Fragman Tek VİD


Yapım: 2011 - ABD Tür: 3 Boyutlu, Fantastik, Gerilim, Gizem, Korku, Gençlik, Süre: 108 dakika Yönetmen: Steven Quale, Senaryo: Jeffrey Reddick, Eric Heisserer, Senaryo (Kitap): Jeffrey Reddick, Yapımcı: Craig Perry, Warren Zide, Richard Brener, Sheila Hanahan, Erik Holmberg, Jason Koffeman, Matthew Hart, John Rickard, Oyuncular Nicholas D'agosto, Micah Sloat, Emma Bell, Tony Todd, Devon Sawa, David Koechner, Mark Callaway, Joy Lauren, Courtney B. Vance, Meghan Ory, Mike Dopud, Dawn Chubai, Chasty Ballesteros, Nicholas D\'agosto, Tim Fellingham, Andy Nez, Miles Fisher, Jeffrey Stubblefield, Ellen Wroe, Ryan Hesp, Frank Topol, Jodi Balfour, Brittany Rogers, Grace Baek, Jasmin Dring, Brent Stait, Michael Adamthwaite, June B. Wilde, Roman Podhora, P.J. Byrne, Barclay Hope, Arlen Escarpeta, Jody Latham, Link Baker, Blaine Anderson, Tanya Hubbard, Ian Thompson, Diana Pavlovská, Otobüs yolculuğu devam ederken, Sam, kendisinin, arkadaşlarının ve birçok başka insanın daha köprünün çökmesi sonucu ölüşüne dair bir öngörü yaşar. Bu öngörü sona erdiğinde, gördükleri gerçek olmaya başlar ve Sam panik hâlinde mesai arkadaşlarından olabildiğince çoğunu, ayrıca dostu Peter ve kız arkadaşı Molly'yi felâketten uzaklaştırmaya çalışır. İyi seyirler filmifullizle.org

6 sene önce eklendi.

2011, En Çok Yorum Alan, Fantastik, Gençlik, Gerilim, Gizem, Korku, Türkçe Dublaj, Yabancı

, , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 325 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • harika bir film tşk ederim

  • veri gud

  • İZLENEBİLİR AMA SÜPER DEĞİL

  • süper bi film izlemeyen çok yanlış yapar .. böylesine manyak güzel bir film bence kaçmaz .. iyi seyirler uğraşanın eline sağlık allah razı olsun allah sizi çoluğunuza çocuğunuza bağışlasın hayde 😀

  • mukemmel bir film bence herkese tavsiye ederim.

  • umut bogoçlu
    1. Bu film zaten son durak serisinin devamı ne bekliyodum ? son duraktan recek ivedik çıkmasını mı ?
    2. Tamamen zevk meselesi kimse kimseyi izleyin diye zorlamıyor sen kendin hayatından 2 saati boşa harcadın. Şahsen bence de güzel bir film kurgu açısından sarıyo insanı. Acaba nasıl ölecek diye beklemek bile filmin sonunu beklemeye yetiyor.

  • mükemmel

  • bu serinin devamı gelmeli 🙂

  • Bu Sitede Daha Heycanlı Film Yokmu Yav ?

  • başarılı 😀

  • Bence hepiniz dikkatli olun

  • mükemmeldi 🙂

  • film baştan aşağı efekt manyağı süper ötesi bir film izlemenizi tavsiye ederim

  • çok saçma bi konusu var ama mükkemmel film

  • 4 ü izledm ara vermeden hemen 5 😀 adamlar iyi yazmış ya sarıyor

  • müthiş bi film heralde 10. felan izleyişim site sağolsunn 😀

  • son durakin butun bolumlerine baxmisam

  • gerçekten süperdi zaten son durak ın bütün serileri güzeldi

  • izleyebılınır bır fılm ızleyebılırsınızzz

  • film 10 üzerinden 6 puan

  • he bide filme cok güzel diyen arkadaslar sizin yüzünüzden hayatımın 2 saatini boşa harcadım…

  • son duraktan önce izleyeseydim filme güzel diyebilirdim bu filmin konusu tamamen son durakla aynı… ayrıca ölüm sahneleri cok sacma…

  • çok güzel bir film

  • Bence güzel bir film izlenmeye değer:)

  • FİLM GÜZELDİ :d

  • on numara filmlerede kötü diyorsunuz anlamadım ben sizi sizin yüzünüzden film izlenmiyor bilgin tşk kardeşim

  • 6.sı da çıktı. Daha sinemalarda deil sanırım. Fragmanını izledim 🙂

  • Çok harika bir film. Ben 4 ünü izlemiştim o da harikaydı .

  • Benim bilgisayarımda 3B var. 3D filmleri boyutlu şekilde izleyebiliyorum. Film harika olmuş. Herhalde 3 boyutlu izleyemeyenler filmi beğenmedi.

  • Sadece İyi Yönde Yorum atalım diğerleri fikirerini kendileri saklasınlar..

  • Jimnastik Yerinde Kız Dönerken Çivi Çıksaydı Uçsaydı Kız İyi Olurdu

  • bence filmin ölüm sahneleri muhteşemdi…

  • Yasin Sana Katılıyorum Herşeyden Soğutuyorlar İnsanı

  • harika bir film.1

  • BU FİLM ZATEN SERİ OLARAK YAYINLANDI VE BUNU FİNAL YAPMIŞLAR.ÖNCEKİ BÖLÜMLERDEN KONU OLARAK HİÇ BİR FARKI YOK.HATTA BİREBİR.AMA SERİNİN HERBİRİNİN ÖZELLİĞİ (BU BÖLÜMDE ÖYLE) İŞLENEN KONUNUN KURGUSAL MÜKEMMELLİĞİ.TÜRÜNÜ SEVENLER İÇİN HARİKA DENİLEBİLİR.KORKU FİLMİ GİBİ İZ BIRAKMIYOR.SADECE İZLERKEN HEYECANLANIYORSUN.İZLENEBİLİR.
    EMEĞİNE SAYGILAR BİLGİN..

