Fragman Tek Parça OP


(imdb: 7.2 ) Film hızla giden bir araba sahnesiyle başlıyor. Ancak bir anda araba kaldırıma çıkar ve denize düşer. Ertesi gün, hikayeye müfettiş Surjan Singh Sekhawat dahil olur. Bu sırada bir hikayeyle müfettiş ile eşinin tek çocukları Karan’ı kaybettikleri öğrenilir. Çift bu olayın ardından Mumbay’a taşınmıştır. Müfettişin karısı eşyaları yerleştirmeyi bitirdiğinde, kapıları çalar. Kapıyı açan kadın karşısında kendisini Franny olarak tanıtan yaşlı bir kadın görür. Kadın ev sahibesinden çay ister. Roshni mutfaktayken, kadın henüz açılmamış kutuları karıştırmaya başlar ve bir aile fotoğrafı bulur. Fotoğraftaki küçük çocuğun adını söyler ve memnun olmuş gibi görünür. Bu sırada Surjan Rosie isimli bir seks işçisiyle karşılaşır. Bu gizemli olayı çözecek kişi Rosie’dir. İyi seyirler filmifullizle.org

3 sene önce eklendi.

2012 Filmleri, Dram, En Çok Yorum Alan Filmler, Gizem, Suç, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

, , , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 175 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • AÇIK KONUŞMAK GEREKİRSE O KADAR DA ETKİLEYİCİ DEĞİLDİ.AMA İZLEMEYE DEĞER DİYEBİLİRİM 🙂

  • Arkadaşlar artık her filme güzel demeyi kesin. amir khan ın gördüğüm en kötü filmiydi. yorumlara bakıp izliyorum ama izlediğıme pişman oluyorum. Birde demiyor musunuz mükemmel di, böyle birşey olamaz, harika !! Siz gerçekten zevksizsiniz

  • Yine bir Aamir Khan filmi ve yine mükemmelliikk <33

  • Harika Bir Filmdi Herkesin İzlemesini Tavsiye Ederim Etkisi Çok Fazla …

  • Aslında çok güzel bir film ama o kadarda saçma bir film . Sonu biraz saçma olmuş .

  • Çok saçma bir film amır khanın yapımı olduğundan eminmiyiz ?

  • çok iyiydi izleyin mutlaka

  • amir khan klasiği işte 😀 sonlara doğru ruhlar filan harika 😀

  • Bu adamın filmlerini farklı olduğu için seviyorum.batıl inançların olması ayrı bi anlam katmış.bu filmi yapanların yorumu ve ben farklı yorumlanan bu tip filmlere hayranlık duyuyorum. Ya bi de ruhlarla konuşma sahnesi hafızalardan silinmeyecek hayalet filminde de var ve insanlar o filmde garipsemiyor… Sırf Hint filmi diye. Ben her şeyi yerinde buldum.Mükemmel….

  • böyle filmleri çok seviyorum.gizemli filmler

  • film iyi güzel ama biraz kafa karıştırıcı. Fakat çook ilginç bi konuyu ele alarak çekilmiş bir film. Ben sonunda şok oldum. Sonuçta Aamir farkı

  • çok güzel dugusal izlemenizi tavsiye ederim

  • Aamir Khan için izledim ama izlemesem de olurmuş. zaman kaybı

  • film güzeldi ama diğer filmlerine göre biraz sönuk kaldığı doğru yine de birçok filme göre güzel

  • DİĞERLERİ DAHA GÜZEL BU BİRAZ SIKICI GİBİ

  • yani güzel sayılır diğer filmlere göre.

  • Maalesef ki Aamir Khanın diğer filmleri gibi değildi. Konu çok sıkıcı işlenmiş. İzlerken biraz sıkıldım. Gerçekten uzak. İlk defa Aamir Khan filmini beğenmedim. Biraz zaman kaybı.

