İMDB: 6.5 Bazen ansızın karşımıza çıkan fırsatlar geride bıraktığımız başarıları yeniden canlandırır. Eski bir popstar olan Alex bir süredir kendi sahip olduğu niteliklerden uzakta ufak tefek işlerle yaşamını kazanmaktadır. Karşısına ansızın çıkan ünlü yıldız Cora Corman birlikte bir şarkı kaydetmeyi önerir. Ancak bu iş için Alex önce söz ve beste hazırlamak zorundadır. Başlangıçta zorlansa da yine başka bir fırsat açılır önünde ve Sophie bu işi kotarır. Şimdi söz ve müzik ikilisi olarak birleşen bu çift aşkın kanatları üzerindedirler. İyi seyirler filmifullizle.org

3 sene önce eklendi.

Komedi, Müzikal, Romantik, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 31 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Cok guzel film

  • Yıllar önce izlemiştim.o zamanlar çok sevmiştim. Şimdi izlediğimde çok iyi bulmasamda yine de izlemeyi sevdim … çünkü içinde birşeyler var … hayata ve duygulara dair…

  • Ellerinize sağlık

  • Film Cok guzel olumsuz yorumlara aldırmayın izleyin ty 4 watching..

  • mükemmel bir film . aşkı anlatan öz bir film …

  • Çok beğendim, keyifle izledim,tavsiye ederim.

  • çok iyi film gerçekten 10 üzerinden 8

  • iyi 😀 tşkler

  • muhteşemm tavsiye ederim 🙂

  • Film gerçekten harika ve eğlenceli arkadaşlar izlemenizi tavsiye ederim.

  • Bu film Drew Barrymore için izlenir.

  • oldukça eğlenceli bir film ,izlenebilir.

  • çok güzeldi bravo

  • çok güzel, harika! . Drew bacimizin yine bütün güzelligi üzerinde bu filmde.

  • helal size arkadaşlar! çift tıklayınca gelmiyor artık. teşekkürler. iyi seyirler 🙂

  • url nin çıkmasının sebebi chrome dan kaynaklı bir şey siteyle alakası yok sadece tam ekran yaparken mouse imlecinin durduğu yerde tam ekran simgesinin olduğu yere hemn altındaki link denk geliyor ondan url çıkıyor tam ekran yaptığınız da :)) çift tıklayarak yapın ortasından sorun düzelsin :)) yada tam ekran simgesine tıklarken o sırada seriden mouse yi videonun ortasına doğru hemen kaydırın 😛

  • URL problemini gidermek icin, filmin uzerine cift tiklayarak tam ekram yapin. O zaman sol alt kosede URL cikmiyor.

  • url çıkmaması için çift tıklama ile büyütün o zaman cıkmıyor

  • @Bilgin bu yorum filmle ilgili değil ama url sorunu yaşayan çok kişi var çözüm olarak yapıyorum yorumu bu arkadaşlar flash playerlarının güncel olup olmadığını kontrol etsin eski sürümlerde url bile görünmez bazen bir deneyin bendede vardı sorun çözdüm böyle yaparak iyi seyirler…

  • Url nin çıkmaması için sürekli tam ekran yapıp sonra tam ekrandan çıkıyorum taki çıkmayana kadar 🙂

  • aynen bendede url gözüküyo sürekli

  • evet bu sol alttaki url bendede gözüküyor son zamanlarda

  • sol altta url sorunu bendede oluyor bilgin ama bazende olmuyor bi türlü çözemedim sorunu bi el atarsan sevinirim bu arada sadece bu sitede değil başka sitelerdede oluyor iyi çalışmalar

  • cok eski ya bu 2014 olduguna eminmiyiz
    sanki yillar evel ssinemada izlemistim gibi sanki

  • Muratın sorununun aynısı bendede oluyor bilgin. Filmi izlerken büyük ekran yapınca sol alt köşede videonun urlsi geliyor.

  • Çok sıkıcı diyen arkadaş ne halt yemeye romantik komedi izlersinki sen ? sen git matrix falan izle canın sıkılmaz aksiyon seyret…drew barrymore severler kaçırmasın çok güzel bir romantik komedidir.. drew barrymorenin kendi sesindende şarkı dinleme imkanı bulabilirsiniz.

  • Bilgin, Murat bey hakli.
    Film izlerken tam ekrana aldigimda bende de sol alt kosede URLi yaziyor. Onceden olmuyordu

  • çok eğlenceli bir filmdi.Zamanı olan herkesin izlemesini tavsiye ederim .

  • Yorumum filmle ilgili değil kusura bakmayın arkadaşlar.Bilgin kardeş sana bir sorum var bu facebook videolarında filmlerini izlerken tam ekran modunda sol alt köşede video url sini görüyorum önceden böyle bir sorun yoktu acaba facebook videolarında mı sorun var çünkü diğer videolarda böyle birşey göremiyorum.Başarılar 🙂

    • @Murat Bahsettiğinizi tam anlamadım ancak bilgisayarınız ile ilgili bir sıkıntı olduğu anlaşılıyor.

  • sıkıcı bir film tavsiye etmiyorum … teşekkürler bigin paylaşım için.