Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

Eski bir Çin fablının uyarlaması olan filmde Keşiş Fahai (Jet Li) talebesi Neng Ren ile insanların alemine gelerek onlara zarar veren iblisleri avlamakta ve Lei Feng Mabedinde farklı bir boyuta hapsetmektedir. Bu arada Beyaz yılan Susu, kız kardeşi Yeşil yılan Quinqing ile kendi alemlerinden insanların dünyasını seyrederken nehirde boğulmak üzere olan otacı Xu Xian'ı kurtarır ve ikisi de birbirlerine ilk görüşte âşık olur. İnsanların alemine Xu Xian'ı tekrar görmek için kız kardeşiyle birlikte gelen Susu ile o sırada yarasa-iblislerin peşinde olan Keşiş Fahai ve talebesinin yolları Fener Festivalinde kesişir... İyi seyirler filmifullizle.org

5 sene önce eklendi.

2011 Filmleri, Aksiyon, Fantastik, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

, , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 132 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • 4 yildır takip ediyorum bunu türkçesini istiyorum neden yok türkçesi

  • bence sadece jet lı nın adını kullanmak ıcın oynatmıslar ama super bı ask fılmı emegıne saglık bılgın…

  • super

  • Aşk çok etkileyiciydi ama jet li deyince durup düşünmedim değil, daha iyisini beklerdim görsel olarak.. Buda yı övmeleri de her kesime hitap edebilme açısından ne kadar yetersiz olduklarının kanıtı, çünkü bu durum benim oldukça rahatsız etti.

  • bu filmi en kısa zaman türkçe dublaj yapın sitenin kolaylıklarını zorlaştırmayın

  • umarım gunun bırınde hepımızı boyle seven sevdıyımız asklar olur

  • belkide hayatımda en duygulandığım filmlerden bir tanesi paylaşanın elerine sağlık …

  • Hayatımda İzLediğim En GüzeL FilmLerden Biriydi…

  • harika bi film izlemeye deyer:)

  • Jet liye yakışmayacak bir film , aşk izlemek isteyenlerin seveceği türden ama benim gibi aksiyon macera için izlemek istiorsanız en fazla 3 part dayanırsınız.Saygılar…

  • Film tek kelımeyle mükemmel ve superdı aşk ıblıs dövüş hepsı bır arada bazı efekler basıt olsa bıle
    ızlenmeye degecek harıka bır fılm dı bence ayrıca fılm basıt efeklerıde olsa bızım turkler bu efeklerın 3 te bırını bıle yapamıyorlar çinler yapmıs helal olsun adamlara ayrıca bılgın ellerıne yuregıne saglık olsun tum calısanlara tum emekçılerımıze tşk.

  • normalde böyle filimler izemem ben filmde dev yılanlar var diye izliyodum sonra çok hoşuma gitti tavsiye ederim

  • film ilk başladığında saçma gelmişti ama filmin sonuna doğru kendimden bişeyler bulduğum için gözyaşlarıma hakim olamadım.ağlattığınız için teşekkür ederim….

  • tek kelimeylen mukemel

  • Bilgin türkçesini bekliyorum 🙂
    siten çok güzel bu arada bütün filmleri burdan izliyorum teşekkürler 🙂

  • ben filme bayıldım izlemeye deger bir film 100 üzerinden 100

  • çok güzel bir filmdi bayıldım <3 Jet Li'nin her filmi gibi buda güzel olmuş 🙂

  • konu idare eder film efekler falan on numara bızımkıler ıyı konuyu kotu ceker adamlar dandik konuyu bıle on numara yapıyor 🙂

  • sureklı bu sıteden fılm ızlerım ama bu gece çıldırttı benı fılmın ılk partı var ama 2.*3. partları açılmıyor sadece bu fılde deil dığer fılmlerdede aynı başka sıteleri gezmek zorunda bıraktın benı bu gece olmadı bu BILGIN BEY…

    • @a.rıza Sorunun Bizden kaynaklandığına eminmisiniz peki 🙂 Kontrol ettim açılıyor çünki Tarayıcınızı değiştirmeyi denedinizmi güncellemelerinizi yapmayı deneyin Lütfen 🙂

