Nick ve arkadaşları haftasonunda araba yarışı izlemeye giderler. Bu sırada Nick yarışın yapıldığı stadyumda çok büyük bir kaza meydana geldiğini, insanların öldüğünü ve stadyumun izleyicilerin üzerine yıkıldığını görür. Nick bu gördüklerinin birazdan yaşayacakları bir felaket olduğunu farkederek, 12 kişiyi kendisi ile birlikte stadyumdan çıkmaya ikna eder ve böylece kazadan kurtulmuş olurlar. Ama ölüm yarım kalan işini bitirmek için geri döner. Stadyum kazasından kurtulanları çok daha korkunç kazalar beklemektedir. İyi seyirler filmifullizle.org

6 sene önce eklendi.

2009 Filmleri, En Çok Yorum Alan Filmler, Fantastik, Gençlik, Gerilim, Gizem, Korku, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 168 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • güzel bir film izleyin

  • muhteşem…

  • eh işte

  • Verry good !

  • Çok Korkunç Korkudan Öldüm Öldüm Dirildim

  • ßENCE : süper bi film bütün serisi güzel bi film müzik yapana da helal 😀 x)

  • böyle saçma ve abartılı ölümler olurmu tamamen zaman kaybı

  • bazı yerler çok komik ama süper herkese tavsiye ederim!!!

  • çok sıkıcı

  • son sahne cok güzel

  • Tekerlek kadının kafasını uçurduğu an gülmekten kendimi yerde buldum 🙂

  • 84 dakikalık filmi 3 saatte zor izledim yuh be !

  • bütün son durak serileri gibi işte şahane 10 numara film 🙂

  • çok güzel , tavsiye ederim 😀

  • süper ötesi…tam bi adrenalin patlaması….

  • kesinlikle izlenr çok güzel başından sonuna kadar sıkılmıyor insan

  • bu nedir ya 2 saatte sadece 35 dakika izleyebildim bu kadar çok donma olurmu ilgililerin dikkatine

  • çok güzel

  • cok cok iyi bi film ve cok iyi tercume. emeyi gecen her kese tesekkurler ediyorum.{AZERBAYCAN}

  • begendim :)))

  • bilgin keşke serisini koysaydın bu arada emeğine sağlık 10/9

  • Bilgin çok güzeldi ellerine sağlık

  • çok güzel bir film

  • Bence en kanlı ve en güzeli Son Durak 4 yani bu…

  • son durak serisinin en iyisi üçüncüsüdür çünkü kafa kol parçalamada insanı tatmin edici görüntüler vermektedir vahşete doymak istiyorsan onu seyretmelisin dördüncüsü fena değil ama daha fazla vahşet bekliyoruz holywooddan hadi doyurun bizi vahşete kafa kol parçalamak artık kesmiyor daha ötesini hayal edin

  • güzel ama terbiyesiz tarafı kızla dıttt anladınız işte çok terbiyesiz

  • bütün serilerini izledim ama ne çok sevdiğim 4 ile 5 oldu çok güzel bir filim iyi seyirler

  • son durak 5 çok fena tavsiye ederim 4 biraz kötü ama 5i inanılmazzzz

  • film süper 😀 sondurak 5 daha güzel ama buda güzel bazı salaklar film çirkin diyor ama güzel tavsiye ederim..!!!!

  • film süperdi harika 2 defa izledim.:)

  • son durak 2 daha güzel.bu filmi hiç beğenmedim.en kötü son durak fimi buydu

  • süper bi flm

  • Evet bencede 5 daha güzel ama buda fena değil sadece ilk başını sevmedim.

  • bence son durak 5 daha güzel.mutlaka izleyin

  • Off sonu berbattı yaa 😀

  • hayatımda bu derece saçma film izledim mi bilmiyorum..

  • En iyi film değil ama emeğe saygı demi bayanlar baylar !!!!!!!!!!!!!! 😀

  • Hep bunların başınamı gelir yaw böyle şeyler 😀

  • Admin film açılmıyor.