  • super film
    dusunmeden i
    izleyin

  • Aamir Khan klası yine harika bir film daha

  • maim yaha vastava mem accha mere pati ki philma ke li’e eka bahuta acchi philma hai ki yaha nahim kaha raha hüm

  • Oyunculuğunu yine konuşturmuş, her filminde farklı bir karaktere bürünmeyi nasıl başarıyor bu adam? 🙂 işte Aamir Khan farkı da burda…

  • Film mükemmeldi Aamir Khan filmleri zaten güzeldirde bu ayrı bi güzeldi …

  • çok güzeldi

  • ne denilebilir gerçektem öte yaşanmışlıklar nasılda bırgun hayat bulabılıyor yenıden.. bütün duyguları içinde barındıran ınsan var ol.

  • İZLEYİN GERÇEKTEN İYİ: 10 NUMARA YAHU …

  • fetullah sen henüz hiç bir filmini izlememişsin demekki googleye aamir khan vikipedi yaz orada bütün filmleri var izle kardeşim harika filmleri var 😀 şiddetle tavsiye ettğimim fanaa ghajini ve dhoom 3 izleyin arkadaşlar türk sinamasından daha çok güzel film yapıyorlar sadece hintliler değil dünyanın her ülkesinden harika filmeler çilıyor ama bir türk olarak kendi öz irademi ve haklarımı kullanarak diyorum ki “türk sinamasının yaptığı filmler kadar kötü film izlemedim bu yüzden türk filmlerinden nefret ediyorum her dizide aynı olay her filimde aynı son izlediğim hiç bir filmden ders çıkartamıyorum” ama bollywood filmleri sayesinde hayata bakış açım değişti hani o isyankar şarkıları dinleyip zorla depresyona girenler hayattan soğuyanlar varya yapmayın arkadaşlar hayat kısa doya doya yaşayın kendinizi sevin en başta gerisi geliyor zaten uzun oldu yorumum ama keşke herkes sesimi duyabilse filmde bir harika yine ders çıkartabileceğimiz bir film olmuş buraya kadar okuyabildiyseniz ne mutlu bana adı üstünde hayat sevince güzel hepinizi çok seviyorum hadi BY BY 😀 😀

  • film çok güzelde filmin ismi ne alaka ya onu anlamadım

  • Çok güzel bir film,zaten Aamir KhAN’IN hangi filmi kötü ki herkes izlesin

  • 3 ıdıot hayatımın en guzel fılmıydi

  • Böyle güzel film mi olur hangi filmine baksam onda aklım kalıyor Aamir KHAN sen mükemmelsin

  • NE FİLMDİ AMA . farklı bir film olmuş sonuna kadar acaba ne olacak diye büyük bir merakla izledim kesinlikle tavsiyemdir. İZLEYİN

  • ya acaip anlamlı bir film çok güzel ya hele ki şu roise nin sonunda ruh çıkması çok iyi oldu yoksa adma asla çocuğunun onunla konuştuğuna inanmazdı şu yanıda çok etkiledi tehmur sırf sevdiği kız iyi yaşasın diye kendi öldü oda süperdi kadında onun için ağladı ya oda süperdi en güzeli kızın ruh olduğunu anlayınca hakikaten ağzım açıktı farkettim wow bravo diyorum başka birşey demiyorum hala etkisindeyim yaa…

