Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

M.S. 117 yılında Romalıların İngiltere’yi işgali sırasında geçecek olan film Quintus Dias’ın adında bir adamın öyküsünü anlatacak. General Virilus’un efsanevi 9. Lejyonuna katılan genç adam, Pict ırkını ve liderleri Gorlacon’ı yeryüzünden silmek için ordusuyla beraber kuzeye doğru gitmeye başlayacak. İyi seyirler filmifullizle.org

6 sene önce eklendi.

2010 Filmleri, Aksiyon, Dram, Gerilim, Macera, Savaş, Tarih, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 72 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Yorumunuz…cok iyi ben cok beğendim baktikca bakmal,istiyorum dili cevirenede cok tesekurler cok iyi

  • Bol kafa kesme sahnesi var midesi kaldırmıcak olanlar izlemesin, kalleş kadının yaptıkları filmin trajik tarafı fakat genel olarak harika bi film kesinlikle izlenmeli.

  • guzel bır fılm

  • Güzel film.teşekkürler.

  • gerçekten temiz bir site gereksiz ve boğucu reklamlarla bezdirmiyor teşekkürler

  • güzel film izlenmeye deger

  • etkileyici film.. eyv bilgin

  • Filmin adı Son lejyoner.

  • muhteşem bir film gerçekten tavsiye ederim ama bayanların ilgisini çekmiye bilir..

  • Arkadaşlar izledim ve gerçekten çok beğendim .

  • süper 😀

  • super film beğendim

  • elıne saglık guzel bır fılmm….

  • Merhaba bilgin kardes emegine saglik ben rusyadan ali bazi filmler acilmiyor

  • film güzel ama seslendirme cok kötü

  • iyi film biçok filmde mutlu son görmekten miğdemiz kalkmıştı
    mutlu bitmeyen mutlu bi son gibisi varmı 🙂

  • monte carlo ve bunu izleyemiyorum video yok yardım???***

    • @melis sayfayı yenilersen sorun düzelir kontrol ettim.

  • Güzel Film Teşekkür ederim

  • ben bir film meraklisiyim tumsitelerde filmizlemisim bunun kadar guzel bi sitegormedim hemde bedava cok tesekkur ederim

  • ömrümde bu kadar ıgrenc bı ceviri görmedım kım yaptıysa berbat…

  • site hakikaten özen gösterilerek hazırlanmış.çok revaçta olan diğer tüm sitelerden film izledim ancak hiçbiri bu site kadar sorun ve sıkıntsız film izlettirmedi.emeği geçenlere teşekkürler…

  • vakit kaybı. 10/5.5

  • güzel izlenmeye değer bir film teşekkürler admin

  • Bilgin siten süperr ama bu filimde sorun yaşanıyorrr ilgilenirsen sevinirimm 28 saniye kapanıyor 🙁

    • @SERKAN Film Tek part oldugu için internetin kasıyor sanırım Malesef Filmin Partları silindi Tek part atmak zorunda kaldık.

  • güzel bir yapıt herkesin izlemesini tavsiye edrim elinize saglık…

  • Film senaryosu olarak Roma ve tarihi işlendiğinde beklentilerim yüksektir. İzlenilebilir vakit kaybı değil. Tarihin herhangi bir zamanında herhangi bir yerde isimleri değiştirsen yinede bu film olurmuş, roma ismi sadece gişe hasılatı için kullanılmış. Keyif almadım.

  • valla ben ilk kez seyrediyorum burada filmi beni acayip sardı burası emeği geçenlere tşkler

  • görsel efektleri mükemmel bir film

  • elinize saglık harıka bır film bu sıte cok güzelll

  • roma şehir olarak en güzel yerdir. ama insanları için aynı şeyi söleyemicegim onurluyuz ayagına en büyük onursuzlugu yaparlar aynen buradada oldugu gibi saygılar.

  • HARİKA BİR FİLM YAPANIN ELLERİNE SAĞLIK.

  • hic gorsel efek kullanmadan super filim cekmisler gorsel efekli versiyonunu dusunemiyorum super

  • filmleri partli koyarmisin izlenmiyor

  • Gercekten cok guzel 1 site tebrıkler

  • Güzel bir film arkadaşlar.
    Bu site de gerçekten en iyilerinden biri.Her yüklenen film çalışıyor.Film çeşitliliği gayet güzel.Film seyretmek için kullandığım tek site bu oldu.Yapanların eline sağlık.Teşekkürler…

  • muhteşem olmasada fena sayılmayacak bi filim…..