    • @Gizem modemini kapat aç tekrar denersen sorun çözülür kontrol ettim.

  • gercelten mukemel bir sinama oılmuş butun serinisini izledim hepsigüzel

  • Sonu fena 😀

  • Bence süperdi film. Yani çok yaratıcı şekilde ölmüşler. Dublaj bence de biraz kötüydü ama idare edebilir derecede. Filme bayıldım site de zaten çok iyi. Sonu çok fena bitti ama.. Aklıma gelmezdi bir kamyon yüzünden ölecekleri..

  • çok harika bir film ses sorunu 2. bölümden itibaren düzeliyor

  • vall 1den4. sune kadar hepsini izledim hepside superler. fakat ever kan tutuyorsa/igrenc seylere dayanamiyorsuniz izlemeyin.

  • çok güzel ama çok kötü tarafı var

  • Her serisi gibi çok güzel bir film insanı feci derecede geriyor…:D

  • sahte ama güzel

  • harika bir film korku filiminden çok üzücü bi film nickve arkdaşlarına çok üzüldüm 😀

  • bu filmi yapanları tebrikliyorum

  • bence çok heycanlı ve güzel izledim hala etkisindeyim:(

  • sacmalayın bence gayet sesde dublajda ıyı sonucta burda bedava ızlıosunuz ayrıca ses 2 kısmından sonra duzelıo bilgin cok tesekur ederz emegne saglık sıteyı begenmeynler şikayet edenler paralıya gidin o zmn burda ısınız yok..

  • filmin türçe dublaji sadece ilk partta kötü diğer partlarda düzeliyor.

  • gercekten güzel bir film olmuş emeği geçen herkese teşekkürler..

  • bnce bu flim çok güsel.bazı mallar kötü diyo dublajda kötü diyolar hepsi güzel valla 😀

  • dublaj çook kötüüü

  • Ölümden qaçış imkansızdır !!! =)

  • güzel cok begendim ama sonu kötü olmuş son durak 2 daha güzeldi ama emek var yinede amege saygı ellerine saglık

  • en güzel son durak filmi bu 😀

  • filim çok güzeldi herkese tavsiye ederim. keşke bizde her şeyi görebilseydik

  • ses sorunu 2.bölümle beraber düzeliyor

  • gökhan haklısın kardesim bende de olmadı ses creative 5.1 ses sistemim ve creative 5.1 ses kartım var 9800gt geforge ekran kartım ve 4gb ram var 4 çekirdekli 3d samsung lcd var internetim tek bağlantı fena hızlıııı 😀 filimde süper

  • Film fena sayılmaz.. Takılıyor…vs ses sonradan geliyor diyen arkdşlr bence Pc lerini & internetleri kontrol etsinler bende kesinlikle öyle bir sorun olmadı

  • on numara film ya 😀 kaltığım zaman 5’i izlicen uykum geldi ! iyi seyirler !

  • vallahı hıc guzel sıte yok bu da guzel degıl ses sonradan gelıyo dolmuyo takılıp duruyo göruntu hıc gzel degıl sonrada dıyolar emege saygı sen guzel yapmassan saygı flan olmaz hıc guzel degıldı bastan ızlıyım dedım takıldı hemen

  • bilgin kardeşim dublaj berbat filmi başında bıraktım.ağızlar oynuyo ses sonra geliyo en gıcık olduğum şey.bizleri başka sitelere yönlendirme.sana zahmet şu dublajı halletsen bu arada emeğine sağlık.

