facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Steve Jobs 2015 Türkçe Dublaj izle |



"Steve Jobs 2015 Türkçe Dublaj izle" için 24 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. Attila Attila Mart 4th, 2016 saat 03:29

    Iyikide bu filme oscar falan vermemisler. Adamin hayatini anlatmaya calisirken mahvetmisler. Devamli bagirip cagiran 3-5 kisiyle film geciyor. Insan steve jobun hayatini boylemi kurgular yazik

  2. rahim rahim Mart 4th, 2016 saat 04:37

    biraz durağan bi film ama asla zaman kaybı sayılmaz

  3. batuhan batuhan Mart 4th, 2016 saat 04:45

    IMDB puanını hak ettiğini düşünmüyorum. Güzel bir film olmasına rağmen bir bilgisayar mühendisliği öğrencisi olarak Mac in yaratıcısının hikayesinin çok daha farklı anlatılabileceğini düşünüyorum. Vakti olan izlesin pek bir şey katmayacak Steve Jobs ve hayata dair.

  4. ugur ugur Mart 4th, 2016 saat 13:00

    çok sacma bir film olmus zaman kaybı binalarda gösteriye cıkamayan bi hayat hikayesi igrenç

  5. Murat Murat Mart 4th, 2016 saat 17:47

    Söz konusu Steve Reis olunca insanın beklentileri de büyük oluyor. Reisin hayatını değil Aile içi şiddetini anlatmışlar 🙁

  6. Görkem Akün Görkem Akün Mart 4th, 2016 saat 19:43

    Boş vaktiniz bile varsa gidin başka bir film izleyin amaçsız konusuz bir film.

  7. Hasan Y. Hasan Y. Mart 5th, 2016 saat 04:39

    steve amcanın .. biri olduğunu öğrendik 🙂 İphone dan soğudum biranda!

  8. T ZARİF T ZARİF Mart 5th, 2016 saat 09:22

    Yapılan yorumları okudum. Film’i açmadan kapattım 😀 hayatımdan 90 DK. kaardayım 😀

  9. speedy speedy Mart 5th, 2016 saat 12:02

    Tam anmlamıyla KÖTÜ bir film. Tam bir rezalet. Bu adamın hayatı bundan mı ibaret. Çok kötü. Bu puanı nasıl almış anlamak mümkün değil. 10/3

  10. taygun taygun Mart 5th, 2016 saat 14:35

    film bence çok güzeldi. ayrıca bu film bir apple filmi değil steve jobs filmi arkadaşlar.
    steve’in hayatından kesitler.

  11. mete mete Mart 5th, 2016 saat 18:05

    bilgin marslı filmini niye yüklemiyorsun kesinlile en iyi 50 arasına alman lazım

  12. faruk faruk Mart 5th, 2016 saat 20:44

    Bir Apple sevdalısı olarak, arkadaşlar filmi henüz izlemedim ancak adamın hayat hikayesini biliyorum. Aynen öyle, sürekli bağırıp çağıran, etrafındaki insanları bezdiren, idealleri olmasa berbat bir karaktere sahip birisi 🙁 . Ortaya çıkardığı teknolojik ürünler mükemmel ötesi o ayrı tabi.

  13. halil halil Mart 5th, 2016 saat 21:57

    flash tv deki gerçek kesit dizleri var ya işte onları izlerken bile bu kadar acı çekmedim. imdb puanı ne öyle… illa merak edenler ilk 10 dakika izlesin sonra kapatsın gerisi de aynı çünkü, diyalog sahnesi don lastiği gibi sündükçe sünüyor, filmi durdurmadan iki kez sigara molası verdim geri geldiğimde hala aynı sahnede konuşmalar devam ediyor. kısaca izlemeyin.

  14. bilgin bilgin Mart 5th, 2016 saat 22:24

    @mete Telif den dolayı kaldırdım efenim.

  15. Salih Salih Mart 6th, 2016 saat 00:59

    Arkadaşlar film on numara biyografi filmi anca bu kadar güzel olur zaten izleyende izlemeyende kötü diyor halbuki dikkatli izlerseniz ne kadar zeki bir adam olduğunu filmde anlarsiniz size bir şeyler katabilcek film izleyin bence.