  • ilk film ile bağlamaları iyi düşünülmüş bir hata yok mücahit ilk filde olanlar zaten uçaktan iniyorlar sonrada bu filmdekiler ölüyor. yani kısacası böyle olayları o adli tıpçı daha önce çok yaşamış ama onları filme almamışlar:D asıl başlangıç bu filmmiş:D

  • filmin sonunu çok iyi bağlamışlar ama o adli tıpçının daha önce böle olaylar oldu demesi ve hatırladığım kadarıyla uçak patlaması ilk filminde olmuştu yani burda bi mantık hatası var

  • şahane ya filmin her sahnesi sürükleyici beğenmeyenleri anlamıyorum

  • bencede beğenmediyseniz yorumunuz size kalsınn… herkesin beğeni anlayışı farklı canlarım.

  • Filmden anlamayan çcouklar şuraya saçma sapan yorumlar yazarak ne derece filmden anlamadıklarını açıkça gözler önüne seriyorlar.Sanırım yaşları 15-20 yaş grubu.Burda hangi filmi izlediysem önce yorumlara bakıyorum.Genellikle beğenerek izlediğim filmlerin hepsinde yine o 15-20 yaş grubu çocuklar bilir bilmez filmden anlamaz yorumlar yazmışlar.Daha bilmiyorlarki bu siteye gelen insanlar zaman geçirmek için film izliyorlar.En öncesinde de yorumları okuyorlar.Bakıyorlarki bir sürü olumsuz yorum vazgeçiyorlar izlemekten.Yani anlayacağınız arkadaşlar esas zaman kaybı olan sizsiniz.Adam 11 dalda oscar kazanmış titanic filmini yaptı bizim zeka küpü türk milleti leonardo di caprio nun saçları bi türlü bozulmuyor gibi saçma sapan bir eleştiri üzerinde durdu.Lütfen Saçma sapan filmi kötüleyici yorum yaparak ZAMANIMI ÇALMAYIN.Ayrıca Bilgin kardeşimede teşekkür ederim.Bu siteye bağımlı oldum.Başarılar kardeşim.

  • saçma sapan izlemeyin
    attention(fransızca)
    danger(ingilizce)
    dikkat(Türkçe)

  • 10/8

  • filmin nekadr ilgi çekici ve başarılı olduğu yorum sayılarından anlaşılıyo zatem tum serilerini izledim ender kalitede korku-gerilim turlerindendir.

  • müthiş bir son ve güzel ölümler (bazıları saçma)ama yine bu film mutlaka izlenmeli 10/8

  • filmin eski serileri daha güzeldi çoğu benzer gibi olmuş zaten herneyse ve filmin amacı saçma yaşamak için öldür suça teşvik edici özellikte.

  • bu flmin her bölümü güzel çok dehşetli güzel ve korkutan film kötü diyenlerede yazıklar olsun film zevkleri olmayan ukalalar

  • kötü diyenleri anlıyamıyorum daha nasıl olmalı tek kelimeyle güzel bir filim izlemeye deger ….

  • biz atiye ve ben çok güldük bize çok komik geldi

  • tek kelimeyle harika bir film

  • süperr

  • Güzel film,bolca gerilim var bildiğiniz son durak

  • serinin tüm filmlerini izledim bence en güzeli buydu.

  • 1den fınale kadar superdi emegi gecen herkeze tesekkurler .

  • izleyecegım bakalım nasısılmız yapmacıkmı gorelım:) ama iyidir en iyi serinin ilk filmi ucak sahnesi olan

  • cok saç ma zaman kaybı hep arkadaşlar

  • çok güzel bir filim sanki birileri herşeyden korkmamızı istiyor gibi 🙂

  • bilgin kardeşim bunu 3 boyutlu tvde izliyebilirmiyim gözlüklerle ? ayrı bi format istiyormuş herhalde bu filmi izlesem olurmu ?

    • @mahir malesef olmaz 🙂

  • filmi beğenmeyenleri hiç anlamıyorum ya izlemiyolar ölesine yorum yapiyorlar yada hiç film zevkleri yok!

  • mondo mini show daki ölümler gibi saçma ve çocukça

  • kesinlikle zaman kaybı..

  • Bu filmin bütün serisini izledim ve ”son durak 5” Filminin sinemasına gitmek istedim ama yaşım tutmadı tamam itiraf ediyorum ki 11 yaşındayım ama intenret sitesi üzerinden izlenebildiği için de sinemasına gitmek gerekmiyor yaş sınırıda yok.. 🙂 😀

  • ben AZERBAYCANDAN BABEK filmi hala izlemedim izleyib dusuncemi bildiririn ))))))

  • Süper Film 🙂

  • güzel bir film tavsiye ederim

  • Normalde Bu Film 3D oldugu icin biraz burda kötü gözükmüs ama sinamada mükemmel izlenir bu film 😉

  • nasıl bi olum sekli yaaa manyak bisey ! filmi izleyin ..

  • filmin ölüm sahnelerini begenmiyenlere sasiyorum bakarken kalbim duracak sandim daha nasil olabilirki anlamiyorum süperdi paylasim icin sagol…

  • çokguzel film azıcık korrku vr ama harika serinin en guzel filmi

  • film gerçekten kötü.Özelliklede ölüm sahneleri çok yapmacık olmuş.1. 2. ve 3. filmi kesinlikle daha güzeldi ve bu serinin en kötü filmi olmuş.

  • güzel film hepsi güzel öldü

  • Bu kadar saçma sapan ölümler olamaz ya.Kesinlikle zaman kaybı arkadaşlar.