  • guzel bir film ama cok thelikeli bir film

  • yahya sen kendini ne sanıyon onu anlamadım hangi kitapları okuduysan çocuk masalları falan okumuşsun heralde!!! biraz daha oku ama masal okuma sana zarar veriyo. görünen o…

  • ya bütün filmlerin sonu aynı bu nedir ya her seferinde aynı şeyi yapmaktan bıkmadılar ama herseferinde de izlyoz be 😀

  • süper bi filmdi helal olsun

  • bunu izledim sanıyordum ama nasıl olmuşsa kaçmış gözümden süper bir film BİLGİN çok teşekkür ederim site ve filmler için emeğine sağlık bu arada hakan bence biraz kitap oku yada büyüklerine akıl danış sana gelince anıl bunlar mucize değil
    ŞU LAFI İKİNİZDE UNUTMAYIN PEYGAMBERLERİN MUCİZELERİ SAADATLARIN(ALLAH DOSTU) KERAMETLERİ VARDIR BUNLARDA SADECE KERAMET

  • anıl sen git namaz kıl boşver filmleri küçük kardeşim. Bu arada mucizeleri peygamberler yapmaz aynaya bak mucizenin ta kendisi sensin insan bi mucizedir 🙂

  • paylaşım için saolun emeğe saygı

  • Bence güzel. ama şaçmalamışlar burda adamlar mucize diyor ama mucizeleri sadece Peygamlerler yapar

  • Güzel…

  • 5 BÖLÜM SÜPER 3 BÖLÜM DE KADININ GÖZÜ PARACALAN DI SİNEMA YERİ SÜPER

  • ya fılm donuyo dewam etmiyor başa sarıyor

  • ya filmi izlerken donuyo nasıl donmama haline getirebilirim

  • bu film tam bı sacmalik ama idare eder

  • bilgin kardeş site gerçekten süper eline sağlık fakat bi kaç gündür filmleri kesik kesik izliyom yani ağır çekime alınmış gibi bu sorunu nasıl çözeriz kardeş?

  • çok güğzel bi serinin güzel bi filmi olmuş bilgin ellerine sağlık biz ebu heyecanı yaşattığın için 5.sini sinemada seyretmeyi düşünüyom gelmek isteyen varmı

  • Film süper 🙂 yarında 5 i izlemeyi düşünüyorum. Bilgin iyiki varsın <3

  • başka kanlı filim bilen buraya yazsın kanlı filimleri severi

  • Konuşmalarda ses çok arkadan geliyor adam dudaklarını oynatıyor ve ses sonra geliyor işte bu kötü oldu ama film güzel.

  • süper bir filim ama zıncırı kıramamış olmaları biraz üzücü:( yine de güzel bir film:D

  • film harikaydı izleyen pişman olmaz

  • Mükemmel 🙂 Ben Son sahneye geldiginde budamı bi kehanet yani tekrar yarış sahnesine gelcek sandm 🙂

  • ama hakketten psikopat bi film 😀

  • bilgin bizi diskoya götür 😀 süper görüntü kalitesi 🙂

  • Şirin Baba ya dana ezince orda çıkan şirinliklerin parlaklığı elli derece . ve Bu Danalar çok kokulu

  • film izlene bilir ama seri Çok klişeleşti.değişik bir atraksyon yok. serinin ikl filmini izle son filmde ne olacak bilirsin.bayram şekerini karım yedi bize gelmeyin…

  • serinin en iyisi izlemeye değer

  • ben bu filmin diğer serilerinde izlemştm şimdi bunuda izlicem eminim ki iyi bir filmdir 🙂

  • çooK süper bi film herkese tavsıye ederim……….

  • harika site tebrik ederim.anca izlediğim filmden zevk aldım.

  • mükemmeldi ya izleyin bnce

  • harika bir fiLm mükemmeL tawsiye edermm 🙂

  • arkdşlar hrkese twsiye edrm film çok gzel 🙂 tbrkler son durak userleri

  • süper bir film 😀

  • Harika bir film serisi. bilgin emeğine sağlık, site daimi oldum ben + 3 kişiyi daha abone ettim. onlarda sitdeki filmleri izler oldu. filmlerde puanlama olsa 10/10 alır

  • bilgin bu süper bi site yemin ediyorum senin gibileri hiç görmedim tüm sitelerde adamlar eklior filmleri bitti ama sen yorumlara cevapta verion süpersin bilginn

  • İlk 10 Dk. BiLee SüPerdi saol ♥

  • tek kelimeyle son durak serisine yakışan bir film olmuş.

