Fragman Tek Parça OP


İMDB: 58.133 Kişi oy kullanmış ( 6.2 ) Puan almıştır. Ortağı kötü şöhretli suikastçı Rogue (Jet Li) tarafından vahşice öldürüldükten sonra, FBI ajanı Jack Crawford (Jason Statham) kaçak katili bulmaya ve ortağının ölümünün intikamını şahsen almaya yemin eder. Ama Rogue izini kaybettirir, ta ki 3 yıl sonra Çin mafyasının lideri Chang (John Lone) ile Japon Yakuza patronu Shiro (Ryo Ishibashi) arasında kanlı bir savaş başlatmak üzere tekrar ortaya çıkana kadar. Bu kez Rogue'u yakalamaya kesin kararlı olan Crawford özel suç uzmanlarından oluşan ekibini dosdoğru bu çatışmanın içine sürükler. Fakat Crawford'ın intikam arzusu mesleki yargılarını gölgeler. Şiddetin dozu artarken Crawford nihayet düşmanıyla yüz yüze gelir ama keşfettiği şey Rogue ya da planları hakkında hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığıdır. Suikastçı - War 2007 HD İyi seyirler filmifullizle.org

3 sene önce eklendi.

Aksiyon, Gerilim, Suç, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 55 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • çok güzel bir film. Jet Lee ve Jason Statham birlikte oynadıkları ikinci film ve gerçekten inanılmaz

  • harika bir film

  • Gerçekten çok güzel film beğendim ve tavsiye ederim ……!

  • Jason statham varsa kusursuz bir film oldugundan eminimdir..

  • Pek beğenmedim

  • güzel film arkadaşlar; öyle bir final var ki unutulmazlar arasında mutlaka izleyin

  • super

  • filmi izlemeden yorum yazanlara kil oluyorum izleyin ondan sonra yazin ne yazacaksaniz

  • bilgin bi kaç gündür sitedeki hiçbir filmi izleyemiyorum hatada vermiyor

  • izlemeye degdi bir film tavsiye ederim

  • bence film çok güzel izlenir jetli seni seviyorum benle maça varmısın sana meydan okuyorum osmanlı torunu güven istanbul:)

  • güzel film kesinlikle izlenmeli

  • jetli sayesinde film izleniyor.. tşkler admin güzeldi

  • Izlenilebilir bir film. Sonunu guzel baglamislar.

  • jason statham

  • öncelikle bigin film ve diğer tüm film için teşekkürler
    film çok güzel statham oynadığı her film güzel zaten ama adamın tom olmadığı bilinmesi gerekiyodu yani konu yanlış

  • Yahu ben türkçe dublaj izlemek istemiyorum. Türkçe altyazılı izlemek istiyorum şu filmleri hem çevirip altyazılı halini de bıraksanız çok mu zor ? Berbat çevirmen sesleri ve yanlış çeviriler ile adeta rezil ediyorsunuz filmleri ingilizcesi iyi olana, türkçe altyazılı izlemek isteyene bu sitede niye yer yok ?

  • Çok iyi film,İzleme değer.

  • Bilgin filmleri cep telefonundan izleyebilecek bir uygulama varmıdır?
    Youtube videolarını izleyebiliyorum lakin buradaki filmleri açmıyor. Çözümü varsa paylaşırsan sevinirim.

    Teşekkürler.

  • Kaç kez izlememde izlemekten asla sıkılmadım izlenmesi gereken güzeli bir film

  • Film güzelde japoncam olsa daha iyi anlayacaktım bazı yerleri…

  • Film güzelde iyi ki Türkçe dublaj. 2. Parta geçtim diyalogların yarısı japonca ve ingilizce alt yazılı… 😀

  • Al sana film,iki baba oynamis daha ne olsun.Üstüne birde enteresan bir senaryo ve SON….
    HARIKAYDI TEK KELIMEYLE KACIRMAMAK LAZIM.
    IYI SEYIRLER 10/10 notum

  • hacım bu filmin 2 si varmı acep

  • izlemeyen arkadaşlar varsa çok şey kaçırmış derim ve mutlaka izleyin belli aralıklarla üç kez izledim ve hiç sıkılmadım emeğin için teşkr bilgin

  • Hayatımda kesin bildiğim bir şey var ki Jason Statham kötü filmde oynamaz !

  • fragmandaki müziğin linkini atabılcek olan varmı

  • Kardeşim belki zor olacak ama senden 47 ronini istiyorum 🙂 harikasın seviliyorsun

  • Jet Li’nin olduğu filmin kötü olma ihtimali mi var ? izleyin kesinlikle

  • Süper ya aksiyon patlaması

  • bencede izlenmesi gereken çok güzel bir film

  • film budur yaaaa

  • bilgin ıngılızce alt yazılar ıcın cozumun var mı? uzerıne turkce yazamaz mı alt yazı ekıbın..

  • süper bir film.tabiikı jason statham çok iyi

  • Guzel film ,emeginiz icin tskrrrr.

  • bilgin kardeşim american hustle filmini yakın bi zamanda gelicek mi ?

  • FİLM ÇOK İYİ 😀
    BİLGİN ATEŞİ YAKALAMAK FİLMİ SİTEYE NE ZAMAN EKLENECEK ?

  • Sadece izleyin. Çok güzel.

  • Ne Kadar İzlesemde İçimdeki Zevk Hala Değişmez Emeğine Sağlık Bilgin 🙂

  • Muhteşem bir film izlemeyen biri mutlaka izlemeli 🙂

  • güzel film izlenir

  • film çok iyi bu film benim nasıl gözümden kaçmış anlayamıyorum kötü yorum yazan olacağını zannetmiyorum ama eğer yazan olursa itibar etmeden açın izleyin kesinlikle

  • süper

  • Merhaba admin bir sorum olcaktı ben efsaneyim 2 çıkıcakmı bilgin varmı ?

  • Jason statham ın oldugu ve jet li nin oldugu film izlenmezmi @Bilgin 😛

  • Fragmanı çok ilginç. olmuş 🙂 Hiç bir şey anlamadım Fragmandan.

  • super film aksıyonu boll jason sttaham filmi çok iyi

  • Film izlemeyenler için gerçekten harika olduğunu düşünüyorum.Sıkılmadan rahatlıkla izleyebileceğiniz bir film.Zaten Jason Statham Bu filmde yer alıyor onun olduğu bir filmin sıkıcı veya kötü olmasını hiç beklemedim.İzleyecek olanlara kesinlikle tavsiye ederim.

  • izlenir kaçırmışım gözden bu filmi iyi oldu valla

  • daha önce izlemiştim sıkılmadan gene izledim bu film bence en az 7.5/10 luk bi film jason statham boş film çevirmez her filmini sıkılmadan izliyorum sağol bilgin herkeze iyi seyirler

  • muhteşem seyredin

  • insanin hayatinda bagimliliklari vardir. malesef bu sitede benim icin oyle. iki usta aktorun emegini ortaya koydugu bu filmi sabah kahvesi esliginde izlemek cok keyifli olacak tesekkurler ..

  • güzel bir film izlenmeye deger

  • Film Güzel ` e benziyor bakalım güzelmi .d

    jason stathamın oynadıgı hangi film kötü ?