan 1-2 yorum bana ülkemizin sanattan ne kadar uzak olduğunu gösterdi. MÜTHİŞ BİR PSİKOLOJİK FİLM. Bu filmi bilgi yoksunu bir insanın anlamasını beklemek saçma.. Birazcık şizofreniyi araştırmanızı öneririm..

  • yahu bu afişi her gördüğümde Sıla ya benzetiyorum 😀

  • Harika bir psikolojik gerilim daha önce sinemada da izlemiştim. Hele de Natalia Portman ın oyunculuğu tartışılmaz. Mutlaka izleyin. Paylaştığın güzel filmler için teşekkürler bilgin 🙂

  • bu filmden sonra imdb puanına güvenmeyerek bütün filmleri izliycem. gerksiz bi konu gereksiz saçmalıklar. anlam veremediginiz birsürü şey olur ve bi yere baglayamayınca da aaa kız şizorfen miydi acaba diye düşünülüp film kurtulur. genelde yapılan şeydir çoğu filmde. puanım 4.

  • süperdi psikolojik karısıklıga girdim

  • bölüm 3 teyim ve hala iyiki de izlemişim diyemedim. umarım son bölümde mükemmelleşir çünkü oylamasını hak etmeli! fazlasıyla sabrettim. sonuna kadar izleyince de yorum yapıcam…

  • Balerin kızın hayatını konu alan bir film.Dram yok,Komedi yok,Aksiyon yok.Hiçlerle dolu bir film.Beğenmedim.10 üzerinden 2.25

  • Ben hiç beğenmedim. IMDB puanının nasıl bu kadar yüksek olduğuna ve sitede beğenilen ilk 50 film arasına girdiğini de anlamış değilim.

  • mukemmeldi.. emeğine sağlık bilgin!

  • Harika bir film çok güzel mutlaka izleyin…

  • güzel degil ki 1!!