  • ya nedn açılmıyo bende

  • Çok güzeldi film. Özellikle gecenin 2 sinde izleyince daha da gzel oluyor.. tek kelimeyle bayıldm.Haftaya da 5 ini izlemeyi dsünüyorm sewqler twsiye ederim hiç sıkılmıyorsunz :):)

  • bende sonuna bayıldım ve o yarış sahnesi süperdi bazıları filmi beğenmemeiş ama ben beğendimm izleyin kesinlikle ..

  • Süperdii 😀 sonuna bayıldım 🙂

  • Bilgin site bağımlılık yaptı görüntü kalitesi süper film süper admin süper 😀

  • Yarış filmleri varmı yada eklermisiniz? 😀

  • Sağol bilgin=))) Bekliyorum sabırsızlıkla 🙂

  • Ya da şöyle diyeyim serinin diğer filmleri sitede var mı acaba bilgin? Bulamıyorum da , sadece bu 4. çıkıyor..

    • ekleriz efendim 🙂 siz yeterki isteyin

  • Ya bunun 5.si de var mı acaba?

  • Bu sitenin görüntü kalitesi süper filmde süper 🙂

  • Kesinlikle izleyin. 10/9

  • Süpersin B,bilgin hep böyle devam et. Bu arada görüntü kalitesi süperdi 😀

  • Bilgin boyle devam et super Görüntü kalitesi Harika bir film herkese tavsiye ederim izleyin 😀

  • çok korkunç film bir de 3D 😀 sesi son ses açıp izlerim genellikle kısık anlamam 😀 illa son illa son 😀

  • zaman kkkkkkkkaaaaaaaaayyyyybbbbbbbbbbbiiiiiiiiii.. korkunc bir film komedisine benzemish hic bakmayin bence

  • film superdi 🙂

  • Ya tamamda bu olayları yapan kım ne Nedir ben Onu anlamadım Okey film süper ama bu olayların arkasında kim var?.

  • Her an her şey olabiliyor kafam attı begendm (:

  • idare eder

  • film süper harika müthiş olağanüstü 😀 ama arabalar daha güzeldi:D kesinlikle 5. seri olucak..

  • tüm seride ki gibi sürükleyıcı bi film….

  • tek kelımeyle harıkaydı..

  • ayyy süperr bir filmdi yaaa herkese tavsiye ederim 😀

  • güzel film ama diger arkadasların dediği gibi her bölümde aynı kurallar

  • bu gercekten son filmimi off ama film harika

  • bu filmi izleyenlerin beyendigine şaşırdım.filmi zorla izledim.bu kadar açma efektler görmedim konu deseniz fiyasko.sanırım benım zevkime uygun degıl heral de ama bana kalırsa 10 uzerinden sadece 4 lük bir film.emegi geçenlere tşk.

  • Dün izlemiştim, beğendim. Türün meraklıları için önerilebilir bir film. Paylaşım için teşekkürler Bilgin kardeşim.

  • film cok guzeldı teskkrler admın

  • zamanınıza yazıkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

  • berbat bu seri sıktı ARTIK SONU BELLİ, anımasyonlar da sıradan 3d dıyemı bılmıyorum ama ızledım ama begenmedım ,,, boş vakıt işi

  • emeği geçen herkese çok çok teşekkürler çokkkkkkkkkk harika fimdi

  • kaliteli bir flm arayanların izlemek istemedigi türden bir film

  • admin bu filmin öncekilerini yükler misin? yani son durak 1,2 ve 3ü izlemiş değilim, izlemek istiyorum, şimdiden teşekkürler.. bu arada siten çok iyi, herkese tavsiye ediyorum..

