Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

[tab: Fragman]

[tab: Part 1]

[tab: Part 2]

[tab: Part 3]

[tab: Tek Part VK]

(imdb: 5.4 ) Efsanevi Excalibur kılıcının kökeninin Julius Sezar'ın six calibres kılıcından geldiğine ait iddialar taşıyan film, millattan sonra 460 yılında Roma İmparatorluğunda başlar. Artık zayıflamış olan imparator luğun son varisi Romulus Augustus henüz oniki yaşındadır. Barbar general Odoacer Roma'ya varmış ve imparator Orestes'i tehdit etmektedi r. Çocuğunun akibetind en endişe eden Orestes onu akıl hocasına emanet eder. Barbarların şehri fethetmes i sonrası Romulus'un ailesi öldürülür ve o da Capri adasına gönderilir. Capri kalesi imparator Tiberius tarafından inşa edilmiştir ve Romulus'un akıl hocası Ambrosinu s Sezar'ın efsanevi kılıcının burada olacağını düşünmektedir. imparator Tiberius tarafından inşa edilmiştir ve Romulus'un akıl hocası Ambrosinu s Sezar'ın efsanevi kılıcının burada olacağını düşünmektedir. Tutsak Romulus'u kurtarmak için bu arada Aurelius'da adaya gelmiştir. Romulus'u adadan kurtarırlar ancak ona kol kanat gereceği düşünülen Doğu Roma İmparatorluğu'da yan çizince tek yol İngiltere deki son Roma lejyonunu bulmaya ve yeniden savaşarak eski günlere dönme hayaline kalır. İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

Aksiyon, Fantastik, Macera, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 58 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • bazı yerleri çok basit olmuş ama filmin konusu güzel di biraz daha ugraş la daha güzel bir film ola bilir di

  • çok kötü değil iyi seyirler…

  • film on numara! bir savas filmi (klasik roma savas filmi) bundan daha guzel olamazdi bence lakin sonu cok basit bitiyor ya iste o an, Siktir Be! diyorsunuz. iyi seyirler…

  • birdaha filmleri izlemeden önce yorumları okumayacağım

  • cok güzel bir film

  • yorumlara bakıp mutlaka izlemeliyim dedim ama hiç te öyle değilmiş 0/10 yaş grubu hariç…

  • Arkadaşlar boş zamanınız varsa izleyin derim ben şahsen..Bundan çok çok daha iyi filmler seyrettim.Ama yine de bir gideri var filmin..Benim beğenmedıgım unsurlar ara ara çok yapmacık gelen şeyler oldu, olay örgüsünün biraz daha karısık olmasını isterdimm…Bunun dışında fena değildi. Puanlamak gerekirse 10/6

  • Filmin fragmanına bakıp güzelmiş diye yorum yazanalar!!!!Siz insan mısınız???Böyle kafası çalışmayanlarla aynı nefesi soluyor olmamalıyım.

  • Fena film degil cok güzelde degil idare eder, öyle cok savas sahnesi de beklemeyin ( ben bekledim 😀 ) boş zamanınız varsa izleyin diyebilirim.

    EMEGİ GECEN HERKESE COK TESEKKURLER

  • tavsiye ederim arkadaşlar mutlaka izleyin..

  • Emeğine sağlık sevgili bilgin.. ÇOk güzel bir filmdi…

  • sonu böyle saçma biten filmlere uyuz olyrm insan tam bişeyler beklerken filmin bitmesi kadar iğrenç bişey yok o yüzden iğrenç bi film

  • Çok güzel bir film kesinlikle eski savaş filmi sevenlere tavsiye edilir.

  • filmde aishwarya rai var kesin izleyin

  • izlene bilir film bilgine teşekkür

  • Boş vaktı olan izlesın çok şey beklemeyın daha ıyı olabılırdı

  • yorumda kilere katılıyorum zamanınız varsa izleyin degiyor yani izlemeye guzel film

  • çok güzel bir filmdi..günde 5 tane film izlerim 1aydir 150 film izledim top1 benim için..