  • film güzel,özellikle ölüm sahneleri süper ama hakketen güzel bir film siz filmi beğenmeyenler bence film izlemeyi beğenmiyor musunuz?Çok garipsiniz siz filmi beğenmeyenler

  • Klasik Son durak filmi ama genede güzeldi

  • bilgin eline ve emeğine sağlık. çok güzel bir filmdi

  • bence filmin en güzel yeri sonuydu bu filmin sonunun aslında 1 den önce olması enteresan

  • Dehset bi film ABİ YAW EMEĞİNZE SAĞLIK YONETMEN :)))))

  • Bu ne ya ne biçim film.. Çok saçma ve konusu çok basit

  • ölüm sahneleri müthiş

  • filmi sinemada izledigimde cok korktum bir daha izlesem yine korkarım bence çok güzel bir film ve seri.

  • uçak kazası saçmaydı federalin hayatının ona geçmesi gerekiyodu federelin hayatı ona geçti onunda ölüm zamanı geldi diyelim kız niye öldü ikisi bir bi hayat değil kısaca uçak çok saçmaydı

  • bu filmn yarısı okulda izlemistim. acayip korkun yerler var arada. ama yine süpper.ama korkabileceklere izlememelerini tavsiye ederim…)

  • Film güzeldi, senaryoda güzeldi, çok para harcanmamış fakat, filmin son sahnesi saçmaydı, çünki çocuk kendi yaptığını inkar eder gibi, uçakdan inmiyor bana birz saçma geldi ama izlenir tavsiye ederim 🙂

  • kesinlikle ölüm sahneleri ürkütücü bir film izlemeye deger

  • herkese tavsive ederim 😀

  • ben böyle manyak bişey görmedim moruk :D:D:D:D
    Not: Vakit kaybı…!

  • flim 10 numara serini en iyisi hak kazanır yanlız başlarken çalan müzik ismi ne bilen varmı ????

  • Bu film serisinin takipçilerine sesleniyorum daha çok ölüm sahnesi için biraz daha eğlenceli versiyonuyla happytreefriends diye aratıp izleyin.

  • gerçekteen güzele benzio şimdi dolmsnı beklm

  • süper bence,film sürükleyici izlemenizi tavsiye ederim..

  • GeRçekteN mükemmeLdii . öLümLer süpeRdi 🙂 Tavsiye edeRimmm .

  • ismail,mene turkce oyrenmek lazim deyil,yeri gelende turk dilini cox gozel bilirem,ancaq her kes oz diline hormet etmelidi…

  • gercekten harika bir film 10 dan daha fazla seyr ediyorum ve tum bolumlerini izledim 1 -5

  • bunun neresi 3d 2 ekranli yaparsan super olur

  • hastayım bu seriye yaa. bence çok güzeldi 🙂 beğenmeyenleri anlamıyorum açıkçası. zaten .filmler seri olduğu için her filmden aynı tadı almak mümkün değil.bir süre sonra ister istemez insan biraz sıkılıyor. ama bence yine de çok güzeldi.

  • SÜPER DEHŞET DEV EKRANDA İZLEYİN KORKUDAN KORKUNUN NE DEMEK OLDUĞUNU UNUTURSUNUZ 😀 😀 :d

  • Film güzeldi. Ama o kadının gözünün çıktığı kısımda midem kalktı biraz 🙂

  • süper bi film izleyin 🙂

  • BU FİLM KESİNLİKLE TÜRKİYE’DE ÇEKİLMELİ!

    ÇÜNKÜ öldürme sahneleri için o kadar uğrasmazlardı… sık sık çatıdan düsen demir, kiremit vs. kafa yarıp beyin kanamasına neden olur… belediye çukur açıp kapatmaz, içine düsen ölür, yağmur yağar insanlar sele kapılır, işaret tabelası konmayan santiyelere arabalar dalar bilmem kaç ölü, yüksek gerilim hattı teli kopar birinin üzerine gelir öldürür, okulun demir kapısı devrilir zavallı öğrenciyi hayatından eder, doğalgaz bacası tıkanır ölen ölene, her gün soba zehirlenmesinden gidenleri saymıyorum bile… seçip beğenip alsınlar diledikleri gibi… veya istanbul trafiğinde tur atsınlar, o da yeter! saka bir yana film yine de iyi… izlenir… admin sağol…

  • adamları nasıl oldursek dye dusunup film yapmslar . o ilk ölen kızın sahnesinde ,bir vidayı yere bırak 10 metre uzaga sıçrar . orda 10 cm lik tahtada sekiyo bde dik duruyo . sadece o dgl cogu oyle , basit basit basit

  • Saçmalıktan başka bişey değil, insanları öldürsünler diye yapmadıkları saçmalık kalmadı. Daha doğal olsaydı güzel olurdu, ilk sahne hele kız yelkenlıye saplandı ya varmı böyle birşey 🙂 10 yaş çocukları eğlendirmek için süper olurdu.

  • Açıkcası yorumları okumak gelmedi içimden… Filmi izleyecek olanlara resmen tuzak hazırlanmış. İnsanlar filmi izlemek için bu linke girdiğinde, böyle saçma sapan yorumlarla karşılaşıyorlar. Biri filmi resmen anlatmış, eee izlemenin ne anlamı kaldı? İyi veya kötü, sadece yorumlarınızı bu şekilde dile getirmeniz daha avantajlı olabilir diye düşünüyorum. Filmi baştan sona özetleyerek anlatmanız hiç mantıklı bir davranış değil, lütfen…

  • film güzeldi ama biraz abartmışlar sanki

  • İsmail, Türkçe konuşmaya çalışmadan önce Türkçenin ne olduğunu öğreniyoruz. Sevinç’in konuştuğu dil, öz Türkçedir. 🙂

  • admin eline sagık cok güzel bir film

  • sıkılmadan izlenir,komikti hiç tırsamadım.tavsiye ederim.

  • Bence çok iyi bir filmdi çekimler gerçekten çok başarılı hatta son birkaç son duraktan daha iyiydi seyredilmesi gereken bir yapıt olmuş tavsiye etmemem mümkün değil teşekkürler.

