facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Son Oyun – Wild Card 2015 Türkçe Dublaj izle |



"Son Oyun – Wild Card 2015 Türkçe Dublaj izle" için 148 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

Sayfalar: « 1 2 [3] Hepsini Göster

  1. aDSASDAS aDSASDAS Nisan 17th, 2015 saat 15:42

    iZLENEBİLİR az aksiyonlu sayılmaz,,filme göre yeterli.. konu basit biraz

  2. Batuhan Batuhan Nisan 17th, 2015 saat 18:44

    Film klasiklerden ama bitişi Jason Statham’e yakışmamış

  3. halit halit Nisan 18th, 2015 saat 17:21

    baran aradağın filmin adı ‘en süper kahraman’ i

  4. Kübra Kübra Nisan 18th, 2015 saat 17:40

    Harika film dövüş sahneleri çok etkileyici kaşık ve bıcakta bi ton adamı hakladı:D Bu filmi beğenmeyenlere aldırmayın onların filmden anlamadıklarını izleyince anlayacaksınız:)

  5. Veysel Veysel Nisan 18th, 2015 saat 23:50

    Konu biraz sıradan,film de o kadar beklediğimiz gibi değil. Ama vakit geçirmek için de güzel o kadar da kötü değil yani.

  6. serhat serhat Nisan 19th, 2015 saat 09:23

    bır jason klasıği izlenebilir güzel bi film…

  7. ahmet ahmet Nisan 19th, 2015 saat 21:58

    isim satmışlar rezalet bi film

  8. bager bager Nisan 20th, 2015 saat 20:17

    çok kötü . jason böyle bir filmde nasıl oynar. bazen günde 5 film izlerim iyi film eleştirmeniyim de. bu film jason’un en kötü film mi.

  9. Oğuz Oğuz Nisan 22nd, 2015 saat 06:23

    Bager iyi olup olmamana sen değil seni eleştirenler karar verir ayrıca bence bu film 5.6 dan fazlasını hak ediyor.

  10. Yourm Yourm Nisan 24th, 2015 saat 20:03

    hayatımda izlediğim en iyi film (demek isterdim)

  11. filmko filmko Nisan 25th, 2015 saat 02:19

    gayet güzel bence. tavsiye ederim. jason statham in bütün filmlerini izleyenler icin buda kaçınılmaz aksiyon doluu bi film

  12. bunyamin bunyamin Nisan 26th, 2015 saat 15:42

    ilk defa imdb nin yanıldığını gördüm en az 8 lik film. kısacası müthiş süper bir film.

  13. enes enes Nisan 26th, 2015 saat 19:04

    Film zaman geçirmek için izlenebilir fakat o kadar da etkileyici bir film olmamış açıkçası kısa ve ağır işlemiş konu…

  14. deniz deniz Nisan 27th, 2015 saat 16:47

    gayet süper film arkadaşlar izlemenizi tavsiye ederim admin ellerine saglık güzel filmdi 🙂

  15. rıdvan rıdvan Nisan 28th, 2015 saat 02:51

    saçma yorumlara aldanmayın harika bir film tek kelime ile mükkemmel

  16. asdfghjklşi asdfghjklşi Nisan 29th, 2015 saat 20:20

    sonda calan müziğin adı ne

  17. mustafa mustafa Mayıs 8th, 2015 saat 20:14

    çok ama çok saçma bu adama yakışmamış böyle bir film

  18. izleyici izleyici Mayıs 18th, 2015 saat 14:13

    bu film tam bir zaman kaybı jesondan beklenmeyecek bir film

  19. özcan özcan Mayıs 22nd, 2015 saat 20:41

    ben filmi beğendim…bence kötü değildi…izlenebilir…

  20. SemiH SemiH Mayıs 31st, 2015 saat 05:20

    Büyük hayal kırıklıgı yaşıyorum Jason Statham olunca daha iyi bir şey bekliyor insan.

  21. Patrick Patrick Haziran 2nd, 2015 saat 21:12

    Bir filmde Jason Statham Varsa O filmi izliceksin aga. En sevdiğim aktör kötu filmi yok bu adamın !

  22. VIP Frankenstein VIP Frankenstein Haziran 5th, 2015 saat 17:25

    Benden size tavsiye ,izlemeden ölmeyin

  23. basd basd Haziran 9th, 2015 saat 17:19

    Jason statham ın her filmi çok çok iyi olduğu için bu film biraz altta kalmış, ama en azından 6,5 verilebilir.