  • Ağladım diyenler abartmasın lütfen. Film gayet güzel ama Aamir Khan yapımı olması ille de sular seller gözyaşı akıtmanız demek değil. Ya siz sulugözsünüz ya da burada dikkat çekmek için böyle yazıyorsunuz. İçten olun. Aamir Khan ağlatır, güldürür, ders verir, şaşırtır ki bu filmde de sonuyla bizi şaşırttı. Duygusal mıydı derseniz bir Fanaa, Ghajini, Rang De Basanti, Her Çocuk Özeldir kadar da duygusal değildi. Filmde oğlunu kaybetmiş ve kendini suçlayan bir adam var.Belki de işin tek duygusal yanı bu ki, bu da kirli işlerin ve dönen oyunların çevresinde fazla yansıtılmıyor, son sahne dışında.Ah, bir de aralarda geçmişe gidiyor. Polisiye bir filmdi neredeyse hiç gülmeyeceğiniz ama içinde kaybolacağınız bir filmdi. 3 İdiots veya Peekay’e güldüğünüz kadar gülmezsiniz. Ders açısından da anlayabilene daha çok. En başta, yer alan şarkıda -adını bilmiyorum- sözler bu dünyayı öyle iyi anlatmış ki, “Burada bir gülümseme gözlere ulaşmaz, yalanları gizlemek için maskeler takılır.” Rani Mukerji’nin oyunculuğunu çok beğendim. Film güzeldi. Ama aamir khan hem güldürüp hem ağlatır genelde. Ki bu filmde ikisini birden yapmamış.gerçi yönetmen koltuğunda da oturmuyor bu filmde. Bundan kaynaklanabilir. Dediğim gibi polisiye tadında. Sonunu çok övdükleri için izlemiştim ama beklediğim daha doğrusu bana anlatılan kurgu bunun çok ötesindeydi. Rosie konusunda gerçekten şaşırdım ama son sahnede eksiklikler var gibi geldi. Franny’e ne oldu mesela? Güzel yerler vardı ve izlenmeli de. Ama diğer filmlerine oranla orta ayar olmuş.

  • KESİN İZLEYİN HARİKA

  • Aamir Khan’ın her filmi güzel olduğu gibi bu filmi de çok güzeldi.I love Aamir 🙂

  • aamir khan farkı.. fazla söze hiç gerek yok

  • benim bildiğim kadarıyla arama kaydı silinmez bir de bilmediğimiz sim kartlarda var lütfen bu kadar küçük şeylere takılmayalım 😀

  • sayın arkadaşım filmi odaklı izlemeden yorum yapmayalım fark ettin mi bilmiyorum ama adam tuvaletteki çantanın içine koy paraları diyor tekrar bakabilirsin istersen

  • Aamir khanin diğer filmleri gibi bu da muhteşemdi filmleri başlarda sıkıcı ilerlemeler ama sonu çok güzel bitiyor.Duygusal ve etkileyici.Izlemeyenler bir an önce izlemeli bence

  • filmin etkisinden çıksaydım iyiydi

  • 4-5 partta film mükemmel bir hale geliyor

  • rimbus adlı arkadaımız filmde saçma yerlerin olduğunu falan savunmuş. ezik tipin çanta değiştirme sahnesi , adam telefonda konuştugnda o renkte bir çantayla gelmesini söyledi. sim kart değiştiğinde arama kaydı kalmz belki ama rehberde zaten kayıtlıdır numaralar. ayrıca klasik dans bölümü Aamir Khan filmlerinin olmazsa olmazıdır.

  • hınt fılmlerını sevıyorum

  • Gerçekten çok güzel bir site. Teşekkür ederiz.

  • FİLM BAŞINDAN ORTALARINA KADAR SIKICI OLABİLİR BIRAKMA NİYETİNİZ BİLE GELEBİLİR AMA SONUNU KAÇIRIRSANIZ ÇOK GÜZEL ŞEYLER KAÇIRMIŞ OLURSUNUZ. 10/7.5

  • Bu adamın izlediğim en mantıklı filmiydi, en azından klasik şarkılı dans bölümü yoktu. Fakat filmde bazı mantık hataları var. Mesela; o ezik tipin çanta değiştirme sahnesinde, adamın o çantayla geleceğini nerden biliyordu da aynı çantadan tedarik etti. Bir de benim bildiğim sim kart çıkarılınca arama kaydı silinir. vs.vs.vs…

  • süperdi amr ask

  • Bu adam bir harika gerçekten.. oyunculuk yapım ve yönetmenlik mükemmel başarlarnın devamını diliyorum aamir khan…