  • Beyler İzleyelim Görelim Yorumlar izlenmeye deger diyor.

  • filmi çok merak ediyorum ama yorumlara bakınca pek izleyesim kalmadı

  • sedfff arkadaşım olay çok açık yapan kişi tabi ki azrail bunların canını alıyor sadece kurtulduklarını sanıyor lar geçde olsa azrail canlarını alıyor ama tabi öyle bi varlık gösterilme mis sadece ama işin görünen yanı o yani baska açıklama sı olamaz

  • sevinç yorum yapmadan önce Türkçeyi öğreniyoruz :))) filme gelince izleyeceğiz göreceğiz

  • izledim ve beyendim,diger bolumleri qeder maraqli idi,ancaq bir o qeder de iyrencdi,tewekkurler

  • Cox ela filmdi hec izlemedim

  • fahri sana katılıyoru9m kardeşş :))

  • ben bunu sinemada 3D olarak izledim ama türkçe alt yazılıydı şimdi türkçe daha iyi olmuş saol bilgin kardeş

  • beğeniyle izlediğim bir filimdi diğer serilerine göre saçma olmuş başından beri anlamadığım şey bu olayları kim neden yapıyo ve neden sonu gelmiyo zincirin bozulduğunu düşünüyoruz ama yine dewam ediyo ve final oluyo bu filmde ölüm sahneleri hariç kötüydü..

  • ölüm sahneleri süper

  • süperdi emeğinize sağlık

  • ya saçma ama izlenebilir

  • süper

  • yahu arkadaş iki yorum var ikiside ayrı uçlarda, film izlemeyi mi bilmiyorsunuz yoksa fuzuli işgal mi yapıyorsunuz anlamadımki, biri iyi demiş biri berbat, film zevki tartışılmaz biz Türklerin…!!!

  • bu serinin en sıkıcı filmiydi,film yapmak için yapılmış zaman kaybı…

  • kesinlikle harika bir filmdi .bir kaç kere daha izledim.bu film kaçmaz…..

  • her an biri ölebilir gözünüzü dört açın kesinlikle izlenmeli

  • Bilgin kardeşim Yaklaşık Yazın Başındandır Sitenizden film izliyorum.Bu sitenin en sevdiğim yönleri Filmlerin Siteye çabuk yüklenebilmesi Ve Hiç duraksama yapmadan izlenebilmesidir.Buda sizin Yönetmeliğinizle ilginizle ortaya çıkmış birşey teşekkürler Bilgin.

  • basarıalrın devamı 2012 fılmlerıd görmek ısterız ..

  • serisinin en iyisi denile bilir

  • bende bazen oyle kısa ruyalar goruyorum gercek oluyo bılmedıyım bır yere gıdıom duşunuyorum sankı ben burda oldum sankı

  • filmin sonu gerçekten çok iyiydi:)ama son durak serisini daha önce izlemeyenler anlamıcaktır büyük bir ihtimal seriyi izlemenizi tavsiye ederim..teşekkürler admin:)

  • Son durak serisi işte :)deyışen bır şey yok gerılim sevenler ızleye bılır( tşkr bılgın bey paylaşım ve bıze guzel vakıt gecırttığınız ıcın )

  • cok şahaneee muhteşemmm olan üsttü 😀

  • Filmin kalitesi mükemmeldi gene aynı konu üzerinden gidilmiş ama gayet güzel zaman kaybetmezsiniz bence izleyin

  • şiddetle izleyin dıyorum…

  • İzlemeye değer bence güzel bir film.

  • Ve filmin sonundaki zenci adam -Tony Todd- her filmde oynayan adam asıl mesajı vermiş. 😀 ‘Bence sizde dikkatli olun.’

  • Arkadaşlar filmin sonundaki gördüğünüz uçağın içindeki kavga aslında Son Durak’ın 1. bölümünde vardı oradaki kavga edenler yani hayali gören kişi arkadaşlarıyla uçaktan iniyorlarya aslında 1. bölümün konusu orada başlıyor 5.film 1. filmin öncesi aslında. 😀

  • bu filmin senaristi psikopat olmalı bütün filmi 5. bölümle biribirine bağladı

  • Böyle ölmekten korkuyorum 🙁

  • valla bence izlenesi bi film olmus diger serilerinin altinda kalmamis cok begendim.sahneler oldukca basarili izlemnizi tavsiye ederim..bilgin seninde basarilarinin devamini dilerim

    • @aysima çok Teşekkürler 🙂

  • güzel tavsiye ederim

  • güzel bi flimdi ölüm sahneleri süper insanlar parça pinçik oluyo yha 😀 ama flimin sonundaki uçak sahnesi serinin 1. fliminden alıntı olmuş güzel sondu valla:D

  • Hiç sıkılmadan keyifle izledim,çok güzel filim.Ellerine sağlık Bilgin kardeşim.Yanlız senden bir ricam var şayet yapabilirsen siteye koyduğun filimlerin fragmanlarınıda koyabilirsen süper olur.Çünkü bazen süper filimlere bile vasat yorumları yazılıyor buda ister istemez daha filmi izlemeden keyif kaçırıyor.Şayet yapabilirsen güzel olur tabi karar senin saygı duyarım.Seni çok seviyorum canım kardeşim,İşinde başarılar…..İyiki varsın Bilgin

  • tek kelime ile muhteşem tavsiye edilir . paylaşım içinde ayrıca tşk ler bu siteyii seviyorum bea 🙂

  • yıne muhtesem yapmışlar ya ölümlerı super baglıyorlar bılgın ellerıne saglık

  • manyak bişe 🙂

  • fena değilen azından sıkılmadan izlenebilen bir film.

  • finale yakışır bi film olmamış.bu işin çözümünü bulmaları gerekiyodu,böyle normal ara bölüm gibi olmuş.yine de emeği geçenlere teşekkürler…

  • teşekürler güzel bir film

  • güzell

  • ilk film gibi bu da iyidi, 1 ve 5 iyi ama 2,3,4 bunlar pek iyi sayilmazdi. yakinda 6 cikar, 5 sonu kapatilmamis filmde.