  24. carpediem27 carpediem27 Haziran 9th, 2015 saat 21:54

    jason statham ın oldugu film kötü oymaz usta..:)

  25. mesut mesut Haziran 10th, 2015 saat 05:50

    film idare etmez bile beklentiler büyük olunca hayal kırıklıkları da büyük oluyor malesef

  26. ToLqa ToLqa Haziran 22nd, 2015 saat 16:58

    Aßi Adam Yaptımı Yapıyor

  27. Doğan Doğan Haziran 24th, 2015 saat 06:29

    İçinde jason statham’ın olduğu bi filmi izlememek saçma olur bence .

  28. okush okush Haziran 24th, 2015 saat 10:20

    cok guzel film

  29. ali can saraçoğlu ali can saraçoğlu Haziran 26th, 2015 saat 21:35

    Jason Statham bu adamın hiçbir filmi kötü değil bu da süperdi bu adamın yolundan ilerliyorum filmin senaryosu güzeldi bu filmin puanının daha çok olması lazım haksızlık edilmiş

  30. Taha Taha Haziran 29th, 2015 saat 19:15

    sonu iyi biten bir aksiyon filmiydi izlerseniz hüsrana ugramazsiniz bence

  31. JasonFanı JasonFanı Temmuz 2nd, 2015 saat 16:23

    Jason Statham fanı olarak beğenmediğim bir film ancak izlenemezde değil. Vakit geçirmeyi sağlayabiliyor.

  32. umid umid Temmuz 3rd, 2015 saat 07:18

    Jason Stathamı satmışlar resmen. senaryo sıfır. mantık yok. izlemeyin arkadaşlar

  33. birol birol Temmuz 3rd, 2015 saat 23:48

    formatına göre güzel.

  34. habip habip Temmuz 11th, 2015 saat 18:57

    film harika adamım jason

  35. daisy daisy Temmuz 16th, 2015 saat 15:54

    OYNADIGI HER FİLM İZLENIR ADAMIM JASON

  36. bilal bilal Temmuz 18th, 2015 saat 11:38

    bu filme kötü yorum yapan gitsin aşk filmi izlesin çünkü böyle filmler onlara göre değildir demektir

  37. asdasd asdasd Ağustos 7th, 2015 saat 09:33

    jasonun oldugu fılm ızlenır beyler

  38. Çokta Şekerli Çokta Şekerli Ağustos 8th, 2015 saat 20:38

    cok güzel bir film herkeze tavsıye ederim

  39. JACY JACY Eylül 11th, 2015 saat 21:22

    film on numara 5 yıldız bu adam sadece yürüse genede film i izlenir öylesine karizma yakalamış,emeği geçenlere de 5 yıldız ….

  40. jacy jacy Eylül 11th, 2015 saat 21:24

    on numara beş yıldız film,emeğe saygı teşekkürler…

  41. Anonim Anonim Eylül 11th, 2015 saat 21:28

    film on numara beş yıldız emeğinize sağlık

  42. Adem Adem Eylül 15th, 2015 saat 05:40

    Film Harikaydı 😀 Zaten jason Statham Hayranıyım 😀 Her Filmi Güzel Oluyor 😀 Teşekkür Ederim 😀

  43. Tugay Tugay Eylül 25th, 2015 saat 01:08

    Senaryo cok daha iyi olabilirdi . filmi jason kurtarmiş az da olsa. 10/8

  44. hüseyin hüseyin Ekim 5th, 2015 saat 23:28

    gerçekten muhteşem bir film baş rolün oynadı gı hiç kötü film yok hepsi birbirinden güzel bilimler tam aradığım film ler den biri

  45. MÜCAHİT MÜCAHİT Ekim 7th, 2015 saat 15:53

    bence gayet harıka bır fılm 😀

  46. volkan volkan Ekim 27th, 2015 saat 23:29

    film konusu yok ama izlenir zaman kaybı demem bence imdb de konu yüzünden kırmış olabilir puan yardım eden cocuk neden yardım etti hikaye olabilirdi sadece aksiyon işlemek istemişler izleyin birşey kaybetmezsiniz.

  47. BARIŞ BARIŞ Aralık 31st, 2015 saat 20:15

    Jason Statham hayranı olarak izledim ama kesinlikle çok basit bir senaryo ve aksiyon sahneleri de hiç tatmin edici değil başka filmlere bakın bence…

  48. sertan sertan Kasım 2nd, 2016 saat 23:50

    jason stathamın kesinlikle en kötü filmi.sakın izleyip zaman kaybetmeyin.BERBATTTTT.

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.