  • aamir khan tartışmam kimseyle dünyanın açık ara en iyisi denen yönetmen ve oyuncularından çok çok açık ara önde hemde tek başına zirvede.çok farklı aşmış bir adam aamir khan.aamir khan imzalı her filmi ufacık bir kuşku duymadan izleyin.tabi filmi izlemeye koyulmadan önce yorumlara bakıyor çoğu insan.bu film hakkında veyahut aamir khan hakkında olumsuz fikir beyan edenlere itibar etmeyin derim.renkler ve zevkler tartışılmaz denir herkesin fikrine saygılıyız elbet fakat;aamir khanın bu filmi olsun diğer filmleri olsun tartışılamaz çamur atılamaz asla vasat bi şeye benzemiyo v.s gibi ifadeler söylenemez.söyleyen vatandaşlarda kusura bakmayın aamir khan sizi aşar derim anlayamıyorsunuz vede gidin matrix falen izlemeye devam edin derim.filmin son partında darmadağın olacaksınız.sinema aamir khan ve diğerleri olmak üzere ikiye ayrılır

  • güzel film ne dıyeyım izlenir dogrusu

  • gercekten cok guzeldı konusunuda cok begendım aamır khan shahruk khan ıkısınınde fılmılerı cok guzel kesınlıkle ızlemelısınız…

  • Mükemmeldi

  • Çok özgün bir konu olduğu söylenemez ancak güzel film. İzlenir. 7/10

  • Aamir khan hayran olmamak elde değil yeni keşfettim ve bu ara hep onun filmlerini izliyorum 🙂

  • BIRCOK FILMINI IZLEDIGIM AMIR KHAN SUPER BIR OYUNCU YAPANLARDAN ALLAH RAZI OLSUN BENI BENDEN ALIYOR VE COK DUYGULANIYORUM SIMDI BU FILMINI IZLIYICEM AŞK SEVGI HIS AKSIYON GERILIM HERSEY VAR DİĞGER KHAN LARIDA IZLEMENIZI TAVSIYE EDERIM

  • Aamir Khan’ın filmleri süper

  • hala filmin etkisindeyim

  • amir khanı seviyorum ama bu film olmamış çok batılı inançlara dayalı ve neredeysee sonlara doğru olduğunu ders veriyor çok saçma

  • söylenecek birşey yok müthişti gerçekten herkes izlemeli filmin sonunu merakla bekledim hiç sıkılmadım sonunda çok farklı oldu gerçekten ama güzeldi

  • Cox maraqli film idi.Hind filmlerini sevirem.Cox..

  • Aamir Khan ın Talaash filmini izlemeyi çok istiyordum izlediğim 13üncü filmi izlediğim her filminde çok etkilendim.Bundada çok etkilendim.Aamir Khan çok iyi bir oyuncu her oynadığı filmin hakkını veriyor.ilginç bir senaryo ama çok güzeldi.Filmin en aklımda kalan sahneleri eşiyle oğluyla yaşadığı mutlu günler aşk mutluluk çok güzel anlatılmış.O sahnesindeki parça çok güzeldi.Aamir filmleri izler ken hiç bitmesin istiyorum.

  • Her zamanki gibi,Aamir Khan dedim ve sustum <3

  • bence KAARENA KAPOOR VE AAMİR KAHAN İYİLER AMA FİLMİN BAZI YERLERİ KÖTÜYDÜ bence rosia on aoyu8n oynamadı onu doğru yola getirdi ve onu takip etti yani filmin ağladım diyebilirim müthiş olmuş film 😀

  • Aamir Khan klasikleri tamamen ortadan kadırıyor holi… boli… her neyse ama Aamir Khan kendi başına bir dünya. Hakkın da her şeyi merak ediyorum. o tam anlamda MÜKEMMEL çıtayı çok yükseltiyor. A bir de bu kadar genç görünmeyi nasıl başarıyor?Doğrusu yaşlandıkça daha hoş oluyor.

  • arkadaşlar eğer klişe filmlerden bıktıysanız ve farklı bir şeyler istiyorsanız kesinlikle size Aamir Khan ın filmlerini öneririm harika gerçekten de çok başarılıbir aktör 3 idoits fanaa gahajini filmlerini izlemediyseniz çok şey kaybetmissiniz demektir AAMİR KHAN gerçekten müthiş ♥♥

  • kesinlikle izlenmeli… on üzerinden 10….

