facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

The East – 2013 Türkçe Altyazılı izle |



"The East – 2013 Türkçe Altyazılı izle" için 20 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. eren eren Eylül 19th, 2013 saat 00:31

    cok super bır fılm ızleyın kesınlıkle

  2. mehmet mehmet Eylül 19th, 2013 saat 01:04

    Film çok güzel mantıklı bir konuya değinmiş para için insanların hayatlarının nasıl maffedildiğini çok güzel bir şekilde işlemişler.Yalnız Sonunu bağlayamamışlar saçma bitmiş.

  3. Bülent Bülent Eylül 19th, 2013 saat 02:50

    “suçlu siz iken geceleri rahat uyumanız bu kadar kolay olmamalı. hele de biz, yattığınız yeri biliyorsak..” girişiyle anonymous’a selam çakmıştır. harika bi filmdi. yaşa bilgin.

  4. emrah emrah Eylül 19th, 2013 saat 15:09

    harbiden etkileyici bir film herkesin izlemesini tavsiye ederim.

  5. yasemin yasemin Eylül 20th, 2013 saat 22:39

    kolay kolay film beğenmem ama muhteşemdi soluksuz izledim

  6. engin arat engin arat Eylül 22nd, 2013 saat 00:42

    Arkadas senin beklentin ne kadar dusukmus ki boyle silik bir filmi soluksuz izledin? Film bitene kadar bir bomba bekledim ama basladigi gibi silik bitti gitti. Su anda agzim acik “acaba ben yanlis filmi mi izledim” diye buradaki yorumlari okuyorum. Ozet; Bu filmi “sıkıcı belgeseller” klasorune attim gittim.

  7. dnz dnz Eylül 22nd, 2013 saat 01:19

    müthiş

  8. musa musa Eylül 24th, 2013 saat 01:50

    Farklı bir konusu var, yada biz çok duyarsız olduk o yüzden farklı geliyor.Bence güzel bir filimdi, tavsiye ederim izlenir.

  9. zübeyde zübeyde Eylül 27th, 2013 saat 17:06

    fılm yok arkdaşlar nasıl ızlednız sız soyelrmsınız lutfen

  10. Atilla Atilla Eylül 27th, 2013 saat 22:53

    İpad da filmler açılmıyor bunu halledersiniz umarım

  11. bilgin bilgin Eylül 27th, 2013 saat 23:05

    @Atilla açılması gerekir kendim izliyorum ayfon dan 🙂

  12. bilgin07 bilgin07 Kasım 17th, 2013 saat 20:32

    amerikanın saçma sapan vurdu, kırdı abartılı aksiyon filmlerine göre en azından anlam taşıyan bir film..teşekkürler bilgin, emeğinize sağlık

  13. ufuk ufuk Kasım 29th, 2013 saat 00:46

    iyi film diye buna derim 🙂

  14. iReM iReM Aralık 16th, 2013 saat 04:12

    yorum lara baktım izledim bu filmi illah izlemeye gerek bile yok dünyamızda ülkemizde zaten olan şey bunlar örnek sunmakla bitmez birileri gelir petrol için bir ülkeyi vurur çoluk çocuk dinlemez diyeri koltuk sevdası için örnek suriye adam kendi ülkesinin vatandaşlarına işkence ediyor ve bu devam ediyor şuan bile … bu filmi asıl izlemesin gereken biz isanlar değilde tüm ülke yöetimleri devlet başkanları izlemeli asıl onlar izliceklerki utansınlar ama ne ala utanmak para söz konusu sa utanma filan yok olmazda admin emeklerin adına tşk ler

  15. eber eber Ocak 29th, 2014 saat 15:16

    keşke burda sunulan insanlar biraz da devletlerinin dış politikasına el atıp onları değiştirmeye çalışsa dimi…yıllardır başka ülkelerin topraklarına saçma nedenlerle girip oranın halkını açlığa,
    işkenceye,yozlaşmaya ve birçok kötülükleri yapmaya devam ediyorlar..mesela ırak mesela pakistan mesela afrika ülkeleri…ama bunlar önemsiz.kendileri dışındaki herşey değersiz ve silik..
    film bence güzel..farklı anlatımıyla dikkat çekiyor..herkez kendine ve çevresine biraz duyarlı olsa dimi…bunu yapmaya çalışanlarda her zaman ve her yerde engellenmiştir…

  16. eeeh eeeh Şubat 24th, 2014 saat 18:18

    dayanamıyorum artık konu fena değilde bayıyor

  17. ahmet ahmet Mart 4th, 2014 saat 16:03

    Trenden çıkarılma sahnesine kadar iyiydi. Ardı ardına o kadar salakça şey oldu ki. Sonrasını izlemesem de olur. Çook ucuz bir duyarlılık çok ucuz. Bizim kültürümüzde taşa bile tekme atılmaz. Gelsinler SUFİ’liği öğrensinler. önce biz öğrenelim.

  18. İmre İmre Mayıs 12th, 2014 saat 00:14

    Alexin oynadığı her film benim için güzeldir <3 😀

  19. tasa tasa Kasım 4th, 2014 saat 01:14

    kesinlikle izlenmeye değer

  20. fuat fuat Nisan 18th, 2015 saat 23:49

    mehmet filmin sonu cok güzel bitmiş ve filmin kalitesini artırmış

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.