facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Superfast 2015 Türkçe Dublaj izle |



"Superfast 2015 Türkçe Dublaj izle" için 66 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

Sayfalar: « 1 [2] Hepsini Göster

  1. tamer tamer Eylül 28th, 2015 saat 20:32

    eğer gerçekten film kültürünüz varsa izlemeyin bu kadar saçma bu kadar boş bi film daha olamaz

  2. Koray Koray Eylül 28th, 2015 saat 23:55

    tebessüm bile etmedim çok saçma bir film hızlı ve ofkeliyi yapmaya çalışmışlar ve içine etmişler

  3. S@meT S@meT Eylül 29th, 2015 saat 19:57

    Öncelikle şu konuya açıklık gerektirmek gerek.

    Bir film olur ve bu filmin komiğini yapmaya çalışan (telif ihlal edilmeden) bir film daha çekilir.

    Hızlı ve Öfkeli 1 filminin komiğini yapmaya çalışmışlar mı desek yapamamışlar mı orası sıkıntı.

    Bi kaç yere güldüm onun dışında inanın bi müdded sonra film kendine sıkıcı gözlerle baktırıyor.

    İzlemenizi tavsiye etmem 😀 Film zaten vasat.Komikliğin de bir noktası olur.İyi seyirler.

  4. batu batu Eylül 29th, 2015 saat 22:17

    Ciddi bi film olarak izlemeyin çakması yazmış adam parodi bunlar dalga geçmek amaçlı ona göre izlerseniz keyif alırsınız

  5. B3ter B3ter Eylül 29th, 2015 saat 23:14

    Hızlı ve öfkeli çakması diyen arkadaşlar olayı anlayamamışlar.Film zaten Hızlı ve Öfkeliyi ”Ti”ye almak için çekilmiş yani çakma değil.Filmi beğenmek yada beğenmemekse ayrı bir konu.

  6. Hakan filmkolik Hakan filmkolik Eylül 30th, 2015 saat 16:06

    Arkadaşlar filmi anlamadan yorum yapmayın lütfen ! Bu film Hızlı ve Öfkeli nin parodisi. Parodi filmin ne olduğunu bilmeden yorum atmayın. 10 numara parodi olmuş dwayne johnson u canlandıran adam fena yapmış. teşekkürler admin

  7. Eren atay Eren atay Ekim 1st, 2015 saat 14:20

    bence güzel

  8. emre emre Ekim 3rd, 2015 saat 18:04

    😀 cok güzel olmus oyuncular falan tam hızlı ve öfkeli komedi 😀

  9. Aslı Aslı Ekim 10th, 2015 saat 06:40

    abi inanamıyorum ya. varya harbi düz salaksınız ya.film kültürünüz sıfır bi de ciddi ciddi gelip buraya çin malı hızlı ve öfkeli filmin çakmasını yapmışlar falan yazmışlar ciddi ciddi ya. beyinsiz arkadaşlarım bu bir PARODİ filmdir. yani bu demek oluyor ki hızlı ve öfkelinin çakması değil onu ti’ye alan abartılı bi şekilde dalga geçen bi yapım. herşeyi çok biliyormuş gibi bir de yorum yapıp aşağılıyorsunuz ya tam cahil işi alkışlıyorum sizi. film iyi ya da kötü demiyorum ama en azından siz bir şeyi izlemeden önce ne olduğu hakkında biraz bilgili olun ondan sonra iyiydi kötüydü diyip yorum yaparsınız.

  10. Erkan Erkan Ekim 14th, 2015 saat 23:53

    film in israf olduğunu düşünen tek ben miyim 🙂

  11. cafer cafer Ekim 18th, 2015 saat 18:31

    altını çizerek söylüyorum korkunç bir film 5 i izlersenız bundan 1001 kat daha güzel

  12. samet samet Kasım 1st, 2015 saat 23:38

    Bu Flimi ciddiye alarak yorum yapanlar var keyfiniz varsa gayet izlenebilir bir film komik

  13. adem adem Kasım 3rd, 2015 saat 13:46

    çok eglenceli :)))

  14. ismail ismail Ocak 23rd, 2016 saat 03:55

    filme kötü yorum yapanlar ve hızlı ve öfkeliyi yapmaya çalışmış yapamamışlar diyen cahil arkadaşlara sesleniyorum bu film bi hızlı ve öfkeli filmine esprili bi şekilde takılma bence izlenebilir ama cahil cahil yorumlar atmayın ya bu kadar ortaya koymayın cahilliğinizi

  15. Onur Onur Şubat 1st, 2016 saat 21:29

    Hızlı ve Öfkeli= Bu filme dava açmıştır !! Saçmalık ötesi..

  16. Miray Miray Kasım 16th, 2016 saat 04:01

    Film gerçekten harikaydı. Evet Hızlı ve Öfklenin kopyası olabilir ama izlenmeyi hakkeden bir film. Emek var arkadaşlar bu filmdede.. Oyuncular sahneler yerler bana hiç arattırmadi hızlı ve öfkeliyi. Hakareti hakkeden ve bu kadar düşük imdb yi hakkeden bir film değil. Kesinlikle izlenmeli. Çok komediye girmesede macera dolu bir filmdir. Emeği geçenlere keşke teşekkür edebilseydim…

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.