  • film cok guzeldi aamir khan gercekten cok iyiydi filmi iyi yapan kiside o zaten

  • Ben Aamir Khanı çok seviyorum filmleri bi harika 😀

  • bayılıyorum aamir khan a

  • aamir khanın filmlerini hangi söz anlatır ki…

  • AAMİR KHAN IN BEĞENMEDİĞİM BİR FİLMİ YOK GHAJİNİ, DHOOM 3 EN SEVDİĞİM 2 FİLM

  • bazı ınsanlar film deyince akıllarına savaş macera uzay vs gelir ama gercekte izlenmesi gereken filmler bunlardır yasanabılecek tarzda filmler aamir khan ın filmlerı genellıkle aglatıyor ınsanı

  • cok güzel film ya tesekkürler

  • 🙁 çok duygulandım harika ve anlamlı bir film bundan sonra bolywood diyorumm

  • Aamir khan’ın tüm filmlerini neredeyse izledim.Filmleri muhteşem ötesi ve size bir tafsiye;kesinlikle adamın başarılarını okuyun Âamir Khandan vazgeçemezsiniz

  • film acayip kaliteli hikayeyi anliyorsun basit geliyor sonunda vay be diyorsunuz ve sonunda yazılar gelen yerde sakın üşenmeyip izleyin çünkü kaza olan yer yenileniyor

  • çok güzel:)

  • Once tesekkurker bilgin ama sonra sitem… film yorum yapma zorunlulugu werecek kadar guzel fakat o kadar cok dondu ki aglayamadim senin yuzunden aamir khan in izledigin hatta tum izledigim filmler arasindan en iyisiydi kesinlikle izlenmeli …

  • o numara kaçırmayın..

  • Burank sen önce cümle kurmayı ögren sora birilerini eleştirme hakkın olsun

  • MÜZİKLER,, ÇEKİM ,,KURGU bir harika ,,,,,SONUNDA ŞOK OLACAKSINIZ ben bir filmkolik olarak söylüyorum böyle bir son hiçbir filmde görmedim izlemeyen çok şey kaçırırr düşünmeden İZLEYİNNNNN…….

  • bu adamı içinde en ufak bir seks sahnesi olmadan ailen ile birlikte izleyebileceğin son derece kaliteli bir filmin nasıl olabileceğini tüm dünyaya gösterdiği için coook seviyorum

  • Kusursuz. Filmin sonu pek hoşuma gitmedi, fakat sürükleyici bir film. Kesinlikle izlenmesi gerekilen filmler arasında. Teşekkürler.

  • dünyanın en içten ağlayan adamı…

  • gerçekten harika bir film …teşekkürler emeğiniz için…

  • FİLMİN SENARİSTİ İLE TANIŞMAK İSTERDİM…MUHTEŞEM ÖTESİ NEFİS BİR YAPIT…ÇOK ETKİLENDİM..TEŞEKKÜRLER BİLGİN KARDEŞİM..

  • İzlenmeye değer bi film…

  • İzlenilebilir güzel bir film. zaman kaybı olarak görmüyorum, bilmiyorum taklitlerinden flan bahsediliyor, ama onları izlemediğim için yorum yapamam. taklit etmişlerse de güzel uyarlamışlar:))

  • harbiden harika filmmiş arkadaşlar

  • etkileyci..

  • aamir khan varsa iş bitmiştir gercekten.. cok cok iyi bir oyuncu kesınlıkle ızleyın

  • muhtesem bir film.bu adamin her filmi acayip.

  • Oha Oha Oha YUH ! Yine bir baş yapıt ortaya çıkarmış Amir mükkemmel ötesi bi film olmuş…
    Ghajini den sonraki favorim kesinlikle izleyiniz …

  • mahvoldum filmin sonunda, şok geçirdim, son 20 dk.yı iki kez izledim.

  • aamir khan,dan guzel bır fılm daha elınıze saglık…

  • Gerçekten süper bir film amir khan film yapıor arkadaş mükemmel derecede etkilendiğim bir filmdi.. 10 üzerinden 10..