  • Ben çok çok beğendim ama ımkb neden bu kadar dşük anlayamadım kesinlikle izlenir .

  • gayet guzel surukleyıcı.. emege saglık..

  • kusura bakmayın ama film çok basit ve sıkıcıydı pek hoşuma gitmedi paylaşım için tşkler

  • Güzel bi Film tavsiye ederim

  • Güzel bir film Teşekkürler BİLGİN.

  • sizin yorumlarınıza güvenerek izliyorum sevgili http://www.filmfullizle.com izliyicileri BİDE ADMİN SAMMY NİN MACERALRAI 2 İNCİ SERİSİNİ KOYABİLİRMİSİN.

  • eski ama güzel bir film 10 üzerinde 8 izlemekten zevk alınacak

  • tarihi, kahramanlık, savaş filmleri sevenler için – ben severim- gayet güzel bir film…

  • süper kesinlikle izleyin derim

  • filmin 45. dk sında merlının dusurduqu adam tekrar savasıyo sadece ora kotu olmus ama film süperdi 10/7.2

  • Çokta iyi değil 10/4, çok sıkıntıdaysan izlenir 😀

  • tesekkür ederim bilgin cok kaliteli filmler var sitende bu filmde onlarda biri yaklasik 4 veya 5 seneden beri takipcinim ve sizi tebrik ediyorum media player süper sorunsuz ve takilmadan film izleyebiliyorsun ayrica kurban bayraminizi kutlar birlikte nice bayramlara size ve ekibinize tebrik ediyorum.. selam ve saygilar.

  • filmi gece yarısı ızledım filim bi yeri bi yerden bağlıor yanı başı ve sonu ap ayrı bı fılım bu filimin devamınıda getire bilirler kötü diyen arkadaşlar günde sanırım 5 10 filim izledikleri için tatmin olmuyorlar diye düşünüyorum filim orta düzeyde sıkıntı yaratmıycak bi film hoşunuza gıde bılır acın ve atıştrmalık bışler alıp keyfınızı cıkartın derım. herkeze iyi seyirler

  • guzel flim iyi seyirler

  • çok basit bir konu ve film olmuş. izlerken sıkıldım açıkçası

  • bebe merak ettım 870 metreden nasıl duydu demısın ya olctunmu merak ettım guzel fılım emegıne saglık

  • bu sıtenn hayranıyım en kalıtelı flmler brda bu flmde onlardan bırıydı

  • izlemiştm bunu çok önceden bilgn bu aralar güzel film yok mu.?

  • eh idare eder de daha güzel de yababilirdi çocuk yeternce güçlü olamadı sadece 1 kişi kötü adamı öldürdü okadar spartarlar cocukluk daha güçlü ama bu son biirlik idare eder 🙂

  • sevgili bilgin..siteye ilk rastladığımda yaklasık 1 yıl burada takıldıkdan ve siteyi cok sevdkten sonra fark ettimki 480 ve 720p çözünürlükte filmler daha kaliteli izleniyormuşş benm eleştirim neden 720p seçeneği yok bence koymalısın ayrıca artık ilgimi çeken filmlerde gelmiyor :(( eleştirimi siteyi geliştirmen açısından olumlu olarak al ve kullan 🙂 kolay gelsin

