facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

The DUFF 2015 Türkçe Dublaj izle |



"The DUFF 2015 Türkçe Dublaj izle" için 49 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. esat esat Aralık 5th, 2015 saat 10:59

    komik, +18, klasik

  2. doğukan doğukan Aralık 5th, 2015 saat 11:13

    Film harihaydı cok güldüm tavsiye ederim

  3. Recai Recai Aralık 5th, 2015 saat 12:17

    Ben de bir duff’ım. Ben Shemale’im.

  4. BrotherHood! BrotherHood! Aralık 5th, 2015 saat 12:20

    yoruma bakma , yorum yapma izle geç.
    bilgin teşekürler kardeşim.

  5. Ulaş Erkan Ulaş Erkan Aralık 5th, 2015 saat 12:34

    Bilgin adamsın sen kardeşim ya, ne zamandır bekliyordum süpersin!

  6. Anonim Anonim Aralık 5th, 2015 saat 14:29

    çok güzel

  7. azra azra Aralık 5th, 2015 saat 15:42

    güzel bi film bence izlenebilir.. zaman kaybıda degil

  8. ömer ömer Aralık 5th, 2015 saat 17:16

    film çok güzel arkadaşlar kesinlikle izleyin!

  9. Flmadamı Flmadamı Aralık 5th, 2015 saat 18:48

    guzel filmdi

  10. Ugur Ugur Aralık 5th, 2015 saat 20:04

    MUHTEŞEM DİREK İZLEYİN MİLLET

  11. Enes Enes Aralık 5th, 2015 saat 20:48

    Arkadaşlar izlenebilir bir film keyifli ve komik iyi seyirler.

  12. zeynep zeynep Aralık 5th, 2015 saat 21:41

    Gerçekten güzel ve keyifli bir film 😉

  13. bulent bulent Aralık 5th, 2015 saat 22:08

    idare erder

  14. ece ece Aralık 5th, 2015 saat 22:26

    ben bir duff’ım

  15. soner soner Aralık 5th, 2015 saat 22:34

    guzel bir filmdi keyifle izledim…Teşekkürler

  16. Oğuzhan Oğuzhan Aralık 6th, 2015 saat 00:46

    Çok mantıklı lan lisedede ben duffdum yani cidden çok yakışıklı bi arkadaşım var lisede bir çok kız bana hep onu sorardı. şimdi şöyle düşündümde çok az kız benle sadece ben olduğum için konuşmuş benle :/ neyse lise biteli 2 yıl oldu artık bi anlamıda yok ama bu acı gerçeği öğrenmem çok kötü oldu.

  17. kırbaçboy kırbaçboy Aralık 6th, 2015 saat 01:52

    beyler sakın ımdb puanına aldanmayın filmi zor bitirdim gerçekten diğer genclık filmlerinden hiç farkı yok …… 10/3

  18. yunus yunus Aralık 6th, 2015 saat 04:53

    Güzel film izlemeye değer 😉

  19. deniz deniz Aralık 6th, 2015 saat 19:39

    altyazılı izlemiştim şimdi bunu izledim filmin içine nasıl etmişler farkı görün ikisinide izleyin

  20. fılm kıralı fılm kıralı Aralık 6th, 2015 saat 22:48

    film guzelll 18+ yass kılasık ızleyin tavsıye ederımm ve duff olmayınn

  21. specialselçuk specialselçuk Aralık 7th, 2015 saat 00:07

    izlemeyin . çok vasat. yorumlara aldanarak izledim ….

  22. nil nil Aralık 7th, 2015 saat 16:00

    .. bu arada film güzel izlenebilir ay kız çok tatlı sempatik bayıldım iyi bi oyuncu 🙂

  23. Tuğba Tuğba Aralık 7th, 2015 saat 21:00

    Filmi gerçekten beğendim. Hiç değilse anlamlı 🙂 Çok hoş tavsiye ederim.

