facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Suç Sınırı – Border Run 2012 Türkçe Dublaj izle |



"Suç Sınırı – Border Run 2012 Türkçe Dublaj izle" için 10 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. Kürşat Kürşat Temmuz 13th, 2013 saat 16:14

    Afedersiniz ama çıkaracak gazı yok üşenmemiş 60ında aksiyon filmi çekmiş.

  2. damla damla Temmuz 13th, 2013 saat 19:24

    guzelmiş beğendim

  3. 1yabancı 1yabancı Temmuz 13th, 2013 saat 20:32

    izlemek istediğim en saçma film bu olsa gerek.

  4. cevdet cevdet Temmuz 13th, 2013 saat 21:42

    zaman kaybı

  5. orhan orhan Temmuz 15th, 2013 saat 02:25

    resmen zaman kaybı resmen sakın ızlemeyın lanet olsun

  6. 135820 135820 Temmuz 15th, 2013 saat 03:24

    ne olmuş yani, film çevirmek için illa 18 lik mi olmak gerekiyor, 60′ lıkların mutlaka mezar bekçiliği mi yapması gerekiyor. biraz terbiye takının da öyle yorum yapmaya kalkışın buralarda, bir gün 60 lık olduğunuzda değil saygı göstermek suratınıza bile bakmezlar bu kabalıkla..

  7. kütahy-ali kütahy-ali Temmuz 15th, 2013 saat 10:14

    sacma cok basıt

  8. ali memduh ali memduh Temmuz 18th, 2013 saat 05:50

    Basit bütçe ile yapılmış değersiz bir film 10 üzerinden 1,5

  9. Anıl Anıl Temmuz 18th, 2013 saat 11:42

    Arkadaşlar bir filmin çekilmesi hazırlanışı uzun emekler sonucu ortaya çıkıyor.Emeğege saygı gösterelim filmi izlemedim saçma demişsiniz daha saygın bir üslupla sadece beğenmedim yada şöyle olmalıydı gibi düşüncelerinizi yazabilirdiniz.Filmler hazırlanmadan önce düşünülür.Yönetmen nasıl bir film yapsamda 1 bumara olsam yada çok beğenilse der.Lütfen saygı,saygı..

  10. Kürşat Kürşat Temmuz 20th, 2013 saat 23:01

    @135820

    Aslına bakarsan içindeki kötülük o kadar büyükki bunu dışa vurmak zorunda kalıyorsun. Evet 60 lıkların oyanayacağı filmler var ama bu filmler değil zaten filmin yeterince kötü olması o kadının kötü performansı yüzünden. Yaşlılarla bi zorum yok başımın üstüne yerleri var fakat temel iç güdü gibi bir filmde oynayan birinede saygı duyacak değilim. Acını anlıyorum ama inan yüzüme bakılmasını istesem sokağa çıkarım bazı salaklar gibi film sitelerinde çevre edinmek yada ilişki aramak istesem filme değil kişilere yazarım.
    Tavsiyeni kendine sakla aklına ihtiyacım olduğu gün ötenazi için hastaneye başvururum sen kim bana akıl vermek kim.

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.