  16. arda arda Mart 6th, 2016 saat 09:13

    gercekten filme bakmadan aciklamallarda film cok kotu olmus zaman kaybi demellerine ragmen baktim. ben anlamiyorum insanlari bunu yazan insanlar ipone telefon almak icin kapasitedeller. 🙂 adamin hayati farkli hayata farkli pencereden baktigi icin simdi yil 2016 ve sirketi dunyanin en buyuk ve enzengin 1 numarali sirketi. saygi duyun arkadaslar boyle insanlar hayata cok zor gelir. bence film mukemmel, aksiyon savas bilim kurgu bekleyen arkadasar sitede birton film var izleyin/… film steve jobs hayatinin anlatiyor gayet basarili film izlemeye deger. cunku basardigi seyler milyar dollarlar satiyor

  17. oki oki Mart 6th, 2016 saat 23:04

    Fİlm ilkini göre biraz kötü Biyografi bence anlatılan kişi anlatmalı ve ona benzemeli hayatına biraz daha giriş yapılmaslı. Bütçe ayrılmış güzel bi film olmuş yine steve jobs sevmeyen izlemesin otomatik olarak zaten kendine kötü gelcektir. İyi seyirler

  18. murat murat Mart 7th, 2016 saat 00:12

    ben seni çok çok seviyorum

  19. therdgn therdgn Mart 7th, 2016 saat 21:31

    Kesinlikle harika bi yapıt.Beğenilmeyecek ve örnek alınmayacak gibi değil

  20. bowl bowl Mart 8th, 2016 saat 19:59

    Bu filmin altına girilen yorumlar, 1985 yılında gelinen bilincin bugün bile günümüz Türkiye insanında olmadığını gösteriyor ne yazık ki. Kesinlikle çok ilham verici ve örnek alınması gereken bir film. Şu ana kadar bir filme ilk defa yorum yazıyorum, gençliğin ve geride kalan, bu filme berbat diyen bütün o gerizekalı insanların bu filmden alması gereken çok şey var. Sığ ve trene bakar gibi izlenecek bir film değil.

    “Tanrının da sadece bir oğlu vardı ve onu dünyaya bir intihar görevine yolladı ama onu yine de seviyoruz çünkü ağaçları yarattı.”

  21. Eylos Eylos Mart 15th, 2016 saat 23:47

    Yorum yapanların bir çoğu steve’in hayatından bi haber olmalı. Steve görüp görebileceğiniz en takıntılı ve iş ile ilgili psikopat adamdır. Bir çok çalışanı ya işi bırakmış veya depresyona girmiştir. Zaten ortalama bir insan bu kadar başarılı olamaz.

  22. Fristo Fristo Mart 18th, 2016 saat 23:16

    Ashton Kutcher’in oynadığında olduğu gibi bu filmde mükemmel olmuş. Öncelikli olarak tavsiyem Walter Isaacson’un yazdığı “Steve Jobs” biyografisini okumadan ve Steve Jobs’un hayatı hakkında bir şey bilmeden sırf film olsun diye bu filmi izleyenler herhangi bir zevk, anlam(?) vb. şeyler aramasınlar. Çünkü bunları hiç fikirleri olmasada elinde birtakım silahlarla dünyayı kurtaran karakterlerin olduğu bir filmde bulabilirler(kendileri açısından). Peki ya insan anlamadığı ve bilmediği şeye neden kötü yorum yapar orasıda soru işareti(:?) Neyse. Steve Jobs’u tanımayan bilmeyen ve elinde iphonlarla gezen çok sevgili gençler. Araştırın, okuyun ve öğrenin. Elinizdeki şeyin, elinize geliş sürecini ve onu yaratan adamın yaşadığı ilham verici hayat öyküsünü öğrenin ve o cihazlara bir de o gözle bakın. Eğer Steve Jobs herkesin kullanabileceği sadelikte bir ürün yapma çizgisinden gitmeseydi birçok kişide şu anda hiçbir Apple ürünü bulunmayacaktı ve muhtemelen Apple dünyanın bir numaralı şirketi konumuna ulaşamayacaktı. Film mi? Muhteşemdi…

  23. Korhan Korhan Mart 28th, 2016 saat 00:23

    Beklentinizi sürekli yarıda bırakan bir film olacaktır.
    Seyirciyi yükseltip, bir anda geri çekilen bir senaryo olmuş.
    Vikipedia daha yararlı olacaktır.
    Ama popilerliğini göz önüne alarak izlemek isteyebilirsiniz.
    İzlemeye başlayın.
    K.K

  24. cem cem Nisan 8th, 2016 saat 10:04

    filim kötü bence eski film daha iyi ve oradaki oynayan gerçeğe çok yakın

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.