Fragman Tek Parça OP


(imdb: 4.6 ) Kardeşini bulmak için yola çıkan bir adamın savaşçıya dönmesi ve krallığını kurmasını anlatıyor.. İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

2013 Filmleri, Aksiyon, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

, , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 74 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Film konusu olarak gayet güzel

  • zaman kaybı

  • BİRAZ KARMAŞIK ORTA DERECEDE BİR FİLM

  • KARDESİM BEN SİZİ ANLAMİYORM TRİAL DENİLEN BİRSEY VAR BAKARSİN SANA GÖRE Mİ DEİLMİ ONA GÖRE İZLERSİN HEM YORUMA GÖRE İZLEYENLERE HEMDE İZLEDİKTEN SONRA BEYENMEYENLERE BU SÖZUM!

  • nalet iğrenc bir film tamamen gereksiz bir konu sacma daha film ilk 5 dakikasından sonra hızlı hızlı atlayarak filmi gectim…
    tamamen zaman kaybı…

  • film zaman kaybı boş zamanınız varsa belki izlenebilir

  • izlememe gerek kalmadı izleyen arkadaşlara tşk ederim 🙂

  • siz film den anlamıyosanız biz napak gayet guzel

  • tam xiyar bir film .

  • ızlemeden soğudum gercekden!

  • daha izlemeden filmden soldum bi susun

  • arkadaslar film 10/6 idare eder 2.si cıkacaksa izleyin cıkmıcaksa hic zamanınızı harcamayın

  • yokluk icinde olsanız bile zaman verilmiycek bir film değmez be son 15 dk sını izlemek için 😀

  • zaman kaybı diye buna derim.yönetmen yanlışlıkla kalitede geriye doğru zamanda yolculuk yapmış.

  • izlediğim en rezil film di

  • zaman kaybı…..

  • eee savaş nerde ?

    bunun herhalde 2.si olacak değilmi ?

  • arkadaşlar izlemeyin zaman kaybı gerçekten şu 100 dkkamı geri almak isterdim film konusuz ve gereksiz hayatınızdan bosuna zaman izlemeyein savaş filmide zannetmeyin nerdeyse kılıç sahnesi bunun yerine spartacus veya game of thrones izleyin ortacaga savaş filmi olarak

  • bu ne allah aşkına ya izlediğime pişman oldum birşeye benzemiyor zaman kaybı

  • Keşke 98 dakikamı geri verebilseler

  • tercih meselesi tabi ama son 15 dakikası hariç pek tatmin edici değildi . emeğine sağlık bilgin

  • 10/1 zaman kaybı.

  • Boş bir zamanda izlenilebilir.Ben pek beğenmedim açıkçası

  • teşekkürler farklı bir konu gibi bakalım.

  • film güzel seyredilir tşkl.admin

  • 2 haftadır filmi izlemeye çalışıyorm nedense bende partlar çok yavaş doluyor, bi bilgisi olan varmı.!

  • ceviren berbat etmiş filmi

  • berbat bi film izledim ama uykumu da getirdi tüm mallar bu film de taplanmış sanırım

  • Güzeldi 🙂 tşkrler ßİLGİN

  • Mal gibi bi film.. Kapak resmine bakarak aldanmayın..

  • kesınlıkle cok guzel

  • ingilizcem çok iyi değildir ama çevirinin kötü olması filmden soğutuyor. swear, on the memory on your mother- hatırandaki annen üzerine yemin et dğil, annenin üzerine veya annenin hatırına yemin et olacak. my father is not patient-babam hasta değil değil, babam sabırlı değil, olacak.

  • iyi bir film izlemeye değer

  • Kesinlikle tavsiye etmiyorum , cok sacma cok cacıktı. Ve oyuncular cok basitti, Vikings dizisinin bir bolumunu bu filme tercih ederim :S

  • Abi çeviriyi google translateden mi yaptınız o ne ya!
    Gerçekte dediği: Bize Hakan’ın yolunu gösterebilecek tek kişi o.
    Altyazı: Hakan sadece tek kaldı. Bize yol gösterebilir.
    Part 1 Dk 15:28

  • güzel

  • bu sacma sacma yorum yapanlar acaba filmi sonuna kadar izledimi çok merak ediyorum,
    bunu izlemeden önce wiking dizisini izlediyseniz ,asagaı yukarı aynı benzerliklere sahip,

  • HİÇ GÜZEL BİR FİLM YAPMAMIŞLAR İSMİNE BAKTIĞINDA GİZEMLİ VE GÜZEL GİBİ GELİYOR İNSANA AMA BEŞ PARA ETMEZ

  • hiç güzel değil

  • Çeviri gerçekten berbattı adam now diyor şimdi yazacağına hayır yazıyor.
    Film çokda sarmadı Önermiyorum Zaman kaybı.