  • mükemmel bir film diyecek bir söz yok gerçekten harika…

  • güzel bir film çok fazla aşk filmi seyretmem ama gerçegi söylemek gerekirse harika yapmışlar.bu arada jet li ye gördüğüm yerde kapcem.:)siteye teşekkürlerrrrrr

  • gerçektende çok güzel bi film yapmışınız ellerinize saglık

  • iyi film di karate ask ve iblisler hepsi bir arada ayni film de bulusmuslar emeginize tskler

  • cok iyi bi film..ilginc olmasina ramen baya bi surukleyici

  • film genel olarak düşündüğümüzde gerçekden harika bir yapıt ama bazı sahneleri çok ama çok basit kalmış her ne olursa olsun izlemeye değer bir film

  • aşk üzerine gerçekten çok güzel bir kurgu yapılmış ve aynı zamanda efektler güzel işlenmiş. bazen biraz basite kaçmış ama güzel. Bilgin kardeşime ve tüm yardımcılarına çok çok teşekkürler ellerinize sağlık keşke altyazı olmasaydı.

  • ya böle bi son yok ya daha guzel bıtebılırdı fantastık fılm ve ask bı arada gayet guzel olmus

  • film bence cok sacma.jetlee yi severım ama bu film onun filmi deil.bide goruntu efeklerı falan cok berbat.
    bu kadar kotu efekt olcagı aklımın ucundan bıle gecmezdi.

  • Bencede çok güzel bir filim.Sadece budayı yine övmüşler fazlaca o rahatsız edici.Aşk konusuna gelince gözlerime hakim olamadım filmin sonunda.Severek ayrılmanın acısını bilen herkeste ağlar bu filmin sonuna.Efektler süper,görsellik harika.Saçma diyen arkadaşlar biz filim izliyoruz gerçek hayat belgeseli deil ya,illa herşey gerçekmi olacak?izlemeyin fantastik filimler,polisiye,maceradan başka filim izlemeyin.İnsanları sinemadan soğutuyorsunuz yorumlarınızla…..Bilgin kardeşime ve tüm yardımcılarına çok çok teşekkürler.iyiki varsın bilgin

  • türkçe deyil bu çabuk türkçe yapın şikayet ederim siteyi

  • Bu filmi Jet li sevenler pek onaylamayabilir çünkü onun sıradan filmleri gibi değil daha cok aşk ağırlıkta bu filmde ve çok güzel bir aşk konusu işlenmiş sonunda ağladım resmen basit gibi görünuyor film ama bu filmde güzel olan tek sey aşk…

  • yaa arkdaşlar bişey sorcam bu filmin sonunda çalan şarkıyı nasıl bulabilirim bilen varmı acaba aranızda? şarkının anlamları çok güzel.. filmde çok güzel tşkler.

  • bu arada siteye emegi gecenlere tesekurler

  • film tek kelimeyle güzel aşkı bu kadar güzel anlatamazdım bir aşk nelere deyer

  • film izlemeyi bilmeyenlerin çoğu yorum yapmıs nbce süper ötesi bir film bilgin abi only one, :=)

  • Tek keLımeYLe Harıkaydı. aŞk HerhaLde Bu Kdar OLur 🙁 Emeqı qecen arkadasLar Coq TşkLer.

  • Film güzeldi izlemenizi tavsiye ederim..

  • Turkce dublaj olmadan filmin tadi cikmiyor Bilgin…Lutfen Tr dublaj bekliyoruz…

  • Arkadasım cok saol sayende boyle mukemmel bır fılm ısledık her ne kadar jetlı yı gordumuzde macera desekde emın olum fılmın teması mukemmel bır dramatık bır ask oykusu ve ders cıkarılası bır fılm ınsan bır omur sevecegı ve yaslanacagı bırı ıcın cekılen cıleler ve onun ıcın savasma offf offf sonu kotu bıttı yaw

  • selamlar herkese filmin başında bende saçma düşünmüştüm ama filmi izledikçe izleyesi geliyor insanın önemli olan ordaki gerçek dışı olaylar değildi önemli olan tek şey aşk vardı ve gerçekten filim güzeldi senaoryo iyi olmasaydı jetli gibi bi adam oynarmıydı sizce

