facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Şüphe – Uncertainty 2009 Türkçe Dublaj izle |



"Şüphe – Uncertainty 2009 Türkçe Dublaj izle" için 30 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. oğuz oğuz Temmuz 22nd, 2013 saat 16:18

    eğer bunun adı film ise ben bugünden itibaren film izleme alışkanlığımı bırakıyorum zaman kaybı demek bile yetmez… berbat,saçma,anlamsız… söylencek birşey bulamıyorum.

  2. sefa20 sefa20 Temmuz 22nd, 2013 saat 16:26

    super bır fılm duygusal harıka

  3. casus casus Temmuz 22nd, 2013 saat 17:38

    ya bu ne biçim film ben bişey anlmadım anlayan varsa bana söylesin

  4. kevser kevser Temmuz 22nd, 2013 saat 18:33

    kötü ve sıkıcı bir film tavsiye etmem

  5. sema sema Temmuz 22nd, 2013 saat 18:49

    film kaliteli lakin sonu yarım.

  6. ismet ismet Temmuz 22nd, 2013 saat 18:54

    izle harika.

  7. Yiğithan Yiğithan Temmuz 22nd, 2013 saat 19:43

    Biraz garip bir film oldu. Film amacına ulastımı bilmiyorum. Kafamda soru ısaretleri var. İzleyinmi ? sorusuna bence bos vaktı olan izleyebilir. Cok bişi beklemeyin genede. Sacma bitti konusu.. 10/6

  8. Billur Billur Temmuz 22nd, 2013 saat 20:24

    cok manasız ve sıkıcı

  9. tuba tuba Temmuz 22nd, 2013 saat 20:34

    güzel film ama sonu boş oldu bence biraz. ama farklı bir film izlenebilir..

  10. cemal cemal Temmuz 22nd, 2013 saat 20:38

    berbat ve sıkıcı

  11. Musa Kurt Musa Kurt Temmuz 22nd, 2013 saat 23:01

    Şuphe he filmi izledikten sonra yapimcilarinin akli dengesinden şuphe ettim.

  12. ESMERAYYAKUP ESMERAYYAKUP Temmuz 22nd, 2013 saat 23:34

    SELAMLAR.,İYİ.,YAYINLAR.

  13. Gökhan gökçe Gökhan gökçe Temmuz 23rd, 2013 saat 00:11

    berbat bir film.ömrümde izlediğim en saçma film.konusu iyi gibi başlıyor sonra aile içi drama giriyor.güya macera filmi.vakit geçirmek için saçma sapan sahneler.ilk dfa bir filme yorum yapmak zorunda hissettim kendimi.iyi diyenler film izlemesin bir daha bence.boşa BOŞA VAKTİNİZİ ÖLDÜRMEYİN.ADMİNDE BİRAZ DAHA SEÇİCİ OLURSA SEVİNİRİM.

  14. Ali Ali Temmuz 23rd, 2013 saat 02:56

    film kesinlikle sacma falan degil. filmin ozeti tam olarak dogru degil aslinda bize bir ciftin iki olasi gunu gosteriliyor(aile ziyaretine katilmak veya arkadas partisine dogru yola cikmak) yani kizin ve erkegin basindan ayri olaylar gecmiyor; sonunda ise ne karar verirseniz verin asla gercekten dogru karari verip vermediginizi bilemezsiniz onermesiyle bitiriyor en azindan benim aldigim mesaj o. sabit bir temposu var yuksek aksiyon yada dram beklentisi icine girmeyin ve bilindik manada bir sonu yok kendi adima benimde haz ettigim bir olay degil son noktanin konulmamasi ancak bu filmi kotu veya sacma yapmiyor.

  15. ahmetka ahmetka Temmuz 23rd, 2013 saat 03:26

    bu filmi çözebilen varsa bi açıklasın o kadar psikolojik film izledim bu kadar değişiğini görmedim

  16. ozy ozy Temmuz 23rd, 2013 saat 12:25

    bunu film diye çekenin…. berbat ötesi

  17. mrt mrt Temmuz 23rd, 2013 saat 14:04

    her kafadan bi ses anlamadım ya

  18. Aytek Aytek Temmuz 23rd, 2013 saat 15:47

    filmin sonu yokki, iki farklı zamanmıydı onu bile anlamadım, e telefona noldu??? fena film değil de sonu yok gerçekten

  19. zz zz Temmuz 23rd, 2013 saat 21:23

    marjinal olmak için mi yapmışlar bu filmi anlamadım

  20. kenan özgöl kenan özgöl Temmuz 23rd, 2013 saat 22:06

    bir çok filiminizi izledim, ancak bu bozuk sanırım, bir yerden sonra ilerlemiyor ?

  21. şenay şenay Temmuz 26th, 2013 saat 14:47

    Ya hiç bişey anlamadım yani anladımda saçma sapan bişey ler yani çok vaktı olan izlesin

  22. elif elif Temmuz 26th, 2013 saat 22:08

    her kafadan başka bi ses çıkıyor. izlemeden soğudum filmden

  23. ayşe ayşe Temmuz 29th, 2013 saat 15:58

    beğenmedim

  24. erhan erhan Temmuz 30th, 2013 saat 00:33

    cumhuriyet tarihinde izlediğim en berbat ve saçma filmdi

  25. nil nil Ağustos 5th, 2013 saat 02:40

    anlamsız bir film sonunda amaç yok . kadının çocuğunu çok merak ettim ve hamileyken sex yapılıyor mu ?

  26. elman elman Ağustos 6th, 2013 saat 18:12

    sonu gercekden de berbat ben tamamen farkli bir sey bekliyordum izledigime pisman oldum

  27. ayşe ayşe Kasım 21st, 2013 saat 19:24

    Berbat

  28. nurfat nurfat Aralık 6th, 2013 saat 22:41

    hayatımda izlediğim en saçma filmdi…sakın vaktinizi boşa harcamayın. filmin başı sonu belli değil… filmin berbatlığına kelimeler yetmez. :(((((

  29. grby grby Ocak 20th, 2014 saat 02:43

    filmi şuan 4 kişi izledik..hepimiz radyo televızyon son sınıf öğrencileriyiz..yarın okulu bırakmayı düşünüyoruz…umarım anlatabildik!!!

  30. martı martı Ekim 27th, 2014 saat 17:39

    ya hakkaten berbat bi film. saçmalamanın doruk noktası bu ! izlemeyin

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.