  • film klasik olarak bildiğimiz gibi ölümlerin sıralaması hakkındaydı ama final hakikaten süper olmuştu.Serinin başlangıç filmi ile sonuncu arasındaki bağlantı çok güzeldi.Serinin hepsinin kısa video şeklinde sonundaki kısa ölüm sahneleri muhteşemdi.Filmin sonundaki zenci adam filmin son mesajını verdi.

  • birbirini izleyen ve taklidi olan bu serinin ilginç bir özelliği var: her bir devam filmi bağımlılıktan olsa gerek keyifle seyrediliyor… sürükleyicilik ve yaratıcılık güzel kurgulanmıs… admin, tesekkürler…

  • Harika Bir Filmdi cok Sürükleyici Asdfghhjkl 😀

  • Ne iyi ne kötü orta derece bir film bu türden hoşlananlar beğenebilir.

  • supermiş..izlemeğer bir film

  • evt filimin sonuna dikat edin ilk filimde cocuklar kafaka ediyor filimin ilk den alın mıs biraz buna varket dinizmi 😀

  • Acayip bir film çok beğendim !

  • Gerçeten süper bir film tüm herkesin izlemesini isterim hadi by… 🙂

  • hakikaten cok super bir serii .devamini 4 gozle bekliyicem.bilgin abi sana da tsk.rica etdim ekledin filmi supersin.helal olsun.

  • ne çok iyi ne çok kötü orta bi film ama bana saçmalık geldi bu film peeehhhh

  • sonu çok başarılı 😀

  • saal bilgin çok saal bence seretin hayatımım en güzel filmi:D
    😀

  • teşekkür ederim

  • bilgin öncelikle emeğine sağlık film güzeldi ama beklediğim beklentiyi vermedi genede tavsiye ediyorum

  • serileri hepsi güzel. ama sırası yanlıs bu 4 olcaktı 4 de bu guzel olurdu ucak 4vea 3 demi snrm ole olduydu 1 dede ucak vardı konusu vardı ama hinede beğendim güzel olmuş!

  • Genellikle bütün arkadaşlarıma tavsiye ediyorum 🙂 çevremdeki bütün film meraklılarına 🙂 çoğuda memnun kalıyor 🙂 ellerine sağlık …

  • Her bölümü ayrı güzel ancak seriler çogaldıkca gerçekcilikten kopuyor malesef yinede oldukca sürükleyici tavsiye ederim..

  • Klasik Son Durak filmlerinden işte. ne olacağını bile bile izliyor insan. Çok kötü sayılmaz ama çok güzel de sayılmaz. Sadece vakit geçirme amaçlı izlenebilir.

  • bilgin inan tüm reklamları tıklıyorum 🙂

  • Kesinlikle sürükleyici ve diğer serilerinden farklı izlenir kesinlikle zaman kaybı değil

  • bilgin kardeşim. emeğine, ellerine sağlık. çok kolay ve çok hızlı takılma olmadan film izliyorum. şu zamana kadar izlediğim hiçbir film de problem yaşamadım. çalışmalarında başarılar dilerim.

  • Filim Güzeldi İzlenebilir ama bekledikğim beklentiyi vermedi son durakın diğer serileri daha güzeldi yöneticinin de ellerine sağlık bence kalite gerek ses süper di

  • harika bi flimdi şiddetle tavsiye ederim! final destination serisi muhteşem özellikle 3 ve 4 !!

  • arkadaslar hecanlı bir filim ama digerlerinin yerini tutmaz eger yapacak başka işiniz varsa yada izleyecek onu yapın boşyere vakit kaybı :/

  • izlenebilir beyler sıkıntı yok

  • film guzel ama termınator 5 olumcul deney 5 fılmlerınıde beklıyoruz..

  • 1.bölüm dk 14.26 otobus asagiya duserken adam on cama yapiyo sacmaliga bak etki ile tepki ters orantilidir otobus asa duserken icindeki adam on cama deil otobusun arkasina gitmesi lazim bunu nasi gozden kacirmislar hayret!

  • Film süperrr

  • serinin en kanlısı ve en dehşetlisi buydu bence kalbi olan izlemesin .

  • hep aynı konuu fılmın basında bı olay olur bır grup kurtulurr olmelerı gerekırken sırayla farklı sekılde olurrlerr degıstırseler konuyu gzel olurr :)) ama yınede guzeldı izlenebılır

  • kesinlikle başarıyosunuz:)))her sabah izlemesemde şöle bi göz gezdiriyrm,ne var ne yüklenmiş falan:))hastasıyızzzzzzz bilginnnnn:))))

    • @fatoşşşş Teşekkürler :))

  • film cok güzel site cok güzel… tebrikler bilgin..

  • Filim Diye Ben Bu Seriye Derim Arkadaş Dehşet-u Vahşet xD

  • film cok guzel! izlemek icin hic terettut etmeyin mutlakaizleyin
    ayrica site cok guzel!

  • süperrrr tavsiyemmmdirrrrr

  • dehşettı

  • dehşet bir filim…

  • valla kardeş eline koluna sağlık sayende adam akıllı film izleyebiliyoruz.senin için bütün reklamlara tıklıyorum her girdiğimde…

    • @ibrahim Teşekkürler 🙂

  • bilgin ellerine sağlık.çok hızlısın hiç boşdurmuyorsun hep koşturuyorsun:)film güzel senaryo güzel.efektler bayağı gerçekçi olmuş…tarzı olanların çok hoşuna gidicek 10/6.8

  • valla ben buradan film izlemeyi çok seviyorum tesekkürler.