  • öncelikle herkeze slmlarımı iletiyorum siteyi şans eseri buldm filim direk gözüme çarptı yorumlara bakarken zaten izlemk zorunda hisettim kendimi filim tamamilen hatasızdı bence sonuna gelirsek kimsenin istemiceği bi sondu ama sonu böyle bitmese belkide bukadr etkilemzdi bizi yinede emeği gecen herkeze teşekürlerki bizi böyle anlamlı filimlerden mahrum etmiyolar …. saygılar

  • mutlak kötünün olmadığı bir film çin fablının aşkla işlenmiş muhteşem kurgusu izlenmeye değer çeviri de oldukça başarılı bence bu site rakipsiz teşekkürler filmifullizle ailesi…

  • hayatımda ızledım en guzel fıllerden biriydi sonunda agladım yha yemın edıyorum superdi izleyın mutlaka

  • TAM ANLAMIYLA HARŞKA BU ŞEKİLDE ETKİLENECEĞİMİ DÜŞÜNMEMİŞTİM SONUNU KAÇIRMAYIN SEVGİLİNİZ İLE İZLEYİNİZ KESİNLİKLE BİR DAHA AŞIK OLURSUNUZ SEVGİNİN BÜYÜKLÜĞÜ VE GÜZELLİĞİNİ ANLAMNIZA YARDIMCI OLUR SEVGİ VE ASK İÇİN NE YAPILMAZ VE NELERE KATLANILMAZ.

  • harika bir film baştan sona yalnız sonunda gözyaşlarımı tutamadım 🙁 keşke sonu güzel bitseydi 🙁

  • buraya ilk kez yorum yaziyorum…
    site cok güzel tskler…
    film güzeldi.. tek anlamadigim seyler, o ustayi yilan isirigindan koruyan neydi? aslinda onunda bi yilan olmasi gerekirdi. ciragini yarasa iblisi isirdi yarasa gibi bisey oldu. susu ömür ilacindan bütün millete bagisladi karsiligi olarak niye kocasiyla yasamaya izin vermek istemediler. tam tersi hapsettiler… bunlari birak, sonuna dogru tsunaminin altinda kalmayi tercih eden insanlar, okadar derinlikte o basinc varken nasil bukadar hava almadan kaliyor???!!!

    film güzeldi, ama bi kac sey celiskili..

  • film cok güzel bide türkce dublaj ızlemek cok isterım ne zaman turkce dublajını koyacaksın bılgın agabey

  • hayatimda izlediqim ne anlamlı ve güzel filim size cok teşekkür ediyorum 1 şeyleri basarmisiniz ve bunu bizimle paylasmisiniz sizleri tebrik ediyorum

  • uçan kaçan filimlerini sevmem çinlilerin ama ama AMA bu muhteşemdi.Aşk herşeyi değiştirir! 😉

  • günde en az 2 film izliorum burdan. ama ilk defa yorum yapıorum bi filme. bilim kurgunun içinde böle aşkk . süperrdi. bide yorum yapmış olmak için yapmayın arkadaşımm. mustafa sni yorumunu okuyup nerdeyse izlemekten vazgeçiodumm. salak salak yorum yapıp milleti kaçırmayınn. hadi eleştirirsin anlarım ama açıkla. admin eline sağlık dieyim . saol.

  • sarkının ismi promise Raymond Lam ve Eva Huang söylüyor

  • sarkının ismi prommise Raymond Lam ve Eva Huang söylüyor

  • Fantastik çin mitolojisi tarzında izledigim eeeeennnnnn harika film. MUKEMMEL

  • elinize saglık.Lütfen filmin sonundakı şarkının söyleyenını ve ismini bilen varsa bi zahmet yazsın

  • çoooooooooooooooooooook müthiş fillim jetlinin tüm filimleri çooooook güzel

  • filmiz konusu fantastik içerik süper anlatılmak isteneni anlayın önce qrdügünüze göre yrumlamayın süper film – son bölümde ki şarkı da ayrı güzel bu tarz fimlerin devamını bkleriz…

  • bu arada bilgin kardeş ilk defa yorum yazdım tüm çevreme siteni yaydım emegine sağlık yarıyormu bilmem ama tüm reklamları es geçmiyorum çok saol

    • @ibrahim çok teşekkürler sizlerin sayesin’de Türkiye’nin Lider Film sitesi olduk Siz çevrenize bizi öneriyorsunuz biz’de sizleri mahçup etmiyoruz her gün farklı kategoriler’de vizyon filmleri sizlerle buluşturuyoruz Keyifli izlemeler.