  • Mükemmel bir film Admin…ellerine sağlık..çok teşekkürler……

  • herkes film eleştirmeni olmuş sanki oscar ödülü verecekler filme biri çok iii tavsiye ederim diyo diğeri berbat zaman kaybı diyo bazılarının film anlayışını bu kadarcık bari yorum yapmayın ki milleti yanlış yönlendirmeyin film zevk meselesi senin hoşuna gitmeyen benim favorim olabilir neden beni yorumlarınla filmden soğutuyorsun transformers filmine zaman kaybı diyeni gördüm ben bu zihniyetle film izleyip yorum yapan birinin yorumlarıyla film izleyecek olursak vay halimize örneğin efsane olmuş titanic filmini sevmem bana göre zaman kaybı ama bu demek değildirki film berbat aksine muhteşem bir aşk ve ihtiras filmi ama benim tarzım bu değil diye ben kimseye yorum yapamam ki izlemeyin zaman kaybı diye film kötüyse yorum niye yapıyon milletin kotasınımı kurtarmaya çalışıyon aklınca amacınız ne onu anlamadım yaptığınız tek şey milleti bir film gerçektende güzelse ve o kişiye hitap ediyorsa bile daha izlemeden yorumlarınızla o filmden soğutuyorsunuz admin lütfen buna bir çare bul

  • 16 tane yorum yapılmış 15 kişi izleyin güzel diyo içinde bir tane sazan var izlemeyin zaamn kaybı diyo hey güzel allahım nedir bu her 16 kişide 1 görülen bir hastalık mı bu o kadar kişi tavsiye etmiş sen niye bıdı bıdı ediyon anlamam ki hoşuna gitmediyse izleme kapat yorum yapmak zorunda mısın

  • zaman kaybı hiç izlemeyın çocuklar için bır şavaş filmi…

  • cok guzel bir flim elerinize saglik

  • Yuh diyorum başka bir şey demiyorum filmi izlemeye başlarken tek yorum yoktu şimdi dolmuş taşmış 😀 (film izlerken bi ara misafir geldi) film çok güzeldi es calibur demek buradan geliyomuş isminin üstüne yosun yapıştığı için 😀 en çok romanın yıkıldığı saheyi beğendim bu arada iyi bayramlar 😀 paraları biriktirin bayramdan sonra bozukluk ararsınız liseliler 😀

  • Süperdi

  • BU TARZ KONULU FİLMLER ZEVKLE İZLENİYOR.KURTLARDAN YÜRÜYENLERDEN İĞRENÇ KRAKTERLERDEN BİKTİK. BU FİLMİ 2. KEZ BİR DAHA İZLEYECEĞİM GÜZEL FİLM.ADMİN…CENNETİN KRALLİĞİNİDA LÜTFEN..BİR LEJYON ORDUSU KLİNÇTAN GEÇİRİLİYOR 3.5 KURTULUYOR BİRDE ONU BULSAM FİLM’LERDEN GÖZÜNÜZÜ AYİRAMASSİNİZ..İYİ BAYRAMLAR iyi film izlemeler neşansliyiz bu kadar güzel bir sitemiz varken sinemaya ne gerek var herşey çok güzel…

  • Film eski cağlardaki bir savaşı anlatıyor.Seviyeli.Tanınmış oyuncular olmasada oyuncuları gayet başarılı.Dovüş sahneleri gayet iyi.Konusuda başarılı.Aksiyon,aşk ve sürükleyiciliği iyi harmanlamışlar.Kötü tarafı yok diyebiliriz.Fazla aşırılık ve abartı yok.Degerlendirmem 10\7.5

  • güzel film izleyin bence

  • güzel sürükleyici en azından 🙂

  • Boş vaktiniz varsa izleyin.10/4

  • güzel film

  • yok yok güzelmiş olmadı fıragman a bakıp güzelmiş dedim
    izledim keyifle hemde izleyin 🙂

  • filmin birin ci partı nda yazıyorum film güzel izlenir arkadaşlar
    10/7 benden çünkü kadro güzel ve konu süper,

  • o adamın sesini 870 km den nasıl duyupta savaşı bıraktılar anlamadım:D
    Klasik olsada yine de iyi filmdi…

  • güzelmiş sağol

  • önceden izlemiştim çok güzel bi film izlemeye değer.

  • film gerçekten harika tavsiye ediyorum … !

  • filmin hakkını puan olarak verememişler puan daha yüksek olmalıydı enazından 6,5 güzel izlenir tavsiye ediyorum