facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Stand by Me Doraemon 2014 Türkçe Dublaj izle |



"Stand by Me Doraemon 2014 Türkçe Dublaj izle" için 27 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. Bahar Bahar Temmuz 26th, 2016 saat 19:10

    Gerçekten Çok Güzel Bir Çizgi film sonu çok acıklıydı izlemenizi tavsiye ederim
    umarım yararım olmuştur.

  2. Kaan Kaan Temmuz 27th, 2016 saat 03:11

    İnanın çok zevk alarak izledim , ufakkende izlerdim şuan üniversite okuyorum.
    Keşke dedim çocuklarım vs olsa da hep beraber izlesem her verdiği mesajlar hemde beni eski yıllarıma götürmesi , sonunun dramatik olması çok hoşuma gitti , çok ama çok beğendim

  3. Berk Berk Temmuz 27th, 2016 saat 04:18

    film gerçekten güzel, çok etkilendim şahsen herkese tavsiye ediyorum :)) umarım sizlerde beğenirsiniz!

  4. yusuf yusuf Temmuz 27th, 2016 saat 20:41

    ağladım :'(

  5. soli soli Temmuz 28th, 2016 saat 15:00

    super film.kesinlikle izleyin.sonuda cok duygulu..

  6. Meryem Meryem Temmuz 28th, 2016 saat 16:01

    Çok güzeldi, ağladım cidden ;u;

  7. Kerem Kerem Temmuz 28th, 2016 saat 23:04

    Filmi 20. dakikadada kapattım tahammulüm kalmadı.5-10 yaş arası küçük çocuklar için yapılmış.Yaşınız küçük değilse açmayın bile

  8. Nihat Nihat Temmuz 29th, 2016 saat 09:26

    Bu film çok çok güzel ben Doraemonu hep seviyorum

  9. Assd Assd Temmuz 29th, 2016 saat 15:58

    Ağladım be çok acikli

  10. melıh ceylan melıh ceylan Temmuz 30th, 2016 saat 01:41

    yazıklan cocugu acıdım ılk basda 🙁

  11. ali ali Temmuz 30th, 2016 saat 20:05

    Çok güzeldi:) özelliklee pankek aşığı obur ponçik tedicik Doraemonu çok özlicem =)

  12. Muhammed Muhammed Ağustos 1st, 2016 saat 02:13

    Ağlicaktimda abim yanimdaydi utandim 😉

  13. Mert Mert Ağustos 2nd, 2016 saat 14:40

    süper di film kesinlikle izleyin 🙂

  14. Tuğçe Tuğçe Ağustos 3rd, 2016 saat 01:14

    Çok güzel bir film ama seslendirmeleri biraz kötü olmuş.

  15. Elif Elif Ağustos 3rd, 2016 saat 19:08

    çok güzel bir animasyon film herkeze tavsiye ederim ağladım çok duygulu bir çizgi filmdi herkezin izleyebileceyi bir çizgi film yaş farketmez

  16. Youtuber Youtuber Ağustos 6th, 2016 saat 18:01

    Ağlıcaktım gerçektende ya çok sevindim sonunda 😀 Ah herkeste bir doraemon olsa be .

  17. salih salih Ağustos 8th, 2016 saat 20:35

    one piece nin yazarı bu çizgifilmden esinlendiğini açıklamıştı bi zamanlar 😀

  18. celil celil Ağustos 10th, 2016 saat 18:41

    filmi izledim super aglayacakak duruma geldim ama sonu mutlu bitti ya o benim icin onemliydi sonu mutsuz bitseydi aglamak ne demek herghun her saat her dakııka agşlardım :D:D:D

  19. ağladım ağladım Ağustos 26th, 2016 saat 21:35

    o kadar güzeldiki ağladım 😀 herkezin izlemesini tavsiye ederim admin sahol bu arada film için

  20. Turkay Turkay Eylül 5th, 2016 saat 13:44

    Süper Ağladım yaa süper bir film di 🙂

  21. Rambekus Rambekus Eylül 7th, 2016 saat 04:12

    Bir arkadaş yorum yapmış da 20. Dakikadan sonra kapamışım diye sen zaten kaliteli bir seyirci olsaydın bir filmin kalitesini 20 dakikayla ölçülemediğini bilirdin film süper kendime de teşekkürler işte.. anam babam gile selam sölüyorum burdan

  22. wehane wehane Eylül 9th, 2016 saat 21:23

    cokk guzeldii hemde cokk.tewekkurler bilgin.

  23. hanifi hanifi Eylül 28th, 2016 saat 18:37

    süperdi…

  24. efe efe Ekim 7th, 2016 saat 20:42

    neredeyse ağlıyacaktım sondaki mutluluk yuzunden ve film super.her sahnede hüzün

  25. nil nil Ekim 7th, 2016 saat 23:08

    film super cooook guzel bebeksu gorunebilir bende ayni seyi soyledim inanin hic gorundugu gibi degil gozlerim doldu elinize saglik coooooooookkk guzel olmus doraemonu cok seviyorum

  26. dore222 dore222 Aralık 18th, 2016 saat 19:22

    güzelmiş tr dublajı 🙂

  27. şeytancık şeytancık Aralık 18th, 2016 saat 21:00

    Kaç yaşıma geldim hala çizgi film izliyorum…Çünkü çocukların dünyası gerçekten çok güzel…Dünyada akıl almaz kötülüklerin olduğunu fark edip insanların gerçek yüzünü görmeye başladıktan sonra büyümenin hiç de güzel bi şey olmadığını anladım. Tekrar çocukların dünyasına döndüm bu yüzden. Ve burası gerçekten çok eğlenceli. Tüm sorunlardan uzak. Sakın büyümeyin inadına çizgi film izleyip aburcubur yiyin oyun oynayıp koşun zıplayın falan… Büyümek berbat bi şey… Neyse burda ayıplı sözler söylemeden günah çıkardığıma göre filmi izlyebilirim… Bu arada keşke mucize uğur böceği ile kara kedi çizgi filminin de böyle filmi yapılsa. Bi de fineas ve förb ü izlemeyi çok seviyorum…

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.