  24. JackDanieLs JackDanieLs Aralık 8th, 2015 saat 02:14

    zaman kaybından başka birşey değil insan ömründen 140 dk çalan bir film.vasatın altında bir film

  25. Hidayet Hidayet Aralık 8th, 2015 saat 10:56

    Sırf yorum yazmak için girdim. Yorumlara baktım film gercekten güzel. Bu filmi izleyin,birde kimsenin yorumlarına bakmayın, izleyin. Filmden anlamayan o kadar cok beyin(siz) varki

  26. Emre Emre Aralık 8th, 2015 saat 12:24

    İnsanların sizin için ne dediklerini ne yaptıklarını unutun zamana yolculuk yapmaya ne dersiniz gerçekleri acı haliyle değilde kabullenip onlara son sözünüzü söylemeden önce kendiniz olmayı unutmayın her ders çıkartılışı bir önceki hataya gülmektir olgunlaştır kendini tanı evet adamım bu film harika olcak güvenlerimiz tavan yapmadan önce duff olmak belkide kaderimiz sistem kurbanı olmayalım film harika izleyin ….

  27. mulazmaga mulazmaga Aralık 8th, 2015 saat 13:47

    Bence güzel ve degisik bir genclik filmi olmus hic deginilmeyen nokta anlatilmis ve oyunculukda guzel seslendirme biraz hosuma gitmedi ama kesinlikle izlenecek bir filmm..

  28. aslan aslan Aralık 8th, 2015 saat 20:56

    idare eder boş zaman icin

  29. Tuba Tuba Aralık 8th, 2015 saat 21:33

    Akıcı bir film lise yıllarımda ben hiç duff olmasamda:)))

  30. Dufff Dufff Aralık 10th, 2015 saat 14:00

    SÜPER FİLM İZLEMEDEN GEÇMEYİN

  31. mehmetakca mehmetakca Aralık 10th, 2015 saat 14:04

    bizim türkler acaba ne zaman seslendirme de level atliyacak

  32. Tuba Tuba Aralık 10th, 2015 saat 16:48

    Güzel film lise yıllarımı anımsattı ben duff olmasamda:))

  33. dr harun biy dr harun biy Aralık 10th, 2015 saat 20:47

    saçma sapan amerikan filmi.iğrenç.

  34. Cadı kız Cadı kız Aralık 11th, 2015 saat 07:12

    Çok anlamlı ve güzeldi .:)

  35. eren eren Aralık 11th, 2015 saat 22:16

    güzel film izleyin derim…

  36. kadir kadir Aralık 14th, 2015 saat 02:22

    Allah’tan bizim ülkemizde böyle bir sıkıntı yok olsaydı lise içi katliamlar çıkardı 🙂

  37. regaip filmci regaip filmci Aralık 14th, 2015 saat 21:44

    Güzeldi. İzleyin derim. 7/10

  38. Nara Nara Aralık 20th, 2015 saat 13:57

    cok tatli bir film.. Wesley bir harika.. Cok sempatik biri,cok begendim,ayni zamanda cok yakisikli

  39. pinkgirl pinkgirl Aralık 22nd, 2015 saat 17:24

    çok güzel

  40. nalan nalan Aralık 26th, 2015 saat 21:54

    Çok güzel eğlenceli bir filmdi izleyin bence

  41. Selcuk Selcuk Aralık 27th, 2015 saat 23:03

    Çok güzel bir film

  42. mertcan mertcan Ocak 2nd, 2016 saat 17:03

    çevirmen hata yapmış bir yeri atlamış

  43. jogu jogu Ocak 26th, 2016 saat 12:05

    iyi film çok beğendim

  44. tugce tugce Ocak 30th, 2016 saat 23:54

    çok güzel

  45. Sezer Sezer Şubat 1st, 2016 saat 03:06

    Çok güzeldi gülerken düşündüm kişisel gelişimde yön verebilcek filmler arasında izleyin 🙂

  46. Akrep Akrep Şubat 7th, 2016 saat 02:02

    Süper bir film izlenmeye değer

  47. muratt muratt Mart 18th, 2016 saat 16:59

    güzel filmdi bence izleyin eğlencelı

  48. furkan furkan Nisan 3rd, 2016 saat 04:43

    çok samimi bir şekilde söylüyorum. Ciddi Ciddi izlemeniz gereken bir film. bu filmi izledikten sonra hayata bakış açınız değişecektir az da olsa

  49. basak basak Haziran 17th, 2016 saat 00:08

    süper kesinlikle izleyin

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.