Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

İMDB: 5.1 Yui (Sasaki) adında bir ilkokul öğretmeni uzun süredir devamsızlık yapan Toshio Saeki (Kobayashi) adlı öğrencisinin evine ziyarete gider. Geldiğinde 10 yıl önce evde meydana gelen korkunç trajediyi yeniden yaşar. Bir dolaba bırakılan karton kutu, çok uzun yıllardır gizli kalmış gerçeğin anahtarıdır. İyi seyirler filmifullizle.org

2 sene önce eklendi.

2014 Filmleri, Korku, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 15 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Bazı arkadaşlar lütfen izlemeyin zaman kaybı derler çoğu izledikleri filmlere.şimdi onlara katılıyorum.arkadaşlar konusu ve herşeyiyle dahil film sınıfta kalmış durumda.beğenen arkadaşlar varsa yorum yapmasınlar…

  • Aslında hayatta yorum yapmam benim için büyük zahmet ama sırf bu filme yorum yaparım , bu kadar boş saçma absürd amatör bir film görmedim ,denemeyin …….

  • Olan filme harcanan paraya olmuş…

  • film garez serisiyle dalga geçer gibi idi bence izlenmemeli

  • Sihirli Orman izleyecektim yalnış filme girdiğimi 10 dk sonra anladım.

  • ilediğim en korkunç filmlerdendi bu adamlar başarıyor be hele sonu.. garip bir hikayesi var ama amaç korkmak yani :D:F:D

  • Bu nedir ya gece uyuyamadım. Mutlaka izleyin diğer yorumları tınlamayın bile. Herkesin zevki baska sizin ki ile ayni değil 😉

  • Sonunu yarım bırakmışlar ve zombi filmi gibi hiç beğenmedim, çıkarılan ses sinirimi bozdu bu arada dabbe 5 çıksada izlesek bizim korku filmleri daha güzel.

  • bu neydi şimdi arkadaş? mantığını anlayamadım. sıkıcı değil ama filmden bişi anlayamıyorsun

  • Benim zevkim değil .

  • KARAR VERİN İYİMİ KÖTÜMÜ 🙂

  • okadar saçmaki anlatamam..10 üzerinden 0 🙁

  • 10 numara gerim gerim geriliyorsun süper james van dan sonra bir yönetmen gerdi beni

  • garez filminin sonuncusu gibi gözüküyo ama çakması garez son filmini yapmıştı zaten. Hem bu filmdeki ev, hayalet abla ve velet farklı kişiler hikayede farklı yani çocuk ve kedisini babası suda boğmuyo mesela neyse ben izlemeyi derim

  • garez mi bu