Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

Küçük zaafların büyük yalanlara dönüşerek parçaladığı bir ailenin gerçeği örtbas ederek her şeye rağmen bir arada kalma çabası. Altından kalkamayacağı acılara ya da sorumluluklara maruz kalmamak adınagerçeği bilmek istememek, onu görmemek, duymamak, hakkında konuşmamak ya da günümüz tabiriyle �Üç Maymun�u oynamak, onun varolduğu gerçeğini ortadan kaldırır mı? İyi seyirler filmifullizle.org

6 sene önce eklendi.

Eski Filmler, Yerli Filmler

, , , , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 30 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Cok guzel bir Filmdi. Sakin sessiz bir Ortamda izleyin. Oyunculuk sahaneydi. Duragan bir Film. Aksiyon yok ona Göre izleyin.

  • zaman kaybı kesinlikle izlemeyin sanat fılmı bıle bu kadar kötü olmaz siz düşünün artık.

  • Film böyle olur.Nuri Bilge Ceylan sen başkasın!

  • hadi konuyu anlamadınız eyvallah.sıkıldınız eyvallah.hiç bi sahneyi de mi beğenmediniz? filmin sonundaki görüntü mükemmeldi en azından bunu görmüş olmanızı umuyorum.

    gerçek hayatta işler böyle. gerçek hayatta insanlar arabayla ateş patlamalarının üstünden uçup güzel kız arkadasıyla sonsuza kadar mutlu yaşamıyor.

  • Yeteneksiz insanlar sanat adı altına saklanıp film yapıyorlar üstüne üstlük de filmi beğenmeyenleri cahil ilan ediyorlar. Film tam bir saçmalıktır senaryo berbat yönetmen eh işte oyuncuların hakkını vermek lazım üstlerine düşeni yapmışlar ama bir filmi ne yazık ki önce senaryosu olacak sonra film haline gelsin tavsiyem izlemeyin.

  • Berbaaat iğrenç vasaat diyen arkadaşların beyninin ne kadar küçük ölçekli olduğunu görüyorum ve çok üzülüyorum aptal insanların bu tip sanatsal yapıtlardan uzak olmalı sanatsallığı bulandırıyorsunuz 61.cannes altın palmiye ödülünü almıştır nuri bilge ceylan bu filmde en iyi yönetmen seçilmiştir.

  • bu bir sanat filmidir, yani ağır bir filmdir. düşük Qı ile izlendiğinde anlaşılamaması pek tabii…
    bu tür filmlerde karakterler ön plana çıkar. heyecan, adrenalin beklemek zaten başlı başına büyük salaklık…adam alışmış çocuk musameresi düzeyinde yeşilçam filmlerine, ee haliyle bu film ağır geliyor.

  • Başlangıçta kasvetliydi sonra düşündürdü etkiledi güzel filmdi

  • Arkadaşlar sanat filmi bu.Minimalist bir film.Doğallık ve gerçekçilik üzerine yapılan bir film.Bi aksiyon beklemeniz çok saçma.

  • Bu filmi izleyip kötü hatta berbat diyen insanlar var ya. Hayır bir de adam ben 3 defa izledim bir şey anlamadım demiş 🙂 Tabii alışmışsınız her şeyi önüne sunulmaya seni düşünmeye iten filmlerden bir şey anlamazsın. Bir arkadaşta adamlar tepkisiz ar damarı çatlamış diyor. Yahu filmin adı 3 maymun 3 maymunun anlamı nedir “görmedim, duymadım, bilmiyorum” yani film bu üç kelime üzerine kurulu zaten. ülkemizde ve dünyada tepkisiz kalan toplumlara yani bizlere tepki olarak çekilmiş bir film. Neyse yukarıda yorumu bulunanlar bir çoğu aksiyon filmler izlesin sadece 🙂 Bu arada oyunculuklar çok iyi.

  • Fena degildi ama izlenebilecek daha güzel filmler var bence

  • Zor bir konuyu muhtesem sekilde sinemaya uyarlamislar. Bence de herkes izlemesin cunku arkadaslarin dedigi gibi kapasite gerektiren anlamli bir film. Tebrikler!

  • senaryosu yilmaz guneyin baba filmine benziyo cok ordan alinmis gibi

  • ARKADAŞLAR BU Bİ SANAT FİLMİ ÖBÜR FİLMLERE BNZEMEZ BİRAZ ANLAMAK LAZIM BU İŞTN

  • Aksiyon ve hareket bekleyenler için hüsran; insan tahlili yapıp psikolojik irdeleme yapmak için ideal. Kolayca sıkılmıyorsanız denemeye değer

  • guzel film!

  • fazla söze gerek yok kapasitesi yetmeyenler izlemesin o zaman birde yorum yapıyolar dünyanın beğendiği flimi nedense bizim insanlarımz beğenmiyor

  • arkadaslar bu Yavuz Bingölü niye oynatiyorlar adama benzemiyor adam sanki kapkkaci bi tipi var gecmisini kabulenmiyen bir insandan adam olmasss hel hel yavuzdan bi Bo… olmas salatalik gibi siritiyor, babasina sayip cikmiyan babasi sokaklarda süründürdü sayip cikmadi sayipsis………..?

  • beyler yapmayın allah aşkına ya adam bu filmde bes altı başlıktan aynı anda bahsetmiş lütfen herkes izlemesin

  • bu nasıl bir film ya? anca nefes alıp veriyorlar bir olay oluyo tepki bile yok ar damarı çatlamış bunların. resmen uykucu maymun olduk izlerken

  • sizin berbat dediginiz film oskara aday gosterilmis be.bu oyle her yigiti harci degil.orda sizden film anlayisi binlerce kez ustun olan juri uyeleri var.onlar bu filmi begenip onay verdiler.fazla lafa gerek yok

  • bu adamada filmede ödül verenlerin aklına şaşayım.bu filmi izlemek sadece vakit kaybıydı benm için.engin arkadaşım seninde filmi anlamadığın için 3 kez izlemen de gerçekten şaşırtıcı!

  • Buu Fılm Cook Sacma Yaa Konusuzz 3 defa ızledım bısey anlayamadım

  • murat sana katılıyorum.sanat filmi bu oturup öyle izlenecek bir film değil izlemekten çok düşünmelisin anlattığı derinliği yakalamalısın örneklerinide çok beğendim filmde mütiş olmuş şu adama da bi oscar yolu açmadılar gitti inşallah bir zamanlar anadoluda oscara aday olacak iyi seyirler tabi anlayanlar için

  • Filmin 5. bölümündeyim çok gerçekçi bir çekim olmuş izlenmeli küçücük bir zaafın nasıl büyüdüğü… yavuz bingöl muhteşem oynamış

  • sanat filmi arkadaşlar bu filmler, o bakış açıyla izlemeniz gerekir. İşin eğitimini alan insanlara yönelik aslında, daha akademik yanı var.

  • berbaaaaaaaat

  • igrencc.. sıkıcı,

  • Bu ne yaa 2günde anca izledim Yarım saate oturup kalkıyorlar..Filmi siz düşünün.Saçma sapan birşeydi..

  • film vasat sayılır,oyunculuk güzel ama film hiç akıcı gelmedi bana.