İMDB: 5.7 ( 3 ödül ve 1 adaylık. ) Film, bir boksörün daha iyi bir yaşam için verdiği mücadeleyi anlatıyor… İyi seyirler filmifullizle.org

1 sene önce eklendi.

2015 Filmleri, Aksiyon, Dram, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 29 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Film güzel olabilir ama bu film “boks” üzerine. WBC’de şampiyon olan bir “boksör” üzerine. Yani dramatik oyunculuğun istediği kadar iyi olsun boks yapıyormuş gibi bile görünemeyecek kadar kötü boks yapıorsan tüm film gerçekçiliğini kaybediyor.

  • Klasik boks filmi.Tabi ki bi Rocky serisi olamaz ama yinede izlenilebilir özellikle Koca Adam için..

  • şu sondaki müziği bilen varmı

  • Güzel Flim Teşekkürler Bilgin

  • bılgın tesekkurler

  • Film rockye özenmiş besbelli rocky serisinin hepsini izledim sıkılmadan yani rocky gibi bir film yapsanız nolur yani..

  • Saçma sapan. Çocuklar için keyif verebilir.

  • Rocky film ile mukayese edilmez ama bunuda teraziye koyduğun zaman çokda aşağı kalmaz emeğinize sağlık..

  • Ciddi anlamda iyi bir film izleyicisi olarak
    1. Oyunculuk vasat.
    2. Hikayeye sıradan
    3. Boks tekniği falan yok (3 yıldır boks yapıyorum)
    4. Bağlantılar aceleye getirilmiş.
    5. Yönetmen iyi, senaryo kötü
    6. İzlediği en kötü boks filmi oldu

  • Cidden harika bi film soluksuz izlenebilecek düzeyde 10 Üzerinden 10 Veriyorum.. <3

  • Creed’in aynısı tamamiyle taklit olmus, film izlenir ama creed’den sonra değil

  • Adminim bütün filmleri sitenden izliyorum emeğine saygılar senden tek bir ricam olucak filmin şarkısını bulursan çok güzel olur şimdiden teşekkürler

  • Neredeyse tüm dövüş filmlerini izlemişimdir en kötüsü bu herhalde. Gerçekten filmden anlayanlar için yazıyorum, normalde yorum yapmam.Buna güzel diyenler gitsin önce bir Warrior, never back down izlesin adam gibi filmler onlar.

  • güzel bir film

  • Michael clark duncan 2012 yılında öldü film 2015 diyor nasıl oluyor bu ya o adam öldü 2012 de

  • GUZEL

  • mesele boksun nasıl olduğu değil kötü yorum yapan birisinin bokstan ve boks ruhundan anladığınıda zannetmiyorum..iyi bir özveri örneği.teşekkürler bilgin umarım daha sık görürüz böyle filmleri.

  • Koca adam için izledim. filmin konusu çok kötü o adam 25 yaşında vardır hayatında da daha önce boks yapmamış yumruk atmayı dahi bilmiyordu 2 idman ile olacak işler degil. vuruşlar zaten çok tuhaftı hiç güzel degildi dedigim gibi koca adam için izledim sevenleride onun için izler yoksa kötü bir film bence

  • rocky ile karşılaştıranlar olmuş bu bir sokakdan gelen adamın hayatı farklı bi bakış açısıyla anlatılmış boksorün ne oldugu değil eğitmenin gözünden öyle izlerseniz daha güzel olur ki benim çok hosuma gitti bu kamera açılarını seviyorum.

  • bi olamadım

  • Sıkılmadan izledim.

  • Mesleğim gereği, kurgudan hikaye ve senaryosuna kadar hataları görsem de, onlara girmeden, sadece genel izleyici gözüyle şunu söylemek istiyorum,bizim nesil 70 li senelerde ŞAMPİYON adlı filmle boksu tanımıştır hatta küçük çocuğun göz yaşları içinde söylediği unutulmaz repliği (gitme şampiyon, beni bırakma şampiyon )dur.
    Gelelim 80 li yıllara, Şampiyon dan sonra, ROCKY serileri ile yetişen bir nesil,zaten boksu çoktan benimsemiş, sevmiş, hatta hayran kalmıştır..Rocky filmlerini övmekle bitiremeyiz sanırım.. Kısaca; Şampiyon ve Rocky filmlerinden sonra bu film bize gelmez paşam..Genede emek, emektir…

  • Çok iyi film sayılmaz fakat Duncan ın hatırına izlenir… çok duygulandım …

  • kötü yorum yapan illaki olacaktır ama kaideye almayın ve SADECE İZLEYİN.

  • Bizki rocky serisini cindrellamani izlemiş bir nesiliz.Bu nedir yahu.Hayatım boyunca izlediğim en saçma boks filmi.İzlemeyin derim ama illada izlicem derseniz part 3 dakika 5 ten başlayın.En azından zaman kaybı azalır.

  • Filmin ilk girişi güzel ama sona doğru film ilgisini kaybediyor.Hiç mi boks maçı izlememişler çok saçma sonu ya

  • İzleyin pişman olmazsınız…emeğine sağlık bilgin

  • Benzer senaryo değişik oyuncularla karşınızda. Ben zevkle seyrettim. Sağlığına duacıyım Bilgin

  • Adamsın Bilgin, filmi izlemeye şimdi başlıyorum fragmanı çok güzel. Creed’den sonra bunu izliyorum, umarım tatmin eder.