  • bu kadar saçma bi film daha olamaz izlenmesi zaman kaybından başka bişey değil emeğe saygı !!1

  • emeğine sağlık

  • Kesinlikle seyretmeyin. Bazı aksiyon sahneleriyle filmin zayıflığını gizlemişler. Masrafı az, senaryosu ve kurgusu zayıf bir film. Başlayınca devam ettim.

  • İdm nin gelmemesi için playe basarken ” alt ” tusunada bas aynı anda indirmez ozaman,diğer videolar içinde geçerli.

  • ben de indir diye bir şey gelmiyor ama sende yüklü olan bir programdan kaynaklanıyor olabilir. yüklü olan programlarını gözden geçirsen iyi olur derim.

  • Kesinlikle tavsiye etmem basit bir film bunu izleyene kadar The Viking in bölümlerini izleyin çok çok daha iyi. kesinlikle zaman kaybı……

  • ben bişey sorcam ne zaman film izlemek için play e bassam ıdm geliyor indirilsin mi diye soruyor izlemek için mecbur indirmek zorunda kalıyorum ne yapacam

  • çeviri berbat film daha berbat yanarım yanarım zamanıma yanarım

  • avrupa yapımı basit bir film, alt yazı başarısız anlamsız,

  • idare eder ….

  • dk 20 bende izlemeye bıraktım..

  • ya arkadaş bu filmi izlemek için aşırı bı sabır gerek bence harcanan paraya yazık

  • Sihirbazlar Çetesi bilgin ne zaman eklersin siteye?

  • on numara filmm

  • Filmin hiç bir konusu yok saçma sapan bir filmdi. 10/2 hiç bir aksiyon yok izlediğim en saçma savaş filmi

  • google translate ile çevirmişler 🙂

  • süper

  • film güzeldi izlenir sıkıcı dıyen komedi filmi izlesin 🙂

  • valla benim hosuma gitdi guzeldi bence ben sonuna kadar izledim.

  • eline sağlık bilgin kardeş dev avcısı jack var yayınladın mı bilmiyorum ama ben bulamadım

  • iğrenç bi film boşuna zaman kaybı devamlı film seyreden biri olarak soyluyorum bu benim görüşüm 10 üzerinden 3

  • i hope that is beautiful 🙂

  • Film tümüyle zaman kaybı. Çeviri berbat kesinlikle tavsiye etmiyorum 10/3

  • bes para etmes bir film malkocoglu buna 5 basar ne bu ya ne konu var ne b işey 5 kişiyle savas filmi çevrmiş super zekalar

  • Çok sıkıcıydı ..

  • Arkadaşlar benim beklentilerimi karşılamadı film cok sakindi bi sonlarda birazcık güzelleşti adrenalin aksiyon istiyorsanız izlemeyin… ama eline sağlık bilgin.

  • samet arkadaşım tam izleyecektim yorumunu gördüm düzgün çevirilene kadar izlemeyeyim

  • film güzelse bile ceviri çok anlamsız 1.partın sonuna kadar izledim ama konusmalar anlamsız geldi :S bir şey anlayamadım bıraktım..

  • 15:41 ve bırakıyorum izlemeye değmez üstelik çeviriyi yapan arkadaşın ingilizce bilgisinden bayağı şüpheliyim.

  • süpermiş tavsiye ederim

  • Film güzel izlenebilinir bence 7/10

  • pardon 1.30 saat

  • kardes daha 35 dk oldu fılmde en assagı 1.30 dk sen nasıl ızledın 35 dk de de cok da guzel gelmedı dıyorsun ?

  • açıkçası çok da güzel gelmedi bana. Ama izlenir yine de