  • ilk 3 idiot filmini izledim aamir khan ın sonra bayıldım bu adama… bu filmide harika 10 filmini seyrettim çok başarılı oyuncu gülüşü harika…

  • burak sen sanırım hint filmlerinin dünyaca hem çekim yani çekilen kilp be sinema olarak hemde avrupada izleyicisinin çok yoğun olduhundan haberin yok sadece bizim ülkede az sayıda izleyenler var sen cahil kalmışın bak tonla insan yorum yazdı demekki izleyenler var be anlamanyada yaşıyorum bırak yeni filmleri rajkoopor nergiz bunlar ustaca eski sanatcılardır şimdide Aamir Khan izliyom bu adam bir harika artı müslüman oluşu daha güzel admin ellerine sağlık Aamir Khan üç aptal filmi banbaşka o filmin yeri başka

  • film idare eder sıkılmadan izleyebilirsiniz ama sonunu iyi bağlayamamış gördüğü halüsinasyon filmin izlenebilirliğini arttırmak için konmuş gereksiz bir karekter…

  • AAmir gene ağlattın filmin sonunda helal olsun !!

  • surukleyici ve sonu tamemen cok farkli bitiyor…kurgu cok iyi…kesinlikle izleyin derim

  • çok güzeldi mutlaka izlemeniz gereken bir film :(((

  • Film güzel ama aynı konuyu 1.5 saatte de anlatabilirlerdi zamanınız varsa izleyin 10/6

  • KESINLIKLE IZLEYINNN SUPER

  • fılmın yorumlarına baktım yıne oyle ızledım gercekten bır hınt fılmı bu kadar nasıl guzel yapılmıs saırdım 10/10 verıyorum ben kolay kolay fılm begenmem ama bu fılm muthıs hem ask hem macera hem gerılım var hepsı bırarada kacırmayın mutlaka ızleyın bılgın kardes tesekkur edıyorum….

  • artık shahrukh khanın filmleri paylaşılmalı bence harika filmler jap tak hai jan rab ne bana di jodi cesur yürek gelinir alır devdas gibi bunlar harika filmler şiddetle tavsiye ederim

  • izlenmelii…10.9

  • bir film bu kadar mı güzel olur. Bir film bu kadar sürükleyici,etkileyici adam gibi bir film mi olur. Helal olsum amr khana adamın tümfilmleri müthiş.Adamın dibi dibi

  • Güzel filmdi. bence izleyin…

  • hintliler iyi film yapıyorlar ama senaryo yazamıyorlar demekki bu filmde ghajini gibi başka bir filmin senaryosuyla aynı.

  • bu kadar övmenize gerek yok. normal bir film yani 1 buçuk saatlik film 2 buçuk saat sürüyor gereksiz. Arkadaşlar öyle anlatıldıgı gibi çok şahane film degil. Bi sonu etkileyici onun içinde 2.30 dk beklemeniz gerekir.

  • kesınlıkle tavsıye edebilirim ki izlenılmesı gereken bır fılm

  • harika bir film olmuş

  • khan yine yaptın yapacağını bu kaçıncı filmin her filmin hayranlık uyandırıyor film izlemek isteyenler önce bunu sonra khanın 3 idiot ve fana filmini izlesin

  • Blowood filmlerinin de izlenmesi gerekiyormuş. ilk defa blowood filmi izledim. Şahane bir film.

  • evet ya bende. uzun zamandır izliyorum ve ilk defa yorum yapmam lazımtek kelime ile şahane.sonund ki müzik ve sözleride öldürdü beni .offfff

  • Ne söyleyebilirim yine Harika bir Amir Khan filmi. Bollywood bu işi biliyor…

  • Uzun zamandır bu sitede film izliyorum ve ilk defa bu filme yorum yazıyorum… Film deyince akla gelebilecek filmlerden… Etkileyici ve düşündürücü,şahane bir yapım…

  • bu hint sefillleri nerden nerden öğrenmiş film çekmene anlamıyom

  • tek kelime ile perfectttt

  • evet bilgin GOKHns55 in de dedigi gibi snin siteden izlerken donuyor ayni film diger sitelerden izlerken sorunsuz calisiyor ozellikle son aylarda
    filmi henuz izlemedim umarim guzeldir

    • @gent Görüntü kalitesinden kaynaklanıyor HD istedi çoğunluk HD atıyorum üzgünüm.