  • oldukça saçma kalitesiz hazırlanmış bir film.Jetli bu filmle yazık etmiş kendine.

  • yorumlar okadar farkliki izleyip karar vericem sonrada yorumumu yapıcam bakalım kim haklı kim değil (:

  • Konu güzel ama, film zaman kısıtlamasından dolayı maalesef çok iyi işlenememiş. Ben bu tür filmleri seviyorum. Konu Fantastik olunca millet saçmalıyor. Arkadaş beğenmediysen izlemezsin, ama emeğede hakaret etmezsin. Yok efektler olmamış, yok şurası böyle olmalıymışta öteki yeri başka olmalıymış. Acaba siz hiç 5 dak. kısa bir film çektiniz mi ? 75 dak.yı bıraktım. Film çekmenin konuyu yazmanın o konuyu o filmde işlemenin, o konuya uyacak oyuncuları bulmanın ve o oyuncuların bu senaryoya nasıl hayat verdiği yada batırabildiği konusunda en ufak bir fikriniz var mı ? Atmak kolayda bir iş yapmak ortaya birşey cıkartmak zordur. Film güzel değil diyenlere sözümüz.

  • güzel filimdi teşekürler.

  • filmin sonundaki sarkıya bayıldım ismini bilen varmı acaba

  • emege sagı öncelıkle fılme gelırsek jetlıye bunn gıbı roller yakısmıor fılmde kendını kucultms resmen iyi tarafta olması lazmken karsı tarafta bulunması hıc hos durmams fılm fantastık bı aşk öykusunden ıbaret sonu baya koydu bana ayrılısları 10 /6

  • bende asırı sacmalık la bu filim cocuklar için 8 10 yas arası için bir filim 😀

  • bu filmin turkce dublaj olmasini istioruzzzzzz lutfeeeeeeeeeeeen……………

    yetkililer sesimizi duyun turkce dublajjjjjj

  • admin öncelikle sana tşk ederim ßölesine qüsel ßi film ile ßizleri ßuluşturduqun için jet li nin olduqu her film i sıkılmadan izlerim o derece hastasıyım film coq qüsel fantastik aşq film i herkese izlemesini tawsiye ederim 🙂

  • selam! yazmayacaktım ama bazı arkadaşların meydannı boş bulup rastgele yönlendirme yaptıklarını bilir bilmez yorum yaptıklarını görünce yazıyorum. film fantastik. ama oldukça saçma yapmışlar. mitolojik unsurlarda saçmalık olur ama aptallık olmaz oldukça aptalca hazırlanmış bir film.Jetli bu filmle yazık etmiş kendine.

  • filmin sonu 10 nomero. vay anasını sayın seyirciler 😀

  • filmin sonu 10 numara. vay anasını sayın seyirciler 😀

  • Tek Kelime İle On Numara Bi Film…Tabi İzlemesini Bilene.

  • etkileyici bir film daha jetli gerçekten iyi bir oyuncu severek izledim admin çok teşekkürler paylaştığın için .

  • ofli_61 Lem uşak filmin neresini beyendin? 🙂 Film beş para etmez arkadaşlar açık olalım.

  • harika direk izleyebilirsiniz

  • filmin seneryosu güzel ama sonu kötü bitti keşke sonu film kadar güzel olsaydı

  • Merhaba Arkadaslar Filim Muhteşem Jenerik Müzkler Güzel Tam anlamıyla İzlerken zevk aldim .. Filim Hiç bi sahnesi şahsen beni baymadi her sahneyi merakla izledim çeviride güzeldi Cookk Teşekür ederim filmifuulizle.com ailesine GÜzel bi filim Yayınlamislar …

    Not: Her Yoruma İnananmayın Oturup İzleyin Emin olunki zeevvk alcaksınız

  • mustfa’nın yorumuna aldanıp filmi izlememezlik yapmayın,mustfa jetliyi aksiyon filmlerinde görmeye alıştığı için afallamış sadece.
    Filme gelince fantastik bir film ve gayet güzel tek eksik yanı,çekimdeki kalitesizlik,Jetli hayranları direkt izlesin derim…
    Birde kadına söylediği söze hayran kaldım Jetli’nin;
    Gerçekten seviyorsan sen onun için ağla,onu kendin için değil!
    On numara söz:)

  • senaryosu saçma değil…filmin konusunda temelinin bir fabl oldugu söyleniyor…
    Jet Li nin bilindik aksiyon filmlerinden değil de fantastik bir film
    Son şarkıya bayıldım ama 🙂

  • Ya o deilde filmin sonu kötü bitti

  • Harika 1 Film Bilgin Çok Tşk Ederiz Böylesine Güzel Filmler izlettirdiğiniz İçin..