  • Güzel…

  • emeği geçen herkese teşekkürler.Tarihi filmleri her zaman sevmişimdir.ama ne yalan söyleyeyim beklediğim gibi bir film çıkmadı.izlenebilir bir film benim kişisel olarak bu filme verdiğim puan 10/5 oda tarihi bir film olması:)

  • sürükleyici bir film ama filmdeki kadın oyuncular savaş filmini bozmuş

  • Filme süper bir film süper bir film diyip duran arkadaşlar herhalde 10-13 yaş aralığında ve hayatında izlediği ilk 5-6 filmden biri bu film o yüzden süper yazmışlar çünkü çok daha muhteşemlerini gördüm. İdare eder. 10/5 puan bazı yerlerinde acaba izlemese miydim dedim…

  • gercekten cok super bir site cok tesekkurler

  • gerçekten güzel bir film yapmışlar mutlaka izleyin

  • roma dönemi ve tarihi filmleri seviyorsanız kesinlikle izlemeyin beş para etmez gerçekten,aynı vakitte sek sek oynayın daha iyi eğlenirsinz ama site kurucularına emeklerinden dolayı teşşekkür ederim

  • ben bu siteyi tek geciyorum çok güzel bir site..site yetkilileri teşekkürler sizlerin sayesinde güzel filmler izliyoruz..saolun varolun..

  • fılm harika kesinlikle izleyin ekleyen ıcın teşekkur ederım.

  • film süper ötesi çok beğendim ve şu sara kafalı okcu kzın ölümüde çok zevk vericidi kurt kızdan nefret ettim pisliğin önde gideni @@@

  • en iyi filim sitesi burası başka yer yok hişzmet on numara filimlerde sorunsuz filimde izlenebilir

  • arkadaşlar zamanımız kısıtlı zar zor zaman bulup film izliyoruz.onun için size güvenip yorumlardan film seçiyoruz.ama böyle bir filme süper diyorsanız ya filmden anlamıyorsunuz yada iş olsun die yazıyorsunuz .anlaşılan yorumları ciddiye almamak gerekiyor….

  • Filmi çok zevkle izledim Mükemmel bir filmdi seyrettiğim en iyi savasş filmlerindendi

  • eline ve zevkine sağlık admin.yayınlanan filmlere kısa da olsa bi konu ve yorum yazarsan daha güzel olur bence :))

  • gençler film için tesekkürler!!bu arada fim süper:)

  • bilgin kardeşim emegine sağlık tek kelimeyle harika bir film salosın

  • Filmin devamı niteliğinde ki film The Eagle’dır 2. bölüm gibi seyredebilirsiniz

  • o kadar siteye baktım hepsi takılıp takılıp insanı kıl ediyordu + çok güvendigim sitede bile öle ve hepsinde alt yazı wardı bu siteye şans eseri geldim ce aradıgımı buldum çok teşekkürler yukarda aytaçın yazdıgı yoruma gelicek olursak hayatında 1 2 filim izlemiş pc den fazla anlamayan kücük yaşta biri yazabilir bunları lakin filim şahaneydi harbi güzel siteymiş çok teşekkür ederim başarılarınız devamını dilerim…

  • Ben çok begendimi arz ederim 🙂 bide siteniz çok güzel .)

  • puhahaha adamın biri siteyi kötülemiş sanırsın para verip herşey yasalarla korunan bi hizmet alıyorXDbirader madem beğenmiyon girme siteye ben daha muntazam bi site daha görmedim eline sağlık admin kulak asma boş beleş adamlaraXD filme gelince eh işte ortadan hallice bol vaktiniz varsa keyifli:)

  • filmin sonunu bıraz anlayamadım fakat guzel bir savas filmdi 😀

  • gercekten emeği gecene teşekkürler film kalitesi güzel 10 hüzerinden 7.5 hakediyor bence

  • tmm kardes düzeldi

  • süperrrrr

  • süper film izlemekten keyif aldım

  • cok guzel flim izleyenler guzel zaman gecırcektır arkadaslar emegi gecenlere tesekurler sıtenızı cok begendm guzel zamanlr gecırdm

  • Adeletsizlik we roma tam ozeti film bi kahraman we yapılan

  • süper bir paylaşım elinize sağlık güzel bir sitesinizz kimin zoruna giderse gitsinnn :D:D

  • harika ötesi…

  • Yenilendi

  • link kırık üstad bi ilgilenin size zahmet

  • İzleyenler izlerken sorun yok sende mi sorun var? İnternet kullanmayı bilmeyen film izlemeye kalkarsa olacağı budur.. 100 Kere videonun niye yarıda kesildiğini söylüyoruz ama hala anlamıyorsunuz.. İstediğin yere kına sitemizi sorun değil, böyle ziyaretçi olacağına hiç olmasın daha iyi.

  • ya nasıl flım koyuyorsunuz anlamıs degılım hangı akılla boyle yarım yamalak flımlerı koyuyonuz bır flım ızleyelım dıyoz ıcıne edıyonuz flımler yarıda kesılıyor yazık verdıgımız zamana bu sıteyı kınıyom bu tur yarım hızmetlerınızden

  • tek kelimeylen harika insanoglunun yapamıyacagı hicbirsey yoktur.