Fragman Tek Parça OP


İMDB: 6.8 FBI'ın aktif bir terörle mücadele operasyonunda yapımcılar tarafından kameraya alınan ilk belgesel... İyi seyirler filmifullizle.org

6 ay önce eklendi.

2015 Filmleri, Belgesel, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 8 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • FBI müslüman bi toplum içinde terörist bulamayacaksa dükkanı kapatsın zaten.

  • ali filmle alakalı bir yorum paylaşmış .teşekkürler

  • Ya burda film izleyeceğiz. Fakat bir yorumda benim katkım olsun. Sözüm kimseye değil. En fazla birbirini öldüren ve zarar veren insanların yaşadığı bir bölgede yaşıyoruz ve bu bölge Müslüman toplumların yaşadığı bölge. Biz akıllı olmazsak elbette adamlar seni kötü göstermek için her şeyi yapar. Haçlı zihniyeti. Fakat önce kendi yaşantımıza bakarak kendimiz iyi bir müslüman olursak heralde bunları yaşamayız. Çünkü Müslüman akıllı olmalı fakat tilki olmamalı.Müslüman temiz olmalı, cehaletten kurtulmalı. Neyse. Ne oldu bana ya böyle yorumları sevmem ama 🙂

  • @zıbış senin adın İBİŞ olmalıymış.. Ciddiyetine bu yakışır.. Senin gibi mahallenin şaklabanları bu yazdıklarımı anlamaz.. Bu yüzden sen o küçük beynini al az ilerde oyna..

  • Ali Kur’an-ı Kerim ‘ i okumayan müslüman değildir.Kur’an-ı Kerim ‘ i okuyan insan öldüremez en büyük günahtır.Yani terörist birisi zaten müslüman değildir.Takma kafana nüfus cüzdanında islam yazdığı için kendisini müslüman zanneden zırtopları FBI değil ben bile parasını bastırıp terörist yaparım.Peygamber zamanında onca işkenceye rağmen inancından vazgeçmeyen müslümanların bu gün yaşadığını varsaydığında hangi birini teröriste çevirebilirdin onu düşün.YASSIR FAZAGA ‘ yada ” Amerikada ne işin var dön özüne önce kendi insanlarının yolunu aydınlatmak için ve sadece Allah için Allah’ın sözlerini anlat ” de bakayım dönecekmi ?

  • Kesinlikle zaman kaybı izlemeyin.Zaten islam karşıtı bir film

  • All, bize ne bundan bilader film izlemeye geldik görende fbi ilk okul arkadaşlarını kaçırmış sanır

  • arkadaşlar bu FBI denen kancıklar kendilerine çakma sokaktan toplama muhbirler buluyor bu muhbirler eğer ki düzgün bir istihbarat sağlarlarsa ödüllendiriliyor.. Bu yüzden hiç suçu olmayan adamları ihbar ediyorlar..

    Aşağıda ki linkte vereceğim belgeseli lütfen herkes izlesin..
    https://www.youtube.com/watch?v=rYq3rKULmcc

    Bilgin kardeş hatta bu belgeseli de lütfen sitene ekle..

    “Sonuç olarak yaptıkları şey Müslüman toplumun içinde terörist bulamazlarsa, kendileri terörist yaratmak”
    YASSIR FAZAGA
    İmam, Orange County İslam Vakfı