  • bu serinin bitmesi üzücü…. benim hayatımda izlediğim ender filim serisiydi… bence izlemeden geçilmemesi gerekir…

  • filim izlenir 10 üzerinden 8 iyidir

  • bence ilk 1-2 daha güzeldi

  • zaman yavaş ilerliyoorrr 🙁

  • Bu siteyi başkalarına önermemek mümkün mü?Bu kalitede bir site daha görmedim.Emeklerinize sağlık,başarılarınızın devamını dilerim.Gündüz film izleyemesemde siteye en az 3 kez girip reklamlara tıklıyorum.Umarım emeğinizin kaşılığını alırsınız.Film çok güzeldi,tavsiye edilir.

    • @ayça teşekkürler destekleriniz için size en iyi hizmeti sunmaya özen gösteriyoruz umarım başarıyoruzdur.

  • kötü sonlardan nefret ederim ama film kesinlikle muhteşemdi 😀 ayrıca bilginin emeğinide unutmamak gerek…

  • Film güzeldi fakat her filmde aynı mevzu biri rüya göruyor arkadaşlarını kurtarıyor bu kadar fakat bu serideki ölümler gerçekten ilginç ve güzeldi teşekkürler bilgin

  • Elinize Sağlık Güzel Film.İzleyeleyimmi Diye Düşünenler hiç Düşünmeyin Direk İzleyin

  • Öncelikle çok güzel bir site oldğunu söylemek istiyorm bağlanbize sitesinden kat kat daha güzel filme gelince herkesin izlemesi gereken bir film gerilimi yüksek efeckleri muhteşem çok iyi bir yapıt 10/9

  • bilgin süpersin gerçekten

  • Filmin bütün serisi harika..gerilim sevenler için çok iyi bir seçim :)iyi seyirler

  • :))) eş dost akraba falan:)) sanırım ben rekor kırıyorummmm:)))

    • @fatoşşşş Teşekkürler Destekleriniz için 🙂

  • son durak 5 ten sonra son durak 1 geliyor o uçaktaki çocuk son durak 1 deki çocuk ben kontrol ettim

  • Bilgin öncelikle bu filmi paylaştığın için teşekkür ederim Sorun durak serisinin her dakikasında heycanlı bir şekilde zamanın nasıl geçtiğini anlayamadım bu filmde çok sürükleyiciydi ellerine sağlık

  • sherlock holmes 2 ‘yide bekliyoruz bilgin kardeş 🙂

  • cok korktum izlerken:(

  • walla helal olsun hiç bi sitede yok bu sitede var helal olsun her zaman burdan izliyorum filmde süperdi:D

  • Süper Film Çok teşekküler

  • ben bu son durak flimlerin serisine bayılıyorum mukemmel olmuş sagol.

  • SÜPER FİLM EN İYİ SİTE BURASI VE EN HIZLI SİTEDE HARİKASIN BİLGİN TAM GAZ DEVAM HEP ARKANDAYIM 😀

  • Bilgin abey .. uçurtma avcısı koyaydın iyiydi , sınavda sorucak da kitabı okudum , film ile beraber pekiştirmiş oluruz .. saygılar.. 🙂

  • HLL Bılgın Bu Sıteyı Sevıyorum 🙂

  • bilgin ellerine sağlık, musallat2 den na zaman gelcek usta?

  • Bilgin süpersin kardeşim, helal olsun.

  • cok iğrenç ve güzel film di ama 4 ün yerini tutamaz izleyin yinede

  • Bekletilerimi tamamen 0 a düşüren bi film oldu, 4 ile 5 in hiç bi alakası yok. filmi izlerken 1 sahnesi çok güzeldi köprü yıkılma anı geri kalan herşey boştu, final’i bile güzel olmadı. ha izleyin izlemeyin diye bi yorumu atmıyorum. ama diğer serilere göre bekletileri hiç karşılamıyor…

  • film süperdi eline sağlık yalnız musallat 2 ve Allah’ın sadık kulunuda koyarsan svnırım ailecek bekliyoruz bunlarıda :))

  • admin işine karışmak istemem ama şu sıralar çoğunlukla korku filmi koyuyorsun biraz başka filmlerde koysan iyi olur bence bu arada 1 yıldır senin sitende her gün ailece bir film izliyoruz teşekkürler 🙂

  • Ellerine sağlık mükemmel bir film teşekkür ederim.

  • Yine süper 🙂

  • bir çığ gibi büyümeye başladın bilgin bütün arkadaşlarımı yönlendirdim siteye emeğine sağlık bu konuda çok iddalı olduğunu görüyorum başarılarının devamını diliyorum..

    • @tunc Teşekkürler sizin destekleriniz ile büyümeye devam ediyoruz her geçen gün kalitemizi yükseltmeye özen gösteriyoruz keyifli izlemeler 🙂

  • süperdi 😀 aylardır bunu bekliyordum sağol bilgin 😀 ama bence bu son durak 1 olmalı 😀

  • bilgin site süper emeğine sağlık kardeşim 🙂 ölümcül deney serilerini eklesen izlesek kardeşim :))

  • son durak serisi artık cekilmiyor. hep aynı şeyler biri görüyor ötekiler ölüyor. ayrıca jimnastikçi kızın ölüm şeklinde biraz mantık hatası var. o dizden o kemiğin o pozisyonda cıkması mümkün değil. neyse eleştirmicem 🙂

  • oldukca sürükyleci bir filmdi..ama ben mutlu son isterdim:(

  • Bilgin kardeş çok sağol…
    daha önceden farklı bir siteden izliyordum filmleri..
    ama bu siteyi gördükten sonra gerçekten çok kaliteli paylaşımlar yapıyorsun..
    Behzat Ç Ve Musallat 2 yi Senden yayınlayacağın en kısa süre içerisinde bekliyoruz 🙂
    Ellerine Sağlık Teşekkürler.. Yardım edip yapabileceğim bir şey olursa e*mailden ulaşabilirsin 🙂
    elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım

    • @umut Teşekkürler Sizlerden tek ricam Dostlarınıza ailenize Siteden memnun iseniz Tavsiye etmeniz önermeniz bu bizi 1 adım daha ileri taşır 🙂

  • ya baba bu nedir nerden izledim ya piskolojim bozuldu yolda yürüyemez oldum yaktın beni bilgin :))

  • Perfect 🙂

  • uzun zamandır türkçe dublajlı bekledigim filmlerden birisiydi ve tahmin ettigim gibi harika bir film olmuş….teşekkürler admin emekleriniz için..