  • gercekten güzeldi teskler…

  • aslında güzel film ama 4serisini de izledim hepsinin konusu aynı ve hep elektrikten kaynaklanan ölümler bence biraz daha farklı yapabilirlerdi

  • aga bu film çok güzel ama yav çok basit görünen şeyler ölüme yol açıyo 😀 öyle bi zaman geçirseydim çoktan ölürdüm 😀

  • Ya film Saçmalamış otursunlar ölümü beklesinler o zaman ne heyacan arıyorlar yaaa. ne yaparsan yap ölüyorlar zaten sanane be adam sana mı kalmış. sen demezsen olmaz öle bişi belkide

  • bilgin ben videoları indirip izliyom senin için bi sorun olmaz dimi

  • bilgin emeğine salık harki film

  • TEK KELİMEYLE HARİKA BİR FİLM TEK CANIMI SIKAN FİLMİN FİNAL OLMASI 🙁 🙁

  • biz bize yeteriz çünkü fenerbahçeliyiz 😛

  • harika film izlemeye deyer teşekkürler bilgin

  • ne diyebilrim ki süper film 🙂

  • ya sahneler degısıyo hıkaye aynı 4 serı yaptılar ama aynı ınsan bıraz sıkılır be. fılım fena degıl

  • admin sende olmasan kafama skasm var:)

  • süperdi bence kaçırmayın derim

  • cok iyi olmus

  • izlemeye deger cok mukemmel

  • bişey sorcam bu film ne zaman çıktı yeni mi yani ben pek ttakip etmiyorumda hiç bilmiyorum

  • TEK KELİMEYLE HARİKA BİR FİLM TEK CANIMI SIKAN FİLMİN FİNAL OLMASI 😀

  • Filmin Kurgusu Kötü olsada Bir kaç kötü yanı daha var tabi.

    Her seride aynı konu var Neden böyle anlamayamadım Sürekli birisi kazaı görüyor , kurtuluyor ve ileride Ölüyor Her seride aynı bitermi :S

    Ama film yinede güzel

  • eğer diğer serileri izlediyseniz bu filmdeki kurguların çok saçma olduğunu görürsünüz…diğer 3 seri kadar iyi bir film olmamış…

  • Rica ederim, teşekkür edenler ve edecek olanlar. 🙂

  • çok teşekkür ederim bilgin 😀

  • Bu filmn patlamalı ve kazalar gibi sahneler harika ama nicolas cage next de aynı olmuş ve son sehnede kamyonun ününe düşen iskele o sırada firene bsca yerde dönmüş yani anlıyacanız gibi film çok saçma olmuş ve birde son durak serisi konulmasını istiyorum ve elm sokağı kabusu tarz filmler konulmasını istiyorum

  • film harika ya süper kesinlikle izleyinn.. admin sana da çok teşekkür ederim.. film izleyebildiğim tek site bu süpersin…:)

  • Yeter artik !! bune böle bilgin off harika bir kalite çok sağol bu filmi ariyodum bence karayip korsanlari gizemli denizlerdeninde böle bir kalitede koyarsan sevinrim bide kunfu panda süpersin bilgin takipciniz <33

  • film süperdi 10üzerinden 9 u hakeden bir film bilgin sanda çok teşekkürler emeğine sağlık 🙂

  • Film güzel emeğine sağlık bilgin.

  • Burada site adını veremem reklam olur

    Ama mail adresini verirsen E-posta atabilirim

  • süper bir film tavsiye ederım.
    derya kendi siteni söylermisin aradıgım filimler var orda varmıdır dıye bakıyım
    süper 8 i seyreten varmı

  • Filmi bizzat kendi sitemde indirip izledim.

    Film süper hepinize tavsiye ederim

  • süpeer bi filmmmmmmm

  • kesinlikle harika korku gerilim gizem süper yaaaa tavsiye ederm korku gerilim hastalarına