  • jetlle yi ilk defa sacma bi seneryoda gördum. Film izlettiriyor ama filmin kurgusundan deıl jtlee yı merak edıldıgınden. Zamanız varsa baskada bı fıllm bulmaysanız, jetlee yıde serverım doyısanız ızleyın,jetlee de olmasa fılmm 10\1

  • film ruhumu sıktıya adamlar yerçemine karşı koyuyorya varmı böyle bişiy ama sizi bilmem ama bn 10/0.5 veririm oda kızların hatrına :DD

  • Jet li’yi resmen harcamışlar, Jet li olmasa filmin yüzüne bakılmaz. Adamın tekine bu filmin kaç yılında yapıldığını söylemesen ve izletsen 2000lerin başında çekilmiş der efekler çok yetersiz.
    Kurgu bi nebze iyi ben bu güne kadar kötü yorum yapmadım adam akıllı ama olmamış be abi tatmin etmedi film

  • muhteşem.

  • film gerçekten çook güzel.içimde yılanlara karşı bi sempati oluştu.hatta yeşil olanları daha çok sevdim:))

  • Sayın admin bu filmin 5. partının 14. dakika 30. saniyesinde başlayan müziğin adı ne öğrenebilirmiyim?
    Şimdiden teşekkrüler

  • filme 10 numara diyenlerin azina biber surerim cunku film 10.5 numara guzel bir aks filmi saol admin emegine saglik sonundaki muzigin sozleride guzel izlemenezi tavsiye ederim

  • yazık oldu kıza

  • ya en nefret ettigim sey su alt yazılı filmler

  • konusu guzelde işleyememısler gorsel efektler 0 verın bunu werner bross a cok daha ıyı olur

  • Türkçe dublajını ne zaman kadarsınız ?

  • film çok güzel fantastik film klasik uçan insanlar büyüler var tam bana göre ama duygusallıkla birleşince harika olmuş her zamanki gibi iyiler kazanıyor…
    Şunuda öğrendim kötü dediklerimiz bile aşkla uslanıyor sanırım. acı aşkın en değerli parçasıdır bence 🙂

  • harika

  • @zekeriya film’den yada siteden kaynaklandığını sanmıyorum kontroller yapıldı çünki başka bir sayfa açık olabilir tarayıcın’da 🙂

  • jet le diyince akla dövüş gelir. burada dövüş neredeyse yok derece.ama güze filim.zaman kaybı değil..
    Admin sayfada ip man serisi yok.kesinlikle tavsiye ediyorum.herkese.lütfen siteyede koyun flimi.gelmiş geçmiş.en iyi dövüş filimi.emin olun pişman olmazsınız.izeleyip pişman olan bana ulaşsın.bruce le ustası ip man 😉

  • bilgin kardes turkce dublaji yokmu bnm gozlerim bozuk goremiyorum yazilari ayrica site super ya partli sisteme gecmen super olmus jet gibi olmus filmer

  • keşke susuyu hapis etmeseydi cok güzel bir flim emeginize saglık allah razı olsun arkadasım

  • Filmin türkçe dublajı çıksın ilk işim izlemek olacak.Jet Lee kaçmaz 😀

  • cok sacma

  • bu ne yaaa selena dizisi gibi ben jet lee için açtım filmi ama 5 dk sadece dayanabildm ne bu yaa uçan uçana saçma sapan anımasyon karakterler çok berbat hele ki jet lee gibi oyuncuya hiç yakışmıyo bu filmer nerde o eski filmler yyaa yine de emek için tşkr bilgin kardeşim bu arada siten harika begenerek takip ediyorum ama savaş filmerin çok az … teşkr

  • süper film ,herkes izlesin
    eet efecktler bıraz sacma .)