  • bilgin bey bence bu siteye facebook da ki gibi duvar tarzı bi yer yapmalısın, oraya film isteklerimizi tavsiyemizi yazar. Attığım maillerin hiç birini okuğduunu sanmıyorumi, tom hanks ‘ın yeni hayat (cats away) filmini istiyorum sana zahmet

    • @ismi her gün istenilen filmlere Yetişilmesi imkansız zaten herkes film istiyor o yüzden istekleri es geçmem gerekiyor istek bölümü açsam’da isteklerin hepisini yükleyemem Etik olmaz yani Yapamicam birşey için yaparım diyip böyle birşey oluşturmak yanlış Film’lerin hepsini ben seçiyorum genel’de vizyona giren filmler zaten ilk bizde çıkıyor her gün 4 tane film yüklüyorum anlayış gösterirsiniz umarım Keyifli izlemeler.

  • Abicim ne biçim bi film bu yaa mükemmel denecek kadaar kusursuz. Herkesin izlemesini tavsiye ederim.

  • bilgin kardeş senden ricam var 2. dünya savaşı kardeşler takımını yayınlarmısın lütfen ama lütfen

  • guzel fılm kesınlıkle ızlenır….

  • süpersin bilgin….

  • Film görüntü kalitesi kötü biraz ama yinede film izlemeye değer.

  • Cok Dehşet verici Bir Film Ölün Yakalarından Hiç Düşmüyor…

  • harikaydı

  • süper gerilim begendim tabi 1.2.3.4.5 serisi hepsi on numara

  • filmin sonunu çok iyi bi noktaya bağlamışlar.yıl 2000 birinci filmde ki düşen uçak.film serinin en iyisi olmuş diyebilirim.efektler çok iyi.farklı bi heycana kapılıyosun bu filmde.izleyin arkadaşlar pişman olmazsınız

  • daha önce izlediklerim daha iyiydi…üstelik final…zaman kaybı…10 üzerinde 3

  • .d dzl film ama cok abartmıslar

  • TÜM SERİ GİBİ BU FİLMDE KUSURSUZ

  • Bilgin bilgi için teşekkürler boşuna indirmeye uğraşmayalım site güzel emeğine sağlık

  • süperdi teşekkürler.

  • baştan sonuna gerilim diyebileceğim nadir filmlerden..mesela kız jimnastik yaparken vida düşüyo ben orda çok gerildim..tavsiye.

  • Admin Kardeş

    ”i spit on your grave” filmini ekler misin? Türkçe Dublaj bulamadım.alt yazılıda pek sarmıyor.

    Kolay Gelsin.

  • bu filmin serisi nettir bilgin sendende ilk ve son film istegim bnce boyle kalite bi film sitesinde scarface olmalı !

  • süperdiii tavsıye ederım.Tşk ederım bilgin:)

  • bilgin kardes dog soıldires 2 çikinca paylasırsan sevirim

  • Hll admın seni seviorum (:

  • guzel film….

  • Tamam . Süpersin 😀

  • Hayır tek musallat adlı flim bulamıyorumda :S

    • @Haşim Araştırıcam ancak söz vermiyorum 🙂

  • wuuu çok tehlikeli bi film kesinlikle tavsiye ederim özellikle spor salonu sahnesini dikkatle izleyin

  • bilgin abi musallat 2 vizyona girdi koyarsan çok sevinirim 2 aralıkta girdi vizyona :)))

    • @arda 18 gün önce vizyona girmiş daha sinema çekimi bile çıkmadı yani 🙂

  • xD Süperdi Herşey iÇin Saol bilgin 🙂

  • 4 Seriyde izlemisem mutesem bir filim insani heyecanlandiryor izlemeye deyer …

  • helel olsun be
    bilgin v

    arya hem babamlar beyendi hem
    ben tüm aile beyendi

    • @muhammet turan Teşekkürler 🙂

  • film muhteşem mükemmel ama biraz iğrenç sahneler var ama çok begendim:))

  • @Bilgiin Musallatı Koyarmısın ,:S

    • @Haşim musallat 2 mi? henüz vizyona bile girmedi diye biliyorum Tamam Filmleri ilk ben veriyorum ama vizyona girmeyen film ise eğer pes ediyorum artık :))

  • çok teşekkür ederim bilgin hayatımda serettiğim en güzel korku filmi tabi 1.2.3.4.birde 5.

  • Ölümler tam komedi ya izlerken adamlar insanlar anlamasın diye çeşitli fanteziler yapmış hiç alakası olmayan şeylerden ölüyorlar 🙂 filmin sonunda da herkezin 1.ci seriden 5.ci seriye kadar ölümlerini gösteriyor ya orda insan şöyle diyesi geliyor.

    ALLAH ÖLÜMÜNDE HAYIRLISINI, EN GÜZELİNİ, EN ACISIZ OLANINI VERSİN… >>:)

  • cok korkunctu

  • @bilgin cok süpersin daha cok macera/bilim-kurgu türünde paylasımlar yaparmısın ria etsem.)

    • @kemal hergün muhakak film yüklüyorum her kategoriden 🙂

  • bılgın cok tsk ederım bu flımı cok seyretmek ıstıyordum sayende seyredıcem flim cok harıka izleme deger bır flım ıyı seyırler arkadaslar….bılgın tsk ederım

  • Seri filmlerin lideri Son Durak 5 yine muhteşem… Emeğine sağlık bilgin.