  • harika birr film…. cok etkileyici öneririm.

  • Aamir Khan izlenir abi.

  • Bilgin filmleri hep burdan izlerim .. Bu filmde bir sıkıntı var kardeşim vk playerden sanırım.. Sürekli görüntü donuyor pc den zannetim başlangıçta ama başka sitede yine vk playerde sorunsuz çalışıyor… Senin teknik bilgin daha fazladır.. Sorun benden kaynaklı isede öğrenmiş olurum.. Tşkler..

  • gözlerim doldu insanmısın amıııır 🙂 bilgin eyvallah

  • Aamir khan hastası olarak söylemek istiyorum kı bu adamın her fılmı çok guzeldır ben begenmedım dıyen adamında fılmden anladığını söylemek mumkun degıldır… Bu fılmdekı tek yorumum sonudur Şaşırıcaksınız 😉

  • filmde aamir khan’ın olması yeterli.
    3 saat boyunca bir duvarı çekse ben heyecanla izlerim.
    hollywood falan hikaye bu adamın yanında…
    1- 3 idiot
    2- my name is khan (yönetmen)
    3- gajini
    4- fanaa
    5- rang de basanti
    6- taare zameen par
    7- talaash
    8- lagaan
    bu filmler filmseverlerin mutlak izlemesi gereken filmler
    teşekkürler bilgin… siteni keyifle takip ediyorum emeğin için çok teşekkürler…

  • Aamir Khan standartlarının biraz altında ama piyasa standartlarının her türlü üstünde tabii ki…

  • AMIR KHAN FİLMLERINI GORDUGUM GIBI IZLIYORUM NE OLDUGUNUZA BAKMANIZA GEREK YOK BILE MUKEMMEL FILM TSKLER.

  • her zaman ki gibi amir khandan bu beklenirdi süper bir film izleminiziii tavsiye ediyorum.

  • Amir Khan büyük oyuncu, filmi nerden nereye getirmiş 10/9

  • Şu Sonyayı Hadiseye bitek ben mi benzetiyorum ?

  • Harika harika ve harikaydı ! Kesinlikle 1 dakika bile sıkılmadan izledim. Tavsiye ediyorum. Aamir khan yine döktürmüş…

  • aamir khan farkı harikasın sen ya bir adamın bütün filmlerimi imd puanları yüksek olur ve her filmindemi duygulanır insan harika filmde sende harikasın aamir khan inşallah türkiyeye gelirsin birgün admincim amir khan’ın fanaa filminide ekle eminim çok beğenilecektir. tabi izlemeyen varmı bilmiyorum 🙂

  • HARİKA…Ne diye bilirim ki yine bir aamir khan filmi yi mükemmel her filmi mi güzel olur arkadaş hepsi mükemmel HELAL OLSUN. VE BİLGİN EMEĞİNE SAĞLIK ÇOK TEŞEKKÜRLER…

  • izlemeye değer

  • Amir khan olurda film kötü olurmu kendis yeter çok güzeldiiii.amirinn bütün filmlerini koyun lütfnn pless

  • Kesinlikle tavsiye ediyorum.
    Oyunculuk kalitesi yüksek bir film.
    10/7.9

  • Filmin özellikle son kısmı çok güzel, ha bir de kız çok güzel

  • Bilgin Kardeşim Süpersin! Arkadaşlar Mutlaka izlemelisinizzz süper bi film AAMiR KHAN Farkıyla 🙂

  • size 1 milyon tane hint filmi yazabilirim de arkadas neden bunların hepsı alt yazılı neden kımse bunları cevirmiyor

  • Aamir Khan’ın muhteşem filmlerinden bir tanesi daha… Böyle kaliteli, mükemmeliyetçi bir insanın filmlerini yayınlamak en doğrusu bana kalırsa. Aamir Khan’ın daha çok filmlerini görmek istiyoruz sitenizde. Teşekkürler admin 🙂

  • Mutlaka izlenmesi gereken bir film. Zaten Amir Khan filmlerinin hepsi izlenmeli.