  • ilkdefa yorum yapıyorum aşk filmleri cok sıkardı ama bu film mukemmel beni gercekten aglatabıldı boyle bısey ilk defa oluyo cok derın bır fılm cok tesekkurler admın.

  • Konu yok. Bol bol görsel efekt var.

  • jet lee nin oynadığı filmleri her zaman iyi bulmuşumdur. çin sineması
    fazlaca hollywodun etkisinde kalmış ve kendilerince yorumlamışlar .epeycede efekt kullanılmış. burada olan cehennem meleklerindeki gibi jet lee ye oluyor çin sinema sektörü genelde karate ve geleneklerinin ön planda olduğu filmlerde daha başarılılar böyle fantastik filmlerde pek şansları yok gibi ortaya fantastik karate karışımı saçma bir film çıkıyor.jet lee için seyredilir.teşekkürler bilgin.

  • Bence gayet iyi izlenebilir bir film

  • kötü film

  • ıkıncı partında sıkıldım sarmadı benı fılm nedense ama sunu soylemek isterım burda yılan kızın otçu çocukla askı bana sahmaran ve lokman hekımı htrlattı lokman hkımde şahmaran olunce onun piştığı kazandan içerek bıtkılerle knuşmaya baslıyordu bı halk hıkayesı tabı neyse bılgın klardes varol saol senden bı rıcam zeitgeist belgeselenı yuklermısın

  • sevgili cinna;
    acaba sizin orda yer cekimini kim icat etti? film aksiyon sevenlere gore.her kesime hitap etmiyo secici olanlar izlemesin.

  • bilgin film cok guzeldı hatta harıkaydı artı senı gercekten tebrık edıyorum sıten de cok guzel

  • Güzel bir filmi.

  • arkadaslar normalde yorum yapmayı pek sevmıyorum ama uyarmak ıstedım jet li var diye izleyim falan demeyın cok cok kotu sacmalık resmen ılk partta anlarsınız zaten. ama bunları buraya ekleyen arkadaslara çalısmalarından dolayı tebrikler. esen kalın

  • süper bir filmm.. eline saglik bilgin usta

  • güzel film AŞkk…

  • Makale karşı hiçbir şey, ama bazı extenct işaret eden bir çift katılmıyorum . Herhalde lol , ama bir azınlık var. Paylaşım için teşekkürler .

  • bu filmi ilk defa görüyom ne zaman yaptılar :))

  • Jet Li’nin tüm filmlerini büyük bir keyifle izliyorum.bence çok güzle bir filmdi. 🙂 Benim gibi fantastik filmleri sevenler mutlaka izlesin derim.:)

  • ELİNE SAĞLIK USTA

  • arkadaşlar 3 ve 4 bozuk ilgilenirseniz sevinirim tabi türkçe dublaj olursa daha iyi olur

    • @veysi Partlar açılıyor kontrol ettim Film daha yeni Türkçe dublajı henüz çıkmadı çıktığın’da eklenecektir 🙂

  • Bilgin yine harikasın. Jet Li gibi büyük bir sanatçı ve ustanın oyunculugu ile film çok mistik ve güzel. şuan 4. parttaqyım ve sıkılmadan izliyorum. teşekkürler.

  • güzel izlenir

  • yer çekımını icad edememıs bi çin filmi daha komik ve güzel aslında fena deıl izlenebilir ama bir cok kısının de ızleyıp de begenecegını tahmın etmıyorm

  • film dehşet ama alt yazılı olması bozuyor birazz

  • film super arkadaslar jet li yine harikalar yaratiyor!!! fantazi macera sevnler ben cok beyendim iyiarkadaslar admin supersin cok tesekurler!!!!!

  • Gerçekten güzel bir filmdi. Aşk herşeye değer…

  • güzel film : ) tşkler bilgin : )

  • OYUNCU YETER JETLİ

  • FİLM GAYET GÜZEL HERKEZE İYİ SEYİRLER

  • İzlemeye başlıyorum… Filmin konusu güzele benziyor Hadi Hayırlısı 😀

  • İzlemeye başlıyorum.. Filmin konusu güzele benziyor Hadi Hayırlısı 😀

  • gerçekten izlenecek film aşkın gücü