  • bombaaa

  • bilgin kardeş musallatı 2 yi de yüklersen seivinirim en kısa zamanda

  • BU FİLMİN SONU İLK FİLMİ GÖSTERİYO BU FİLM O ZAMAN SIFIRDAN BAŞLADI DEMEK..

  • vida,tornavida,elektrik,miğde,bağırsak,göz Olmassa son durakta olmaz.. :))

  • Senin allahina kurban bilgin adminim sen olmasan biz öldük yaa eli öpülücek adamsin cok sagol filmler icin allah razı olsun

  • Selamlar Bilgin
    Buradaki filmleri idm ile indiremiyorum engelli mi indirmeye??

    • @morfiss Sitemiz’den indirme yapılmamakta malesef

  • Adamsın bilgin kardeşim sonunda geldi türkçe dublajı bunu bekliyodum 1 aydır 🙂

  • işte budur adamsın bilgin .

  • Öncelikle Bilgin’e teşekkürler.Filme gelirsek…Adının hakkını vermediğini söylersem günaha girerim.Film gerçekten 3. boyutun getirdiği yeni sahneler ile canlandırılmış.Az da olsa diriltilmiş gibi.Kısaca açıklamak gerekirse:İzleyenler bilir.Serinin ilk filmi uçak kazasından kurtulanları konu ediniyor.Şimdi izleyeceğimiz serinin 5. filmi ise bu kazanın öncesini konu ediniyor.Film de kahramanlarımız uçak kazasından önceki zamanda maceralarını yaşıyorlar.Her zaman olduğu gibi yine ölümden kaçabilmeleri mümkün olmuyor.Gerçekten yüksek tansiyonlu harika bir yapım olmuş.Ölüm sahneleri oldukça göz alıcı.Daha fazla spoiler yapmadan 🙂 filme verdiğim puanı veriyorum.Filme 10 üzerinden… 7 puan veriyorum.SON OLARAK !!! Bilen varsa söylesin ben filmlerdeki zencinin gizemini çözemedim.Her filmde karşımıza farklı bir karakterle çıkıyor ve ölüm hakkında güzel sözler söyleyip kahramanlarımızı arkalarından adım adım takip ediyor.Bu film uçak kazasından önceki zamanı anlattığına göre adam da ben bunu çok gördüm dediğine göre.Bu adam ya yaşlanmıyor ya da ölümsüz.Benim kendi görüşüm

  • çok güzelmi nesem ne desem bilemedim ilk başta ölen kızın kemikleri çok kötüydü içim ürperdi eline sağlık bilgin

  • Bence serinin son filmiydi zaten yanlış hatırlamıyosam son durak 4te ölümü kandırıyorlardı öle bişiler vardı heralde bu 5 ten aslında son durak 0 gibi bişe :D:D

  • ah bilgin ahh o kadar beklemedim gelmeyince 2-3 gün önce alt yazılı izledim kötü kötü :S =))

  • HARIKA BIR FILIM

  • @Bilgin The Social Network bu filmide yayınlayabilirmisin ?

    • @Cansın Şimşir söz veremem hergün 100 lerce istek film geliyor anlayış göstermeniz dileğiyle Teşekkürler

  • bilgin ölümsüzler türkçe düblajıda koy

    • @ahmet Çıksa neden eklemiyeyim siteye istek yapmanız birşeyi değiştirmez hazır olsa zaten paylaşırım arkadaşlar 🙂 Lütfen filmi izlediyseniz filmler hakkında yorum yapın izliyecek arkadaşlara yardımcı olmuş olursunuz.

  • perfect film

  • Süperdi ama şöyle filmler kötü bitmesin 🙂

  • film dierlerine göre fasalt. Ama filim sonunda son durtaki 1′ in basına dönünce bu kadar olur ancak dedim. çok güzel bağlamıslar filmi??

  • Arkadaşlar film berbat ötesi güzel.

  • BİLGİN…. ulan helal bee…. valla helal… tam canım sıkılıyodu ne yapsam derken bu filmi gördüm.. bilgin adamsın adamm…. sen dünya sinema sektörünün bir numarasısın… harbiden artık film denince aklıma bilgin geliyo.. süpersin adamım… eyvallah…

    • @rahmi Teşekkürler 🙂

  • işte bu film izlenir

  • eyw admin sayende yne guzel anlar yaşadık fılme bişey soylymeye gerek yok zaten..

  • süperrrrr

  • Bilgin abi son durak 4 üde koyabilrmsn bulamadımda son durak 4 ü ??

  • Uzun Zamandır Beklediğim bi filmdi çoookk teşekkürler bilgin..

  • film işte budur böyle filmleri izleyince diger filmlere kötü yazmayın :-))

  • Tek Kelime İle Muhteşem 10/10

  • süper 1 film mutlaka izleyin

  • Cok güzel bir film emege saygı .

  • Bilgin abi tebrik ederim cok güzel bi film emeğine saygı duyuyorum.

  • abi filmleri tek part şeklinde verebilirmisiniz

    • @mehmet tek part eklediğimiz’de bir çok arkadaşımız izlemekte zorluk çekiyor malesef.

  • artık sıkıcı bi hal aldı bu tarz filmler insanların nasıl güzel öldü diye izleyenler war testere onlardan biri mesela boş filmler ama izleyen war tabi zewk meselesi genede emeğine sağlık bilgin kardeşim 10 numarasın unutma sakın…..

  • bilgin abi tşk film çıktığından beri türkçe dublajını bekledim ve ilk bu sitede buldum…

    • @mehmet ilkler herzaman bizde 🙂

  • süper bir film.saol admin

  • bilgin abi helal olsun sana arasak bulamayız

  • bilgin muhtesemsin.saol bunu bekliyordum.izleyin 10 numara

  • Güzel birşeye bnziyor bkcam artık 😀 ölümsüzler türkçe dublajını yüklermisin bilgin? bu arada film için saol

  • Çok Güzel Flım Saol Admın