  • harika bir yapım herkeze tavsiye ederim. amir kahan hakkını vermiş……

  • çok güzel bi film sürükleyici izlenmeli..

  • Filmi daha once izledim ve kesinlikle begeneceginizden eminim. Aamir Khan in kotu bir filmini gormedim simdiye kadar zaten 🙂 ( Turkce imla kullanamadigim icin cok ozur dilerim fakat Belcika’da oldugumdan dolayi, klavyem degisik. Anlayisin icin tesekkur ederim)

    • @ilyas Dikkat etmeniz ve özen göstermeniz bile beni mutlu etti ben teşekkür ederim.

  • Güzel filmdi. Amir Khanın oynadığı filmler güzeldir genelde.

  • ADMİN KARDESIM YINE MUHTESEM BIR FILM BIZLERE SUNDUGUN ICIN TSK EDERIM…TEK KELIMEYLE MUHTESEM ….ARKADASLAR KIMSE YORUMLARA DAHI BAKMASIN FILME ONBES YIRMI DAKKA SABREDIN ONDAN SONRA FILM ACILIYOR ZATEN KENDINI IZLETIYOR…TEKRAR TSKLER ADMIN KARDESIM..

  • 10/5

  • film iyi izleyin.

  • Aldığı puan doğrultusunda bir film. Aamir khan hayranı olarak en kötü filmi de olsa izlerim. 😀

  • kafan güzelse izle

  • hint filmi sevenler için farklı bir tarz. film davinci şifresi gibi 🙂 ben beğendim. izlemenizi tavsiye ederim.

  • Daha önce severek izlediğim bir film.Kaçırmayın.

  • Siteniz çok iyi bir site uzun zamandır burdan film izliyorum, bu filmde Amir Khan’ın güzel filmlerinden biri özellikle sonunu beklerken nefeslerinizi tutacaksınız 🙂

  • Amir khan filmi kötü olması çok düşük bi ihtimal gerçekden iyi bir film

  • Harika bir film, izlemenizi tavsiye ederim.

  • filmi daha önceden izlemiştim, ilk başta biraz karmaşık gelse de izlenmesi gereken bir film bence. Zaten Aamir Khan varsa kesin izleyin 😉

  • Bir aamir klasiği güzel film izleyin

  • harika bir aamir khan filmi daha.. izleyin..

  • Konusu çok farklı değil. Fakat güzel bir kurgu ile çekilmiş izlemeye değer bir film.

  • Arkadaşlar ben bu filmi izledim.Aamir Khan’ın filmidir.Çok güzel ve etkileyici bir film.Özellikle filmi izledikten sonra çok düşüneceksiniz 🙂

  • orta halli bir film olmuş beklentinin altında

  • film başta sıkıcı gelse de izlemeye devam edin derim çünkü filmin sonunda ters köşeye yatıyorsunuz. Konu olarak geniş bir konusu yok ama izlenmesi gereken bir film diye düşünüyorum. Duygusalsanız bazı sahnelerinde ağlayabilirsiniz de.

  • aha benim film gelmiş eyw bilgin bu filmi bekliyordum

  • Aamir Khan bu adam mükemmel 😀

  • Aamir Khan ın filmleri mükemmel izleyin pişman olmayacaksınız adam yapıyor.1 ay once izledim bu filmi Aamir Khan farkı:D

  • SÜPER MÜKEMEL Bİ FİLM İZLEYİN PİŞMAN OLMAZSINIZ İMDB SİNİ HAKEDİYOR.

  • Bu film süper izleyin

  • COK GUZAL FILIMM HER KEZA TEVSIYA EDERIMMM.TŞK ADMIN:))

  • Aamir Khan’ın oynadığı filmler her zaman harikadır bunu şimdi izleyeceğim bakalım nasılmış

  • admin tek parçada 71. dk dan sonrası bozuk ilgilenirsen sevinirim

  • harika film Amir Khan Müthiş oyuncu…