Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster


(imdb: 6.5 ) Superman ve Supergirl, Kripton Gezegeni’nin başkenti Kandor şehrini ele geçiren, siber güçlere sahip kötü Brainiac ile mücadele eder. Superman’in amacı kendi gezegenini gittikçe artan bir güce sahip olan Brainiac’tan geri almaktır. İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

2013 Filmleri, Aksiyon, Animasyon, Macera, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 26 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • bilgin bu siteye 2 yıldır giriyorum lakın gıt gıde gerılıyor artık şu siteye bi üyelik sistemi getirsen çok iyi olcak bide 360p filmleri 720p yap sana zahmet son olarak 1080p yüklemeye başla artık bilgin en iyi admın en iyi site ama eksikleri var :(:(

  • bilgin çok iyisin 🙂 🙂

  • Bilgin kardeşim siteni nerdeyse 3 aydır takip ediyorum. Siten harika. İstediğim bütün filmler, animasyonlar ve çizgi filmler var. Tebrik ederim seni.

  • emeğine sağlık cok güzel

  • adamı ne sıkıştırıyorsunuz anlamıyorum… 2013 filmleri çıksa atar her halde … sabırlı olun

  • bilgin kardeşim ellerine sağlık

  • aşırı güzel ben 5 yıldız veriyom. kesin izleyin.

  • film güzelmiş irom man 3 hd filmi ne zaman koncak admin merakla bekliyoruz?

  • bilgin bu filmlerin neden 720p lerini kaldırdın ne güzel izleniyordu 480 bile düşük geliyor 720p ye alışınca buna bir çözüm bulunabilir mi ?

  • Admın cok guzel fılmler varda bana onerebılecegım fılm varmı ?

  • Güzel Bir Film 🙂 Teşekkürler Bilgin , Devamını Bekleriz 😀 😀 Animasyon İsteriz

  • biri şu süpermani öldürsün sene 2013 süperman serisi bitmedi

  • HARİKASIN BİLGİN NE ÇABUK ÇIKTI YA

  • bu bildiğin çizgi film la beğenenlerin yaş gruplarını merak ettim doğrusu…

  • emiginize sağlık arkadaşlar çok güzel olmuş teşekürrler:))

  • farklı ama güzel bir hikaye teşekkürler

  • yemin edıyorum bu adamlar ısı bılıyo ya gene cok basarılı yapım olmus

  • ben film sandım cizgi film miş

  • animasyon güzel di, yanlız tek ricam son çıkan film ve animasyonlarında bir an evvel bizimle paylaşılması,ilgi ve becerilerinize teşekürler…

  • 2013 Filmlerın Ne zaman Turkce DublajLarı gelcek ?

  • FİLM Güzeldi Beyler , Vakti Olanlar İzlesin 😀 😀

  • Bilginciğim eski filmleri atmak yerine yeni filmler atsan?dev avcısı jack i sabırsızlıkla bekliyorum

  • Admin spring breakers koyarsan sevinirim.

  • bilgin filmde bi problem var film yarıda kesiliyor kontrol edersen sevinirim

    • @ümit Kontrol edildi sorunsuz açılıyor ve ilerliyor tekrar deneyiniz.

  • ADMİN IRON MAN 3 ÜN HD ÇEKİMLİSİNİ NE ARA KOYCAN Bİ AN ONCE KOY BU ARADA CİZGİ FİLM GÜZELMİŞ 😀 ELİNE SAĞLIK.