facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Tanrıların Çekici – Hammer Of The Gods 2013 Türkçe Dublaj izle |



"Tanrıların Çekici – Hammer Of The Gods 2013 Türkçe Dublaj izle" için 78 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

Sayfalar: « 1 [2] Hepsini Göster

  1. vefa poyraz vefa poyraz Mayıs 31st, 2014 saat 08:30

    bence çok iyi 😀 o kızda çok güzelleşmiş film bitiminde 😀

  2. Hukuk Hukuk Mayıs 31st, 2014 saat 16:48

    admin kendi kendine yorum yapıyor

  3. Yetkin Yetkin Mayıs 31st, 2014 saat 21:17

    BERBAT ÖTESİ 90 DAKİKAYI HEBA ETTİK

  4. Batuhan Batuhan Mayıs 31st, 2014 saat 23:24

    Çok iyiymiş 🙂

  5. fadıl fadıl Haziran 1st, 2014 saat 03:10

    zaman kaybı çünkü filmin başı güzel gidiyor ama ilerledikçe saçmalıyor

  6. Mehmet Mehmet Haziran 1st, 2014 saat 10:38

    berbat vasat Bir film izleyen pişman olur.

  7. özcan özcan Haziran 1st, 2014 saat 15:43

    film kötü değil ama seyretmek için gerçekten boş vaktiniz varsa 10/4

  8. zafer zafer Haziran 2nd, 2014 saat 01:54

    vakit kaybı kalitesiz bir film hiç izlemeyin genelde yorum yapmam bunu sizler için yazıyorum

  9. yıldırım yıldırım Haziran 2nd, 2014 saat 14:08

    yoklukta giderr

  10. Yavuz Yavuz Haziran 2nd, 2014 saat 18:49

    Cidden Harika Bir Film. Biraz Sonuna Doğru Saçmalıyor Ama Savaş Tarafları Mükemmel. Kesinlikle İzlemelisiniz 🙂

  11. Hazar Hazar Haziran 2nd, 2014 saat 19:52

    Harika bir Film ,10/10 Tavsiye ediyorum Arkadaslar,izliyin Ve bakin

  12. bluegreen35 bluegreen35 Haziran 3rd, 2014 saat 22:52

    emeğe saygı.. vasat malesef..

  13. Sadiq İbrahimov Sadiq İbrahimov Haziran 4th, 2014 saat 16:29

    filmin adı tanrıların Çekici ama çekicin yüzünü bile görmedik. filme gelince iyi başlıyor sonrası kötü oluyor. 10/4-10/6 – lık film izlemek zaman kaybı.

  14. berkin berkin Haziran 4th, 2014 saat 20:43

    ya şimdi belirli bir emek var alın teri var.kötü yorum yapmak istemiyorum da abi bune yaaa. ikinci part ta anladım bir şey çıkmayacağını da hani merak ettim daha nasıl kötü olabilir diye D:

  15. ayhan ayhan Haziran 4th, 2014 saat 23:40

    kötü 2/10

  16. Abdullah Abdullah Haziran 5th, 2014 saat 15:45

    sırf şu bulacağı adamı görmek için izledim berbat ötesi sakın izleme

  17. zeki zeki Haziran 6th, 2014 saat 11:13

    bence güzel filmdi 😀

  18. cihan cihan Haziran 9th, 2014 saat 20:48

    film idare eder boş vaktiniz varsa izleyin net bi konusu yok fakat boş vakitte izlenebilir 10 üzerinden 5 verilir yinede emege saygı

  19. savaş savaş Haziran 20th, 2014 saat 23:41

    film harika ama çok yavaş çooook yavaş yavaş ulan zamanımı çalıyorsunuz adi herifler

  20. lekıs lekıs Haziran 21st, 2014 saat 09:18

    açıkçası film vasatı biraz geçiş çünkü eski mitolojilerin esitileri beynmizdeki eski savaş arzu kırıntıları bizi dahada ileri götürebilir lakin film ders almak ve eski mistik duygularımızı tatmin etmek için yenilir yutulur lakin zaman kaybıda aşikar .d

  21. Filmci Filmci Temmuz 4th, 2014 saat 01:54

    Bence orta derecede iyi. Ama gerçekten saçma sahneleri var.

  22. Adam Adam Temmuz 6th, 2014 saat 21:04

    böyle dandik adamları niye baş röle alırlar anlamıyorum yav

  23. Elsen Elsen Temmuz 10th, 2014 saat 23:32

    Berbat otesi bir film

  24. Yağız Yağız Temmuz 12th, 2014 saat 19:24

    Hiç bir güzel bir film değil bende neden izledim bilmiyorum 😀

  25. Elekber Elekber Temmuz 13th, 2014 saat 11:30

    Guzel

  26. eren eren Temmuz 18th, 2014 saat 02:20

    admin çok teşekkürler çok güzel filmdi arkadaşlar yorumlara bakıpta izlememezlik etmeyin film çok güzel izlemeye değer.

  27. muhammet muhammet Temmuz 18th, 2014 saat 03:43

    harika bi film mutlaka izleyin

  28. Barış Olcay Barış Olcay Temmuz 21st, 2014 saat 03:42

    Bu tarz eski filmlerde, adamların saçlarını ve yuzlerini yıkamaya sabunları olmazken, kadınların ıssız dağ başında kaşlarını alacak cımbızı, kirpiklerine sürecek rimeli nerden bulduğunu gözden kaçıran yönetmenlere şaşıyorum.. 🙂

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.